Enviat per: caiman | 31 Juliol 2008

3 d’agost, sortida

Hola companys,

A les 09:00 h. sortirem de Cal Pele.

Premeu sobre l’enllaç per veure la sortida del proper diumenge 3 d’agost.

Recorregut del dia 3 d’agost

Dades de la sortida

  1. – 11 Corredors: Juanito, Pérez, Ramon, Baró, Domingo, Puig, Enric, Antoni, Albert B. Isidre i Celestí.
  2. – 98,4 Km de recorregut fets amb 3 h. i 23 m. a una mitja de 29.04 Km/h, una velocitat màxima de 66,41 Km/h i una altitud acumulada de 1.073 m.

Fotos i vídeos de la sortida

Adeu.

Anuncis

Responses

  1. Ricard jo m’apunto a fer BTT el Diumenge dia 3, on anem, vindrà el Celestí, si algú vol vindre que o vagui dient, i si no surt res o cap proposta interessant ens anem per les garrigues tu i jo, que ja som prou grandets.

    Jo vaig proposar anar a Vallbona del riu corb a fer el circuit llarc, però veig que ningú diu res, si no es quedes amb cap proposta Ricard, quedem a les 8:30 a casa del Pele.

  2. Molt em semble Carles que no podré vindre. la jugada que tenia programada amb la familia no em sortirà, fins la festa major no crec que vagi per Torregrossa, a veure si el cap de setmana del 15 fem una sortida junts

  3. Dons així faré carretera, i pel 15 d’agost no puc, empesa la caça.

  4. Jo proposo PRADES

  5. Celestí deixem-ho asta, que nomes fórem tu i jo.

    Si vols que quedem amb alguna cosa, diguem-ho aquet mati, que jo em connecto al bloc de la feina, adeuuuuu.

  6. http://www.cordecatalunya.com/pesarrodona.htm

    jo dema vaig amb una marxa a Manresa

  7. Com que sortiu a les 9 de Cal Pele, jo sortiré de Lleida amb bici, espero enllaçar amb vosaltres per la carretera de Margalef.

  8. Comentari a la sortida,

    Avui a la tarda intentaré penjar les fotografies i els vídeos.

    La sortida d’ahir va ésser espectacular. La primera part fins a l’Albagés amb constants pujades i baixades típiques de les Garrigues va transcórrer a un ritme constant i moderat on tots esmolàvem la fals, però a partir d’aquest punt i fins a Juncosa la cosa es va esvalotar. L’Albert el Celestí, l’Isidre i algú més van imposar un ritme de carrera que ni el millor Sastre hagués pogut aguantar.
    La baixada cap a Lleida com era d’esperar és va fer a un ritme de Formula 1 i com la gent no en té mai prou, a l’arriba a l’alt de Granyena encara es va voler lluitar pel mallot de les metes volants. L’esprint en pujada va ser ferotge. El va llençar el Domingo, al qul va respondre l’Albert fent una tasca espectacular de llançament al Caiman que va aprofitar aquesta feina rematant al Marmo.
    L’Enric ha recuperat la seva millor forma, doncs el vam poder veure tot el matí pel davant i fent una pujada a Juncosa espectacular. El Marmo va fer una mica el “remolont” a la pujada per poder guanyar el la meta volant, però la gran tasca d’equip ho va evitar.
    El Juait0, el Ramon i el Pérez, cada vegada ens donen més feina i es deixen veure mes pel d’avant.
    L’Albert i l’Isidre com sempre amb una forma magnífica i l’Antoni de Les Borges, poc a poc posant-se com un toro.
    El Celes com sempre fent de moto i els demés xupant roda
    Per cert el Domingo el “Domingo” ha de fer festa, perquè si continua així d’aquí a poc temps ens farà la pols i això no ho podem permetre.

  9. Eiiiiiiiii, la gent del club està molt forta.
    Caldrà fer control d’orina. Alguns vaig veure que molt sobint paraven a fer “pis” i sortia d’una tonalitat com de color verdos??

  10. Segons vaig llegir l’altre dia el ciclista “Riccó” va cantar reconeixen que s’havia dopat ¡!. Ara intenten esbrinar on va adquirir el “alpiste”??

    Doc, ja pots amagar totes les provisions que ens poden desmuntar el negoci. D’aquests Italians no te’n pots fiar, ja t’ho vaig dir.

    Et fico en “clau” on tinc amagat el cargament per que si la POLI intercepta aquest missatge.
    Ho tinc a la…. csta dl gs.

  11. Sortida del dia 15: ciclistes participans Jaume Baro, Jaume Pelegri i Enric Dades 105km,26.5 de mitja.3h.58min.71km velocitat max.
    Cronica del recorregut: Torregrossa,Puigvert, Artesa,Aspa,Cogul,Granyena,Torrebeses, La Granadella,Soleras,Albages, Castelldans,Juneda,Borges.
    Vam tindre una sortida am vent molt fort de cara i de costat mes dela mitat del recorregut pero a nosaltres aixo no ens importava perque contra mes vent feia mes corriam fins que ens vam donar conte que am aquet ritme no tindria forces per tornar a casa i vam decidir corre am una mica mes de calma. El Baro ens va cresta a tots els premis de la montanya que vam trobar i el Pele i jo pues com sempre donant el callo.
    El diumenge no se si podre vindre si a les 9 no soc a puesto no cal que me espereu.

  12. Molt bé Enrici, així m’agrada que expliquis el que feu els diumenges o altres festes de guardar.

    Tinc al baró a la vora que hem de penjar algunes fotos que ha trobat antigues del club (del 1975, mes o menys 33 anys) i veig que està molt fort, aixó que no va vindre al Tourmalet que si non no l’aparem.


Deixa un comentari

Categories

