Enviat per: caiman | 9 febrer 2009

15 de febrer; Sortida

Consulteu la sortida programada a la WEB del club prement sobre l’enllaç

http://sites.google.com/site/cctorregrossa

NOTA BTT: Sortirem de casa del Celes a Lleida a les 09:00 h. i ens trovarem tots a l’aparcament del Camp de Futbol del Lleida a les 08:45h (us acompanyarà el taràntula). per anar cap a casa del Celes que ens farà de guia tutístic per la serrelada de Rosellò i ens ensenyarà unes quantes trialeres molt boniques.

Mapa per anar del camp d’esports a Cal Celestí

Anuncis

Responses

  1. A part de fer bici tindreu que superar l’examen que us faré.
    D’entrada teniu gràtis 7 vegades de possar el peu a terra sense penalitzar, en el cas de superar aquest nombre, esteu suspessos.
    Per tant, ja podeu practicar p.q. pocs superareu la prova.
    També tindreu que pràcticar la tècnica per pujar trialeres, ja que no tot és baixar.

  2. Jo no m’ho penso perdre……….

    Aquet Diumenge sembla que no tinc res ha fer, i jo, com ja ser per on passarem i les trialeres que ens ficarà el Celestí, no i puc falta.

    Vinga animeu-se, que os quedareu parats de les trialeres que farem, però neu en compte
    que el Celestí os diu la veritat, es ficaran molts peus a terra.

    Celestí, com asta lo terreny pel ploure?, asta molt trillat i moll, o asta força ve per desfruta com a xinos.

    Jo fa dos o tres mesos que no agafo la btt, però intentaré no ficar el peu a terra set vegades.

    Podríem marxa a les vuit del mati de Torregrossa, que os sembla ?, ja direu alguna cosa.

  3. Foteu el q

  4. Foteu el que vulgueu, però com us deixeu al Marmo…..

    A veure, que em sembla que el Caiman no pot venir i era el que s’havia compromès a portar al Marmo. Així que ja està sortint un altre que el porti, a veure si no vindrà.

  5. No puc venir com molt bé ha dit el Taràntula, ho sento molt, però he d’anar a Andorra a portar el meu fill a jugar al futbol.

    Aquest dijous van sortir a entrenar un caiman i una taràntula que com agafin al Pere despistat li clavaran una mossegada i una picada de la que li costarà deu i ajuda sortir-se’n, doncs s’estan preparant no solament perla pujada sinó que no paren de fer trialeres “les de Roselló”.

    Carles; menys mal que hi vas tu, tindràs que portar el Marmo, no és pot quedar al poble, si us plau fes el que convingui però no el deixis, sinó et fotre una queixalada que et deixarà sense allò que ……….

    Gaudiu molt de la jornada i expliqueu-ho el dilluns i també trobeu-me a faltar una miqueta si us plau

  6. Ja he quedat amb el Marmo per sortí a les vuit o vuit i quart de Torregrossa.

    Primer li baix dir que vingués ell sol de Torregrossa amb bicicleta, perquè ell asta mes fort, i llavora’ns em va explicar que el Diumenge passat o va passar molt malament, que va agarra un colocon tant fort que gairebé no tènia gana a dinar, i ja sabeu que ell, es l’únic que no per això de la gana, i que si no el volia porta que sem agarraria a la maneta del cotxe fins la rotonda de cementiri.

    Caiman un dia que vinc jo no vens tu, que em tens por ?, si vens Diumenge que ver et prometo que no t’agafaré per la cua, per que no podré, per lo menos a les baixades que et aniré davant teu.

    Fins Diumenge a la parcament del camp del Lleida, lo Marmo i jo a les vuit i mitja ja i serem, per ser a les nou a casa del Celestí, ADÉU ………………

  7. Així m’agrada Carles, que la solidaritat i companyonia siguin la virtut del nostre club, especialment per portar el Marmo on sigui. Suposo que s’haurà recuperat del petit cop de mall del diumenge passat, anima’l i filmeu les seves baixades BTT’s que solen ser molt espectacular i divertides, doncs ell de vegades baixa de la bicicleta en marxa i per davant del manillar.

    Adéu i fins el proper diumenge companys. “Mai pedalareu sols”

  8. 123 123 proves estic provant el ordinador i internet que hi ha algu a l¡altre costat?

  9. hola companys jo dema anire directe cap a casa del celesti que am aquet mapa tan perfecte que a posat no te perdua fins dema a les 9

  10. Si em quedat a casa del Celes a les 9:00h. Heu d’estar al aparcament del camp de futbol a les 8:45h. Jo a les 8:40h. mes o menys ja estaré per allí. El dimarts vam anar amb el caiman a parar unes quantes trampes per Roselló i ja sabem on s’amaga l’home del mall. Tranquil Marmo que ja t’explicaré on està, aquesta vegada no t’agafarà.

  11. Veig que tothom està conectat ara. Jo a les 8:40h. estaré al camp d’esports i a les 8:50h. anirem tirant cap a casa del Celes. Ja que veig que alguns anireu al aparcament i altres anireu directes a casa del Celes. En un lloc o altre ens trobarem

  12. El Carles i jo anirem directes a casa del celes, ten has enterat tarantula.

  13. Eppppppp; Digueu les veritats, com ha anat l’examen ?
    Personalment he fet 3 peus, bull dir que he tingut dies millors.

    Marmooooo, que al final, “per culpa del amortidor i de la coberta has fet una mica la goma.

    El taràntula ha fet una progressió ESPECTACULAR.

    El Carles, el millor pujant i amb diferència.

    El Caiman que aquest any esta fent una preparació de professional aviat no el pararem, buno per trialeres encara.

    Enriccccccc, mai se li acaben les piles, sense aigua ni res, Joderrrrr, a mi que ja em començaven a venir calambres..

  14. No recordo la meva puntuació, doncs vaig perdre el compte, però estic content perquè pujant trialeres vaig fer un pas endavant..

    Respecte la crònica del Celes considero que és bastant encertada, però hi afegeixo el següent:

    Celes; el millor a la zona trialera, tot un crac i a més també el millor a la zona roddaora, tot un Zepelling.

    Carles; si jo hagués estat tot l’hivern sense agafar la bici no hauria pogut fer ni una tercera part del que ell va fet, fins i tot a les traleres, especialment les de pujades, no va marcar cap punt, encara que a les de baixada “abans era la seva especialitat” el Taràn i l’Enric li van fer la pols.

    Taràntula; collons que valent, on ha aprés a a fer aquelles cabrioles amb la bici davant els pedregals que hi havia per la serra de Roselló i Alguaire. Para home que ja en saps massa i em fas quedar en ridícol.

    Enric; que puc dir de l’Enric, és constant, tossut, fort, trialero, etc, etc… En resum puja com el millor, planeja com el millor i fa trialeres com el millor i si no li surt a la primera, i torna, i torna, i torna i així fins que se’n surt.

    Marmo; li manca una bona roda (amb goma tova i taco sortit) per explotar les seves qualitats físiques, doncs les humanes les manifesta dia a dia. Quan ell ens acompanya la sortida millora considerablement. Va posar de manifest que es va recuperar molt bé de la “pàjara” del diumenge passat i fins i tot va portar de corcoll a l’Enric, el Taràntula i el Celes camí de l’aeroport

    Espero penjar les fotos aquesta setmana adéu

  15. http://www.pccervera.org/btt-2009/informacio.html

    senyors el proper diumenge marxa Btt a Cervera.

  16. Si voleu anar a Cervera ane-ho dien, per podernos apuntar anticipadament…….

    A mi em faria gracia.

  17. els de Juneda i serem , jo fare cotxe amb els del poble.

  18. Rectifico lo que he dit al mati, jo no puc vindre perquè la setmana que be (dia 1 de Març) es la de la Granadella, i prefereixo anar a la de la Granadella, i el dia vuit de Març baix al Vendrell i a tans llocs no i puc anar.

    Caiman inventat alguna ruta ………

  19. El diumenge ens costarà pedalar perquè el dissabte tenim festa grossa “chulla” que no ho recordeu? Així que el diumenge sortirem amb BTT amb la panxa plena i segurament amb uns kilets de més per les contrades garriguenques.

    Ens veiem Carles i companyia i tu “Pere” vigilem als de Juneda i explica si estan tant forts com sospito.

  20. Si hi ha algú que vulgui anar a la marxa de Cervera que ho digui aviat. Jo en principi si tots us quedeu i sortiu el diumenge, jo també, però si vegues que tothom vol anar a Cervera, llavors m’apuntaria a Cervera

  21. jo em quedo a Torregrossa.

    Podriam anar pel Mas colom i El Cogul, allo que vam fer una vegada amb lo Celestí, ja direu alguna cosa, adeu………….


Deixa un comentari

Categories

