Enviat per: torregrossa | 6 Març 2008

Sortida 9 de MARÇ a GUIMERÀ

  Eiiiiii… Finalment farem la sortida del riu corb. 

He estat per Torregrossa i hem parlat el Carles, el Pere, el Pele.Finalment despres d’una hora de discusions tot hom tenia problemes per anar-hi el el dia 16.Solució:Anem aquest Diumenge dia 9 com a punt de sortida a GUIMERÀ a les 8h 30’.

Feu-ne difusió als que estan interessats en venir. Ja que molts encara no coneixen el Bloc.

He descarregat la ruta al GPS, teniu un bom guia.  !

Celestí                                                             Feu clic a les lletres en vermell per als comentaris flecha1.jpg

Anuncis

Responses

  1. Fiqueu alguna cosa simplement per saber que heu trobat el nou BLOC. !!!

  2. Jo vindré però quedem ales 8:30 a Vallfogona del riu corb.

  3. Celes aquest bloc serà molt potent però costa de conduir; semble que hi ha sortida de veritat pel diumenge, no hi he anat mai a Guimerà, m´hi apunto!!!! espero que lo Pele em fagi un forat a la “fragoneta” oficial del club

  4. Anem a Guimera. Ricard tinc plaça al meu cotxe per si el PELE no et deixa pujar al seu.

    Per cert Ricard, saps que va passar el diumenge passat? Per qué no ho preguntes? igual algú et conteste.

  5. Uyyyyyyyyy quin desgavell, crec que tindrem que confirmar-ho per telèfon. Mentre no estiguem tots coordinats de nou en el BLOC, aquesta nit truco al PUIG p.q. coordini lo de Torregrosssa i a continuació truco al Casto.

  6. El Dijous al vespre vaig anar a Cal PELE i vaig veure els nous models 2008 adquirits pel PUIG i el CASTO. Joderrrrrrrr, quins pepinos !! meyns de 5KG. Així també pujo Jo.
    El que no saben es que en un descuit del PELE, i aprofitant que estaven desmuntades, vaig ficar-hi un micro-xip que el puc controlar remotament. Es que sino estic perdut !!

  7. La meva Bici és la de l’esquerra del bloc i la del Taran és la de la dreta. Com podeu veure la meva baixe molt bé i la seva puje molt bé.

    La meva valia 6600 €, però li he fet fer un descompte del 40% en concepte de publicitat al bloc, amb el que el preu final ha estat de 4400€. Si voleu us la puc vendre abans d’estrenar per 3740 que és un 15 % de descompte, sinó la patireu a les vostres carns perquè us penso matxacar, amb la complicitats del Taran.

    Per cert, us vaig tenir enganyats amb l’Orbea eh?

    No cal que ens donem pressa per fer carretera, abans l’he de domesticar.

  8. Estic fòra de joc, qui és el Josep Mª que va fer pols al Pere, lo Casto o lo Puig?? Mendiz? Pinarello? quí són, etarres o de la “camorra” aquestos?? …
    A veure si demà per la tarda passo pel Pele a recuperar la bici i em passe el programa del diumenge, cal portar botes d´aigua pel riu??

  9. eppp l`anònim sóc jo. lo Ricard

  10. Lo Josep Mª que els va fer la pols al Pere soc jo, recony, lo PUIG

    Lo Mendiz i el Pinarelo són els nous fitxatges de carretera per continuar fent-li mossegar la pols al Pere

  11. Celestí, ja ens trucarem durant el disabte, però jo en principi també vindré. A veure si us poseu d’acord amb l’hora i deixeu-me dormir una mica collons!! Qui s’encarrega de anar a buscar y carregar al Marmo????????

  12. Celestí, tinc un problema, la pantalla del ordinador es petita i no veig les lletres que les pots ficar mes grosses siusplau,i perquè esta escrit amb ingles,que no ho pots ficar amb català collons. Quedem per sortí a les 7:45 de cal pele.

  13. No hem toqueu la “pera” que soc capaç de ficar-ho en Xino.
    A mes, els de Torregrossa ho fem tot en GROS..

  14. hola companys vec que aquet nou bloc funcione molt be ja vaig rebre el misatge via movil del Puig de la nova adresa electronica. Jo dema tambe vindre a fer la ruta del riu Corb, surtire desde Borges am el meu cotxe i a les 8.30 ens trobarem a Guimera. No tenim lloc de trobada a Guimera crec que un bon lloc podrie ser a la font de Guimera al costat del pont del riu.No se que vol dir aixo de submit comment aixo del ingles em va bastant gran i en aquest moments no tinc la traductora, fins dema.

  15. Ja e descobert el significat de les paraules magiques no se que volen dir pero e vist que serveixen per enregistra el comentari al bloc .

  16. Que no veïeu que les bicis només son per la foto?rreecolloooons! i ademés van com a obsequi per LA MAGLIA ROSA.Demà no sé si podré pedalar, m’ha agafat artrossitis i mai quedat sense forsetes.Però Calçonet,la clasqueta del cul no me la faràs caure.Posat en capilla.

  17. Nois, tota la tarda que estic sentat al sofà amb les cames damunt la tauleta per guardar-les per demà jeje… demà estaré a tope, menosmal que el pare va al tros i fa la feina, algú a de treballar no?jo no puc


Deixa un comentari

Categories

