Enviat per: caiman | 20 Març 2010

21 de març. Sortida

Hola companys:

Responses

  1. Ostras!!! M’ha costat molt penjar l’entrada nova d’aquesta setmana perquè encara que no us ho cregueu estic sortint de l’UCI per culpa del Taràntula. No m’acostaré mai més a una taràntula anant sol, en grup encara m’ho pensaré perquè podrà repartir el verí entre tots, però sol ni parlar-ne que tot el verí el va descarregar amb mi.

    Ramón ja pots buscar a la wuikipedia i veurà que la pell de caiman només la pot travessar un fibló d’una taràntula i jo avui hi afegiré “que fa molt mal”.

  2. Aquest diumenge carretera !a pujar prades i les crestes! Sort als companys que aniran a Serós, especialment al “Domenech-Team” que en faran quedar com deu mana i ens relataran amb pels i senyals “metre a metre”, com si ho haguéssim fet nosaltres, com un GPS tot el recorregut de la marxa. vage, que no cal que la fem per explicar que l’hem fet, encara que no l’aguem fet i que els demés és pensin que l’hem fet…… Collons, collons ho veieu com desvario??? Encara no m’he recuperat del tot de les picades???? Torno a la UCI.

  3. Tot això que diu el Caiman es mentida. Bé, tampoc es necesari que ho recorda, per que ningú su creu. Això ho diu per desviar la atenció per el diumenge i fotrà un atac a Prades i a les Crestes devastador. Allí probablement veureu com un Caiman es fot a una tarantula d’una sola mosegada. L’engullirà com si res.

    Jo sols espero que vingui el Marmo (està desaparegut), i que això de la neu nop se li hagi possat masa bé i que m’arropi una mica.

    Però Caiman, preparat que avui el Ramón ha fet una preparació especial per les Garrigues. Ha pujat totes les pujades que hi ha al voltant dels Bessons, i ens ha dit que despres dels 50km d’avui pujant els Bessons, que està segur que demà farà un paperas i que n’hi haurà una colla que rebran un bon mastegot del Ramón.

    Demà s’en sentirà a parlar del Ramón i del Chiapuchi, que avui a primera hora ja han anat els dos al tros on el Juanito esporgave, per a retal per demà.

    Demà si no plou, dia gran.

  4. Aquesta tarda he parlat amb el Ramon i ja li he aclarit qui té raó, de totes maneres m’ha explicat que avui ha vingut amb vosaltres a pujar els bessons i que encara li tremolen les cames. de totes maneres també he parlat amb un ocellet que tinc d’espia a Fulleda que m’ha contat que cada dia el veu pujant i baixant per aquella carretera.

    Pere: et perdràs la jornada de demà per anar a una marxa, quan la marxa serà aquí i els marxossos portaran una gran marxa, per marxa a tota marxa; cony, cony!!!!! ja em torna a passar el mateix, me’n torno a l’UCI, que encara em falta una mica més per recuperar-me de les picades

  5. Estic a punt de finalitzar el meu descans hivernal…
    Llavors tocarà recuperar el temps perdut,…
    Quina enveja no poder venir per a fer explotar algun cartutxo….

    Espero que quant vingui no em piqui cap Tarantula, ja que la barreja podria esser explosiva ¡¡¡¡¡

    Caiman, no cal que disimulis que lo que vols a la UCI es que et fiquin EPO, això no cole, el que et tenen que posar es un lastre, un sac d’amentllest de 30Kg estaria prou be. Simplement per millorar la power en les pujades…

    Volvere….

  6. Demà cuidadin amb el Ramón que avui ha fet un entrenament molt adecuadat.

    Cuidadin!!!!

  7. buenooooo!!!
    enguany no i avia gens de fang a seros… es mes hem fet una mica de pols i tot al principi, sotida desde el davant…

  8. hola carreteros com anat la batalla campal per les crestes a quedat algu sa i estalvi o sou tots a la UVI a SEROS a fet un molt bon dia de btt nubol pero gens de fang ni aigua la amrxa a sigut bastant mes suau que ALMATRET pero tambe i avien bastantes trialeres no tan espectaculars com les que vam fer a ALMATRET pero a estat forsa be a parti de ara no puc dir que penjo la btt pero dedicare mes temps a la carretera perque la marxa dels pirineus navarresos em penso que em fara ficar tota la carn a la brassa bueno prepareu una bona sortida pel diumenge i si es el dia del club podem anar a esmorsar a PRADES ( que no se anfado dingu que es conya tot que per mi no ia incombenient) a PRADES no pero als OMELLS si que i podriam anar que alli tambe u feien bastant be tan de preu com de menjar.

  9. Pujada, taràntules, pujada, cafès, pujada, Alberts, pujada, Ramons, pujada, Chiapuchis, estic de pujada fins als ………. i vosaltres a Serós on heu fet una marxa de pa sucat amb oli “eh!!!!! que no ho vaig dir jo, eh!!!!!!”

    Prepareu-vos que el Juneda-Team ens ha enviat un espia per comprovar l’estat de forma del Bigtower-team i us ben asseguro que nosaltres som aproximandament l’equip C o el D o fins i tot l’E de Juneda.

  10. M’he deixat una cosa; Avui el Marmo ha avançat a l’escavadora gràcies al cafè que li han pagat els seus clients de l’autocar, però jo no tinc tant clar que el que li han donat fos només un cafè, alguna cosa més hi devia d’haver.

    El Chiapuchi s’ha portat com un home, cada vegada que coronava me’l trobava assentat al cim esperant-me, renoi, com puja aquest noi.

    El Ramon m’ha desmoralitzat quan després d’un relleu meu a tota llet, va i em diu, apartat que passo, que si no et rellevo jo……….

    L’Albert ha fotut un ritme pujant Prades, que m’he aprés el seu cul de memòria i ara quan acaba la crònica el dibuixaré, per veure si em marxa aquesta fixació.

    El Taràntula tot el mati que em va foten picades i mirant si tinc alguna escletxa per rematar-me.

    Falta el Pele que ha estat el més espavilat de tots, doncs, quan ha vist el percal, s’ha tret una xinxeta del sarró i ha dit !he punxat!!! he pinxat!!! i he de tornat per on he vingut!!!! Bes qui es creu que el mecànic ha de tornar per una simple punxada.

  11. Josepantoni.

    !JA FAIG CRÒNIQUES MÉS LLARGUES QUE LES TEVES!!!!! OE…OE… OE….

  12. Avui entre el Caiman i l’Albert m’han deixat baldat pujant Prades, i quan dic que m’han deixat ho dic literalment, sort que desprès m’han deixat refer una mica, però això sí, a mi el Marmo no m’ha donat cafè.

    Ara seria bo esbrinar que coi li han posat a dins del cafè, que ha fet miracles.

  13. Si Caiman de llarges ho son…. pero tens que parar per agafar aire i despres tornari perque tot d’una no ets capas de ferla encara….(todo se andara) tu entrena la respiracio i beuras com ho aconsegeixes….je je je..

  14. avui si que la cosa anava malament malament… perque ahir dissapte vaig passar per el dentista i hem va deixar tocat i descolocat la boca hem feia mal al mati… sort del miraculos paracetamol…crec que eh apres la llisso i ara, ja sempre sortire davant del primer a les marxes perque els que son millors que jo ja hem pasaran
    “que no son pocs”pero els que no ja no hem veuran el pel…soc davant i comencem a pedalar el ritme es elevat trabessem el poble i enfilem una pista rapida i planera direccio sudest no ho se… diria que anem minim a 25km/h aixo de anar al davant….
    comença una pujada llarga que fara que tot s’estiri i aixi es s’estira i entrem en un corriol de pujada pero be…ample i amb varies opcions de carrilet
    veig el jefe al davant mitg parat per un embusen una espona..lectura del terreny i enfilo per altre lloc els passo a tots “no cal dir que el jefe en 200mts ja hem tornaba a rebassar”…el circuit es molt rapid i els senders molt ciclables
    alguna pedra…
    pero on no ni ha? lo dit, rapid,rapid el ganivet entre les dents i “a tota maquina”una taula plena de gots de beure…ni mirarla!! endavat “que fem tard..” arribem al primer abituallament tampoc… que “estic a regim”…
    aqui i han parat uns funcionaris delk poble… “sense ofendre”… que un poquet avans m’avien superat els hi dic que jo no paro que ja m’agafaran… i tiro milles…s’hem acaba el beure i he de racionalitzar-lo..poc despres m’agafen els “funcionaris” un marxa no molt pero hem despenjo l’altre marxa tambe, per poc despres l’engaxo i ja no hem deixara torna a sorgir la taula dels beures ara si que fem una parada de dos minuts…i ens fotem tres litros de liquid de colorets…a tornari…les trialeres i corriols i son per tot arreu no parem de conectar unes amb altres…molt boniques i ciclables hi han fet feina els Serosins… la mitjana es respectable i fem via de la ma del company de cursa tirem de valen avera si conectem amb l’escapat..pero la cosa no donara fruits..es masa lluny per recuperarlo…arriberm a una trialera on tots estan parats… donen algo? a no… la baixada es de respecte i per aixo s’ho pensen avan de tirar aball. jo no penso, baixo de la bici i passo davant tot-hom “i la baixo a peu logicament…
    “toca planejar”
    tot el ferro i a menjar-nos els darrers km de cursa, que ara si
    que son plans,d’aquesta manera entrem a Seros fent una serie de zigazaga pels carrers, fins a pasar per el davall de l’arc de meta,”felicitacio al meu company de ruta per averli servit d’esparring…” i fer que jo anesa mes depresa del que aguessa anat sol… apa…
    que les sea leve…

  15. molt recomanable… curteta pero intensa, sense descans….

    ara no tinc cursa fins el 11/04 que vaig a Barbastro…i despres a Sarinyena

  16. Totes dues de pa sucat en oli…

  17. Ep,

    Estic acollonit per les gestes de tots plegats, relaxeu-vos una mica que no finalitzareu la temporada sencers…
    Jo el Dissabte vaig sortir amb uns 10 GALGOS de LLeida, dos dels quals van fer 6h 15′ a la QH l’any passat…. i…. continuarà….

  18. Ahhhhhhh, PERE…
    Per millorar el fons pots fer la TRANSMONTSEC, jo l’he fet 3 vegades i mai he baixat de les 9 Hores..fent dels primers, es clar…

    Si vols fer n’hi una d’HOMES, pots anar a fer els PEDALS DE FOC
    son unes 18h o més…
    Les dos son en terres Lleidatanes i de pa sucat amb oli, tomata, ceba, all, pernil, cansalada, xoriço, etc.etc..

    Apa ÀNIMS..

  19. Com va anar la marxa de Vilafranca?

  20. Maaaaaaarmoooooooooo!!!!!!

  21. aixo!! aixo!! trilita la transmontsec….i posami peperonni!!!

  22. Salutacions a tothom. La marxa de Vilafranca va anar força bé. Vaig trobar coneguts als que feia molt temps que no havia vist i amb els que vaig compartir carretera. Em vaig trobar còmode tot el matí i de pas he comprobat que puc assolir proves de 150 kms. per damunt dels 30 km/h. de promitg. Ahir vaig acabar en la posició 180 absoluta, 137 km., 4h. 34′, a 30,1 km/h. Com que la meva pega és la pujada m’estic plantejant un mini-stage aquesta setmana santa a la Vall d’Aran i anar a pujar uns quants portets de la veïna França per agafar una mica més de punt.

  23. ja veig que el diumenge vau tindre llenya a dojo ja nomes devie de faltar el juneda team am l’ albert al cap devant per acabar de arreglaro tot menos mal que vaig anar a seros perque sino segur que estaria a la uvi am tres bombones de oxigen anchufades aquet diumenge que toque esmorsar o llenya? tinc que anar al bar que li van ficar el suposat cafe al marmo aveure qin brebaje miraculos es aquet que fa que les pujades semblin baixades

  24. Aquest diumenge toca, esmorzar llenya, tot a l’hora, el que no sabem encara és si hi haurà cafè com el que li van donar al Marmo el diumenge passat.

    Francesc; Si vols pujar millor, no tens que que fer un stage a la Vall d’Aran , només tens que anar amb el Juneda-Team, que fan mitges de 30 km/h, però pujant. L’any passat a la marxa de Graus amb 200 Km, cinc ports pirinencs i uns 3000 m. de desnivell acumulat, vaig fer una mitja de prop de 31 Km/h i crec recordar que em va passar tot el Juneda-Team “Be, tots menys el Pere que va arribar amb mi”

  25. Cayman The Fast:

    – Al stage de la la muntanya i tinc que anar per força perque jo no mano, els homes no manen. Hi vol anar la meva dona i per tant a la muntanya. I bé!!!

    – Lògicament aprofito i faig unes pujadetes que em treuran el fred, m’obriran la gana i a l’arrivar em menjaré una olla aranesa “comme il faut” i una magret de canard a les brases.
    – Jo l’any passat no vaig pujar a la bicicleta fins al 15 de juliol. I en aquests 8 mesos que porto entrenant he anat assolint els objectius que m’he marcat. I continuo progressant…

    – Aquesta progressió és la que em permetrà anar a proves ciclistes de l’estil de la marxa que comentes, amb moltes més garanties d’aconseguir un bon resultat, fins i tot ja m’apropo als que vaig aconseguir a les que anava farà uns 15 anys.

    – Amb el Juneda-Team no puc anar a entrenar perquè de moment no m’han convidat a fer-ho. Ahir vaig compartir una estoneta amb el Sergi i també vaig veure al Orteu juntament amb les primeres unitats del pilot.

  26. Caiman que bol dir que cuan te pica el Tarantula as de anar, l´UCI, que es la Unió Ciclista Internacional,ales-hores no me estranya que el diumenge foteses cuejades a troxo i moxo i no deixes-es passar a ningú.

  27. Maaaaaarmoooooooo!!!!!!!!!!

  28. Taràntula, aquet dissabte sortirem amb el jovent de la btt, si voleu vindre fes-m’ho saber, perquè podríem quedar, ara, això si, nosaltres sortirem mes aviat, a les vuit i mitja o a les nou,adéu………

  29. Dissabte BTT? diumenge “llenya”??; crec que dissabte BTT, a quina hora??; per cert l´unic (i amb el dorsal nº2) que surt a la Marxa de Cervera és el Trilita, Celes !!!! frena!!!!

  30. Hola, el diumenge va néixer un matí núvol i amb una temperatura agradable a Vilafranca. Els primers Km de la marxa van ser molt tensos, amb constans aturades i arrencades, vaig haver de ficar peu a terra dos cops, fins l´arrivada del primer port on el pilot es va estirar, per tornar a fer-se un grup força gran després de la baixada i fins el segon port on es va trencar definitivament. Jo vaig pujar el segon i tercer port amb un grupet que portava un ritme molt constant i ràpid. A la baixada del segon port vam agafar al grup on hi havia el Jordi Orteu, però el fet de parar a l´avituallament del cap del tercer port va fer que perdéssim el grup i haguéssim de pujar sols i recuperant el quart port on se´ns va ajuntar un noi que va aguantar gairebé fins al final. Ja prop de l´arribada vam recuperar part del grup que ens havia deixat a l´avituallament.
    Felicitar a tots els companys del club que hi havia a la marxa. Felicitar molt especialment al Jordi, que està fort com un roure, a l´Andreu, que tot i ser la seva primera marxa de carretera i que està esperant una Orbea Orca de 6´5Kg ens va treure sis minuts, i al Sergi, que també s´estrenava en les marxes de carretera i va quedar just darrerre nostre. Es presenta una temporada força competitiva i confio en poder pedalar haviat amb tots els companys de Torregrossa. Salut

  31. Això és una crònica de debò. Molt bé Isidre, m’agrada força que ens expliquis com aneu a les marxes. Ja em va explicar l’Albert Barrufet que esteu molt forts, però també vaig comprovar que ell no defalleix i com us descuideu una mica amb la preparació us farà l’araquiri. Records a tot el Juneda-Team i ànims que sou els millors.

  32. pues a mi , acostumat a nar de sobrat amb el Torregrossa i tindre que esperar a les pujades a gent com el Caiman que les seves mossegades ja nomes fan pessigolles i que li tindríem que rebatejar el nom amb llangardaixet” , dons clar , després a les marxes surten totes les meves carències , a meitat de marxa ja portava totes les alarmes enceses , no em vaig trobar aguts amb tota la marxa , qualsevol ciclista era capaç de pasarme , uf avere si per Cervera milloro perquè de moment estic mancat de ritme , i respecte al Isidre abans era una referencia per mi però em tindré que buscarne un altra perque aquest ja corre massa.tindré que buscar una referencia mes accessible,aveure si torna L’Albert Barubet je je que amb aquet li tinc la mida agafada , Albert…… dona la cara…..( i deixa el chupetin a casa )

  33. Marmoooooooooooooooooo fes el favor de llegir les cròniques entre setmana i contestar, que si no el Taràntula es desespera perquè es pensa que estàs perdut per les rondes de Barcelona.

    Ramon, no entrenos tant que se que aquesta setmana tens vacances i t’ha sortit un forùnculo al cul perquè encara no has baixat de la bicicleta.

    DOC, que encara no tens un torpedo de bici de carretera? Que hem d’intervenir nosaltres perquè l’acabis comprant? Hem de canviar-te el xip, perquè només reacciones quan parlem de BTT i també volem que facis carretera amb nosaltres “sobretot per tenir un altre sparring”. Això que he escrit no ho volia escriure, però ho he escrit, malgrat saber que les coses que es pensen no s’escriuen (ja em torno a fer un lio, torno a la UCI, que la setmana passada em va anar be per recuperar-me)

  34. Collons, mentre escrivia la crònica ha contestat el Pere i m’he ficat nerviós. Ja em maltracta tothom, ja no em respecta ningú, ja tothom em passa “de boca”, ja m’han rebaixat de caiman a sangartana. Sabeu qué? Com que em sento despreciat, descollonat, desllorigat i no se quantes coses que comencen amb des….. m’hem vaig a entrenar a veure si ………….. a algú.

  35. Ostras…..
    No se si serà una bona temporada,…..Umm.
    Estoy acollonidooooooo…
    Sempre una retirada a temps és l’opció més sensata.

    Isidre, Sergi, Orteu, Andreu ?? amb motor Mercedes o Ferrari

    Fico en venda el meu dorsal de Cervera per 10€.
    La meua bici “torta” per 1500€, apa DOC no tens excuses..

    PELE, tens un lloc per mi a la petanca?.

    Fa un moment he parlat amb el CAIMAN i m’ha dit que anes a la IRATI, que m’ajudaria a pujar “Larrau”, que m’animesi…etc..etc…

    Com volem que M’ANIMI ¡¡¡
    Si la feina és a pujar Castelldans…

    PEREEE el proper dia deixa’m passar-te, a veure si em puja la MORAL

  36. Caiman tu ham la UCI i les espelmes u portes mol enrevessat ha ixo he.

  37. Hauré d´entrenar molt per poder ser un digne sparring, tinc una pujada a casa de 300m amb un desnivell de 50m si la faig 50 vegades cada dia són uns 2500m de desnivell al dia així que … m´apunto a la petanca amb lo Pele.
    La veritat es que volia anar a Cervera però veig que no tinc cap roda per poder siguir, pot ser la del Pere?? jejejeje
    Celes no frenis!!!!!

  38. Doc: que vols dir quan escrius “Celes no frenis”. Que pot ser quan ve amb nosaltres porte el fre possat per no deixar-nos en ridicol? Aclareixo o torno a ficar veles perquè torni a ploure ara mateix i no pugueu entrenar durant un mes.

  39. Noooooooooooo, + veles NOOOOOOOO….

    En un acte de locura temporal transitoria, he fet l’inscripció a la IRATI Extrem…. Uff.

    Va DOC, a veure si vens, necessito un AGUADOR de alpiste, es clar…
    Si la costa de casa la fas 100 vegades= 5000m de desnivell, quasi na.
    Tampoc entenc lo de “no frenis” ?? . Que faig a les baixades, rotondes, Stops, cotxes que es creuen??

    Taran, castiga fort als super ruteros de Torrgegrossa i voltans, que els tingui a tir quant pugui venir….

    Aquest Diumenge tinc CALÇOTADA…

  40. Ja no podrem fer btt aquet dissabte, a plogut massa, aquet temps m’està tocant allò que no sona, dons haurem de fer carretera, que i farem.

  41. Carles si plou es per que el Caiman ha ences alguna vela per que vol sortir en carretera

  42. jo aniré a la marxa de tortosa de carretera

  43. Celes, ja pots fer calçotades els diumenges, ja, que ja t’ha detectat el meu radar que avui estaves entrenant.

    I el radar ha detectat que entrenaves acompanyat.

    I el radar també m’ha dit qui era l’acompanyant.

    I jo tota la setmana sense entrenar per qué he pensat, el Caiman no em truca per sortir, deu ser que no pot sortir, doncs jo em solidaritzo i tampoc surto, m’espero a que em truqui el Caiman i em digui si pot surtir i així sortim junts, i el vigilo que no faci masa km.

    Doncs ja veus Celestí, ara m’he comprat un radar que detecta qui surt i quan ho fa.

  44. COOMMOORRRRRRRRR…. RADARRRS….???
    Aquí no es pot ni respirar.
    Siiiiiiiiii, HE SORTIT ¡¡¡

    Amb el AVE team, també hi habia una sargantana GEGANT, i un tal Francesc… 36,5 Km/h de mitja…

    Els dos anteriors, SUPERS, el que escriu, supervivent…

    No puc escriure més, tinc calambres als dits recupararme, me, me,me….

    Help my, Help my…

    A partir de quina velocitat s’activa el RADAR:::

  45. “I have a dream”. Avui he tingut el següent somni: Estava damunt d’un ferro amb dos rodes i un pinto que en lloc d’un pinzell a la ma i portava un canut amb trilita, em perseguia durant uns 60 km i un rellotge em marcava una mitja de 36.5 km/h. ha estat en aquest moment quan he pogut comprovar que en realitat era un somni.

    Taràntula, a tu et deu haver passat el mateix, amb el radar “You have a dream”

  46. be companys aquest diumenge tindré que anar a portar el ram amb la filla procurare sortir el dissapte amb el sgr president i companyia diumenge passat en lloc d’entrar a un bar crec que vaig ficar en una “farmacia de guardia ´´ i ……………………..

  47. Marmo, que ets tu l’anònim?

  48. Carles, que no m’havies d’enviar un e-mail?

  49. Celesti, crec que tens una bogeria… el que no crec, es que sigui
    temporal i transitoria…
    help a tots…

  50. estic acollonit de veure les vostres sortides de entre setmana am aquestes mitges tan estratosferiques entre aves teams juneda teams estic ven arreglat aviat tindre que anar am el equip B enhora bona celes per donar aquet cop de cap envers la marxa IRATI ara tan sols falte que se apunti el marmo i podem marxar tots am el autocar per cert quansd aneu a cervera perque jo si em deixen igual me apunto

  51. Dissabte no BTT?? també asphalt?? a quina hora?? molt be Celes sense frenar (cap dubte no??) fins que petin, la propera a 38.5 de mitja!!! (jo ni amb baixada … a la petanca es va més suau no’?)

  52. sense ofendre eh?


Deixa un comentari

Categories

