Enviat per: caiman | 4 maig 2008

4 de maig; Sortida parc eòlic de Vilibí

BTT:

Sortida de Torregrossa en direcció als 9 salts per anar cap a Arbeca. Tot seguit agafar el camí que ens porta cap als Omellons i abans d’arribar-hi pujar per la via romana cap a l’Espluga, on hi arribem per la part nord després de la baixada que és fa pel circuit de motocros, per creuar-la i seguir en direcció al parc eòlic pujant per la Roca Bisbal. Una vegada al pacr és baixà per la costa de la cirera i es puja fins Fulleda per fer un nou descens fins la font de la Marieta. Tornem a pujar per la serra de Vinàixa per després baixar cap als Omellons i fer les trialeres de la calavera i altre cop la del camí romà.

Tota una experiència de la que només en podem gaudir els afortunats bikers de Torregrossa, de Juneda i de les Borges que ens acompanyant.

Fotografies de la sortida

Responses

  1. No puc més, he d’explicar el que ha passat. He tingut una experiència sobrenatural que us explico tot seguit. Anava pujant tot el fort que podia i de cop a la meva dreta apareix uns figura que semblava humana, però de ben segur que no n’era, doncs amb uns moviments suaus però acompassats i sense el mínim esforç, em diu amb una veu quasi sobrenatural – quan falta per arribar a dalt’ Vols un relleu? – En aquell moment d’angúnia he mirat els pinyons de la meva Giant i ja no me’n quedava, he intentat demanar auxili, però ja no hi havia ningú més a la meva vora. En aquest moment he comprés que l’únic que podia fer era deixar-me emportar i que aquest portent de la natura continues el seu camí cap els cims més alts de la comarca. Ha estat en un moment de lucidesa quan he vist que aquella figura sobrehumana era el Marmol.

  2. Jo també he vist una figuna que semblava humana fent el volt de la falcilla, però a la trialera “XUNGA” que hi havia, i ho he vist per dos vegades( sence tocar-hi). Ja ens podem posar les piles noves!

    Siau.

  3. Nois, em feu molta enveja. Jo encara estic una mica fotut, encara no estic recuperat. De moment he començat a agafar la bici, però sols em deixen sortir una hora i sempre suau. Quan ho faig em ressento de l’esquena i no puc apretar gens. La setmana vinent, si estic una mica millor (ho dubto), podré començar a sortir algun dia dues hores, però també molt suau. Llavors, desprès de dues setmanes mes, ja parlarem de que puc fer. Però esta clar que ja he perdut varies marxes a les quals ja estava inscrit i les tenia pagades, clar. I en aquest moment, es molt probable que tampoc pugui anar a la Quebrantahuesos. Com veieu, jo continuo llegint els vostres comentaris al bloc, però de bici gairebé res de res, sols algun petit passeig de tant en tant. Quina enveja que em feu.

  4. Estic content que et vagis recuperant Taràntula, et trobem a faltar. La setmana que bé ja ens passem a la carretera, tot i que ens queda pendent el Congost al Montsec i la marxa de Vallfogona de Riucorb.

    Te’ns que saber que el Carles vola com un pardalet sense ales per les trialeres i quan dic vola, dic vola, o sia se la va fotre guay. Volia baixar per on el Marmo baixa sense ni immutar-se i quan sobte es va aixecà una polseguera que no deixava veure que havia passat, bataua l’olla! Vam exclamar tot a l’hora i quan es va dissipar la pols, va aparèixer el Carles dient – no m’he fet res, ha sigut culpa de l’aire de la roda de davant – si… si…. vam dir . Però al caiman “no al Puig” li va entrar la cagarela i va baixar a peu “. El Puig no ho hagués fet mai això, amb el valent i bon trialer que és.

  5. Hola;
    Soc Celestí, no se si encara recordeu qui soc?
    Ahir vaig estar de Restaurant “Comunió” a les afores de Vilanova de Meia.
    Aixeco el cap i tenia Sant Mamet al davant, i al darrera el Montsec de Rubies. Joder quines ganes d’agafar la BTT i abandonar el traje i la corbata.
    Ja veig que els incondicionals del club manteniu el tipus.
    Tarantula, a recuper-te, que necessito esparrings per millorar.
    Entre Sopars, Dinars i altres festes he aconseguit augmentar un parell de Kg. de múscul intracentral “dona el tomb al melic”. Veig difícil que hem pugueu parar, sobre tot a les baixades.
    Espero que abans de presentar la declaració de renda pugui sortir.

  6. Ja ´m´ho deia lo Pele les Hutchinson son una “me”, i jo fen-li cas al Carles i porto unes Piton que també em van portar per terra a la serra, Marmo no deixis al Carles tot el protagonisme; disculpeu per “l´espantá” del diumenge però lo company del Poal quan sent Torregrossa li canvie la cara, que si van molt depressa, que si són unes màquines, … així que vaig anar a pedalar amb ell doncs feie moltes setmenes que no el veia, de ben segur que haguessiu disfrutat per que jo vaig quedar baldat (Gerb, Sant Llorenç, Camarasa, Alòs, … puja i baixa, torna a pujar i torna a baixar); Casto no baixis la moral em va dir ton germà que tot era culpa del sillín (envio més pastilles), Celes a veure si amb tant mucle acabaràs sortint al “preshing-catch”, fins aviat ara estaré unes setmanes de “baixa” mentres feu carretera.

  7. Pere: Preparat que el diumenge que be fem carretera.

    Aprofito l’avinentesa per demanar un front comú per què puguem sortim una bona colla, els que últimament fem BTT i els rutiers que aquest hivern s’han quedat solt (Ramon, Juanito, Perez, David, etc) per anar tots junts, si no tot el recorregut si una bona part, doncs, hem de preparar el proper tour i necessitem fer un bon equip.

    No teniu disculpa si no veniu. Diumenge l’Enric no és posarà al capdavant fins el Km 150, el Marmo no farà ni un relleu a més de 20 Km/h, el Pere com que vol que fem carretera a tota costa i el tenim amenaçat vetllarà per què la mitja no superi els 18 Km/h, jo no passaré mai al cap d’avant perquè soc un paquet, el Carles estarà tant despistat buscant trialeres que no se’n adonarà de la velocitat a la que anem, el Pele a creure com sempre, si ve el Taràntula serà lesionat i el Celes entre boda i boda ha deixat l’entrenament d’altura.

    Així que ja ho sabeu, diumenge tots a gaudir d’una bona passejada en carretera i fiqueu-vos guapets que ve l tele.

  8. Ara tinc un greu problema. A les 6,30 comença a sortir el SOL i em desperta !!. A mes tinc un COLOM que no para de tocar-me els collons, GLOO- GLOO-GLOOR, fa a primera hora.
    Tinc que canviar de tàctica.
    La bici de carretra?? No se ni on coi la vaig guardar??. Ho preguntare a la dona a veure si ella l’ha vist??.
    TARANTULA si no la trobo, puc agafar la teva ?.
    PUIG, jo encara no ho veig gaire clar això de la CARRETERA, teniu tot l’estiu per fer-ni. A mes, es una mica avorrit.

  9. Estic content d’haver tornat a retrovar després de moltes jornades a l’Antoni de Borges. No ha perdut el seu bon cop de pedal i encara menys el seu estil. Espero que aquest retrovament no sigui flor d’un dia i que continuis venint amb nosaltres.
    T’esperem amb entusiasme el proper diumenge, això si, amb la bici de carretra.

    Celes: Tranki que encara ens queda la marxa de Vallfonona de Riucorp i la sortida al Montseny amb BTT, però, és que tenim que fer una sortideta el diumenge amb carretera, per què no s’enyorin el Pere i altres. Recorda el lema del Liverpol.” Your never walk alone” Mai caminaras sol i aquest és l’esperit del Club Ciclista Torregrossa

  10. Que surti el sol a les 6.30 tampoc es dolent. Celes baixa de la teulada i a les 6 a pedalar, fisn a les 8h són dos horetes molt bones, jo no ho faig però … sols “entreno” el diumenge. La sortida en “pelotón” del diumenge pinta força força be, no se jo si us podré acompanyar, em feu por, però si baixo a buscar aigua a Torregrossa coloco la bici de carretera damunt lo cotxe.
    Felicitats Caimen per les fotos de la pàgina amb les gestes personals de cada membre del club, espectaculars no?? (si pots canvia la “u” per una “i” a ardiaca, ja que baixo poc que al menys que no despisti)

  11. Albert i Carles, junedencs de pro. Com porteu això de la carretera? Que no us fa il·lusió acompanyar-nos i demostrar-nos que sou millors una vegada més que els torregrossins? Que no teniu bici de carretera? Si és així no patiu que el Pele us en deixarà perquè igual us agrada i ni compreu una.

    Si proveu la carretera us pot passar el mateix que ens ha passat a l’Enric, al Baró i a mi amb la BTT i no deixareu de pedalar per aquestes carreteres de les nostres contrades. Si no veniu, tranquils, que ja tornarem nosaltres. Mentres tant entreneu poc que ja esteu prou forts

    ZP. Tu no tens excusa, que ja sabem que tens bici de carretera i que els teus orígens vans ser rutiers, o no recordes les pallisses que ens fotiem amb el Baró (pare). Aixi que ja ho saps, t’esperem.

  12. ja vindria però aquest diumenge em sembla que tinc una comunió. Espero que el proper puga venir

  13. EP PREMI SI VOLEU FER btt SEGUIU AIXÍ PERQUÈ AQUEST DIUMENGE VAIGS A LA MARXA DE REMENCES , I AL ALBERT I AL CARLES DEIXEU LOS FER BTT PER QUE SON ELS GREGARIS DE LA MEVA MERCÈ

  14. Pere necessito una fotografia teva per què ja no recordo la teva cara, doncs, ja no coincidim mai. Quan faig carretera tu vas a una marxa, quan faig BTT tu fas carretera, quan faig una marxa de BTT tu fas una marxa de carretera. Caray home, això no pot ser. A més estaràs tant entrenat que quan coincidirem no hi haurà qui et pari..

    Escolteu Albert i Carles, no cal que feu BTT per companyia a la Mercè, doncs quan la vaig conèixer ella també feia carretera i ara també pot vindré amb nosaltres. Mercè a la carretera el diumenge i a més com que el Pere no hi serà pots fer el que vulguis, BTT o carretera.

    Ricard: Si vols afegir alguna altra gesta al teu currículum m’ho fas saber que jo t’ho publicaré ja que encara em motiva més pensar que els diumenges acompanyo els millors bikers del territori. Com fardo amb els meus companys de feina contant els bons que sou. Per cert el de la u per la i era un parany per comprovar dos coses: Si entraves a la pàgina web del club i si tenies tant bona vista com apetentment has de tenir, per què si vas proves als demés i tu no hi veus estem ben apanyats.

  15. Bones,
    Si que tinc bici de carretera, però no se com funciona! Aquest diumenge ho tinc complicat, ja que dissabte tinc una boda. Espero que ens puguem veure la setmana vinent.

    Siau

  16. Diumenge ni btt ni carretera, hem de fer poble i toca Cassoles de Tros: canvio bici per davantal. Si voleu podeu venir a fer el tastet. Hi esteu convidats! Que us vagi bé!

  17. Ei, que no puc fer carretera que ja no tinc bici, la vaig vendre, ara només tinc la de btt, no tinc temps de fer anar les 2, així que triar per triar, prefereixo la de btt que m’ocupa menys temps.
    Així que diumenge intentaré surtir si queda algú per fer btt, encara que només podré fer-ho fins a les 11 perquè desprès he d’anar a remenar la cassola, aquest diumenge són les cassoles de Juneda i he d’anar a fer numero.
    Fins diumenge.

  18. Sense anim d’ofendre a ningú, però.
    Os esteu AMARICONAN:
    Carretera, carretera, sense cap pedra, tot ben alquitranat.
    Sense cap argall, sense trialeres, tot planet.
    Corbes peraltades etc. etc.
    Ara demanaré al club que faci un equipament especial per CARRETERA, podríem posar unes FALDILLETES en lloc de culot, i una floreta enganxada al casc.
    Ahhhhhhhh si pot ser de color ROSA.

  19. Disculpes, disculpes, disculpes. Que si cassola, que si amariconadets, que no tinc bici, ja….. ja…… El que us passa es que teniu poooooo, que no voleu que el Ramon Farré, el Juanito i els altres us deixin en ridícul, per què en carretera no és para cada dos per tres com en BTT, que quan estem cansats només busquem trialeres per descansar, que si ara parem per què ens hem perdut el Marmo, que si no tens nassos de baixar per aquí i quan ja ens hem decidit ha passat mitja hora. ja…… ja…….

    Vinya, demostreu que no tinc raó i que sou tant bons en carretera com en BTT.

    Per cert, entreu a la WEB del CC Torregrossa (primer enllaç de la dreta) i busqueu en el sub apartat de devall de les fotos a la pàgina principal “ciclistes”. Allí veure la vostra foto i el vostre currículum.

  20. Caiman, veig que has currat molt a la pagina, les fotos, força bé, però suposo que haurà donat molta feina. Chapeaux!
    El diumenge si feu carretera, segurament vindré, però ja veurem que faig si vaig amb el grup A o amb el B, ja que si tireu una mica jo no podré seguir, doncs no he de forçar l’esquena encara. Ja aviso a tothom, desde fa dies s’ha caducat tot el verí que tenia guardat, tant el que havia preparat especial per el Marmo, com els demes pots que tenia. Així que ja veieu. Però, poc a poc i gota a gota aniré fent un altra vegada mes verí i quan en tingui ja un potet, llavors, Maaaaaaaaaarrrrrrrmooooooooo!!!!!! Ja pots amagar-te!!!!

  21. Pere: Per qué entrenes tant. Avui t’he enxampat quan anaves en direció Lleida a les 6:30 h. i m’ha agafat una ràbia, tu en bici i jo en cotxe. Això no pot ser, para homa , para, que et passaràs de forma, o no t’atraparem mai mes.

    Taàntula. Tu tranki que el diumenge ens portarem bé, Que després d¡haver perdut la pista durant l’hivern als rutiers i a tu hem d’evitar que ens malaiu els ossos. Per cert, t’has reconegut a la foto de club? Saps de quin any és exactament?

  22. A la foto he reconegut casi a tothom. A set una sorpressa. De quin any es? Suposo que mes o menys de 1974 o per els voltants.

  23. Han dit que aquest cap de setmana plourà, aixì que no hauré de vindre a Torregrossa a buscar aigua pel mini-transbasament, faig costat al Celes, això de l´asfalt és molt negre, visca la BTT!!
    Ep. lo de les cassoles pinta be!!

  24. Vull felicitar a la super WOMAN Merce, Tens uns bons COLLL…, no això no t’ho puc dir. Bull dir que els tens ben posats.
    Has venut la de carretera i t’has quedat amb la de BTT. Si senyora.

    Per cert, si algun dia trobo la bici i aconsegueixo venir.
    Tinc que portar el CPS per a que trobeu el camí ???.

    Richi necessito ajut, l’entrenament d’altura m’està fastidiant.

  25. si el Diumenge podeu sortí i aneu cap a Vallbona i Rocafort , al arribar a Rocafort veureu els tres contenidors de reciclar paper , gireu a L’Esquerra seguiu el cami nou esfaltat i amunt fins passat el Belltall i apreteu el cul Peró ciclistes que estiguin en baixa forma o que la nit anterior abusin del sexe millor abstenir-se tot i aixi algun anira a peu .

  26. Pere: Si vas a la marxa Terra de Remenses et calaràs d’aigua fins el moll de l’ós. Així que si vols un consell, descansa que sinó agafaràs un refredat de cal deu.
    Espero que aquí el diumenge al matí no plogui per que sinó ens haurem de quedar a casa.
    Ho veieu BTT’ros que aquest cap de setmana no es pot anar amb els tractors que estarà tot enfangat i en canvi si amb els F1 perquè la carretera estarà seca, homes de poca fe amb els caiman.

  27. Pere espero que demà portis lo flotador per que per aquelles terres de Remences pot ser fareu surf si no pare de ploure, jo ja et portaré Frenadols quan puji; Celes has de vindre aviat pel Maresme, aquí rius no n´hi han, be el Tordera que quasi sempre baixe sense aigua, però rieres i rieretes ple, i demà si pare una mica de plore ens quede un terreny acollonant per fer BTT per acabar ben enfangats i molls de plaer, no se que dir-te dels coloms, es que le teulada te les seves coses jejej, “ojo” els de la carretera que demà estarà molla.

  28. Relat de la sortida.
    Diumenge a les 08:00 h. del matí em desperto per prendrem un dolo-voltaren pel malt d’esquena que vinc arrastrant des de fa uns dies i em cago amb ……. per què avui que fa bon temps m’he de quedar a casa.
    Diumenge a les 09:00 h. sona el meu mòbil. A l’altre costat el Pere que no ha anat a la marxa i em diu, que no vens? cagon l’olla!!!!! avui que podem trobar-nos estic malat i ara faig feina per l’institut en lloc de passar-m’ho bé anat en bicicleta.
    09:30 h. Començo a pensar i donar-li voltes a la perola. – el proper diumenge vaig de bodes i tampoc podré sortir -, – l’altre diumenge el Pere fa la marxa de Graus i tampoc li podré fotre canya -, -al poper ja hauré perdut la forma i em fotrà una pallissa de pò-. Després de pensar tot això, he arribat a la conclusió que necessito veure ràpidament al Psicòleg, però com que no en tinc cap a mà la millor opció es esperar a que el Dr. Ricard torni de la sortida que segurament fa en aquest moment pels voltants del Montseny i em doni un antidepressiu par aguantar aquesta enguixa.

  29. Tranqui, tranqui…….

    Si puc aconsellar-te amb l’entrament d’altura, ja que soc el que tinc mes experiència en aquest tema.
    Es el millor sistema per quant no pots pedalr ” el meu cas”.
    El que si s’ha de vigilar es amb les dosis, ja que algunes setmanes he agafat “Mal d’altura” per manca d’experiencia.
    Màxim tres dies per setmana a la teulada i començar poc a poc p.q. el cos s’adapti.
    El PERE, no et preocupis que si l’enxampo ara tindrà un bon record meu, com els vells temps, que faci memòria que ja sap com les gasto.

    L’efecte hipnotic de la bici del Tarantula és més potent del que sembla. El sol fet de pensar-hi pot produir-te efectes “escleoestics” en l’esquena.

    SOLUCIÓ:
    Deixa de pensar-hi. No visualitzis aquell quadre, NOOOOOOOO, ni pensaments.
    Borra tot rastre de la memòria, si no, et portarà consequencies nefastes.

    CONSELL:
    Pensa amb “altres corbes” p.e. amb les de laPAMELA ANDERSON.


Deixa un comentari

Categories

