Enviat per: caiman | 27 Desembre 2009

27 de desembre. Sortida

Hola companys.

Suposo que sortirem el diumenge i el dimarts.

Ruta en BTT:  Sortida de Cal Pele a les 08:30 h. Agrupament als 9 salts a les 09:00h.

Ruta en carretera: Sortida de Cal Pele a les 09:00 h.

http://sites.google.com/site/cctorregrossa/

Non Nadal Un pastoret molt golafre
fent camí cap a Betlem
li ha agafat mal de panxa
i busca una mata impacient.

Un majoral l’apressa
“vinga, vinga, caganer!”
que tot això et passa
per ser massa llaminer.

L’estel que tot ho vigila
se n’adona d’aquest fet
“poso la llum més fluixeta”
li diu a l’angelet

No sigui que algun espieta
descobreixi el pastoret.

Fotos antigues fetes entre 1975 i 1980

Anuncis

Responses

  1. Sento no haver pogut venir avui a compartir aquest diumenge de ciclisme en carretera, però estic refredat i em fa una mica de mal el coll. Espero començar el 2010 amb força i recuperat d’aquest petit entrebanc.

    Els que heu sortit, teniu l’obligació de fer-nos cinc ventims del que ha passat.

    Bon Nadal, i felicitats per tothom.

  2. Caiman, ja m’estranyava que no vinguessis. Em sortit el Chiapuchi, el Carles (aquests han retirat abans per que tenien que portar la canalla a tirar la carta als Reis), el Juanito, el Pere, el Bordalba, el Francesc de Mollerussa, l’Enric i Jo. Em anat a pujar Nalec, però ha set pitjor la tornada des de Tàrrega a Mollerussa amb aire en contra i donant relleus. Estic mort. El nivell es cada dia mes alt.

  3. primer que tot tinc que dir que ma agradat la nova pagina del club suposo que creada pel caiman ja que cuand e pitjat demunt del caiman acte seguit no surt cap escrit sino que surt la pagina nova respecte a la sortida de ahir tambe estic dacor am el tarantula el nivell es cada dia mes alt aquet noi de mollerussa anomenat francesc cuand tornavem de la portella a tarrega i de tarrega a torregrossa ens va possar en fila india i la feina ere nostra a donarli relleus aquet noi va tan sobrat am el aire de cara va sense cadena de lo fort que esta

  4. em penso que el Francesc te algun secret per posar-se amb forma i no ens ho diu , ho potser el Marmo li ha passat el seu valsam de tigre , no se , però bueno el divendres dia 1″ sortiré per allà 2/4 de 11 per fer dos hores , algun valent per fer la Sant Silvestre Junedenca? de moment hi ha pocs inscrits ,

  5. Enric, ja ho saps: junta nova = web nova.

    Entre que fa molt temps que surto molt de ant en tant algun diumenge i que hem fet fixatges nous de Mollerussa, que segons els experts van com a bales, m’estic acollonint molt.

  6. Hostiaaaaa, les fotos del Segle PASSAT.

    A veure si la gent em coneix ??

    Felicitats pel nou Look de la WEB, any nou look NOU, molt WAY.
    A veure si avans de finalitzar aquest any puc pedalar amb tots vosaltres.
    Guardeu-vos uns quant torrons que l’any es llarg. Els talleu a troços i serveixen perfectament com a barretes energetiques.

  7. Hola a tots. “Lo Pere” ha encertat de plé: és clar que tinc un secret per estar en forma. Així ja sabeu on adreçar-vos per consultes sobre entrenament i nutrició. També us vull agraïr el magnífic matí de ciclisme amb el que hem vàreu obsequiar el diumenge. Aprofito el moment per desitjar-vos bona revetlla i un BON ANY NOU.


Deixa un comentari

Categories

