Enviat per: caiman | 14 Juliol 2008

13 de juliol. ROJALS

Hola companys

El diumenge dia 13 de juny farem una sortida llarga amb bicicleta de carretera per pujar a Rojals. Haviem sondejat la possibilitat de quedar-nos a dinar al camping de Mountebanks a la tornada, però després de veure els que s’havien apuntat i de preguntar-ho el passat diumenege hem decidit tornar en bicileta, com un diumenge normal.

Recordeu que sortirem a les 08:00 h. amb la fresqua del matí per tal de poder ser al migdia a casa per dinar i fer la migdiada.

Si voleu veure el recorregut consulteu la WEB del Club que teniu a l’enllaç de la dreta del bloc.

Fotos i vídeos de la sortida a Rojals

Anuncis

Responses

  1. Hola nois i noies, com esteu, com ja haureu vist i ha anunciada la sortida a Rojals i ens hauríem de anar decidint per saber si es te que agafar un autocar o no, tots els que esteu interessats ha vindre o tindríeu que anar dient per fer la comanda del autocar.

    Mercè si estàs interessada ha vindre pots fer-ho, l’equip B sen anirà amb cotxe fins a Montblanc i arrancarà de Montblanc, i amb la btt encara els guanyaràs a tots.

    Arreveure ciclistes i avera si ens apuntem.

  2. 70€ la parella no es un preu popular per anar hi tot hom , i respecte la carretera com s’hi va ? ja que per la general fins a Montblanc es un perill

  3. Hola companys,
    Jo hi aniré encarà que tindré que tornar aviat perquè a les 6:00 la meva filla té una competició de patins a Les Borges. El Carles encarà que no ho hagi dit també vindrà.
    Respecte al recorregut podem anar-hi per Fulleda i Poblet o per Senan. Ho podem decidir el proper diumenge.

  4. El dia 13 no puc venir ja que tinc que anar a Les Mines de Osor prop de Angles a buscar a la meva filla que i esta de colonies us comento la ruta per fer el minim de general posible se que tampoc tingueu que fer masa volta ja que aqut tomb se les trau. Torregrossa, Puigros,Arbeca, Omellons,Espluga Fulleda ,Tarres, Vimbodi, Poblet,Espluga F. i MONBLANCH. PER CERT NO E VIST LA RUTA DE DEMA

  5. ep!!
    hola profesionals de la carretera!!!com estem?
    soc a qui, perque tinc algo que dir.(sera llar aixo, com la ruta)
    dia 5 les 6.00 mati ens trobem a la plaç de san sebestia del vilosell per carregar les mtb i tirar cap poblet. som 6 que ençetarem un dia de mtb per fer la ruta del CISTER, dos de reus, dos de lleida,un de gava, i jo mateix de les borges blanques que intentare deixar el pabello ben alt…(ja costara aixo).sortim carregats de tot el que es pot portar i del que no tambe, trabessem l’esplgua de francoli,primer incident i nomes porterm tres km estem atrapats en unes obres que fan a tocar la cooperativa i no ens deixen pasar…. un pila de taulons, envestides i camions d’obra al fi em trobat un petit passadis entre els camions ,a peu el sortegem i podem sortir a l’estacio del tren
    fem un slalom soterrani per poder creuar les vies i en filar cap a la serra del tallat,deixem l’espluga i entrem en uns camins i camps correats de vinya ven portada, i blat ,mes enlla tambe ni ha. planegopujovaixo fins que pujem el tallat quines vistes… i no es maco aixo!arribem a VALLBONA DE LES MONJES parada foto de rigor,barreta energetica i a tornari que no em fet res.de vallbona nirem fina a Fores som d’alt i tenim molts molins de vent al voltant ,la pista que i avia, ara es una carretera asfaltada ,el vent a portat els calers a aquell poblet i tenen uns camins …sortim del asfalt i ens endinsem en una trialera de baixada prou llarga molt ciclable per els que en saven no tant per jo…enfilem cap a rocafort de queralt i el passem esclar..en aquests pobles buscavam les fons per reposar un xic i omplir d’aigua fresca,em de travessar la serra de queralt , estem mirant el cami per on em de passar, el tenim davant nostre es com si miresis els bessons desde les borges que es veu el cami no? doncs algo aixi pero tres cops mes llarg,estudies”l’enemmic” i no tens cap altre remei que atacar-lo i pedalar, plat petit i amunt, de prop es mes llarg i enpinat del que es veia…apoc apoc van passant els metres …tant positius com kilometrics fins que coronem i veien l’altre costat el que ens potara a SANTES CREUS la vaixada es un a mica perillosa el cami es ample, pero porta moltes pedres soltes que fan fimbreigar molt la mtb la pendent es força negativa i si no controles la velocitat amb els frens pots relliscar entre les pedres i caure (que es el que em va passar a jo) alli vaig deixari la punta del seient…i no m’hen vaig donar compte fins a santes creus.hay senyor… quina penitencia la ruta del cister…be doncs nem baixant i fem cap al pont d’armentera,el mes fort ja a passat de moment xino,xano i sense problemes aparents arribem a santes creus, farem parada i fonda busquem restaurant i a dinar,son les 2,10 de la tarda(l’hora de dinar) repos reparador, menjar reforçador,i n’hera de bo!!! despres del cafeto amb gel n’hem a la porta del monestir ,a fer la foto de rigor, ja n’hem fet dos de tres,queda menys sortim de santes creus i tirem cap a aiguamurcia,atencio !!! i ha una pujada llargeta nomes sortir santes creu que si no has pait una mica el dinar la pujada es cuidara de fer-ho…(aixo si, i toca la sombra)pasem aiguamurcia i entrem al pla de santamaria,el jordi tomas profesional de totes les bicicletes agudes i per aver…em diu,mira josep em de travessar aquella muntanya (ja,ja,ja fa broma pensava jo, segur que ens potara per un cami alternatiu i farem cap a montblanc….no li dono mes inportancia i a pedalar, creuem el pla i arribem a figuerola del camp,la montanya la tenim just d’amunt nostre,per lo que les paraules del nostre amic jordi, agafen tocs de realitat preocupants….i si senyor el cister i les marques amb les fletxes grogues diuen que em de travessar la muntanya per el dret i atencio pel dret que vol dir? …doncs que no hi aura, cap, cap lloc pla per repossar una mica tot el cami es de pujada d’aquella terra rogenca, tant de prades, a favor es que el cami esta en bones condicions…l’ultima batalla a vida ho mort,6 o 7 km mes menys veurem si adalt no ens espera el coxte funebre i el diumengue sortim a les esqueles de la vanguardia,jajaja(el cister es cobra una nova vida) despres de totes aquestes paraules, inconexes? em arribat adalt premi i bufa un aire fresquet , en l’estona que estem per reagruparnos ens agafa fret sortim de la sombra i busquem el solet reparador,ja estem tots junts i comença el descens cap a montblanc una pista ampla pero de terrapedra solta que fara que tinguem els ulls ben oberts….ja m’henteneu..
    crec que passem per miramar i el cami surt d’amunt del camping de montblanc a la mateixa carretera…que ja no la deixarem fins a poblet. pedalant en linea per la borera semblem un d’aquellls equips de la crono del tour de la françe i aixi entrem victoriosos al monestir de poblet que ens a vist marxar a les 7,00 del mati crec que em arribat a la mateixa hora ….UNA RUTA MOLT RECOMANABLE…PENITENTS…
    DADES DEL POLAR:7.10 hores de pedals,6350kcal
    112 Km, 13′7 km/h de mitjana apa doncs ja sabeu el pa que si dona siau!!

  6. En principi puc venir sol, ja que és la festa major del barri i la dona i el fill petit tenen activitats.

    Quanta gent som al final?

  7. Hola companys.

    Josep Antoni, veig que continues tant fort i valent com sempre i me’n alegro moltíssim comprovar que encara hi ha gent a la que l’esforç el motiva. També he comprovat que els teus escrits son tant llargs com les rutes que fas. Continua així que és un plaer poder llegir les teves gestes, de les que algú de nosaltres (jo, mateix) n’hauria d’aprendre una miqueta.

    Celes, el diumenge sortirem a les 8 de Torregrossa i serem una quants, però anirem i tornarem (no farem el dinar al càmping), doncs no hi havia gaire gent que volgués quedar-se a dinar. Millor per tu que així podrà demostrar el gran routier que ets, però queda prohibit passar de 45 Km/h al pla i sobretot a la tornada, d’acord xaval?

    Posaré la ruta a la web

  8. ja sera menys “gran caiman”aviam quedat en que els cracks sou valtros i jo el catackrak, ara aixo si,escriure no sem dona malament tot i que faig moltes faltes….la propera al pirineu pedals de foc? ja ho cronicaree… salut i cadencia

  9. Joderrrr ¡! Anar i tornar ?

    Com sabeu el Doc em va tenir que fer una desintoxicació urgent, ja que em vaig prendre un parell de caixes de pastis d’una tacada.
    Ara ja he perdut la força i no aconsegueixo passar de 25Km/h. Per tant no se si podré tornar. HELP My.
    No podríem llogar una furgo per tornar tots plegats i fer jarana?

  10. MIra Celes, deixat de mariconades que des de que vas dir que podries vindre ja tremolem tots i a veure si convenses al Doc que em fa l’efecte que necessitarem dels seus remeis màgics per arribar a Rojals sense que ens sorti el fetge per la boca.
    Per cert Isidre, fes el favor de no entrenar tant, que si no no et veurem ni el cul pujant que ja estàs prou fort.
    Josep Antoni, que et vagi molt bé als pedals de foc i defensa el pavellò com fas sempre, anims i cuidadin que no et puji molt la temperatura i t’acabis cremant tu. Bé si et passa això recorda que hi haurà un bomber de Torregrossa (Bordalba) per si cal apagar quelcom.

  11. aquest diumenge era ideal per fer la sortida al Centurion de Salou , aquí si que haguéssim fet colla , respecte lo de Rojals seria bo de portar furgo d´asistencia per arreplegar els cadàver

  12. si voleu veure el perfil altimètric de la pujada a Rojals, mireu a la meva pàgina: abarrufet.blogspot.com

  13. Molt bé Albert, així m’agrada que completis la informació pel diumenge amb l’altimetria, però no m’agrada gaire comprovar que estàs preparant tant bé la sortida de Rojals doncs, això vol dir que ens deixaràs tirats a tots pujant.

  14. el pare dema , anira amb cotxe i sotira del Pla de Tarres el Ramon i Perez potser també.

  15. Ok, Pere fins demà a les 8 a cal Pele.

  16. Hola companys,
    Ahir va ser una jornada d’alt nivell ciclista. La pujada a Rojals va comptar amb més d’una exhibició. El Chiapuchi va obrir les hostilitats a peu de port i els hi va donar continuïtat el Marmo (gran Marmo) fins que va aparèixer el Team Juneda, en aquells moments l’Albert va prendre l’iniciativa per culminar una pujada espectacular a la que no vam poder resistir ningú. El Pere va fer el segon lloc i a continuació l’Isidre de Juneda i els primers representants del Torregrossa.
    La meva experiència va ser altament positiva, doncs, el Bordalba i jo vam agafar un ritme constant que ens va permetre arribar a d’alt recuperant el terreny al Team Juneda i sense els dipòsits buits.
    De totes maneres, cal dir que per equips el Team CCP ens va guanyar per golejada, però alerta que no estem vençuts ni molt menys, la nostra progressió serà imparable i espereu al Tourmalet on hi haurà la segona etapa d’alta muntanya en disputa.
    Demà hi haurà els vídeos penjats i continuaré amb la crònica fins a parlar de tots, doncs des del primer a l’últim ens vam merèixer el premi a la combativitat, encara que la general se la va emportar l’ALBERT BARRUFET.

  17. Hola companys. Ja veig que no pareu i feu les millors sortides quan jo estic de vacances. Albert Barrufet, he vist la teva pagina web, i veig que vas anar a la QH, no sabia que hi anaves. Ja t’explicaré que em va passar a mi, que estava a la sortida preparat i veig que no portava el xip. Torna cap a casa com un boix, i toca sortir al darrera de tot amb els últims. Tota la marxa avançant gent. Vaig passar uns nervis que no ho sap ningú, pensava que ja no arribava. Quan acabi les vacances tornaré. Marmoooooooooooooooo!

  18. Taran, preparat que el primer cap de setmana d’agost anem a pujar el Tpurmalet i no pots fallar.

  19. Si hi aneu el primer cap de setmana d’agost, faré tot el que pugui per venir, però estic de vacances i llavors la meva dona está treballant i en principi m’he de quedar amb les nenes. Ja veure si m’ho puc arreglar.

  20. Me cag…. Amb el Doc. No hem va portar els “pistatxos” i llavors passa que no rendeixo el que toca.
    JODERRRR, apretant al màxim per caçar al MARMO, aconsegueixo caçar-lo i a 200 metres del cim em deixa allí tirat. !!!
    Vaig pujar tota l’estona amb el BONET, i això si que te merit. Amb una bici de l’any 70, amb seient butaca de dona, amb sabates de BTT pedals de pages i uns 13 Kg de bici.
    Encara que els meus 90 Kg pesen lo seu vaig veure força aprop uns culets que amb el permis del TARANTULA “Si te pillo..” em sembla que tenien por de que els piques.

  21. Em sembla que segon va fer l’ISIDRE si no m’erro.

  22. ep¡¡ segón vaig ser jo ,aixo si, mirant enrere .

  23. O.K. Aclarit el segon lloc.
    Temps de cada persona??

    1er- Albert Barrufet. (10p)
    2on- Pere (7p)
    3er- Isidre (5p)
    4rt – Puig (4p)
    5é – Bordalba (3p)
    6é – Marmo (2p)
    7é – Celestí (1p) JODER una mica més i no puntuo.
    8é – Bonet (0,5p).
    ?????
    *** Recordar que dia anterior vaig tenir la REGLA

  24. jo 38min. desde la ITV del poligono.

  25. Celes, el Bonet va fer el que vas fer tu a la primera sortida amb el CC Torregrossa el segle passat. Recordes que el vas venir amb nosaltres amb la bicicleta de passeig del teu padrí que no portava ni canvi. Doncs, la gesta del Bonet semblant a la teva.
    Vull fer esment de la pujada del Ramon que va arribar davant dels seus companys de fatiga i de l’Albert Viles que quan el volia gravar gairebé a dalt de Rojals, gairebé o em dona ni temps del ràpit que anava.

  26. Per qué no m’aviseu a mi quan monteu una sortida d’aquestes????????????? Sempre em perdo tot lo bó.

  27. Taran, encara no estàs bo, o te’ns una mica de cuentitis? Jo si que estic fotudet, doncs aquesta nit passada em va començar a fer mal el peu i com que ja em conec els sintomes, vaig dir, collons una altre vegada l’àcid úric! Apa llevat i comença a prendre pastilles pel dolor. Però tranquils que el diumenge espero estar en forma per fer una demostració de com pedalar i no avançar gens.

  28. Bé, espeero que et milloris, però jo de moment encara tinc vacances i estic a Comarruga i de moment no puc venir, però si prepareu alguna sortida bona, com el tourmalet o un altra a rojals, feu el favor de fer-me un missatge al mobil.

  29. que fem el diumenge? Puig estàs tardant,per posar la ruta portes una setmana de retràs ,això no sols es per comentar el passat sinó per veure que fem !!

  30. Molt bo el reportatge de ROJALS, el que confirma com a super estrella a…..
    MARMO, crec que podríem fer un Reality Show de ciclisme, i al final de la sortida Dominical fer les votacions.

    Dooooooooooooc.
    ja pots venir que l’infermeria comença a estar colapsada. Et tinc que consultar sobre un producte que m’han dit els de JUNEDA, a veure com ho tinc que prendre.

  31. Pere la ruta està posasda a la web CC Torregrossa des de mitja setmana i ara us la possa al bloc, es què com ultimamnet em passa, passo més dies a l’hospital pel meu sogre que a casa.


Deixa un comentari

Categories

