Enviat per: caiman | 4 Març 2010

7 de març. Sortida

Hola companys:

Anuncis

Responses

  1. No decidiré si vaig a la marxa fins l’últim moment, depenent de si plou més o no, perquè sembla que el terreny estarà malament. He parlat amb companys de Lleida que sempre la fan i aquest any no hi aniran, doncs pensen que amb el terreny argilós que hi ha, és probable que estigui molt enfangat.

    Gracies a Deu Pere. Per fi he pogut comprovar que has tornat d’Alacant. Ja em pensava que havies trobat una “guiri” i que estaves de festa permanent.

    Josepantoni: que la resposta a la segona també era correcta, el que passa és que com que fas les cròniques tant llargues ja no recordes ni el que has ficat.

  2. el que tu diguis….

  3. El problema el tinc en decidir quins pneumàtics ficar… Si mixtos, de pluja o de sec???
    També tinc l’opció “Oruga” amb cadenes per superar el fang.

    Sort que ha tornat el PERE…
    Et necessito per a fer series en SERIO…
    Sempre el consell i saber fer d’un PRO val mes que mil paraules.

    Dos noticies, una bona i una dolenta, qui voleu primer..

    A.- m’ha arribat el “11”.
    B.- Encara no l’he ficat a la bici.

  4. celes no cal que fiquis el 11 ja que am nosaltres no et fa cap falta al contrari si el diumenge ja vam anar de cul nomes et falte un puntet mes per acabar de destrossar el pilo, jo el diumenge sino plou anire ala granadella no estic apuntat sino plou ja me apuntare el diumenge
    LA MARMOTTE 3 DE JULIOL QUE OPINEU AL RESPECTE ENS EM BEGUT LENTENIMENT, ES UNA MARXA PER HOMES NO PER DOMINGUEROS DIGUEU ALGUNA COSA JO ARA PARLO MOLT I ALO MILLOR DESPUES EM RAJO.lo de la repeticio del text va ser un fallo tecnic ja que aixo del PC no es lo meu lo meu es pedalar i donar relleus fins a no puguer mes ADEU

  5. Enric, la Marmote està al forn. Ho estem mirant. De moment ves fent boca si vols.

    http://www.sportcommunication.info/GT/epreuve2.php?langue=2&trophee=128

    Però ho em de parlar molt en serio.

  6. aquesta tarda he trobat al Orteu que tornava de fer Btt per les Garrigues i portava la bici neta m’ha dit que no i havia fang i que el terreny estava perfecte , suposo que el terreny de la Granadella serà semblant al de aquí , jo no se si i podré anar-hi encara tinc la nova Btt al Pele , ajustant la centraleta electrònica i el nou quit aerodinàmic

  7. La Marmotte?? però si encara no he fet la Ribagorza!! com funciona això?? jo em pensava comprar una bici-asphlatica però cada dia tinc més dubtes … crec que la millor opció és no comprar-la i no beure´m l´enteniment (ara haurè de canviar tota la linia d´investigació explosiva per la de mega-resistència, no se no se)

  8. No tinc ganes d’anar a la Granadella, prefereixo fer carretera, qui s’apunta

  9. Hola a tots. Jo vinc a carretera. Però de passeig, a escalfar les cames i cap a casa.

  10. Jo m’apunto a fer carretera. Algun pardal m’ha dit que La Granadella estrà molla.

    Jo a les 9:00h siré al punt de sortida.

  11. Demà si algú vol venir a les 10:00h davant del Pele sortida BTT, tranquil.la, d’uns 40-45 km

  12. Demà si algu vol venir a les 10:00h davant del Pele sortida tranquil.la de BTT.

    40-45 km per els Bessons

  13. em sembla que mes que en serio tenim que fer un pla de entrenament mol pero que molt enserio doc comprat un bon pepino i anem als ALPS a veure si deixem una bona trilla

  14. Veig que el temps aguanta, per tant…

    Vaig a la GRANADELLA, hi ha temps de sobre per fer asfalt.
    Doc, vas pel bon camí en els complements vitaminics potenciats aupa muscular rebixobonoluceilcs. També podies fer anar un altre nom, No?.
    Manque provar amb durades més llargues.
    De moment, tenen efecte TRILITA…

  15. Vull animar-vos.
    Personalment he fet tot el recorregut de la MARMOTTE (en dos dies amb el PELE), en un dia vàig fer tot meinys, L’Alpe d’uez. Amb un xàfeg de collons…
    i un altre dia altres ports…
    Pot fer-se be…. Cal agafar-ho amb calma i anar fent. Es surt a les 7 del matí
    Res de voler marcar un bon crono, cal aturar-se a tots el avituallaments i disfrutar de les espectaculars vistes….
    Val la pena, ho dic de tot cor…

    El que més hem va impressionar-me és el GALIBIER, pujes fins més 2600…
    Llavors quant veus el Tour vas recordant …

  16. Doncs jo em sembla que aniré a la Granadella, no ha plogut massa i no vull deixa al Josep Antoni i al Celestí sols, l’any passat va ploure el dia abans i el dia de la cursa feia una boira molt pixona i es podia correr, i si voleu que os digui la veritat, mes igual, ja no be d’un dia d’enfangar-me.

    Taràntula, lo teu cas es rarot, tu el diumenge no vas a la Granadella perquè asta moll, i el dissabte t’envás a les Garrigues a fer btt, jo no t’entenc.

    Hi a d’emes be el Marmo que ja esta apuntat, i també vindran els germans Segarra, ja ens veurem, ADEUUUU………………………….

  17. doncs jo fare la granadella… i despres la granadella i si hem queda tems ,potser tambe fare la granadella…apasomi!!!!

  18. Carles, ja t’ho esplico, ja que ja veig que tu sol no ho entens. T’ajudo una mica. Jo demà m’emporto al meu nevot a fer bici, que sols te BTT, però no sortirem dels camins principals, si hi ha fang. Si veiem que no hi ha fang potser ens aventurem una mica per alguna trialera, però com que no ens ho coneixem, si fem una trialera, ens perdem segur, i llavors em de carregar les bicis al coll i caminar una mica.

    Carles, collons, ja et coste ja, d’entendre-ho.

  19. nois mireu aquest vídeo de LoPere baixant trialeres

  20. Ostia Pere com as millorat, ara tot s’ha de dir, te fots alguna ostia.

    Pere, que no hi he pensat , trau el vídeo del bloc que si el veu l’Enric el procsim dia que agafi la btt es pot fer mal.

    Taràntula com en tractis de tonto et faré fora del club, o millor dit, et faré baixa una trialera i la teua bici lligada a la bici del Celestí, perquè perdis la po.

  21. Com diu el Carles, OSTRAS PERE!!!! La bici nova fa miracles, però mira de tractar-la be que el Marmo la de fer anar d’aquí a dos anys. Per cert que faràs diumenge? I tu Francesc, que vol dir això de que sortiràs a rodar, que pot-ser algú pot anar en bicicleta sense que les rodes rodin? Jo també sortiré a rodar en bicicleta aquest diumenge.

    Enric, que faràs tu, Granadella o Carretera?

  22. Volia dir per rodar: anar amb tranquilitat, tirant fotos, gaudint del paissatge, dels ocelletsles i de les flors, prendre el sol, admirar la bellessa de les noies que ens trobem. En definitiva, passar el matí plàcidament.
    I, efectivament, a la bicicleta sempre li roden les rodes però al ciclista no sempre li roden les cames.

  23. Doncs, ull que el Marmo t’ha preparat una emboscada amb el seu compag

  24. jo vaig a la granadella am ma germa perque vec que de moment no plou i semble que far bon temps a parti de aquesta marxa podem comensar a preparar la marcha de Graus i tot el que vingo despues que jo de diumenge am diumenge necesito preparam uns mesos avans fins dema els que aneu a la Granadella

  25. algu sap com es pot llegir la pagina de la marmott am algun idioma que la gent de a peu poguem entendre mi acabo de posar i sols esta am frances e ingles i no entenc casi res per no dir res

  26. Enric, rien de rien. Sols es pot llegir en frances o en angles. A internet hi ha traductors que et tradueixen tota una pagina, però no son gens fiables.

  27. Ja, ja. Emboscada a mí? Ja estic inmunitzat de les vostres emboscades. A més avui al mercat he comprat “kryptonita”. Aixì el Marmo no té res a fer.

  28. Francesc, sort en tens que el Marmo va a la marxa de La Granadella, que sinó, ni la Krptonita t’agués salvat, i sort en tens que el Taràntula i el Caiman demà volen anar d’excursió observant els ocells i el paisatge, que sinó……..

    I tu Pere que faràs.

  29. Francesc preparat que el Marmo te un compac nou i em sembla que diu que tu sols el veuras un momentet mentres et pasa.

  30. doncs demà soc a la Granadella que tinc la bici nova i tinc que provar , tot i que …. jo n’heu vist al vídeo no ?

  31. Pere,el Marmo be a la Granadella, es com un mal somni…..

  32. Que tal la marxa? Nosaltres hem tingut una jornada matinal freda, però de bon ciclisme, hem anat a pujar cap al Monestir de les Avellanes. El Chiapuchi i el Juanito han arribat com a bons germans agafadets de la ma, però fotent-se llenya per un tub. El Taràntula m’ha fotut tantes mossegades que encara tinc el cul vermell. El Francesc ha vist els ocellets que buscava l’altre dia. El JR, amb fissura o sense fissura, puja com l’Amstong “cadència, cadència” i el company “no sé el nom” que l’acompanyava, és tot un rutero de collons.

    Hem fet els primers Km amb els companys de l’altre grup i deunidor com pedalen tots.

  33. Ep;

    Jornada freda, uns 4 o 5 graus a la sortida, encara que sense FANG i totalment ciclable 100 x 100.

    Desde mi sillin:
    Encara que a la sortida estava amb l’Enric i el Carles, he sortit una mica fort per que no m’agrada trobar embus en les trialeres…
    Començo a ficar ritme i anar guanyant posicions al Km 3 agafo Oriol de Borges, una mica més endavant al Pere i una mica més endavant al Gomez…..

    El ritme és massa fort a mes de 37 … connecto amb un grupet de 6 o 7 corredors i més endavant a uns 100m veig el primer grup 7 o 8 corredors i la moto que obre pas.

    En el primer grup veig que van els SUPER cracs Orteu i Isidre….
    puc suicidar-me i anar endavant…..
    No, decideixo quedar-me amb el grupet i amb proutes feines els segueixo…
    A les pujades faig la goma, però baixant i al pla els recupero..

    A mitja cursa m’atrape el Gomez… el i després ja no l’he vist ??? M’ha dit que ha perdut el bido i que no porte Aigua…Em semble que ha punxat.??

    Poc a poc les forçes van flaquejant, però veig gent que porto prop que també van tocats…

    Els avituallaments ON SON ???
    Jo personalment no n’he vist cap, no tinc aigua ni res…Cal atemperar-se…

    Finalment ens apropem a la Granadella, però el meu Km marque 41Km, si han dit 50 ???.
    Diuen que si, que estem finalitzant…

    Arribo just, ja que els calambres quasi feien acte de presencia…
    finalment bon temps 2h 9′ i 42Km…

    S’han currat molt el circuit, molt trencacames, tot el rato puja, baixa,.
    Trialeres, més que trialeres eren senders…Molt xulos… molts d’ells eren totalment nous, els habien obert especialment per aquesta marxa..
    Eso es todo amigos…
    També vull Felicitar a l’ERIC que ha fet un excel3lent paper, no crec que l’hi hagui tret gaire…

    Baró i Carles com ha anat.??

  34. impressionant el Celesti que amb el pot de bici que porte i amb una edat ja respectable esta en la seva millor forma del últims deu anys i rodant amb la elit , jo he fet la meitat de la cursa pocs metres del grup del Celes fins que m’he Trobat al Mingo pinxat , he parat per ajudar-lo i desprès he anat rodant mes tranquil fins a meta amb l´Oriol

  35. nois… cursa per no perdresela
    els que no hi ereu que i farem una llastima… perque valia la pena, circuit molt rapit trencacames trialeres/senders
    nous inedits…
    terreny molt bo, ni tou ni dur sino tot el contrari… aixo si com diu el celes fred en feia una mica…rodaba a bon ritme no he parat al primer abituallament “pensant a parar al segon” pero sorpresa no i avia segon…toca administracio del aigua… tot i que eh vist que els controls, no tots en tenien, enfilo una baixada i en un revolt veig un corredor punxat el supero i al pasarlo per el ravell del ull veig que es el domingo… coll….frenada en sec i li pregunto si li fa falta algo…hem diu que la manxa no li funciona si hen porto….aquest cop en porto… i li deixo entre els dos “+ ell que jo” intentem unflar la roda a la fi o aconseguim i tornem a rodar es baixada i fem via…li dic que tiri fort que te que recuperar el temps perdut amb la roda …pero no i ha manera i no vol marxar es queda amb jo estirantme i aixi fem via fins al final no se els temps pero crec que sobre 2’45”mes que menys…apa ens veiem a almatret i seros??

  36. el de dalt soc jo.amb la rigida la cosa canvia i les pujades son menys tot i que l’esquena si nota una mica…bones sensacions sobre la rigida es molt manejable i aplomada les baixades de sender/trialera sense problemes…i la LEFTY s’ho menja tot…un 10 per la bike i un 5 per el corredor….

  37. Ostia PERE m’has fet EMOCIONAR….

    Cal agraïr l’estat de forma a tots els del club, per les series que em feu fer…
    i la bona química del DOC.
    Tampoc oblido tot el que he passat..

    MARMOOOOOOO has tornat de la Granadella..

  38. Que quedi clar que el Celes no prend res que no es pugui pendre (m´entres no ens empaitin, … i ho negarem tot), veig que lo JosepAmtoni definitivament ja és al grup dels millors-rígids, que mentres el Domingo punxi podeu “respirar”, i un company com lo Pere capaç de sacrificar-se pels comapnys és un luxe … cada cop estic més descolocat!! (jo ahir vaig “entrenar” fent la Pedalada de Malgrat de Mar, molt divertida, ja vindreu a fer un stage a la primavera com fant molts equips amateurs i professionals estrangers per aquí (Santa Susanna – Lloret) i poder preparar les futures gestes, oi Enric?? (je parle français!)

  39. Ahir va ser un gran dia pel Club Ciclista Torregrossa. De llarg es va guanyar la classificació per equips. Vull felicitar a tots els companys pel seu bon rotllo i pel seu gran estat de forma. Lamentar la punxada del Mingo, que li va fer perdre totes les opcions de fer una bona classificació.
    Llàstima del Caiman i del Tarantula.

  40. Isidre, jo em vaig tenir que sacrificar per fer d’esparring al Caiman. El vaig llançar en una serie on jo vaig fer els primers 10 metres, el Francesc en va fer els seguents 600 metres i ell va fer els 6 km seguents, a una velocitat estratosférica. Li podeu preguntar al Juanito i al Chiapuchi que no sé si van dinar o si van anar directes al llit.

  41. Algú sap si el nostre Ramón es viu o es mort?????????????????

  42. Celes, no dubtava pas que faries un paperàs, pot ser una sorpresa pels demés però per mi que he patit les teves últimes sèries no n’ha estat cap. Isidre, Orteu i Cia, com sempre els millors en BTT i carretera, sou uns cracs. Pere, com va anar la super roda; podem comprar-la ja, o ens esperem una mica.

  43. no estsria malament ana a fer un estage de pretemporada per la costa brava aveure si trovem algun equip de elit i se ens apegue alguna cosete el team juneda com sempre uns fora de serie quan vam arrivar ells ja estaven apunt de marxar el celes com sempre intractable es igual si es carretera o btt el circuit molt rapit aixo si puja i baixa sempre tot ciclable 100%. no se sino u e entes be o que pero em penso que la inscripccio per la marmotte ja esta tancada espero que u agi entes malament perque potser es precipitat pero tinc bastantes ganes de anar a fer pots mitics del tour

  44. Tarántula o sentó pero treballar de nit i tot el cap de setmana, vol dir no estar al 100 per 100 i en aquest club, si no estàs un mica ve es millor no sortir, fins als vols de sant Josep no tindre una festa com cal, per fer una sortida com cal i amb tots els honors com es mereix aquest club.

  45. El anonim soc jo

  46. Ostras!!!!!!!!

    El Ramón acaba de desafiar a tot el club per el dia de Sant Josep!!!!!!!!!!!!!!!

    Es terrible aquest home!!!!!!!!

    Que algu sap si el Marmo ja ha acabat la marxa de La Granadella o encara pedala?

  47. Tarantula que no es un desafio si-no un orgull el ser de aquest club “que no te enteras contreras´´

  48. Ramón, no canviis ara, ens has desafiat!!!!!!

  49. M’he apuntat a les marxes d’Almatret i de Serós, perquè m’heu fet enveja aquest cap de setmana,. A veure si ara que hi vaig jo, no hi anireu vosaltres, o farà mal temps.

  50. mal temps….. jijijjujujjajaja…

  51. Caiman L’as cagat , a Almatret estarà tot enfangat amés que es una marxa de enduro , trialeres difícils i perilloses , jo faré carretera.respecte la btt de rodes de 700c. crec que es una bona compra potser es corre igual però es mes divertit baixa millor i puja per llocs impossibles i es mes còmoda les pedres no es noten tant i patina menys


Deixa un comentari

Categories

