Enviat per: caiman | 13 Abril 2009

19 d’abril. Sortida

Consulteu la sortida programada a la WEB del club prement sobre l’enllaç

http://sites.google.com/site/cctorregrossa

 

Podríem aprofitar aquest cap de setmana abans de fer la marxa dels Racons de la Conca per fer una sortida llarga de 141 Km, fent el Doll per Camarasa i tornant per Àger. (Us adjunto el mapa). 

Si hi ha ciclistes interessats a fer-la deixeu un comentari i si som uns quants la podem fer, sortint a les 08:00 h. de Cal Pele.

Anuncis

Responses

  1. Jo la vull fer si som uns quants, perquè sinó és pot fer molt llarga

  2. Collons, collons, jo voldria venir, però aquest diumenge tinc una boda. Ja m’ha pasat pel cap no anar-hi, però es un germà de la dona, i aquesta no me la deixarien pasar.

  3. Hola, soc l´Isidre i m´apunto ala sortida d´Ager.

  4. Intentaré venir.
    llavors sortiria de LLeida i enllaçaria amb vosaltres a la rotonda que hi ha a l’entrada de Balaguer “ceu roja” suposo que sobre les 9h seria l’horari de pas per allí.

  5. Si, així, així, aprofiteu un dia que sabeu que jo no puc venir i foteu un espetec de km. Me cago en la mar salada.

  6. He parlat amb l’Isidre i m’ha confirmat que ell vindrà amb l’Orteu, l’Albert i el Josep. Així que el diumenge com a mínim serem 5 i espero incrementar el número almenys amb el Celes, el marmo i l’Enric.

    Vinga, vinga valents, a dormir d’hora el dissabte que el diumenge hem de pedalar força.

  7. TARAN; si vols pots col•laborar a l’equip i amb tu mateix.
    Es tracta de portar-nos part de l’aperitiu que et fotràs en la boda, d’aquesta manera estalviaràs calories.
    Això si, procura ser discret i porta avituallament només pels de Torregrossa, als de Juneda no en cal, que han d’adaptar el cos a situacions extremes.
    Mes ben dit, amb jo sol crec que ja faria per tots.
    Trobaré a faltar una roda a perseguir en la pujadaaaaaaaaaaaaa…

  8. Celestí, estas molt equivocat. Quan parles de que porti aperitiu i dius que tu sol ja faries per tots, t’oblides del Marmo. Ja saps que el nº 1 als aperitius es el Marmo. Si us pugues portar aperitiu, a tu no t’en tocaria, ja que quan ho aulores el Marmo, començaria a pedalar i no deixaria res per els demes i se li faria curt.

  9. Taran i Celes. És veritat que el Marmo és el número 1 als aperitius, però des de que fa spining i entrena una altra vegada amb el Jorge Lorenzo està a règim i si el saltes ens el faria portar a nosaltres fins que paréssim a menjar perquè pesa massa per ell i li descompensaria la bici

  10. Per cert Taran, on anaves a entrenar aquesta tarda quan ens hem creuat (tu en bici i jo en cotxe). Ho especifico perquè la gent no es pensi que jo també entreno, perquè tu ja saps que no l’agafo mai la bici de carretera i per tant -no entreno- que la BTT no compta.

  11. ok …a quedat prou clar, la temporada de carretera ja fa dies que a començat, adeu pols,fang i tacos.”hola alkitra”
    pero aixo per valtros… per jo tambe a començat la temporada de btt i ja fa temps que tenim curses per tot arreu…
    i aixo es bo,diumenge toca bodeges pirineus a barbastro…ja veurem com acaba la cosa apa siau

  12. Caiman, quan m’has vist a la tarda venia de cal pele, que per la Semana Santa vaig trencar la potencia de la bici de Comarruga i li he portat per que l’arregli. I així de pas, estirava les cames que ahir dijous vaig sortir amb el dream team de Juneda i com la Semana Santa va ploure molt per Comarruga i estava una mica desentrenat, em van fotre molt estovat i tenia molt mal de cames i necesitava sortir a estirar-les una mica. A veure si vens aviat els dijous, que jo sol no puc de cap manera amb el dream team de Juneda i cada dijous m’estoven.

  13. em sap molt de greu de vindre am vosaltres a fer el tomb de ager pero primera que fa molt de temps que no agafo la bici de carretera i menos per fer aquet tomb que vulguis que no tens que estar en forma i segona que tinc una molestia al genoll esquerre que a la que forso una mica mes del conte em fa mal i sino em pase a base de reflex tindre que anar al metge, aquet any podreu fer una bona mitga ja que el tram aquell tan pestos que es feia etern del cruce de ager fins a ager es tot nou i segurament que am la carretera nova es te que notar un munt o sigui que a lo dicho astomakeuge forsa i que paseu una bona jornada ciclista

  14. Joderrrrrrrrrrr. Nooooo paren aquesta gent.

    Anims Enric, et puc dir per consolar-te, que porto cargols en un genoll, i en l’altre tinc per segona vegada un lligament creuat trencat. No vulguis saber alguns dies els problemes que tinc per caminar ¡¡¡.
    En fi, faig el que puc, sort que en bici encara els dolors em perdonen. Llàstima p.q. sempre és bo tenir un rodador que ajudi en aquesta ruta, encara que tal com dius, anys enrera era molt més dura. Sobre tot la puja del port d’Ager semble una autopista totalment recta, és pestosaaaaaa.

    Jopeeee ja veig que aquests de Juneda os porten pel camí de l’amargura. A veure si el Doc ens porte material d’una punyetera vegada…

  15. Josep Antoni: L’any passat vaig fer la marxa de Barbastre i he de dir que està d’allò més bé, espero que la gaudeixis molt. La pujada és tota per camí i no recordo cap trialera especial. Ànims i força BTT, encara que com bé dius m’he passat a la carretera pel que resta de temporada.

    Enric: Ànims amb el genoll. El Celes diu que te uns quants tornillets a la cama, però jo el guanyo doncs tinc una placa, set tornillos i dos claus al turmell esquerre i un clau per dins i amb tota la llargada del fèmur. Així que amb això el supero i si per si fos poc aquesta setmana santa he tingut dos atacs de gota. Però tranquils que com a ell totes aquestes penúries no m’afecten ni el més mínim per anar en Bici.

    Celes: Sempre tindrem la disculpa dels ferrets si aquests de Juneda ens estoven.

    Taran: I tu que no te’ns cap ferret pel cos? Si vols puc recordar la meva etapa de ferrer de poble i posar-te’n algun.

  16. Caiman, ja saps que jo de ferro també en porto un i de ben gros (un Richer), i amb una colla de tornillos que semblen de tractor, que jo també em vaig trencar el femur en bici. Així que entre uns i altres a Torregrossa de ferralla na en faltará. Disfruteu demà.

  17. SENYORS:la marxa del somontao,llegiu “bodeges pirineus” ja es hitoria,eh estat sol ,com ja pensaba,a estat molt dura perque avia plogut dies enrrera i estaba tot enfangat una de les baixades llarges que i ha semblaba una pista de patinatge,amb 5 dits de fang per sobre ,total “fang fins a les orelles”pero molt be tot, el fang a fet que no puga retallar tot el temps que volia de l’any pasat pero be, ja hi tornare amb millors conddicions climatiques ,per anar be eh de rebaixar un hora els temps que tinc”que fan plorar”aurem de aplicar allo de que “quien la sigue la consige”
    CAIMAN la ruta no te cap trialera,i aixo a jo hem va molt be…el circuit es identic al de l’any passat sols que aquest cop, mullat i molt ,ja de tornada un cami de baixada rapida, abaix es tenia que creuar un toll bastant gran, per un costat una filera de palets per poder passar, pero davant seu un parell de metres cuadrats de llot tobet, on s’ensorraba la roda que era un contento…(penso no encarare be el palet i caure de ple, dins el llot)per el dret passare per dins el toll(basseta)i tot aclarit entro al toll i al mitg la bici s’ensorra fins damunt del pedalier la meitat de les rodes clavada al fang i la mitat de les dos cames tambe,esclar.a set com l’inmersio d’un submari .he disfrutat de valent i he rebaixat gairebe 1/2hora el temps,apa botella de vi negre samarreta i cap a casa vinga avere si doneu la talla a a quebranta 09 ,al viloselll surto amb una colleta que un d’ells va fer el 700 de 8000.apa siau

  18. Epppp, companys de suades.

    Ahir varem fer una d’aquelles rutes que t’has de lligar be les espardenyes abans de sortir. Potser feia ja feia més de 5 anys que no l’havia fet. Ufffffff, encara que s’ha millorat l’asfalt, la duresa de la ruta ha estat FORTA com sempre.
    Cal destacar els JUNEDA TEAM que han complert el pronòstic amb excel•lent, encara que amb certs problemes, alguns d’ells.
    El Bonet ha aconseguit refer-se després d’injectar-se a la cuixa esquerra un compost misteriós ??? i el Barrufet al final a fet barrufa en el port d’Ager, l’Orteu i l’Isidre IMPARABLESSSS.
    El valents J.R., Català, Puig etc han donat la talla en aquest circuit exigent.
    Personalment he arribat força tocat, ja que els CALAMBRES començaven a tocar-me la pera.
    Pujant el port d’Ager somiava en que el TARANTULA em portava una safata de calamars a la romana, com que no hi era el MARMO m’els fotia jo solet ¡¡¡ pero…… Res de res, el Taran no ha aparegut en cap moment.

  19. Estic completament d’acord amb la crònica del Celes, però he d’afegir que ell, ha estat impressssssssionant a les pujades, no sé si tenia calambres a la cama o no, però a mi em feien mal fins i tot les orelles a la pujada d’Àger. Des de que l’han arreglat, aquest port és una llarguissima recta que no s’acaba mai, amb un bon percentatge de desnivell.
    Si l’objectiu era patir darrera el Juneda Team, podem afirmar que ho hem aconseguit amb escreix.
    Per cert, ha aparegut un altre caiman “el Caiman-Bonet” sabeu de qui parlo? –
    Ha estat molt bé retrobar-nos amb companys de pedalada que feia molt temps que no compartien amb nosaltres patiments a la carretera – l’Alex fent el molinillo com sempre i el JR dominat l’art del bon pedalar –
    La propera sortida llarga serà a Ciurana a primers de maig i espero que aquesta vegada també puguin vindre el Taran, el Pere, el Marmo i l’Enric. ja esteu avisats i no teniu disculpa, doncs el Team Torregrossa necessita reforços per contrarestar als Russos de l CCP.

  20. Josep Antoni, me’n alegro que hagis gaudit tant de la marxa del Somontano. Com ja saps jo la vaig fer l’any passat i la vaig qualificar com la millor que havia fet fins aleshores respecte a l’organització i al recorregut, doncs es passa per paratges meravellosos i no hi ha trialeres que als que ens acollonim una mica ens va força bé. Val a dir que avui per avui la manca de trialeres -qui ho havia de dir- segurament no li agrada gens al gran Enric (li tindrem que demanar un curs accelerat de com baixar trialeres).

    Moltes felicitats per la millora de temps.

  21. si noi, he disfrutat de un ruta molt bonica encara que enfangada.pero es te que probar de tot, per saber de que va la cosa del fang, era una cursa adecuada,fins a les orelles de “charqui”algu sap algo del TRAMDUR…?

  22. Crec que no es fa. He parlat amb gent que estava al voltant dels organitzadors i m’han comentat això

  23. la causa que no trobava res a intrenet….crisis??…
    crec que l’any pasat era per aquestes dates…be si no la fan que i farem, la cambiarem per un altra he de consultar el calendari,de la federacio, apa graçies…

  24. Eppp, compis.
    Finalment m’he inscrit a la marxa dels Racons de la Conca.
    Hi ha una cosa que no em fa massa gràcia, he vist que puntua pel circuit de gran fons i sortiran mes de 500. Això significa una sortida a sac amb molta gent nerviosa per situar-se i caigudes a doixo, No??
    Jose Antoni, crec que hi ha properament la de Mequinenza que segons m’han dit esta força be..

    Als Juneda Team no cal dir-los res, que encara no he rebut l’íltima adaptació del diusor al sillin.
    L’altre dia, el tomb d’Ager vaig fer-ho sense el KERS, i es puja millor al no portar tant de pes, encara que en les baixades pers una mica de velocitat.

    El “CATALÀ”, a les baixades, era capaç de ficar el cul a sobre de la roda trasera ¡¡¡, fins i tot podia frenar amb la rajaaaaa. Joderrrrr quin nivell.

  25. Ara ho entenc tot ens sobra el Kers i ens fa falta el difusor i la raja del Català, així que ja ho saps Taran, aprofita que ets a la capital del Regne aquesta setmana i passa pel centre d’alt rendiment esportiu i pel túnel del vent de Ferrari pe lliurar per aquest cap de setmana al Team Torre el material nou per muntar, que si no ens estobaran

  26. Estic desfondat!!!! quina m´he perdut!!, Camarasa i tornar per Ager, pura fantasia, per a mi un somni … au continuo somniant ,,, definitoivament esti fòra d´onda quina enveja!
    Alerta anb el difusor que la fedaració no ho te clar d´homologar!


Deixa un comentari

Categories

