Enviat per: caiman | 30 març 2008

30 de març; SORTIDA

BTT a Poblet.

Hola Companys,Ja he penjat les fotografies i els vídeos de la sortida per les serralades properes a Poblet, espero que disfruteu de les imatges i que expliqueu la vostra experiència gairebé religiosa de la que vareu gaudir al voltant del santuari de Poblet, en el que és cel”lebraba el 800 aniversari d’en Jaume I (que vell no ?)Estan penjades a la pàgina WEB del club a que hi hi trobareu l’enllaç a la dreta del bloc. Pels més novatos us el poso aquó. http://www.xtec.net/~jpuig128/

Responses

Yo NO.

Jo vindre i portaré el cotxe, lo pele em va di que ell no vindrà, això empesar a fer pudo, a que si Puig. Ja portaré uns boques de la meva filla, per si i ha algun pardillo que se li escapes algun petet,adéu i fins diumenge trialeros.

Carles, tranquil que si no bé el Pele no hi ha cap avaria, que no ho saps?
Ens podem permetre el luxe que no vinguin ni el Pere, ni el Taràntula, ni el Celes, ni el Pele, però que no vingui el MARMO no pot ser.
Vinga tots a fer pressió per que no falti, si convé sobornarem a la Montse, no sé com, però je en pensarem alguna de bona.

Ja ho trobareu?? si al final sols hi anireu lo Caiman i lo Carles, lo Caiman perdrà al Carles pujnat i lo Carles al caimen baixant, … no us veureu en tot el dia!!, sense RAC-Pele ni GPS-Celes jo tampoc vinc, em reservo.

Molt bona Ricard aquesta de que perdre al Puig baixant, però pujant també que cada 2 per 3 cau, i fot uns patacs que fa por, percert Puig qui farà de guia.

En pincipi el guia ha de ser l’Albert de Juneda que vindrà amb algú més.
Em va dir que el dissabte confirmaria l’assitència. Si no la confirma l’haurem d’aplaçar, pequè no en tinc nio idea de com arribar a la Pena, doncs cada vegada que hi pujo, estic més pendent de no caure que del GPS.

GIANT treurà per aquest 2008 una armilla-bag que s´infle automàticament quan caus de la bici, em va ensenyar unes fotos lo Pele; si algú li comença a agafar carinyo a aixó de “rodolar” ja sap que ha de fer, canya al Caiman Carles!!

Ricad, aquest diumenge penjarè les fotos i el vídeo del Carles suant la cansalada darrera meu baixant de la Pena “això és el que farà”.
Per cert, per baixar per tot arreu i a tota pastilla no necessito ni armilles ni res semblant, perquè tinc un secret, que se’ns dubte tu apreciaràs i entendràs. Em trec les ulleres i com que no hi veig ni patata !avall que fa baixada! Eh que es cert?
He anat a cal Pele i encara hi ha penjada la Pinarello, crec que he sentit que murmurejaben el Pele, el Pare i el Pocholo, que no hi havia manera d’adreçar-la i com que ja fa molts dies que ho intenten li volem fer creure al Taràntula que ja bé així de fabrica. Jo no he dit res, però aqui queda el comentari que he sentit

Hola companys, si no passa res , si que hi haurà guia.
Falta confirmar els que serem, però tindrem assistencia.

Recordeu que demà tenim que adelantar una hora al rellotge!!!

Ha de fer de guia el MARMO. Rotundament.
Crec que hauríeu de donar una altra oportunitat al MARMO.
Ell, amb la seva saviesa i experiència en orientació pot sorprendre-us i portar-vos per llocs inverosimils.
Sigueu comprensius i doneu-li una oportunitat.
A mes, farà que aneu ben agrupats, pujant el tindreu que esperar p.q. nomes ell sap la ruta, i baixant idem.

Lo MARMO me va dir que vindra, i la cansalada me la estaré menjant a baix de la trialera amb un entrepà esperant que baixí lo Puig.Ha les 8:15 serè a cal pele i portaré el cotxe.

hola companys dema vindre a veure tots aquets llocs triatlers tant dificils a veure si son tant dificils com dieu dema ens trobarem a les 9 al aparcament de Poblet jo ja haure fet unes quantes trialeres esperant que arriveu, penseu que dema canvient l’ hora

Ok companys.
Això de posar la sortida a la pestanya de dalt de la pàgina ha funcionat i ho continuarè fent. Sí no ho he vist malament farem colleta demà amb guia inclós.
Prepareu-vos que estic carrgant el vídeo per demà i tota la setmana que faix proves per trobar el botó del play.

Confirmem assistencia en Joan, en Carles i jo.
Siau

Hola senyors…
soc el nou jo, per ser la primera vegada que vinc amb el club(perque soc del club jo eh?)pagant religiosament. i que baixant soc un desastre i pujant no ho milloro gaire, puc dir que ha estat una experiencia enriquidora ho millor dit fatigadora, no avia fet tantes trialeres juntes en tant pocs km desde
lavalldelcorb 07 de moment va be aixo fins la proxima A10

Leave a response

Responses

  1. Hola Companys.

    He complert amb la meva paraula i des d’ahir a la nit ja teniu penjats els vídeos i les fotos de la sortida, crec que encara me’n falta un trosset (ja ho faré).

    També he posat aquí damunt amb blau els comentaris de la setmana passada (els previs a la sortida), espero que ara en poseu més parlant de com ho vau veure.

    Quants Alberts hi ha a Juneda? Que no teníeu cap altre nom? Us tindrem que identificar d’una altra forma que sinó em torno boix.

    El millor del diumenge la destresa del que filmava, és un crac (filmant, no anant en bici), d’aquí a HOLLIBUT, o no s’escriu així?

  2. eh vist la imatge del dia, teniu rao, a jo em va pasar com un coet,(cosa que no costa gaire) sense el reglamentari i obligatori casc ,fresca com una rosa i ni una mala gota de suor, alguna cosa no em cuadra….i va arribar amb elicopter all?es un misteri aixo

  3. Hola companys.
    He vist el videos. O.K. Puig.
    Que anaves amb MOTO?. A mes les càmeres de fotos donen millor qualitat.
    Segons les imatges heu fet la PENA, heu tornat pel pas del Colom. Massa fàcil.
    Ja os portaré per territoris mes interessants.
    Els de VILAFRANCA, encara no han tornat??,

  4. Si, Si que va passar a Vilafranca? Vau deixar el club en el nivell que li correspon? Vinga, expliqueu-vos, o és que encara esteu cansats?

  5. Vilafranca va ser un caos total. Mira que l’any passat vaig anar a un munt de marxes, però mai havia estat en un desastre tan gran. L’entrega de dorsals, caòtica i feia pena, algo lamentable. La ruta un desastre, carreteres molt dolentes, amb gravilla, camins asfaltats. L’arribada igual de desastrosa. Finalment no hi havia xip, ni classificació, això que ho exigeix la federació catalana ja que aquesta marxa forma part del circuit català de llarga distancia.
    El Pere va fer un paperàs, espero que el feliciteu. Si no va fer cap trampeta, que suposo que no, em van dir que va fer 4h. 15’. Jo 4h. 50’, amb la qual cosa em va fer una bona repassada. El JR, representant de mes edat del club, no se el temps que va fer, però sé que va deixar el club ven amunt.

  6. Caiman, a veure si posem el calendari del abril, que ja hi som!

  7. Heu vist les fotos i el vídeo del diumenge? Que us ha semblat la castanya del MARMO? La vaig agafar en tota la seva extensió. Al cotxe li vaig comentar i em va dir – tothom baixa de la bici com vol -. davant aquesta afirmació res a dir. Li vaig contestar que tenia raó i que era veritat que aparentment havia baixat de la bici i que no havia tocat terra, però jo li vaig dir que ho havia fet a mitja baixa i en un lloc on els demés no ho fèiem. Bé, no vaig voler aprofundir més en el tema, doncs gairebé em dona un atac d’angoixa, quan al voler continuar la conversa i gairebé arribant a Torregrossa vaig mirar pel retrovisor i encara portava el casco ficat. Com podia discutir amb ell, si encara no havia estat capaç de que es tragués el caso.

    El de Juneda, molt bé eh companys, escriviu, que si no ho faré jo i soc perillós perquè de vegades veig les coses diferents de la resta de ciclistes, deu de ser per les castanyes que agafo que no em deixen veuré el que realment passa.


Deixa un comentari

Categories

