Enviat per: caiman | 19 Octubre 2008

19 d’octubre. Sortida

Hola companys.

El 19 d’octubre comença la campanya amb BTT. Per aixó ja posarem dues rutes la de BB i la de carretera.

  • BTT: Sortida cap al Vilosell a les 08:30 h. des de cal Pele i el punt d’agrupament amb els forans que vulguin compartir amb nosaltres la jornada serà a les 09:00 h. als nou salts.

Van fer la sortida; Taràntula, Marmo, Bordalba, Caiman, Josep (Arbeca), Pere, Enric, ZP.

  • Carretera: La sortida prevista a la web del CC Torregrossa

Adéu

Josep M

Anuncis

Responses

  1. Ja no em connectaré més fins el dilluns, així que espero que algú vingui amb BTT, doncs el diumenge passat vam quedar qui aniríem guiats com corderets pel GPS del Pere. Jo hi serè i a veure si aquests BTT’ros que tot l’estiu us queixeu que només fem carretera i sou. (Doc, te’ns la primera oportunitat de sumar punts i superar de llarg al Taràntula per què encara no he actualitzat el puntòmetre d’aquests dos últims mesos) estan en forma i disposats a mostrar les seves habilitats trialeres o s’han dedicat al “dolce far niente” durant l’estiu.

    Us espero a les 08:30 amb les eines esmolades d’avant del RAC (Pele).

  2. Jo ara veig que està plovent i llavors suposo que demà pot està tot enfangat i llavors crec que aniré a les 9:00h. amb els de carretera. Espero que hi hagi algú del A

  3. Aquest diumenge hem estrenat la temporada de BTT i he trobat a faltar a uns quants Bikers de categoria. Però també vaig comprovar que la resta estan en un moment de forma impressionant. És per això que el proper diumenge farem la marxa dels Ermitanyos a Balaguer, així que els que vulgueu apunteu-vos feu-ho aviat. Com que aquesta marxa dona la possibilitat de les 8 i les 9 tenim podem fer-la en grup, cosa que m’agrada molt.

  4. Ja veig que estic lluitant de tú a tú amb lo Tarantula pel “farolillo rojo” i això no deixe de ser un “honor”, em semble que encara no estic preparat pels ermitanyos, espero que disfruteu molt, ara ja començo a tindre ganes de tornar a pedalar amb vosaltres a veure si per Tots Sants pujo; Celes no fallis i fot canya!!

  5. Hola xavals com esteu, aquet Dissabte passat varem sortí amb lo Puig i lo Marmo amb btt, i com ja sabeu que va ploure, dons ens vam fotré molls.

    Aquet Diumenge fan Los Ermitanyos a Balaguer jo i penso anar lo Puig il Marmo també vindran, però no sabem on ficar al Marmo, no ens cap al cotxe es massa llar, Pere que tel podries emporta tu?, ja diràs alguna cosa .

  6. Ricard, jo no estic farolilo rojo, el que pasa es que el Cabró del Caiman no em vol apuntar cap punt. Disfruteu als ermitanyos.

  7. Taràntula ja t’he apuntat els punts que et falten, per cert com et va anar la BTT doble del teu germà?

  8. el diumenge vaig a Balaguer i puc portar el Marmo però de Balaguer vull sortir pedalant a 2/4 9h. fer les tres ermites i potser acabaré a les 2h. si el marmo vol vindre es tindria que adaptar i no crec que vulgui fer tard, a les 8h. del mati no vull surtir per que no vull anar davant de tothom sense veure veure a ningú


Deixa un comentari

Categories

