Enviat per: caiman | 25 febrer 2010

28 de febrer. Sortida i esmorzar

Sortida de club a les 08:30 h. de Cal Pelegrí per anar a esmorzar.

Aquest diumenge el CC Torregrossa farà la sortida de club conjunta per tots els ciclistes i anirem a esmorzar a Artesa de Lleida a “Les Cadolles” tel. 973167878

En faran pa amb tomàquet i embotits a més d’unes amanides i  cafès.

__________________________________________________

IMATGES

__________________________________________________

VÍDEOS

Responses

  1. Taràntula, aquest matí he apagat les veles, però quan he arribat a casa aquest migdia les he tornat a encendre sense voler je….je…je….

    Celes perquè vols un 11 si jo la màxima nota que he tret mai, ha estat un 5 peladet. Per cert, jo si que vull fer la marxa de la Granadella, amb fang o sense, l’únic que em faria tirar endarrere seria la pluja, però estigueu tranquils que ja em queda poques veles. Que ja ens podem inscriure?

    MARMO, que dius d’una excavadora. Vols dir que no era l’home del mall?

    JR, ànims que després d’una pena ve una alegria, això traduït amb termes ciclistes vol dir que després d’una caiguda ve una sobredosis de forma.

  2. jo tambe la fare ….la granadella i almatret i seros i….
    ossigui avera dia 21 cervera,
    28 aguilar de segarra,
    7 la granadella,14 almatret
    i 21 seros,i…..ja estic preinscrit uffffff…

    • Que passa nois, que ja prepareu els queixals pel diumenge o és que esteu de romeria, que no expliqueu res de res

  3. Ara que ja s’ha calmat lo del dia del Fang explico l’atac del Josep Antoni…

    Era una entrada simple en una trialera, quant davant meu anava el JosepAntoni, que poc a poc anava apartant una formosa rama de Pi d’uns 3m de llarg i gruixuda com el meu braç.
    Una vegada flexada amb uns 120 graus…em diu..
    Epppp!!! vigila, al mateix temps que la solta…. i.. .FLASH en tot el morro….
    Una mica més i faig un salt mortal “carpat” endarrere…
    Jderrrrrrrr, quin atac… Durant uns segons vaig quedarme en blanc…K.O. al primer ROUND…

    Encara no se si va aconseguir ficar-me alguna neurona al seu lloc “cosa molt difícil”, ohhhhhhh, va va decolocarment unes altres.???

  4. Jo mapunto ha esmorzar

  5. jo me apunto a esmorzar i ala granadella sempre i cuand i agi forsa fang fins dema

  6. Jo m’apuntaria a l’esmorzar encantat i sobre tot desprès d’haver sentit al Claudio que ens convidava a tots. Fins i tot anava amb el barret de cuiner per anar fent pràctiques. Bé, demà vaig a córrer la primera cursa de la Xallange de Veterans. A veure si en surto viu. Bon esmorzar!!!!!!!!

  7. Que tinguis sort Francesc i fins el diumenge a l’esmorzar.

    Taràntula, avui ha plogut però aquesta vegada no he encès cap vela -no ha estat culpa meva- i espero que el diumenge faci bon temps per anar tots a esmorzar. Tindrem que vigilar el Marmo que quan veu un plat a taula li passa el mateix que quan veu un compag i no hi ha qui el pari.

    Junedencs de pro, sé que encarà que aquest hivern no ens haguem trobat gaire per aquestes carreteres seguiu de tant en tant les nostres aventures pel bloc. No us en fieu d’aixó de l’esmorzar, no us penseu que ja estem prop de la jubilació, només és una tàctica per carregar piles i així quan roenem a oincidir -espero que ben aviat- us quedareu bocabadats del nostre pla d’entrenament hivernal. Hem fitxat el josepantoni, el Marmo està prim com un ascla, el Taràntula acumula verí, el Celestí roda com un Ferrari, l’Enric s’ha convertit en locomotora humana, al Ramon se li ha ficat cara de Contador, el Francesc fa carreres de veterans, el Chiapuchi ha tornat a competir aom quan guanyava al Tour, el Juanito fins i tot ha tingut que canviar la bicicleta per poder donar “rienda sulelta” a la potencia que acumula, el Carles des de que és president impressiona, al Pere el tenim d’estag amb el JR per Alacant i el Caiman “ah, el caiman!!!!”, PREPAREU-VOS PER LA PROPERA BATALLA.

  8. bon esmorçar!!! pensare en valtros cuan roda dema pel bages…

  9. Jo vindré directament des de Lleida, pedalant cap a Artesa…
    Freneu al MARMO “a la taula”, que com ens pugi de pes… i el tinguem que remolcar.. anirem tots fotuts.

    Volia anar a fer la de Veterans, peroooo…de moment els donc una mica de peixet que la temporada es llarga.

  10. Hola nois, com a anat l’esmorza, éreu força gent, expliqueu alguna cosa collons….

    Jo el dissabte no bai poder esquiar perquè va ploure tot el dia, però el diumenge si varem esquiar, l’únic problema era la neu, que com va ploure tot el dissabte lo diumenge estava tot gelat i la neu molt dura, però dintre del que cap, ja em esquiat.

  11. el carles tindria rao aquest cop si diu que no faig la cronica perque estic amb els diposits vuits…i te rao……
    pero satisfet…menys 1,15′ hores he pogut restar al crono….
    60 km i mes de 2000 m+
    bufaaa!!!!la cronica dema…

  12. Carles, vam ser 23 ciclistes a esmorçar, del equip A, del B, del C i algun del Z. Carretera, BTT i alguna bici mixta.

  13. Collons quina gentada, un altre dia ja ens poden fer caçola de tros.

    Que va fer el Marmo?, seu va menjar tot, es va porta be, els de btt qui eren ? explica alguna cosa mes Taràntula, que sembla que os s’apagui greu escriure…………

  14. JosepAntoni, hem de parlar … (rodes, quin e-mail tens?? jo rardiaca@telefonica.net)

    Semble que l´esmorzar “tira” més que el fang, Celes “l´atac” del josepantoni molt però que molt depurat no??? ja no et pots fiar de ningú ni per devant ni per darrera. quan toca Sant Mamet??

  15. Ricard…el meu mail es .
    josepinati@yahoo.es…parlem…?

  16. 23 a taula…..coll…que diu lo Pere…
    que no pedala ningu aqui??

  17. El Marmo, com sempre va fer un paperas.

    Vam probar el compac del Marmo a la nova pujada asfaltada dels Torma, amb pendents del 22%. Allí vam acabar de pair l’esmorçar.

    Els de la BTT, eren el Jordi Bordalba, la MIreia, el Josep Mª Capell, i em sembla que el Jacint Bordalba, també hi havia amb BTT el Barò vell i el Antonio Bellart Brufau, peròi aquest últim no va poder arribar a pesar de que hi havia diverses apostes sobre si arribava o no.

  18. Volia dir pujada asfaltada dels Torms

  19. Hola; Resum dia 28 de Febrer del 2010.

    Bona jornada comunitària matinera amb un esmorzar “una mica car per cert” en que tots varem gaudir del pa amb tomàquet i uns bons embotits que quasi no varem poder digerir…
    Una vegada arrancats pausadament… el JR ens ha fotut un ritme militar ( de la excel•lent forma Alacantina), apa ha pujar de pulsacions…El Marmo sempre ATENT que la sabiduria adquirida es un grau….

    Poc a poc ens fiquem en territori Garriguenc… i la gent s’anima en els diferents repetjons, sobre tot El CAIMAN que es planta a sobre de la bici mirant endarrere per veure les destroces fetes.

    Arribats als TORMS descobrim un nou camí d’accés al poble amb rampes que superen el 20 %… Uff, Ufff, i rebuffff…Joder.. sort del Compac. Marmo a la reserva..pensant en l’excavadora que hi havia al costat del restaurant..
    Continuem cap a Juncosa a un ritme una mica picant.. les forces comencen a escassejar per les diferents batalles ja fetes…
    Encarem cap l’Albages El super MARMO fa acte de presencia…. i ens marque un ritme infernal. Cap a Castelldans amb l’aire de costat que dificulta agafar alta velocitat, El personal ja va ben servit i cal arribar a casa amb dignitat, ens creuem amb una altra excavadora i RIALLESSSSSSS….
    Fi de la jornada, en la que el COMPAC m’ha salvat d’una bona desfeta, també el caliu dels companys Enric, Ramón, JR, Taran, Puig i el company d’Artesa pel suport psicològic prestat.
    El que veig es queda dia la gent esta mes forta….

  20. Carai Celes, has fet una crònica de la ornada tant perfecta que m’hauré de jubilar i només dedicar-me a la butifarra, però t’has deixat uns petits detalls sense importància, com que vas fer unes quantes sèries (amb serio) que ens van deixar a tots cao, però cao cacao. Només cal dir que tinc que portar el comptakilòmetres a arreglar, doncs el vas destrossar.

    Pere, que encara culls torrons per Alacant? Ja cal que t’hagis posat en forma, perquè aquí hi ha gent que se surt i t’ho volen demostrar el proper diumenge (i no soc jo). Tu ves venen Compacs que ja t’ho faran saber.

  21. Volia dir, que per mi, el fet més important del passat diumenge va ser pedalar una altra vegada després de 35 anys amb el Jaume Baró (pare) i comprovar que conserva un estat de forma envejable i l’estil que sempre la caracteritzat damunt la bicicleta als seus 74 anys. JAUME HA ESTAT TOT UN PLAER.

  22. A l’ultim l’aplaudeixen… no per ser l’ultim..no. sino per l’esforç la tenacitat i perseverancia el saver patir, aguantar els cops del terreny, el no avandonare!! …no llençare la tovallola…!!
    aquest soc jo “l’ultim”
    al igual que l’any passat la carrera del open d’espanya de marathon POWERBAR d’aguilar a set calcada pujades infernals rematades amb trialeres i tornem a pujar…..aixi 1700+- positius i tan sols “60km” pero supertrencacames crec que el recorregut ere mitat pujada de cami bo pero amb força desnivell i trialeres a parts iguales 30+30 i no fallo de gaire.. a les 9’30 donen la sortida amb retard”corren tant els bons que su poden permetre….la cosa ba força be sensacions “no per tirar coets” pero be..es succeeixen les pujades i les trialeres a parts iguales i a quina mes ferotge… pero la cosa va be tinc un aliat per baixar que fa la seva feina
    com ningu silenciosa i eficientment… inclus he fet adelantaments en mitg de les trialeres… algo inpensable no fa gaire…el terreny no ajudaba gaire a pujar perque estaba tou (no de fang no ni avia) pero un xic pegalos argillos…. estaba la cosa…el circuit dissenyat en bucle (8) 30+30 curt, llarg ,marathon, pedalada…en arribar al 8 dels 30km el que agafa els temps hem vol fer plegar(esclar tots els que fan la pedalada fan la curta) i es foten un bon esmorçar a base de botifarrada i pa amb tomatec…pero la cosa no va amb jo i li dic que jo faig la llarga ….pero home… pensa que ja han passat tots els de la llarga”els bons”, claro per aixo ara pasare jo i li pregunto que cap on son els altres 30 que hem falten…m’indica i tiro sense contemplacions cap a l’infern dels segons 30 km
    hem trobo un parell de corredors en sentit contrari “naltros plegem” hem diuen…”hay senyor cuanta roba i cuan poc sabo”
    tan dolent es aixo???
    coll si ho es… segona tanda de trialeres i pujades fortes…en mes d’una peu al terra amb les pulsacions fora del pulsometre..
    el que fa que sigui molt dur es que no pots descansar gaire o pujes o baixes l’any pasat baixava a peu el 80% i aquest el 80% sobre la bici per lo que tinc els braços dolorits del fre i el manillar “tinc agulletes” i aixo vol dir que mi vaig esforçar de valent…
    una anecdota psicologica …en arribar al penultim avituallament paro
    “tres minuts” o menys…menjo i vec… i li pregunto cuant falta crec que poc no??’
    ell hem diu que 8 km
    “caramba” ja esta ? marxo a menjarme els 8 km… despres de un llarga estona i un sensefi de pujades i mes trialeres arribo a l’ultim avituallament paro un minut…li pregunto cuant falta…. i hem diu que 7 km…jajajaja…deus estar de broma pero si porto pedalant del penultim vituallament una eternitat com pot ser aixo “doncs aixi es faltan encara 7km una jerra d’aigua freda vestial ara si que estic cansat…algu dels dos m’enganya esta clarissim,encaro aquests ultims desmanegat ,mort, abatut pero amb la determinacio d’acabarla a mesura que s’allunya l’avituallament i faig via. hem revisculo un xic (no molt no) continuen les pujades i trialeres a parts iguales,torno a passar per el tunel del tren, no es veu res unicament una llumeta al final… clavo la vista a la llum i m’endinso al tunel a fe de deu que si hi ha un forat i caic irremediablement sense poder feri res tambe i ha tres dits d’aigua que eliminen tot relleu posible… penso que aqui o puc perdre tot… pero m’hen surto…un cop fora… la cursa ja la tinc coll aball.ara si que falta poc… cartell de 55 km que supero…i finalment un altre de 500mts per a meta. amb una pujada/corriol de pedres de po!!! peu al terra pulsacions a 180 recuperar un xic i tornari… pero solament 15 mts i peu al terra.. ho acabo de pujar a peu i torna a pedalar pero sols 10 mts … trebeso la via i supero unes escales de formigo a tocar el poble torno a enfilar el cami i arribo a meta…FINALMENT…i paso per d’avall del arc del triumf
    despres el desunflaren…… i colori,
    clorat aquest compte s’ha acabat….

    pdta: tot just portabam un terc de cursa que s’ha quedat bloquejat el canvi de plats..entre el petit i el mitja i cada cop que volia canviar he tingut de baixar de la bici i canviar de plat amb les mans…ens veiem a la granadella?

  23. Ostras el PERE….
    Sembla que s’ha quedat per allí….
    Ulleres de sol, tumbona…amb un kubata fresquet..
    mirant les pives…
    olor del mar…..Ole…Ole..

    JosepAntoni, ets el millor RAIDER del club…i el millor cronista.
    El proper dia examen a la resta del club.
    Primera pregunta 2punts.
    ¿Quants Km hi han de l’últim control a meta?

    Ara una mica més dificil..
    ¿Quantes pedres de més de 10Kg va esquivar per la part dreta entre el Km 15 i el 22? (5punts).

    Siiiiiiiiiii el CAIMAN te raó…
    FELICITATS !!!! Al BARO per que es inconbustible i el nostre PARE ciclistic en tots els sentits…

  24. Resposta a la pregunta 1: Del penúltim avituallament a meta 8 km. i de l’últim a meta 7, però diu que va pedalar almenys una hora entre els dos. Josepantoni que vas fer la migdiada?

    Resposta a la segona pregunta: Infinites pedres.

    Que et sembla! M’he llegit l’escrit d’una tirada.

  25. EL DIUMENGE VAIG ARRIVAR A CASA DESTROSSAT DEL TUTE QUE ENS VAN FOTRE CELES CAIMAN I JR I NOMES VA FALTAR EL PORT FORA DE CATEGORIA DELS TORMS PERO BUENO TOT I QUE VAM ESSMORSAR PUES ENCARA VAM FER UNS QUANS KM A UN RITME CASI COM AL TOUR QUE FEU EL DIUMENGE GRANADELLA O CARRETERA TENIM QUE COMENSAR A FER LA PREPARACIO PER LA MARMOT EL DIA 3 DE JULIOL JA DIREU ALGO

  26. EL DIUMENGE VAIG ARRIVAR A CASA DESTROSSAT DEL TUTE QUE ENS VAN FOTRE CELES CAIMAN I JR I NOMES VA FALTAR EL PORT FORA DE CATEGORIA DELS TORMS PERO BUENO TOT I QUE VAM ESSMORSAR PUES ENCARA VAM FER UNS QUANS KM A UN RITME CASI COM AL TOUR QUE FEU EL DIUMENGE GRANADELLA O CARRETERA TENIM QUE COMENSAR A FER LA PREPARACIO PER LA MARMOT EL DIA 3 DE JULIOL JA DIREU ALGO LO DE LA MARMOT EN PODEM PARLAR PODRIE SER UNA BONA SORTIDA

  27. Enric, et repeteixes mes que l’all.

    Jo si no plou massa, penso anar a la Granadella, ara si plou molt, no i aniré, nes tic fart del fang.

  28. algu sap qui es l’Albert sas cubells que dillums li vaig pagar 12 e d’inscripció?
    poder es el xofer de la excabadora de la granadella.

  29. resposta 1 correcta
    la 2 no
    tansols 17 pedres de 10’2 kg
    i 21 de 11’3 kg segons la bascula romana que portaba a la butxaca…del maillot
    .Caiman a l’inscripcio no hi entraba la mitgdiada….. Pero sera una reclamacio de cara a l’any que be…. granadell?

  30. l’Albert sas es de la Granadella i un dels organitzadors de la marxa , jo anava a estudiar amb el seu jerma.

  31. Que fareu, anireu a la Granadella amb lo que ha plogut, a no i anireu, dieu alguna cosa que dema em voldria inscriure anticipadament.

  32. Jo, personalment ho decidiré a última hora.
    Si continua plovent ???? Lo més segur que NO.

    Si, per exemple, Divendres i Dissabte no plou, llavors Si.

  33. algu te la mes minima idea del aiguat que ha fotut alla??
    jo si que i vaig…
    al carles amb el que va passar a cervera encara l’espanta el fang…?

  34. Jo m’inscriure el mateix dia, pel que pugi ser, n’estic fart del fanc…….

  35. ummm … descanso; JosepA espectacular!! Quin goig feia Baró “pare”! … Celes i Sant Mamet quant toca??


Deixa un comentari

Categories

