Enviat per: caiman | 13 abril 2008

13 d’abril; SORTIDA

Hola companys

El diumenge 13 d’abril sortirem de Torregrossa a les 08:30 h. en direcció als 9 salts, per completar el tren amb els de Borges i Juneda que ens vulguin acompanyar a fer el recorregut que es va fer a la marxa d’Arbeca.

El Pere i el Taràntula seran els nostres representants a la marxa en carretera de Cervera.

L’Albert i segurament algú altre de Juneda -els comptem com si fossin dels nostres, perquè els entrenem nosaltres- ens representaran al Tramdur.

El JR i l’Alex no sé on aniran, però vaguin on vaguin estarem acompanyant-los en el seu esforç.

La resta a entrenar perquè quan tornin els hem de matxacar, perquè vegin que pateixen més per seguir el nostre ritme que anant a les marxes.

Un suggeriment -com no expliqueu el dilluns, màxim el dimarts, com us ha anat a les marxes- us xiularan les orelles tota la setmana.

INFORMACIÓ:

He penjat a la pàgina web del club les fotografies de la marxa d’Almatret, però a qui us poso un enllaç directe perquè les pongueu veure.

Fotos marxa Almatret

Espectaculars. Podeu veure diferents formes de baixar de la bicicleta sense parar abans, si premeu damunt de l’enllaç

Fotos i vídeos del dia 13

Responses

  1. Jo de moment el que necesito es algún remei miraculos dels del Ricart. Estic amb lumbago i enganxat de l’esquena. Amb ibuprofeno i cremes, però de moment no veig cap miracle. Així que ara per ara, no se que pasarà demà a la marxa de Cervera, a hores d’ara ni tan sols se si hi podré anar.

  2. Em sap greu que estiguis fotut de l’esquena, però ja m’ho temia que et passaria això. Mira que t’ho dic que portes una mala postura a la Pinarello, que això de portar les forquilles tortes et carregarà l’esquena, però tu, tossut que tossut.
    Com que soc un bon jan i no vull que els meus amics pateixin, et proposo una solució, que encara que a mi em perjudiqui, espero que a tu et solucioni els problemes de lumbalgia. Podem canviar la teva bici per la meva. Que et sembla? Em sacrificaré per tu.

  3. Finalment no he anat a Cervera ni he anat en lloc. I sort que no he anat a Cervera, doncs avui al matí ja m’he quedat totalment enganxat. No puc ni caminar, ni fer cap moviment. Al llit, de tant en tant al sofa i sempre amb la manta electrica al darrera. Collons, collons.

  4. Hola, profesionals de torregrossa al tramdur no se si l’albert de juneda hi era no l’aig vist pas de juneda i avia els germans gelonch i nun altre noi que tot i q

  5. Hola, profesionals de torregrossa al tramdur no se si l’albert de juneda hi era no l’aig vist pas de juneda i avia els germans gelonch i un altre noi que tot i que el conec no et sabria dir el nom (per falta de memoria) podria ser Borona,bueno si no es aixi que em perdoni……..bueno com que no vull que em xiulin les orelles durant tota la setmana.explicare la meva umil gesta,i (dic gesta perque no avia fet mai 115km pedalant) aquest any el tram dur era dur… fins acastelldans no res tot pla a 20/25 de mitjana+- la cosa es comença a complicar despres del 1 abituallament una paret força dura llabors em fet un munt de km puja baixa trial-leres incloses soleras? cogul? aspa alfes alcano? i tornar a castelldans a fer la paret i cap a montoliu, puja baixa i mes trialeres desde montoliu encara quedaven 18 km de alli a albatarrec i seguint una sequia fins al control d’arribada no eh vist cap malliot del cc torregrossa exeptuant el que portava jo (les meves marques ?)ho podeu mirar a internet
    el polar em diu que eh anat a una mitjana de 18 k/h v/max41 kh 5800ckl 114,8km totals 6,30hores pedalant eh entrat al control a les 4.00 tarda. bocata i cap a casa.el control tancaba a les 5,00 espero que no em faguis xiular les orelles…
    fins la proxima.A10

  6. Parte mèdic 13-4-08:

    -ZP: contusió pretibial extremitat inferior esquerra amb laceració epidermis, contusió ròtula extremitat inferior dreta, pronòstic recuperació 10 dies.

    – Marmo: contusió zona lumbar esquerra; pronòstic recuperació 5 dies.

    – Caiman: contusió – hematoma pretibial extremitat inferior dreta; pronòstic recuperació 3 dies.

    – Carles: nivell de glicèmia dins de paràmetres normals, avui a entrenar.

    – Enric: nivells d´endorfines excesivament altes, “borratgera” metabòlica.

    – Ricard: viu (sense arriscar)

    -Mercè: sense problemes físics.

  7. Hola companys, jo estic trinxat, portem un ritme massa fort. Primer que tot Celestí no podem bada perquè aquestos trialeros van fors, i avia una trialera una mica complicada paro, me la miro dos o tres vegades i la baixó, i darrera meu la baixa l’enric, aquestos nois s’estan espavila que et sembla Celestí si el dia un de maig que es un dia tonto venim a Lleida a fer aquelles trialeres que tu ja saps, ja diràs alguna cosa.Com estàs Gispert que pots camina. Puig que ve que tu pases fican el comentari a les fotos.

  8. Eppppppp .

    Si, collons faig fer la tram DURRRRRRR, Jodeeeerrrr. Si portava el maillot de Torregrossa (com sempre ) encara pedalo ara .
    5h 32 ‘ 21,5Km/h de mitja, vaig fer el 52 de mes de 500 a la sortida i 170 valents que varen fer la llarga.
    Per fi una ruta sense avaries, necessito unes VACANCEES, encara somio que estic pedalant per les Garrigues.
    Per cert, varen fer trialeres que os vaig ensenyar el dia de boira.
    Mireu a la web BTT Torregrossa per veure el recorregut
    Vaig veure al J.R. i al Alex, siusplau que diguin la penúria. Heu arribat ??

  9. Tarnatula vaig ser el primer en advertir-te de l’anomalia de la teva bici, llavors per compensar l’equilibri tens que adoptar una postura “torta” el que desencamina en un pinçament vertebral.
    Ara tenim dos problemes:
    1- Adreçar la bici.
    2- Adreçar-te l’esquena.
    Richi que podem fer?

    Carles. Quant vulgueu venir a fer trialeres sereu ven rebuts.

  10. Opa nois.
    Veig que les amenaces funcionen. Així m’agrada després d’arribar a escriure. Felicitats Josep Anton i Celestí, sou uns cracs. La Tramdur és una prova de màxima dificultat i heu deixat el pavelló molt alt.
    Vull felicitar també a l’Orteu que fer un temps estratosfèric a la curta i un lloc excepcional i a l’Isidre que m’ha dit un pardalet que va fer la llarga i amb molt bon temps.

    Heu vist el part mèdic del Dr. Ricard? doncs s’ha deixat una cosa. Tinc un atac de riritis, doncs, encara ric de les trialeres que vam fer, us convido a veure les diferents formes de baixar trialeres que esta inventant el Marmo, amb bici, saltant per davant de la bici i donant volteretes amb la bici, gairebé m’han de portar a casa de l’atac de irisis. espero penjar els vídeos avui a la tarda, no us els perdeu. Hi posaré un enllaç directe a la capçalera de l’article.

    ZP. Com estàs? Que et fa més mal la caiguda o la moral? Espero que no hagi estat res. El Marmo ha ofert el seu autocar per acompanyar-te a la feina si no ports conduir.

    Taràntula: L’esquena oi? que me’n dius del tracte que et vaig proposar, acceptes o no?

    Al proper comentari ja explicaré més coses del que va passar el diumenge. Ara haig de treballar (vull dir anar a esmerçar que soc funcionari)

  11. Celessssssss!!!! m´has deixat sense paraules!,COLLONS !!! em seble que estarè una bona temporada sense treure el cap per Torregrossa, i pensava que bavia millorat.
    FELICITATS!!!!

    Tarantula veig difìcil sol.lució al teu problema, he parlat amb un company traumatòleg i m´ha dit que amb un “corsé” i un tricicle pot ser tens possibilitats de pedalar sense forçar massa.

  12. Ricard, mes valdria que parlesis amb un sant o amb algú que sapiga fer mirecles, doncs vinc del metge i em sembla que això va per llarg. De moment els Voltarens intramusculars no em fam res i continuo sense poder doblegar-me.

  13. Taràntula.
    Em sap greu el que et passa, però mentrestant tindràs de conformar-te llegint les nostres gestes, aquí en va una mica:

    El diumenge passat el que més va disfrutar va ser l’Enric, no el podíem parar, baixava les trialeres millor que qualsevol i damunt ens feia ganyotes, però tot i així a la primera va patir i va besar el terra. ja veuràs als vídeos que penjaré avui a la nit, com a la primera trialera cau i de sobte ens en adonem que es carrega la bici al coll i torna a pujar. Tot un valent.

    El Carles és el nostre Dalai Lama, ens ensenya el camí que em de seguir, sense estridències però amb molta saviesa. Tot un cavaller que cada vegada puja millor els camins i és el millor pujant pendents trialeres.

    El Marmo, en la seva línia de caigudes, una darrera l’altra, però el vam veure amb una forma que ja no li recordàvem. Ja tornat l’IGOR. Felicita’l. Crec que la seva forma va en paral·lel a la del seu company de Gimnàs.

    El ZP va pagar els excessos de campanya amb una aterrissada, que gràcies al Dr. Ricard no va arribar a més. Mira ZP, te’ns que parlar amb el jefe i proposar al Dr. com a nou ministre de Sanitat, en cas contrari t’atacarem sense parar, però això si de bon rotllo.

    La Mercè ens va acompanyar i hem de dir que és la millor biker de la comarca. Pere prepara’t que la teva dona et fotra llenya aviat, que està més forta que tu perquè li vam fer un entrenament especial el diumenge i d’aquí a poc a més de pujar com els millors baixarà les trialeres com el Carles.

    Jo, com sempre molt parlar, molt gravar i moltes fotos però res de res. Cada vegada m’assemblo més al Puyal i menys al Puig “anomenat altrament Indurain o Caiman”.

    Celes fes el favor de parar d’entrenar.

    Encara em falta saber que va fer el Pere a Cervera, l’Albert al Tramdur i algú mes de Juneda.

    Per cert, el diumenge ens vam creuar pels camins del circuit d’Arbeca a uns quants bikers de Juneda i vaig reconèixer al Benet, collons, que no llegiu el bloc, que no podíem anar junts, o és que teniu poooooo dels Torregrossins. A veure si ens coordinem més, que com més serem més riurem.

  14. Si me dieu els cognoms de l’Albert i l’Isidre mirare el temps del tram dur, surt a la web.

    Estic ansios de veure les “piruetes” que feu en les trialeres.
    Per cert ha sortit un Air-bag per BTT.

  15. Hola trialelers ja podeu comensar a busca noves trialeres ara que poc a poc vaig perden la por, ahir potser que sigui uns dels dies que mes be me o vaig pasar per no dir el millor tot i que vaig arribar a casa am 77km no em vaig trobar molt cansat, devie de ser del content que estava.Tarantula recuperat ben aviat que aixo de la carretera am sembla que o tindrem que deixar per l’ any que be.ZAPATERO ara que ja no ets candidat a ministre tindras mes temps per vindre am nosaltres a riure pero sense caure espero que la caiguda de ahir nomes aigin sigut cops i rascades Bueno xicots vaig a sopar que aixo de tecleja ma fet gana Posdata la apoteosi final va ser la caiguda del MARMO a latrilera de la serra

  16. Pandilla moltes gràcies per interesar-vos pel meu estat que segons l’últim reconeixement és el següent.

    Pols: 60 polsacions/minut
    Volum de sang: 500 cc menys.
    Pell i pel: 40 cm2 menys.

    De moment doctor ricart no estic enganxat del tot fins i tot si puc faré unes quantes abdominals si la dona em deixa, el Marmo em va possar a 100 amb els comentaris a la Merce el diumenge.

    No us preocupeu poc aniré possant-me en forma, ja que d’aquí a pocs dies farem el temible mont-remei.

    Per sort no seré ministre ni d’esports per tant la guerra està oberta.

  17. Es important mantindre estrictament els periòdes de recuperació per evitar recaigudes tipo “Ronie”, els abdominals sense forçar no sigui que s´enganxi l´esquena com al Tarantula (encara no has posat una espelma a Sant Mamet??), el seu cas em semble que serà més llarc de recuperar doncs les lesions d´asfalt per la seva duresa i falta d´elasticitat molecul.lar són mol mes traidores que caure devall d´un “aumetller” sempre molt més ecològic i “sa”. Eyyy lo de Mont-Remei aviseu amb temps que la penitència no me la perdo.

  18. Ei, que el Pere no s’atreveix a dir que la marxa de Cervera li va ser una tortura i està valdat, així que ho dic jo. Diu que era culpa de la tija que se li baixava, ja!…..
    La surtida d’ahir va estar be hem va servir d’entrenament ja que feia dies que no surtia gaire, a partir d’ara ja no hem parareu.

  19. Bé Marcé bé. Així m’agrada explicant les veritats.
    Sense que el Pere ho sapiga te’ns que fer labor d’equip amb nosaltres pel proper diumenge. Et donarem unes pastilletes que li te’ns que posar al bido abans de sortir i al cap d’una hora tindrà unes cagarrines impressionats, moment que aprofitarem per atacar-lo sense pietat. No li deixis mirar l’ordinador en tota la setmana perquè no descubreixi la tàctiva, d’acord.

    Estic carregant el vídeos dema estaran penjats.

  20. Siiiiiiiii;
    Em penjo una MEDALLA, per mi solet.
    Albert, Isidre i altres per darrere meu en la tram dur.
    Vaig fer de Caiman, durant unes 2h vaig rodar tot sol a 30Km/h triturant els grups que trobava . PEREEEEEEEEE, he tornat a ressuscitar.
    Dr. Richi , allò que ja saps, vas dir-me que en tenia fins al Juny, l’altre dia m’ho vaig fotre tot !!!. Pots fer-me un altre paquetet per SEUR, ja pagaré jo els ports.

    Compte Caiman que els atacs de RISITIS, poden provocar pujades sobtades d’endorfines que fan espessir la sang i en conseqüència un colapse.

  21. Ei, aquestes pastilletes …. que es passi l’efecte durant el matí que sinó hem farà pudor tota casa, a veure si hauré d’acabar tot l’ambientador.
    Tranquils per l’ordenador que ara fan bicis cada dia i a la nit toca sessió de sofà per mirar que fan els profesionals, o sigui que el tinc ben distret.

  22. Tranquil Mercè que el Doctor Ricard m’ha assegurat que en dos horetes li passarà l’efecte, però que n’hi haurà prou per que el passi fins i tot el Marmo.

    Celes ja començo a intuir que a partir d’ara ens toca patir a roda teva (si és que podem) i jo sé com les gastes quan engegues el turbo.

    Qui era el que entrenava amb el mallot del Torregrossa en direcció a Lleida a l’altura de la Cerdera cap a 3/4 de tres del migdia? Collons no entreneu tant, que ja no sé el que fer perquè no em deixeu.

  23. Noiiiiiiis .
    Feliciteu al J.R. va fer el 11 de la seva categoria.
    FELICITATS, ja signaria jo fer aquestes marxes amb la teva edat.

    Sembla que hi ha un complot contra el Z.P. pel que m’ha dit un ocellet, anava a roda d’algun del PP, i en un punt estrategic van para una “trampa” i el van fer picar.

    Sius-plau no barregeu POLITICA amb CICLISME.

    Caiman, jo nomes porto el maillot del Torregrossa els dies de “GALA”, i a les 3 tarda tinc classe??. El meu entrenament és d’altura.

  24. Felicitats celestí, ets un màquina!
    L`Isidre i jo 5h50min. El company J.R. durant els primers 35km ens va passar com una moto! i això que un grupet li van xupar roda sence donar-li un sol relleu.
    Encara que el Tram es una pedalada amb certa monotonia, he de dir que a la organització l`hi falta una agreujada imaginativa a l`hora de dissenyar un circuit btt. Els que vam optar pel circuit llarg, vam repetir 17 km per la zona de Castelldans. Que et va semblar Celestí?

  25. Alerta amb les pastilles, les color crema són les de les “cagarrines”, però les grogues (i això ja ho sap el Celes) són per a incrementar el nivell d´ATP mitocondrial amb efectes “espactaculars” (tambè ho sap lo Celes), així doncs si les pren lo Pere, preparat a tindre una nit mogudeta Mercè.
    Felicitats doncs al JR!!

  26. Sis plau expliqueu-li al MARMO poc a poc.

    Un ciclista RODADOR no vol dir que tingui que baixar RODOLANT.

    Repetiu-li un parell de vegades.

    Tinc que venir això no m’ho puc perdre….

  27. Hola companys, ja podeu veure les fotografies i el vídeos del diumenge passat si premeu en els enllaços que hi ha a l’inici d’aquest article. He tingut dificultats amb el vídeo de la voltereta del Marmo i no l’he pogut carregar a l’àlbum Picassa i m’he les he tingut que ingeniar carregant-les a un altre lloc i fent un enllaç diferent. Igual us coste una mica més descarrgar-lo, però teniu paciència perquù val la pena. Si el veieu deixeu el comentari, doncs, així sabre que vosaltres també el podeu veure bé.

    Anem al gra:

    Celes: Tu molt tram dur, molt bona forma, però nosaltres ens fotem un fart de riure que pa què., pa qué.

    Carles: Fes el favor de minimitzar la pantalla que te’ns l’encarregat una mica mosca i sospita que en lloc de fer albarans et connectes a una pàgina guarreta, doncs, li he sentit comentar que quan mira per la finestra et veu mirant fixament l’ordinador amb una expressió a la cara que només pot ser o per que veus un fantasma o perquè veus cosetes prohibides (però tranquil, que no sospita que veus les caigudes del Marmo)

    Ricard: Sort que ets metge. Fas bé avisant que no totes les pastilles que receptes tenen el mateix efecte, doncs, hi ha algú que s’ho prendria tot per tal de deixar-nos endarrera.

    Mercè: segueix els consells del Dr. Ricard i si aquestes pastilles no ens van bé el diumenge, en tenim preparades unes altres per caballs.

    Per cert us heu fixat que l’Enric s’ha connectat ja aquest dilluns al bloc en lloc de fer-ho el divendres tal com era habitual amb ell. Això és perquè està més feliç que el Ronaldinyo en una festa.

    Per acabar vull felicitar especialment al JR, me’n alegro molt que li hagi anat tant bé i vull afirmar que de gran vull ser com ell. També va la meva felicitació pel DREAM TEAM de Juneda, son uns cracs tots, però crec que han millorat des de que els entrenem nosaltres, els torregrossins.

    Gispi, espero que estiguis recuperat del tot i com trobi aquest del PP que et va fer caure li clavaré un ………. que se’n enterarà de qui som els torregrossins quan es tracta de defensar-nos.

  28. Caiman, ara ja he pogut esbrinar que ets tu puig, ets un corresponsal de fàbula, t’haurà de fitxar el ZP per portaveu del govern.

    Fora conyes el reportatge collonut. Les ferides van minvant curant-se poc a poc, doctor Ricard no calen els teus remeis, ni voltaren ni res, super càrrega d’hematíes i ja està.

    A partir d’ara l’estat de forma m’ha de començar a pujar, ja n’estic fart de veure tants culs des de radera.

    Zispert Pedrol

  29. Bueno bueno , el reportage de video i fotos de primer nivell, felicitats Caiman, ha quedat tot inmoralitzat, sens dubte el millor biker el Marmo , quina facilitat de sortir “per cames”.
    Si hi ha algun animat ja ho sabeu aquest diumenge BTT a Pienda de Mar (Maresme-Nord) entre el mar i la montanya, tinc lloc per a dormir al menys per a dos. No deixeu d´entrenar que lo Celes m´han dit que no para!!!

  30. be senyors si algun dia os passa la eufòria del BTT ja ens veurem , al diumenge faré carretera , es curiós vaig imposar jo el fer btt durant l ivern i ara m´he quedat sense colla de carretera , jo ho ting molt clar atardo i hivern Btt i primavera estiu carretera , però os deixo la meva dona , no me la canseu gaire que després no en te ganes de fer……. lo dinar ( que pensa bau ) . Enric si no et poses frens de dics i forquilla amb condicions cuidadin amb les trialeres , o acabaràs menjan mes terra que el Marmo que ja es dir .

  31. Ricard jo no puc vindre, moltes gracies per convidar-nos. Puig que saps on anar aquet diumenge diuen que igual plou, podrirem fer lo del diumenge passat o anar per les garrigues, per allà al mas melons que i varem anar una vegada amb lo boina, ja direu alguna cosa. Lo vídeo del marmo no le pogut veure.

  32. Carles. Ja he arreglat el del vídeo del Marmo i el pots consultar també a l’àlbum Picassa (és el primer vídeo).

    Us he de dir que amb molta pena i aflicció el diumenge no podreu comptar amb el camèra i o hu fa un altre o no sortireu a la tele, donc, he de portar a la meva filla a una competició de patinatge.

    No ploreu, no m’enyoreu, tornarè amb ganes si pot ser

    Per cert el Pere vol fer carretera, crec que està acollonit i no vol que li fotem una pallissa de po, però sobretot no vol que el passi ni la Mercè.

    Per cert Mercè, aborta missió……. aborta missió….. les pastilles que li habies de ficar al bidó del Pere (de part del Dr. Ricard) guardales fins que tornem a sortir un dia junts.

    Aquest dimecres vaig sortir a entrenar i sabaeu a qui em vaig trobar, doncs a l’altra Mendiz de Torregrossa, que per cert va acabar (el Ramon) l’entrenament amb la fiolera de 75 Km. i després diuen que no entrenen.

  33. Nois com ningú diu res ja u dic jo, quedem a les 9:00 del mati als nou sals això sinó plou avui Dissabte, si el Dissabte plou massa deixem-ho asta i quedem a les nou amb la bicicleta de carretera, Enric el marmo te el teu telèfon ja et direm alguna cosa i a tu Mercè li direm al Pere que jo tinc el seu mòbil, fins dema btteros.

  34. Jo vindria, i el primer. Peròoooooo, els Diumenges per poder venir tinc que demanar favors, que llavors tinc que tornar. La setmana passada per poder anar al TRAMDUR vaig aconseguir un substitut el dissabte a les 11 de la nit!!
    A hores d’ara encara no ho se !!

    El que si agrairia es que si voleu fer la travessia de MONTREBEI ,m’ho dieu en temps per poder coordinar-me. Fa uns 6 anys que no la fai.

    Sr Richi tinc les maletes fetes per venir pero:
    Dissabte matí Tenis fill petit.
    Dissabte tarda cumpleanys petit.
    Dissabte nit sopar amics.
    Diumenge Mati Basquet fill gran (Campionat).
    Diumenge tarda tenis fill petit (Campionat).
    Si puc escaquejar-me vindre.

    PELEEEEEEEEE, que m’has arreglat la bici, tota la setaman que la tens aquí.
    Espavila que si no tinc que sortir amb el tricicle del meu fill.

  35. Companys com ja us vaig dir, aquest diumenge no puc vindré, però prepareu-vos pel que ve. De totes maneres us encarrego la feina que heu de fer demà.

    Carles: porta la camera i fes de reporter, a més tindràs que guiar-los per les trialeres.

    Enric: Vigila el Marmo que no torni a caure, li dius que s’espero una setmana, que igual el Carles no el filma be.

    Marmo; Dur amb ells, no els deixis respirar, quan vulguin parar tu dissimulant passes a tota pastilla per la vora i els expliques que encara no has vist les teves volteretes perquè no te’ns l’ADSL.

    Pele; Si hi vas, vull que sàpigues que mentre no has vingut, no hem tingut ni una sola avaria ni cap punxada, així que si demà hi vas, com a penitència, si tenen alguna avaria, tindràs que reparar-la tot sol.

    Mercè; Cuide’ls que son com nens petits que necessiten algú que els porti pel bon camí, que tots són uns caps durs……, demostra que les dones teniu més coneixement.

    Ricki; Espero que et vagi bé la marxa prop del teu poble adoptiu i demostris el que t’hem ensenyat, vinga home que tu ets de poble com nosaltres. Per cert, ja t’has portat l’aigua de Torregrossa pel bidó? que diuen que a Barna no en teniu.

    Celes: Si hi pots anar et nomeno delegat del club, així que ja ho saps, tu manes, d’acord.

    ZP; No si estàa recuperat, però si ho estàs i decideixes fer companyia a aquestes ovelles descarriades, si us plau perdona’ls i no els tinguis en compte l’empenta que et van clavar la setmana passada i que va provocar la teva visita al terra.

    Pels que hi aneu i no us hagi encomanat res, penseu que aquesta setmana esteu lliures, però que la setmana que ve us tocarà pringar.

    Pere, que pensaves que et tenia en ment, doncs si, però com que faràs carretera, l’única missió que te’ns que fer és controlar la velocitat i no passar de 15 Km/h i com a molt fer 45 Km, per tal de no carregar la musculatura si vols millorar el teu rendiment

  36. Taràntula, com estàs de l’esquena? Et trobem a faltar, el teu verí ens motiva i com que ja estem immunitzats fins i tot ens agraden les teves picades. Torna aviat i si convé farem una col·lecta perquè una massatgista professional (je…. je….) et deixi com a nou.
    Torna ja collons, que no n’hi ha per tant, que sembleu de plastilina.

  37. Continuo fotut i molt desmotivat. Ara he d’anar al traumatòleg, doncs sembla que tinc un oinçament a la columna i s’ha de mirar que no hi hagues una hernia discal. De moment encara estic amb antiinflamatoris i també vaig al fisio (pagant de la butxaca) a veure si em trauen d’aquesta. De moment he d’esperar al traumatòleg, però de totes maneres no podria per que encara no em puc doblegar gaire, tot i que estic una mica millor, però encara no em puc posar els mitjons. Així, que com veureu, no tinc ni ganes d’escriure cap comentari al bloc. Divertius força.

  38. tarantula ,no es per res però…la pinarelo que es una 56 ? quina casualitat, igual que la meva talla,em penso que faré un canvi de bici aviat , je je

  39. Tarantula NO desesperis m´estant preparant una nova pastilla que diu que fa miracles, n´he encomat una capsa per a tú te la porto pel pont, però no diguis res altres, i menos al Celes que se les fot com Juanoles. Us ho vaig dir,la cursa de Pineda val la pena, camins, pins, mar, trialeres per pujar i baixar, …, un “concentrat” de 35km amb 1450 de desnivell acumulat, Celes per l´any que be t´aviso amb 6 mesos de marge, ja he vist que ha set impossible avui, i amb l´entrenament que meu fet pel nostre poble, Torregrossa, els hi he fotut canya als d´aquí, tranquil Caiman que´l bidó que porto es de cal Pele amb aigua del Segre.

  40. probando probando


Deixa un comentari

Categories

