Enviat per: caiman | 29 Juny 2008

29 de juny: Sortida

Carretera

09:00 h. sortida de cal Pele. Hora aproximada d’arribada les 13h. a 27 km/h de mitja la

Torregrossa, Belianes, Ciutadilla, Vallfogona de Riucorb, La Guardia Lada, Cervera, Tàrrega, Bellpuig, Vilanova de Bellpuig, Arbeca, Torregrossa

KM: 108 km. a 30,5 de mitja i 1.062 m de desnivell acomulat.

Bikers que han fet la sortida:

Enric, Gispert, Celestí, Juanito, Perez, Ramon, Baró, Albert Barrufet, Bordalba, Puig.

Enllaç a l’àlbum de fotos de la sortida

 

Dalt a l’esquerra del bloc hi ha una pestanya on hi expliquem la proposta de sortida a Rojals pel diumenge dia 13 de juliol, entreu-ho hi i digueu si us hi apunteu

Anuncis

Responses

  1. Hola companys.
    No he pogut connectar-me gaire aquesta setmana, doncs també treballo, encara que no ho sembli.
    He penjar les fotos del dimarts passat (no us amoïneu, ja ho faré)
    Demà us espero amb les piles mig buides, doncs aquesta setmana he estat una mica constipadet, i com el Doctor Ricard no ve gaire, he de passar amb infusions i unes fregues al pitet.
    Pere espero que no hagis anat a la marxa de França i ens trobem demà. Enric torna ràpid que si no el Marmo te menys gent per parlar i això és una mica fotut.

  2. Taran.
    Ara que estaves en una forma impressionat, vas i et lesiones. No sé si vindré a fer-te uns massatges, si enviar-te una tailandesa per què te les faci, si enviaré un druida i clavar-te una puntada a l’espinada, però cuitat i torna molt aviat que sinó aquesta Pinnarello la tindràs que revendre nova

  3. De totes les posibilitats que em dones, casi que m’agafo a la tailandesa.

  4. Doncs, agafada aviat a la tailandesa que quan t’explica el que hem fet aquest diumenge cauràs de cul, perquè portàvem a la locomotora Celes i altres ……. que no paràvem ni a les estacions

  5. Això deu ser un tema d’almorranes!

  6. Ep.
    Encara m’estic recuperant. El meu cos no aguanta dos dies seguits de Bike.
    Vaig veure al Albert i el Caiman pujar com a falsilles, i la nova promesa “Bordalba” li falta poc per destronar als veterans. No cal dir del MARMO i l’ENRIC sempre col·laborant, el Ramón i el ZP treient el fetge peró sempre allí.

    Si que vaig disfrutar força rodant per la Segarra, amb l’excel•lent col•laboració de tots plegats. Com que la mitja inicial programada la vaig veure una mica “cursi” vàrem imposar un ritme digne del Team TORREGROSSA en el que la nota obtinguda per tots = EXCEL•LENT.

    Sigueu bons minyons i no abuseu de la Tailandesa, ni les pastis, ni l’entrenament d’altura.
    Ja tornare quant hem recuperi, espero que tingui l’habitació a Santa Susanna preparada.

    Va Tarantula vine aviat que et deixaré posar a roda, peroooo, no em piquis al cul que el faig força gros i s’inflaria encara més.

  7. El Celes té raó, un 10 pel Team Torregrossa, amb la col·laboració especial de l’Albert de Juneda.
    El Celes és una apisonadora, mai havia rodat amb el Dream Team per la segarra a 57 Km/h, estic a punt d’anar al Pele i comprar-li una d’aquelles bicis amb bateria per poder seguir al Celes.
    Aquest diumenge vaig gaudir molt, doncs vaig retrobar companys que feia dies no veia i semblàvem un pilot com els del Tour amb velles i joves promeses. Les joves (Bordalba) aviat ens farà la pols i les velles (Enric, ZP, etc.) mantenen l’impressionant nivell de sempre.
    El Ramon està en una forma inigualable, l’Enric, comença a fer por, el ZP ja està sortint de la crisis provocada per la feina i alguna petita aterrissada, el Marmo (com que segueix els meus consells) aviat no el pararem i que dir de la resta (Juanito, Chiapuchi, etc.) collonuts.
    Alert Barrufet, ets gran i quan pujes encara mes. Encara no he recuperat les pulsacions normals després de les dos pujades que em vas obligar a fer, li retornare el pulsometro al Pele perquè el diumenge el vaig passar de voltes al voler pujar al teu ritme.
    Taran, Pele, Carles, Pere, Ricard, entreneu força que si no xupareu roda de debò.

  8. Jo aquest dimecres començo vacances, però de debò que en quan acabi torno, que em moro de ganes de tornar a sortir amb els del club.

  9. De fet lo diumenge estava per Torregrossa però veig que els meus dubtes de sortirt o no amb el TT (Team Torregrossa ) eren ben fundats, despres d´una nit de revetlla i petardos amb tota la familia i cosins la meva dona em va “prohibir” sortir en bici, crec que aquesta vegada la va encertar perque jo no crec que hi arrivi mai a “planejar” a >50Km/h, encara em tremolen les cames de llegir els comentaris, vaig veure la furgo del Celes devant de cal Pele i una mica de morrinya si em va agafar però … em semble que si surto me´n vaig al “B” (avui quan acabi la consulta me´n vaig a entrenar!!!!).
    Lo del 13-7 què es???; Celes et reservo habitació fins divendres, tenim problemes de llits amb uns quants alemanys que es van liar amb uns quants espanyols per aixó del futbol i està l´hospital a tope.

  10. Hola companys,
    Amb el Celes i el Ramon i altres el diumenge vam parlar de fer una sortida el mes d’agost d’un parell de dies (dissabte i diumenge) per anar a pujar el Tourmalet i l’Aspin. Qui vol vindré? quan hi podem anar?
    Es tracta de passar-ho be, riure una mica i pedalar el mínim per poder menjar força. Que us sembla el pla?
    Al Celes li posarem un lastre de 20 kg com a mínim.
    Ricard neccessito el brevatge de l’Astèrix ja, així que espavil que si no no podré pujar fins a dalt.

  11. Jo si l’esquena ho permet m’apunto al Tourmalet i l’Aspin.

  12. Apa nois, a recuperar forces.
    Aquest cap de setmana podreu descansar, ja que l’incitador, es dir YO no hi soc, vaig a la Expo de Zaragoza Divendres, Dissabte i Diumenge en viatge organitzat. A mes tinc l’estancia en Hotels 4 estrelles per poder cebarme i guanyar uns kilets que me falten.

    Aprofiteu per practicar el que os he ensenyat “RODAR Y RODAR”

    Una piedra en el camino
    me enseño que mi destino
    era….

  13. Aspi i Touralet, això no surt per la TV al Tour??, això millor sempre des del sofà!!
    Demà tampoc puc vindre, però avui ja he fet una sortidete pel Montnegre, us recomano que un dia o dos o mes vingueu, 55Km mig tapats pels boscos i amb airet del mar, pel 13 estic de vacences i fallo tambe. Puig el Celes et porte pastilles si no se les ha fotut totes, lo de la expo era una “tapadera” el tinc ingressat a l´hospital!!

  14. Ja em pensava que el del Celes no era natural i havia de tenir truc.
    Ricard, si et veuen els equips espanyols et fitxen segur per anar al tour, doncs mai uns ciclistes d’un poblet havien anat tant ràpids només amb conguitos i a més no donen positiu.
    El de l’Aspin i el Tourmalet és una disculpa per passar un cap de setmana lluny de casa menjant molt bé, dormint millor i fent una mica de bicicleta.
    Per cert avui he sortit amb el Pele i el Carles i de veritat el manillar de la MMR del BTT’ro és impressionant, cada vegada que el miro m’agafa una cagarela que em deixa patidifus i no hi poso cap adjectiu més perquè no el trobo.


Deixa un comentari

Categories

