Enviat per: caiman | 9 febrer 2010

14 de febrer. Sortida

14/02. Sortida

Hola companys.

– Ruta en BTT: Sortida de Cal Pele a les 08:30 h. Agrupament als 9 salts a les 09:00h.

– Ruta en carretera: Sortida de Cal Pele a les 09:00 h. Recorregut de la web

____________________________________________

FOTOS DE LA SORTIDA

___________________________________________

VÍDEOS DE LA  SORTIDA

_____________________________________________

Aquest és el disseny aproximat (falta publicitat) del nou equipatge del CC Torregrossa.  Si el voleu adquirir podeu passar a provar-vos la talla per tal de fer la comanda,  el dissabte 13 i el dissabte 20 de febrer a la sala de plens de l’ajuntament de Torregrossa.  L’adquisició del nou equipatge  està subvencionat pels socis del club.

Responses

  1. Canvieu-vos el tanga i la samarreta que podreu de provar-vos la roba per saber la talla el divendres a la reunió.

    Ramon, he vist que al Taràntula li passa el mateix que jo i encara està impressionat.

    I el Marmo que encara no ha tornat?

    Francesc tu vas fer una mitja de 49 a 220 pulsacions, però el Ramon va fer una mitja de 42 de Tàrrega a Mollerussa i no va passar de les 120 pulsacions per que no el sanciones el radar. Va ser impressionant!!!!!!!!!!!!

  2. A veure que et sembla Caiman:

    Per formar part del Torregrossa Racing Team, es a dir Pere i Francesc, al Sr. Ramón li farem un test psicotècnic. Si el supera, una prova d’esforç. Si la supera ja haurá de venir amb nosaltres a tres curses i fer les següents tasques per l’equip: portar aigua, preparar-nos l’esprint al darrer km i rentar les bicicletes.
    Si finalment ho aconsegueix será acceptat al Torregrossa Racing Team (T.R.T.).

    Mentrestant, Sr. Caiman, fes el favor de no desviar l’atenció dels socis-seguidors del blog i concreta el tema del sopar per als socis. Oi que convida la Junta entrant. Això, Això.

  3. Ramon!!!, Ramon!!!, Ramon!!!

  4. Taràntula, com pot ser que escriguis Ramon, Ramon, Ramon després de l’escrit del Francesc. Hauries de dir pobre Ramon! podrà el Ramon passar la prova? li agradarà al Ramon les tasques que li encomanarà l’anomenat TRT? i el més important: qui paga el sopar?

  5. jo

  6. no!!!!!

  7. jo

  8. tampoc!!!

  9. Renoi, renoi…

    Aquí hi ha gent que fa trampes, ja que surten a entrenar i si plou també.

    Personalment encara no he sortit a entrenar, i si a més plou, o si tenim una humitat superior al 65%, no puc sortir segons ordres estrictes del DOC.
    Amb el material subministrat “alpiste” actualment, perd totalment l’efectivitat en aquestes condicions, “Trilita mullada”, segons el Doc, puc tenir conseqüències greus pel meu organisme. Contraccions no desitjades, calambres contínuos, distrofia muscular aguda, destrempera matinera, etc, etc.

    Delego al Ramon la meua funció d’esparring d’elit, que així sigui…

  10. Segons rumors que m’han arrivat el membre de la nova Junta que convidará a sopar a tots el socis es: El Chiapucchi.

    Si us plau confirmeu la noticia perque deixo de menjar des d’ara mateix i fins el divendres.

    Ramón: pensa que el psicotècnic es descalificatori…

  11. Raaaaaaaaaaaaaaaaamoooooonnnn!!!!!!!!!!!!!!

    Que no tens res que dir???????????????

  12. Taràntula: el Ramon deu estar entrenant i quan arribi a casa i vegi els escrits, ja cal que ens preparem, perquè o es posa a escriure i el teclat comença a treure fum o torna a agafar la bicicleta per entrenar més i serem nosaltres els que en treure’m el proper diumenge pel ritme que ens fotrà.

  13. Tranquils nois. El Ramón deu estudiar pel psicotècnic.

  14. uns estudien pel psicotecnic… i d’altres ja tenen el titol amb postgrau… pel frenopatic….
    i no es maco aixo…????

  15. dita……

  16. No es deixa de pedalar cuant ens fem vells…
    ens fem vells cuant deixem de pedalar…

    al loro!!!

  17. Nooooooooooooooo;

    mes tortures, nooooooo.

    Que el Marmo fiqui ordre a tot plegat.

    Si fa pujada, i no puc pujar com abans pujava, es que la pujada ha pujat, o be no se pujar com pujaba pujant la pujada d’avans……..No se ,Ufff…

    CREUAMENTTTTTTTTTT….
    Help My.

  18. Fai torn de tarda i surto mol tard, i avui he mirat el bloc, ostras tu, per que un dia que estigué be no vol dir res,Tarantula per que diumenge no vas pogué picar ara pica’s per totarreo, el mateis dic de les mossegades del caiman.
    Francesc, fa 15 anys que soc del C.C. Torregrossa.
    Bon rollo i salutacions

  19. Hola Ramón.

    Estic totalment d’acord amb tú. Ja estás acceptat al T.R.T. (Torregrossa Racing Team) perque amb 15 anys de cotització al club pots passar-hi directament, com passa a la Seguretat Social.

    També estic d’acord amb tú que ni el Tarantula pica ni el Caimán mossega per això els posarem al Torregrossa Pamplines Team (T.P.T) fins que no espavilin.

    Un altra cas curiós deu ser el del Trilita que fins que s’eixugui el posarem al Torregrossa Trilita Mullada (T.T.M.). En aquest cas ho te més fotut perqué li queda solucionar les forquilles tortes i això és un bon “brownie”.

    Bé això es va aclarint, ja agafa forma

  20. Oh, oh, oh que m’ha dit el Francesc!!!!!!!!

    Aquí va una filosofada:

    A la vida s’ha d’escollir entre guanyar o deixar-se guanyar. No hi ha temps per les dos coses a l’hora, però si per triar-ne una de les dos i escollir el moment de dur-la a terme.

    Toma, toma, toma……

  21. Josepantoooooooooooniiiiiiiiiii!!!!!

  22. A quina hora és lo sopar??? per cert on??

  23. Sospito que el DOC està donant material d’alpìste al Ramón. ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡.

    Crec que tantes infedilitats no les podré suportar…

    Llàstima que no puc venir al sopar….Guardeu-me alguna coseta que també fa molts anys que soc del club…
    Vigileu algun que altre “buitre leonado” que no s’ompli les butxaques…

  24. Celestí sento molt comunicar-te que el sopar va ser tot un exit. L’unic inconvenient, que per a mi no ho va ser, es que el sopar sols va consistir en beure i no hi havia menjar, però beure, vam beure un rato llarg.

    El Baro va tenir que tenir el bar obert fins a les 2:00h

  25. Llàstima que no em vaig poder quedar, però vull un resum detallat dels comentaris maliciosos i no maliciosos que de ben segur vareu fer.

    Celes: El teu disseny va agradar força i no hi va haver ni una sola veu, que s’hi oposes. Suposo que també hi va influir que el ZP digués -Ai ho ha fet el Celes segur que està bé i si no li trobeu no el feu enfadar- i el Doc va replicar -només veuran del meu brevatge els que estiguin amb mi i a mi m’agrada el disseny-, tambè es va sumar a la festa el Baro “NO MARMO”, que va dir -ja era hora que tornessin als colors del club originals-. Com pots veure la meva opinió conta poc, però si et serveis d’alguna cosa, vull dir-te que a mi m’agrada molt.

  26. Per cert, demà BTT oi?

  27. jo carretera que ja no tinc la Btt i tinc que entrenar per la marxa de Alican

  28. Demà no faré cap. Finalment he anat a La Canonja. Demà sortiré amb els companys de Mollerussa, aveure si em recupero. Tot será que tinguin que estirar-me.

  29. Marmo, prepara la BTT nova que demà li farem la prova del nou, que consisteix en intentar aguantar al Ramon pujant els bessons i avançar en una trialera al Carles. Si no és així pagaràs una penyora (ampliar l’horari d’atenció al soci als provadors del club, fins a les 12 de la nit, el proper dissabte).

    Ramon estic desitjant veure’t amb la BTT , i si estàs tant fort com amb la de carretera igual fitxo al Contador perquè em faci de gregari per poder avançar-te.

  30. Jo dema penso fer btt i si ve el Ramon no m’ho penso perdre, doncs fins dema ,adeu i tapeu-vos que fara fred…………

    A les vuit i mitja a casa del Pele i a les nou als Nou sals…………….

  31. L’anonim soc jo, es que he canviat d’ordinado i no i he pensat…….

  32. Finalment demà, vindré amb la BTT, encara que no ho hauria de fer, però resulta que entre el Carles i el Miquel del Pau, han fet que beguesa una dotzena de cervesses entre divendres i dissabte, així que hauré d’intentar treure toxines.

  33. jo ja tinc la btt apunt per tornarla a enfanga am aquestes trialeres tan fantastiques o une altres pero que sigon igual a millors a les que em fety avui i si a fang pues so coses que el mon del btt ja u te o sigui que endevant les hacheeeeeeees
    ramon espero que aquet dia de avui no et pensosque sempre son axi les sortides normalment no son aixi bueno si pero sense fang o sigui que no decaigo el anim una mosca no fa estiu

  34. Doncs jo penso que per mi un dia aixi no era per fer btt, perque a part d’haver-hi molt de fanc portavem un ciclista nou que era el Ramon, i avui o ha passat molt malament, pel meu entendre, despres jo no crec que vingui cap més diumenge amb vosaltres, jo enguany no vaig a cap cursa, i si i vaig no m’ho pendre tan enserio, aixi que ja us ho fareu.

    Tarantula, tu volies fer vindre tot aquet jovent nou que fa btt, i ja veus que amb vosaltres no poden vindre, dons em sembla que m’enaniré amb ells, perque a mi no em cal patir tant per sortir el diumenge, jo pensó fer bicicleta per conservar la salut i no per perdre-la, els que agueu d’anar a curses, foteu-li fort, pero us aseguro que per guanyar 100 posicions en una cursa no sereu més feliços, potser fareu mes infeliços a d’altra gent, dons res més , feu bicicleta perè no us cremeu massa, arebeure companys, pero si continuem aixi no ser quin club farem ( sort que no veníen els de la btt, per que si no no tornarien mai més).

    ADEU ……………………………………..

  35. ondia quins anims tu, pero si no em fotut res….
    bueno si que em fet… pero tampoc tant….
    tret del ritme mes fort,del que jo porto normalment,a estat força be….. llastima del fang.
    he pogut constata que no teniu que esperarme tanta estona com l’ultim i unc cop que varem pedalar junts,aixo es bo, vol dir que l’evolucio esportiva es bona….encantat d’aver-vos vist encara que nomes sigui l’esquena…
    particularment ,jo estic inscrit a Cervera FINS AVIAT

  36. Carles, em sembla molt bé tot el que has dit.

    Estic totalment d’acord amb tu. Però la meva idea era agrupar a tots aquests joves que fan Btt a Torregrossa, que son una colla, i intentar fer-los coincidir i sortir tots junts, però, llavors no faria una sortida així. Faria una sortida mes tranquila per veure com va cadasqun, i a partir d’alli podriem, o no, coincidir. Si un dia quedem amb ells, tots junts, si algú vol corre desesperadament, que ho faci, jo intentaré anar amb ells, per parlar i veure si podem tornar a surtir junts, encara que sigui de tant en tant.

    Jo quan vaig amb BTT no em cal corre gens, ja que si vui corre surto un dia entre setmana o dos i corro tant com vui. Es el mateix plantejament que el del dia que fem l’esmorçar. M’ho pendria igual.

    Encara que també entenc, que per una altra part, sempre hi ha algú que vol corre mes.

    Carles, deixem passar dos dies, vinc per anar al banc amb tu, fem una cervessa o dos, que allí tu i jo, si que fem bon paper i en parlem tranquil.lament.

  37. FAAAAANNNNGGGGG!!!! un dels millors dies de BTT des de feia molt temps!!!! … per cert qui no es vulgui enfanngar

  38. … que vengui la bici (lo Pere ja ho ha fet), segur que lo Ramón ja la té a punt pel diumenege que ve, vaig tindre l´honor de portar-lo a roda fins a casa, segur que hi hauran molts més dies que m´haurà de portar ell.

  39. La BICIIIIIIIIIIII……….. es dura.

    Dies de PLUJA…….
    Dies de FANG……
    Dies de FRED……
    Dies de VENT……
    Dies de SOL……

    Dies que vas sobrat….
    Dies que vas de PENA….

    Si al cap de l’any no hi ha un mímin de 3 vegades que tires la bici per la finestra, NO ETS CICLISTAAAAA….

    Per fi, vaig poder compartir al suada Dominical amb al PELE i al DOC….

    El DOC puja com els angels, quina enveja, llavors diu que el material que em dona és de primera.!!!

    El PERE tornarà a fer BTT ???

  40. Quan sortim en bicicleta, sigui carretera o BTT, hi ha una norma que segons el meu entendre hem de tenir sempre en compte -esperar la gent als creuaments i d’alt de les pujades-. Això s’ha de fer perquè hi ha diferents ritmes i cal respectar-los tots.

    El diumenge va venir el Ramon amb nosaltres -l’única persona que començava amb BTT – i crec que sempre vam complir amb la regla que ha comentat abans. Es ben cert que les condicions dels camins no eren del tot adequades en alguns moments, però vull recordar, que tots vam decidir anar a fer el recorregut que vam fer i que ningú sabia com estarien els camins. Et trobes el que et trobes i vull recordar la quantitat de vegades que algú va girar a buscar els que més patien. També vull recordar que vam intentar graduar el ritme perquè la majoria e trobessin mes o menys còmodes, però a les pujades heu d’entendre que tothom les ha de fer al seu ritme. Quatre hores de bicicleta donen per tot “corre, esperà. gaudí, patí. Això és la bicicleta i la mitja va ser de 17Km/h, tenint en compte que almenys 25 km els vam fer per carretera.

    Per concloure, vull dir que al meu entendre vam quedar en que l’últim diumenge de cada mes anirem a esmorzar tots junt i que ho farem a un ritme que el pogués seguir tothom, però que la resta de diumenges continuarem fent-ho com ara -anant amb el grup que vulguem i esperant-nos als creuaments o en altres moments en que el grup es parteixi-. Tant respectable ha de ser el voler corre en moments puntuals, com el no voler fer-ho, tothom es gran i té capacitat per triar.

  41. la vida del cicliste es molt dura i de dies de aquestos com el de ahir pues de tant en tant en toque algun pero de aqui a vendre btt, no vindre mes, dir que o trinchem tot em semble que ia un abisme toalment dacord am el doc pero si els camins estaven tots secsi plens de pols

  42. Ara ja dubto si ahir vaig pedalar per Torregrossa o Santa Susanna, ja passa a vegades si et passes amb la dosis de “alpiste” no saps si ho has fet o ho has somiat … la veritat es que em vaig possar al llit amb la sensació que havia baixat una (dos, tres,.. ) trialera imposible (i plena de fang) com l´Enric, que volava damunt les pedres com “o rei” Pele, que quasi arrivo als 50Km (o més!) darrere del Celes, que pujava a roda del Gran Caiman (i eren 200m) que tenia a ratlla al Tarantula fins que em va picar, que podria fer 200Km com lo JosepAntoni, que ja podia lluir els colors de Torregrossa com ha fet i farà lo Ramón (cap de nosaltres hagués aguantat lo d´ahir per estrenar-se, chapeau!), o que algun dia podia ser Presi (i emprenyar-me), quasi disputo l´sprin al Marmo (algú sap si es va passar de llarc Torregrossa??), al ZP no el recordo, no estic segur que hi fos; mira que si tot ho vaig somiar i no va ser real!!! (esperaré a veure si veig les fotos, per que hi havia fotos no???)

  43. nois voleu fer trialeres????
    veniu el dia 28 del corrent a Aguilar de Segarra…a correr la Maratho de l’Anbaso “open d’espanya” 65 km la llarga… les inscripcions es poden fer a la web de OCISPORT fins al dijous 25…tralaralara…tralaralari…..
    tralaralre…jo si que i sere…
    aquesta cursa ja la vaig patir l’any passat… i no se que ho fa pero la vui tornar a patir, avera si els cops que dona em fan menys mal…aure de anar amb compte a les trialeres,perque no tenen comparacio amb els senders que varem baixar ahir
    de moment tinc dos “finde” de carrera…i despres “queusejo” que hi ha despres… Granadella???

  44. en àquesta cursa arribare a veure l’esquena dels pro…
    “Marc Trayter” Commençal
    “Israel Nuñez” Massi, campio de la pasada edicio de la TITAN DESERT…
    a algun component del equip.
    Cemelorca Trek-Lorca Taller del Tiempo…enguany el meu repte pero, es que el de la “moto escombra” ES PUGUI MENJAR EL DINAR CALENT I NO RECALENTAT COM L’ANY PASSAT…..tralaralara…. tralaralari…tralaralaru…
    no m’esperara ningu…jajaja…

  45. per cert……. DOC!! segur que estabes somiant una cosa aixi no pot ser real….

  46. Doc tens que receptar uns anabolitzants a la penya que es diuen “placebo” i que els primers dies diuen que van de conya , respecte la sortida vostra de Btt ja veig que va ser un caos , poc pedalar i molt fang.
    Respecte la nova junta , voleu fer club i ajuntar gent i això es molt honorable però hi ha grups incompatibles i jo de esmorzar res de res , els esmorzars no tenen futur amb aquest club .(ni present)

  47. LO PERE A PARLAT….

  48. josepantoni , es L’escrit mes curt que has fet mai

  49. Pere que vas fer el diumenge?

    Doc: Tranki que hi ha fotos i vídeos, espero que aquesta nit ja els pugueu veure.

    Una altra vegada les veles em serveixen i tornarà a ploure durant la setmana perquè entreneu menys.

  50. Doncs, ja n’estic fins els nasos de les veles del Caiman. Jo aquesta setmana surto encara que plogui.

  51. Alerta Tarantula que si plou hi haurà fang!!!!!

  52. Jo tambe, fins la coronilla de les maleficiències del CAIMAN. Es clar, com que ell va al gimnas a fer espining…

    L’únic dia que puc sortir, que és el DIJOUS:
    sempre plou,
    o un vent de cojones,
    o fred siberià,
    o em fiquen una reunió,
    o el crio el tinc que ajudar a fer no se que,
    o la amant vol guerra,
    o tinc que portar a arreglar la bici al PELE
    o tinc que anar a comprar….etc. etc. etc.

    El JosepAntoni, que semble un sant, va fer’me un “atac secret” que un altre dia el comento.

    El Marmooooo crec que deu estar per JACA o més lluny sino..

  53. Ostras Doc, no hi havia caigut!!!!

    Si plou hi haurà fang!!!

    Llavors no, si plou no surto, que no vui mes fang.

  54. Je, je, je, je…………………….

  55. Doncs si que ho he somiat, per que a les fotos de fang, fang, no n´hi ha!!
    Veus perque Celes no et puc passar totes les pastilles, el procés de desenvolupament de noves “ajudes” és llarc i abans de posar-les al “mercat” s´han de fer probes “i vivo”, jo sóc un dels “voluntàris” per això, però es clar després apareixen els efectes indesitjables com somiar més de compte, …

  56. Home fang, lo que es fang de debó… res de res.
    Com a mol una mica d’aigualera als hombradius i prou.

    Volia preparar una sortida d’aquelles “una mica picant” peroooo… no se si proposar-ho o no?’?.

    Si per que hi ha quatre tolls ja ens ofeguem !!
    Si a sobre estaven gelats….

    Per cert, El pele m’està PUTEJANT, ja que no vol possar-me el “11” llavors ho tinc difícil per rodar a 50 Km/h amb la BTT….
    Diu que aquestes bicis no estan dissenyades per aquestes velocitats.??

  57. Pele; no se’t acudeixi posar-li un 11 al Celes, que ja corre prou!!!!!!

  58. si noi….. l’optimisme que no i falti. per allo de que “al mal temps bona cara….”AIGUALERA ALS HOMBRADIUS…..???? FANG !!!
    per cert Celes que es aixo de que et vaig fer un atac secret?
    “si era secret” com ten has donat compte???
    RODAR A 50 AMB LA BTT?? deu ser cuant la portes a la vaca del cotxe no??…apa de bon rotllo eh??? fins aviat …

  59. pregem senyor…
    FANG ,fang es el senyor, deu del univers, lo Fang i la terra son plens de la nostra joia, o enfangat a dalt del cel, veneit l’enfangat en el nom del senyor ooooohhhhh fang fang a dalt del cel….amen remix…tots junts…..

    del verb enfangar:
    jo m’enfango
    tu t’enfanges
    ell s’enfanga
    nosaltres ens enfangem
    vosaltres us enfangeu
    ells s’enfangen…..

  60. Caiman corretgeixme, tu que ets mestre en el mes ampli sentit de la paraula…..amen

  61. Caiman corretgeixme,que es un 11??
    i perdoneu
    tu que ets mestre en el mes ampli sentit de la paraula…..amen

  62. tild

  63. game over…
    insert coin…
    ….bip..bip..bip..bip..bip…

  64. Josepantoni, et farem pagar 0,50€ per cada missatge que escriguis que tingui menys de 3 fulls.

  65. Molt be els videos, són la proba que “tots” estavem amb un bon somriure; Trilita!!! que ens estàs preparant?? avisa amb temps per poder “entrenar”!!! , que no sigui l´ultim diumenge del mes que toca “esmorzar”

  66. sorry no money!!!
    big-crisis
    hay si jo fore funcionari…

  67. Caiman, collons, apague ja les veles!!!!!!!!!

  68. Caiman, ja veig que m’has fet cas, però les podies haver apagat a les 15:00h i no a les 17:00h que llavors ja no he pogut sortir.

  69. Surtida collonuda, fotos collonudes, vídeos collonuts, comentaris collonuts, tot collonut menys el fang que era de collonts,

    Doc no era un somni, mes aviat era una “pesadilla´´
    Diumenge em toca treballar, salutacions.

  70. helm street 3…..
    mirant pel retrovisor eh que no era tant aixo….?
    ja ho deia jo.. una mariconada de no res!!! sort del fang que ho va endurir… una miqueta..que si no,no omplim l’expedient….un plaer RAMON…
    avera si tornem a coincidir

  71. Ramón, que collons ens expliques de que el diumenge treballes!!!!!

    Demana festa i punt!!

  72. Si lo Ramón no surt diumenge jo tampoc!!!

  73. salutacions des-de Calp (Alicant) estem aquí amb el persianes el Cervelo i un altre triatleta de Artesa , avui 70km. de portets petits però fets amb el primer grup i amb el ganxo posat tot el matí , ara a dinar una mica de migdiadeta i a la tarda al Spa a recuperar que demà i tornem , marxo que tinc feina , dew

  74. Tots els socis que encara tinguin que provar-se la roba nova de club, aquet Dissabte estarà oberta la sala de plens de l’Ajuntament de Torregrossa de les cinc a les vuit de la tarda, ( la sala que es va fer la reunió ) no i falteu.

    Adéu…………….

  75. Be, ara que ja han passat uns quanta dies explicaré la veritat.

    RAMONNNNNNNN, tot el que vas passar era un MUNTATGE!!!

    Si, si era un organitzat i ben planejat muntatge.
    Realment el terreny estava més sec que les Garrigues a l’Agost, llavors el CAIMAN va contractar al seu cunyat l’EUGENI per que amb el tractor i la Cuba anés regant les zones previstes de pas.!!! Ja era una mica sospitos zones extremadament seques respecte altres molt enfangades???
    Tot va sortir segons el pla establert.
    Ho sento INNOCENTEEE.

    Sempre en preparem alguna als NOVATOS….

    Has superat la prova de foc, perdo de FANG..

    Jo que estic al jurat, et dono el meu vot positiu.
    ENOHORABONA…RAMON.

  76. Ostia, que li heu donat al josepantoni? Sembla Oviguanquenovi de la guerra de les galàxies quan se li acaben les piles. Enric: si us plau posa’l a recarregar rapit. Crec que això de sortir el diumenge i fer menys de 200 Km li ha afectat.

    Taràntula: avui s’ha apagat la vela perquè m’he deixat la porta oberta i com has pogut comprovar no ha plogut, però després del tute que m’heu fotut tu i el Chiapuchi, millor que agués plogut. Per la resta de mortals; no us penseu que hem anat a entrenar, no, no , no el que hem fet és anar al cine.

    Pere, JR i la resta de companys que seguiu el bloc des d’Alacant: Com us passi algú no cal que torneu i espero que quan torneu no ens ho feu passar molt malament amb el sobreentrenament que portareu. Gaudiu de la carretera, del spa i de ……… Porteu alguna barra de torrons, d’acord.

  77. Celestí per la teva informació, la trilita es un compost de àcid nítric i àcid sulfúric,per-lotan la trilita mullada si que explota, el que no explota es la dinamita mullada que eta composta de pólvora,fet aquest interroga’n, no te emocioni’s tan, no sigui que ales hores ho paguem tots !!!!!

  78. BOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  79. Un 9 pel Ramón, i un 10 pel cunyat del Caiman per lo ben regat que estava el terreny-test; i demà ploaurà?? = diumenge desbandada??

  80. DIUMENGE SI NO PLOU TENIM QUE TORNAR A LLOGAR AL CUNYAOOOOOOOOOOOOOO! DEL CAIMAN PERQUE TORNO A REGAR EL CAMI


Deixa un comentari

Categories

