Enviat per: caiman | 6 abril 2008

6 de març MARXA BTT – Almatret

Hola Companys.

Encara que aixó no sigui una sortida de cap de setman espero que deixeu aqui la vostra experiència a la marxa i comenteu el vostre resultat i com us heu trobat.

MARXA DE BTT D’ALMATRET
Núm. visitas : 1235
Organización: Club Ciclista Almatret
Fecha: 06/04/2008 Hora: 09:00
Modalidad: Marcha / Pedalada
Distancia: 24km – 48km
Localidad: Almatret
Provincia / País: Lleida
Inscripciones: anticipadas hasta dia 04/04/2008
Precio federados: 10€ anticipada 15€ el mismo dia
Precio no federados: 15€ anticipada 20€ el mismo dia
Banco / Caja: Ibercaja
                   
Num. Cuenta: 2085-9505-94-0330014672
Web:  
E-mail: bttalmatret@gmail.com
Persona de contacto: David Duaigües
                   
Teléfonos: 686365963
Fax:  
Salida: Plaza Mayor
Observaciones:
Ruta muy recomanable con vistas panoramicas al valle del ebro

Responses

A mi em faria gràcia d’anar a Almatret el proper diumenge, té bona pinta. La inscripció anticipada es tanca el divendres dia 4, 10 euros pels federats i 15 pels demés. Fins aviat.

A mi també m’agradaria anar-hi

Jo aquest dimecres mi he apuntat i penso porta el cotxe, si algú de Torregrossa vol vindré ja quedarem entesos, fins diumenge.

Hola;
Jo aniré directament a Almatret. En principi faré participar al meu fill gran a la ruta curta,.
Ho tinc que aprofitar el pocs Diumenges que tinc lliures.

Carles que em deixes vindre amb el teu troncomobil?

Doncs em continuo “reservant”, també m´hi agardaria anar a Almatret (no hi he estat mai) però no he pogut completar amb èxit el pla d´entrenament que m´ha preparat lo Celes, a més la noia de farmàcia de l´hospital m´ha restringit les dosis de testoesterona i altres “complements” farmacològics i home … amb aquest plan pot ser millor no arriscar, em toque quedar-me a casa.
Per si hi ha algun esboijarrat el 20-4 tenim la XV Marxa Mountain Bike Vila de Pineda de Mar, això quede al cantó de casa, esteu convidats … us animeu??!!!!

Primer que tot felicitats al Ricard que avui es el seu “SANT”,despres parlem del meu troncomovil Puig, que vols dir que serem tu i jo sols, si es així podem anar nosaltres dos amb el meu cotxe ja veuràs com també es un trialero acabat. Il. MARMO que farà.

Ricard, que no has vist els vídeos i les fotos de Prades, especialment el salt del tigre que va fer el MARMO a l’última trialera? Si no ho has fet, et recomano que ho facis, tu ja saps que la risoteràoia és el nou tractament antiestrés i aquest vídeu hi ajuda.

Carles, no se que farà el MARMO, però et proposo el següent. Com que ell no portarà l’autocar per anar-hi i nosaltres no podem anar sense ell, si ve agafo jo el trocomòbil perquè hi cabem els tres, però amb la condició de que per pujar s’ha de treure el casco i deixar la manta a casa, i si no ve com serem tots dos sols, l’agafes tu, que et sembla?

Volia saber que cony va passar a Vilafranca, si homens si, ja se que el taràntula va fer un petit retrat dels temps, però jo vull saber més. PERE parla d’una vegada. JR que va passar i el Rellotger, que se li ha parat el rellotge o que. Mireu que si no ho expliqueu tot, no us hi deixarem anar més

Celes, t’espero amb impaciència i tremolo perquè m’ha dit un ocellet que estàs entrenant tot el dia. Renoi que no us podré deixar i això em fot molt, encara que no ho sembli.

Si no hi ha impediments d`última hora, el diumenge a ALMATRET.

Si porteu al MARMO deixeu-lo anar al cotxe amb casco, va de collons per dormir inclos pots apoyar-te al vidre. No cal que el desperteu.

Durant la ruta, sobre tot no el deixeu sol……..
Cal felicitar-lo per la espectacular facilitat d’abandonar la bici, espero que no ho faci així amb la dona.
NORMA FONAMENTAL Si puges amb la bici, baixes amb ella.

Que sen sap del pique dels TRIALEROS ???

Sembla que el PERE va fer bon paper a Vilafranca. Cal agrair-ho a la preparació que li hem fet a Torregrossa, una preparació cuidada fins l’ùltim detall.

Estic pensant si m’apunto o no a la marxa d’Almatret. Pel que veig hi serà el Celestí, el Carles i el Caiman. I la resta?

Hola Taràntula.
Ens falta confirmar l’assistència del MARMO, però a més dels que has dit, vindrà el Pere i uns quants més de Juneda dels que venen habitualment amb nosaltres. També segurament hi haurà el JR i l’Alex de Mollerussa. A més crec que també vindrà l’Enric.
Resumint, menys el Pele, crec que tothom hi anirà.
El Pele no pot vindré perquè té una lumbàlgia de tant estirar la teva bici, que és va complicar a partir del Km 2 dels 30 que havia de fer corrent fins al poble de la seva estimada, suposo que era una penitència d’alguna cosa que va fer i que encara hem d’esbrinar.

Doncs, jo el diumenge volia (ho necesito) fer una sortida llarga de carretera, ja que el proper diumenge dia 13 hi ha la marxa de Cervera i son 164 km., però ja que veig que tothom va a Almatret, també m’hi apuntaré. Allí ens veiem!

Caiman, volem calendari del Abril!!!!!

Resposta del Caiman.
Escolta Taràntula, a l’altre bloc quan volies saber on anàvem el diumenge premies sobre el dia desitjat i ho visualitzaves. En aquest nou bloc – que és diferent- això no és possible, doncs només es poden veure els articles ja fets. Per solucionar això, tenim la possibilitat de fer escrits a la part de dalt de la dreta del calendari i és allí on pots veure les properes sortides. Ho te’ns clar? Una vegada ja realitzades si que les pots trobar al calendari.

Vale, vale, Caiman. Jo sols volia veure el calendari del mes corresponent, per què quan llegeixo els vostres comentaris em desoriento una mica i llavors pugué veure el calendari del mes actual i no del pasat em serveix d’ajut per tornar a reorientarme. Es que quan em conecto a la pagina sempre veig al Marmo volant per damunt de la bici, això que després de volar tantes vegades veig que ja n’ha apres i ara ja ni cau, salta i cau plantat. Això que quan la va comprar li van dir: -Com la vols, puixadora o baixadora? i ell va dir: -Jo la vui baixadora! El que no li van dir es que les bicis baixadores s’han de portar amb molt de tacte, amb delicadesa, sino pase el que pase. Marmo! Marmo!

Puig, qué em dius si quedem de sortí a les set del mati de Torregrossa.Lo MARMO encara no le vist, quant el vegi ja et diré com quedem. He canviat la roda del davant de la bicicleta, i sant acabat els rebots, baixant no em veuràs ni l’ombra.

Taràntula.
Ja comença a ser hora de que el MARMO ens doni una lliçó de com baixar trialeres i no caure. Suposo que després de la pallissa que et vas fotre el diumenge a Vilafranca demà no et pararem – sort que hi haurà trialeres i allí pot ser t’atraparem, de totes formes porta una mica de verí pel Pere perquè sinó no el veurem amb tot el matí.

Carles.

Quedem a les 7 davant de casa teva i esperem que respiri el MARMO per acabar d’organitzar-nos.

Celes

Com va l’entreno en altura? Que estàs tant fort com intueixo? Cuidadin cuidadin eh.

Ricard:

Trobarem a faltar el teu somriure a la Vall del riu Ebre però sobretot l teva visió de la carrera que complementes amb un estil biKer que no s’altera mai pugui, baixi o pintxi.

Enric:

On ets? que no vindràs? Et necessitem per planificar l’estratègia d’equip.

Albert’s i companyia del Juneda TEAM:
Els Torregrossins estem preparant una estratègia per guanyar per equips així que ja cal que espavileu perquè el Pere compte com si fos de Torregrossa, i l’Orteu està desqualificat per tenir una bici marciana (mira que li diem al Pele que no pot vendre bicis bones a gent que no és del Torregrossa, però no ens fot ni cas).

Pere:
Para d’entrenar i escriu home una mica, que et pasaràs de forma.

Paro d’escriure perquè haig d’anar a entrenar (vull dir a esmorzar).

hola bikers fins ara no e pogut conectarme per veure tot el que escriviu al bloc dons ancara que sigui tard, dema ens trobarem a Almatret jo ja anire directament am el meu cotxe directe a Alamtret ja ens veurem alla-

hola.dema a Almatret , Peró volia fer festa peque el Diumenge passat vaig córrer a Vilafranca i vaig fer un pape ras de tal manera que las gen em deia que era la re Encarnació del Pantani ,Peró he tingut tota la setmana les cames fluixes , fins avui que no em sento recuperat , demà aniré a ALmatret amb el meu cotxe per no fer tar (no puc esperar als de Torregrossa mes de 1 hora esperant que acabin ) fins demà
Responses

  1. Hola companys.

    Ja hem fet la marxa d’Almatret “guapa oi”, vaig veure molt bikers de Juneda, de Torregrossa i algun de Borges amb un nivell impressionant.

    El Carles se sortia, el Marmol la va fer sense caure i sense GPS i no es va perdre. El celes si no hagués punxat ens hauria fet la pols. El Taràntula impressionant sobretot a les pujades (no tant a les baixades). L’Enric un mestre a les trialeres. Eels de Juneda impressionats gairebé com sempre. L’Orteu (Xavi) el millor -aquest noi encara anirà a les olimpiades-. L’Isidre estratosfèric. L’Albert molt bé -encara que em van dir que en alguna trialera va fer figa-. El Tonyeta comentava -aixó és una mariconadeta comparat amb l’Aconcagua- i tots demostrant que els entrenaments amb els esparrings de Torregrossa funcionen. Bé, hi ha una petita excepció. PERE, et vam haver d’esperar i vam fer tard a dinar. Ens aprofitem arà, perquè igual no podem tornar a dir-ho amb el que resta de temporada, però encara que només sigui per una vegada, si… si… et vam haver d’esperar l’Orteu i Jo.
    El MARMO i el Carles diuen que no et van passar per no desmoralitzar-te més, però que et veien el cul.
    I ara una afirmació “No penso fer cap més marxa amb tot el que queda d’any no fos cas que a la propera em passessis, així podré dir que aquest any no m’has guanyat, je… je….”

    Demá, si puc penjaré les fotos

  2. Pere no em fallis, són les pastilles groges les que has de pendre abans de sortir i les blaves el dia després!!, un dia que podia pedalar al teu “nivell” i no vinc; ja veig que us he de felicitar a tots, els de Juneda que deixin la dieta de la madalena-orteu que al final petaran; Celes encara no portes el kit-tubeless?? així no pot ser, no pots punxar cada marxa; Carles gràcies per les felicitats del sant(tot i que ho celebro el 7 de febrer); sí si que vaig veure al Marmo descavalcan de la bici mig pujant per les parets de Prades, quin estil!!!; ja veig qeu lo Caiman està intractable … i la pròxima cap on aneu??? (sense lo Pele no vinc)

  3. Diari d’un que sempre punxa. Lo que vaig veure:
    Vaig estar a punt de no anar-hi ja els dies anteriors tenia problemes intestinals, pero li havia promes al meu fill i venia per fer la curta.
    Com que debutava el meu FILL, vaig sortir darrera dels 300 i pico, per anar-lo guiant.
    Al entrar a la primera trialera hi havia un embus de cogones ,espera que esperaras i així en cada trialera. Al entrar al camí amb pedres vaig apretar , llantaço i tot el líquid per fora, apa. Sol•lament portava 18 minuts de ruta.
    Canvio la camara i fico el TURBO, a la pujada llarga vaig adelantar uns 100 corredors pero vaig gastar moltes forces.
    A les trialeres no puc arriscar que no porto mes recanvis.
    Començo el segon tomb i el primer que caço va ser el MARMO, amb el seu estil inconfundible, li dono ànims i tiro endavant del seu grup va ser l’únic que va intetatr ficar-se a roda, res.
    Tiro endavant i trobo al CARLES una mica amb ell i endavant, mes i mes, trobo al TARANTULA l’animo p.q. vingui amb mi diu que no pot seguir-me, tiro endavant comencen els CALAMBRES i trobo a l’ENRIC que acaba de punxar. Mes calambres i tinc que pujar a peu les dures rampes finals, em torna a caçar el TARANTULA. Vaig amb ell i cacem al PERSIANES + altres. Finalment hi ha una trialera i vaig sol cap endavant .
    Ja veieu quin dia mes mogut !!! Fins els coj…. de punxar.

    De totes maneres felicitats al CAIMAN que va fer un temps estratosfèric,
    Personalment amb els meus 90Kg. no poc pujar a gaire velocitat les rampes del 18% que n’hi havia moltes, perooo, al PERE li puc mossegar al cul si es descuide.

  4. Collonut Celes, ja veig que la “testosterona” que et vaig receptar fa els seus efectes, menys amb les punxades, par això cal anar a veure lo Pele; m´imagino treient fum la BTT-cam passat a tot deu, quins collons; pel que veig definitivament lo Pere ja no pot amb lo Caiman, Carles que no et passi baixant!!!!!.
    I la Pinarello com va Tarnatula?? li poses rodes de tacos o definitivament sliks carretera

  5. Ricard, amb la pinarello de moment tenim un problema, no la podem adreçar. Hem de quedar un diumenge al matí abans de sortir, a veure si entre tots, estirant per els dos costats, la podem adreçar.

  6. Aquest diumenge fan el Tramdur i com ja vaig dir, no hi penso anar, no fos el cas que el Pere tingues un bon dia i em passes, així que el dissabte aniré a sopar amb uns amiguets per cel·lebrar-ho.
    Vam quedar amb el Carles i el Marmo, (crec que l’Enric també), que el diumenge faríem una sortida de club amb BTT.
    Junedencs que no aneu a la Tramdur, veniu amb nosaltres que us farem com sempre d’esparrincs.
    Riki, t’esperem amb impaciència que et volem ensenyar noves tècniques de descens (sobretot el Marmo).
    Celes vas ser el millor de la marxa, si no hagués estat pels imponderables que et vas trobar i pel llastre que et va col·locar el Taràntula a la bici sense que te’n adonessis hauries passat al Pere, suposo que per això en acabar la carrera vaig veure que el Pere li donava un bitllet verd al Taràntula.

  7. Hola trialeros com esteu, que os sembla si el diumenge dia tretze sortim de Torregrossa a les nou del mati, arranquem passant per la serra i tirem per Arbeca a fer el recorregut de la cursa d’Arbeca que jo no le fet mai, ja anireu dient la vostra opinió.PERE SI ANESAR AL TRAMDUR PODRIES VENIR AMB JO, TOTAL T’AURIES D’ASPERA DEU MINUTS.

  8. PREGUNTES:

    Tarantula, vas rebre la mona??

    Pere, quin tems vas fer a Almatret??

    Caiman, que et va donar el Richi??
    Tan anar amb els de Juneda, fa sospitar !!!

    Baro, vas aplcar el salt del SAPO en les trialeres??

    Carles, quants petardos vas pasar en les trialeres??

    Enric, tu veies el cul del PERE ??

    Pele, que prefereixes adreçar l’esquena o la bici del Tarantula??

    Moltes incognites en el club.

  9. No, Celestí, no. No e vist la Mona. El Marmo m’ha decepcionat, jo em pensava que em faria una mona molt grosa i gustosa.

  10. Tinc un amic que coneix una trialera “la petrocat” que baixe fins a Camarasa, de pujada es collonuda, baixar fins i tot lo Marmo amb saltets o sense baixe però i pujar??, li faig un truc pel diumenge i que ens prepari recorregut per Camarasa??

  11. Nois el diumenge vaig a la Marxa de carretera de Cervera , perquè os penseu que em guardava a Almatret ? era part de la preparació específica que em porta el Marmo per guanyar a Cervera però d’Això ja no hi enteneu vosaltres i al Caiman el deixaré sense dents quant faci falta ¡¡

  12. Pere te’ns sort que no puc vindré a Cervera, perquè tinc compromisos socials el dissabte (una farra pendent).
    Tu ves-hi, que el diumenge el MARMO, el Carles i la resta em tenen preparat un entrenament. M’han promès que després seràs el meu gregari pel que resta de temporada, doncs no podràs ni olorar l-me, llevat que no entrenis. Si, si, ho has llegit bé. Si no entrenes tindràs alguna possibilitat i serà l’única forma que tindràs d’acostar-te a la meva roda de darrera i si fas el contrari (entrenar) se’t agarrotaran les cames fins que no les sentiràs (com el Rambo) i tindràs que baixar de la bici i fer penitència per no haver seguit el meu consell.
    Ja ho saps si vols millorar no entrenis més.

    Ricard. Ja m’agradaria anar a Camarassa, però com ja he dit tinc un soparet el dissabte i faré tard. Per mi millor aplaçar-ho i sortir de Torregrossa com més tard millor, per això m’agrada la idea del Carles de fer el recorregut de la marxa d’Arbeca, però si pensem amb l’Enric i els de Juneda que vulguin vindre em de sortir a l’hora de sempre, per això proposo fer el recorregut de la marxa d’Arbeca però sortint a l’hora planificada com cada diumenge.

    Celes, el Ricard es el druida del nostre club (Panoràmix) i em dona un brevatge màgic que prepara en una marmita semblant al que veu l’Astèrix, però, a tu no et fa falta que de petit hi vas caure com l’Obèlix i et sobra fça per tot arreu.

  13. Jo el diumenge també m’en vaig a la marxa de Cervera. Ja ni ha prou de BTT. Ah! i com que no eu anat a cal pele a ajudar a estirar el cuadre, ara resulta que hi tinc que anar encara amb la Colnago. Feu el favor d’anar a cal Pele i us poseu tots a estirar el cuadre d’una punyetera vegada, collons! A veure si l’adreçeu

  14. Crec que la propera marxa punxaré expressament.
    La veritat es que per darrera t’ho passes mes divertit, l’ambient es mes wuai i sempre gaudeixes de millor humor.
    En canvi per davant nomes hi ha mala llet,
    Cops de colzes per entrar a les trialeres,
    No veuen el paisatge,
    Mirant sempre de reull.
    No paren als avituallaments.
    El ganivet sempre afilat etc. Etc.
    PLEEEEEEE, no bull rodes tubeless, bull punxar Joderrrr .

    Seguiu els meus consells espirituals.

  15. Ya se que el Pere i el JR (que no fale mai) van a Cervera, però hi ha algú mes que vingui?

  16. Hola companyns CELES al Pere no vaig aribar a veurel pero quand pujavam la pujada de baix del riu al poble un mixonet em va dir quand ja casi coronabam que ere devant a pocs metros. Per mi el diumenge ja em va be de fer el recorregut de la marxa de Arbeca amb el rampot del diposit de Puig-Gros inclos ja quedarem.

  17. Enric
    El de Puig-gros no deu anar pas per mi, oi!!!. Amb el que m’ha costat aprimar-me.
    Junedencs, us apunteu el diumenge? No hi haurà ni el Pere ni el Taràntula, ni el JR del Palau, doncs ens representaran a la marxa de Cervera. Espero ens deixin bé, sinó hauran de pagar peatge quan tornin amb nosaltres.

    Ricard tenim els ulls plorosos de no veure’t des de fa temps, a que esperes a tornar a gaudir de la nostra excel·lent companyia, que no ho saps que si vols una mica d’aigua te’ns que venir a les contrades Lleidatanes que els del maresme no en teniu, que no ho saps que per no tenir apagades de llums de llum, te’ns que venir, que no ho saps que la qualitat de vida està aquí i especialment els diumenges al matí.
    Home, home, que ja comences a ser gran i te’ns que saber destriar el que et convé del que no.

    Celes; que no vindràs? necessitem el teu GPS, no faltis.

  18. Ep companys, jo tinc una relació especial amb el Tramdur i me n’hi vaig. Siau i que disfruteu

  19. No ho se. Estic de delegat del Basquet i tinc que trobar un substitut.

    Richi et comento lo següent.
    El dia de la mona uns companys portaven mona ORTEU, van dir-me, la vols provar ??.
    Be, en menjaré una mica.
    Hostiaaaaaaa, al cap de 15 minuts vaig tenir un SUBIDOOOOOONNN. Que va durar 30 minuts.

    Pregunta:
    Que saps on puc comprar mona ORTEU ???
    Es que setmana santa s’ha acabat i no en tenen en lloc?
    Si es mona, que sigui equivalent.

  20. Aquets dies plou i noc fer entrenament en altitud.
    HELP !!

  21. Tranquils tranquils que portaré col.liris per a tots los que teniu els ulls plorosos, aquest diumenge toca “entrenar” a Torregrossa, je je. No sé si ho sabeu però semble que Ascò va patir una fuita radiactiva a finals d´any, les mones i madalenes de l´Orteu es fan amb ous de Flix així que semble clar el dopping radiactiu dels de Juneda si ho recordeu va ser per Sant Mamet on van comançar a despuntar i les dates coincideixen amb la fuita radiactiva; segur que al GPS del Celestí en una de les gràfiques si ho busque trova traces radiactives sospitosament elevades.
    Celes has probat d´entrenar devall de l´aigua?? semble ser que si no t´ofegues pot arribar a ser efectiu.


Deixa un comentari

Categories

