Enviat per: caiman | 14 Abril 2010

18 d’abril. Sortida

Hola companys:

  • Carretera: a les 09:00 h. sortida de cal Pele per fer la ruta prevista i que podeu trobar a la web del club
  • BTT: 09:30 h. sortida de cal Pele.

________________________________________________________

Proposo “si us sembla be” canviar el recorregut previst pel diumenge, per un altre que passi per part del recorregut de la marxa de racons de la conca.
Us proposo tres alternatives i els que tingueu intenció de venir el diumenge, podeu deixar un comentari escollint la ruta que us agradi més.
Si premeu sobre els mapes  s’ampliaran i els podreu veure millor

SORTIDA A LES 08:30 H.

Responses

  1. Per ordre del “Presi” el diumenge tots a fer carretera per preparar la marxa de racons de la conca.

  2. Feu el favor de ficar els comentaries davall d’aquest i no de l’article de la setmana passada, que quan estareu ensenyats ja ………………… canes

  3. al Marmo no el vol ningu???
    tan bon xicot que es…
    doncs a btt falta gent… el puc adoptar si voleu….jajajaja….
    i gratisss….
    Caiman si buana…

  4. Josepantoni no t´oblidis de mí, ja tinc aparaulada l´Scott de “carreres” amb una mica de sort em “desengancho” de l´asphlat,

  5. Hola nois i noies….

    Suposo i dono per suposat que el Marmo també participa als Racons de la C.

    DOCCCCCCCCC et necessitem !!!!!
    Espero que el Doc també faci acte de presencia ja que necessitem a tot l’equip per imposar el nostre club, en aquestes contrades….
    Pensa que una mica d’asphalt fa pujar l’ematocrit sense cap opció de esser detectat…..

    A veure si aquesta nit, la meva dona em pot fer massatges (a les cames) que encara no m’he recuperat del Diumenge…Uff…

    Taran i Caimàn, os vaig veure en plena Potència , el Pere també em va sorprendre, afluixeu una mica i doneu-me una mica de peixet plis….

    Vaig a preparar el sopar, la rentadora + netejar el jardí + la cuina+ planxar la …. per a veure si desprès hi ha servei de recuperació….

  6. Estic malaltet i com que no puc entrenar i no vull que em foteu llenya, he decidit que vosaltres tampoc entreneu i per això, he anat una altra vegada a la botiga, a comprar veles, donat que ja se’m havien acabat. Crec que amb una mica de sort m’arribaran al diumenge. No us enfadeeeeeeeeu, que ho faig pel vostra beeeeee i la vostra saluttttttt je…. je……. Això últim se’m ha escapat i no ho puc esborrar.

  7. Caiman, no et contesta ningu, em sap greu i jo et dic que no vindre.

    Per fi, un que contesta……..

  8. Tens raó Carles, estic sol i solitari, sort que com que estic malaltet i han fet efecte les veles perquè plogués, no caldrà trigar cap recorregut i estareu tranquils a casa veient la F! asseguts al sofà.

  9. Taratula te confirmo que el Dissabte no hi-seré en btt pro si que hi-seré el Diumenge
    Caiman tria la ruta tu que mes t´agradi

  10. Ep.
    Totes les rutes son bones…qualsevol es atractiva, i prou dura.

    Ahir vag sortir amb els AVE, vaig donar records del JosepAntoni al DUCH, + al Florenci , el vaig informar sobre els antics de Torregrossa que encara pedalen…etc. etc.

    Va venir la EVA LEDESMA “campiona d’España en Trialtló” vaig poder parlar amb ella i intercambiar batalletes respete el Triatló, ja que jo vaig fer Triatlons durant 3 o 4 anys.
    Vaig ser el primer triatleta de la provincia de Lleida en fer aquests reptes, parlo de l’any +/- 87 en que vaig disputar varis triatlons arreu d’España.
    Guardo bon record especialment del de Banyoles…Barna, Pamplona, Valencia….
    Hi habia molt bon ambient i la gent s’ho prenia com a un repte personal + que fer un bon temps.

    Teniem problemes legals en les curses, donat que no existia la Federació de Triatló i no la volien reconeixer les altres ferderacions.

    Jo ho vaig descobrir en un article d’una revista d’atletisme en que informva que als USA un nou esport estava causant molta acceptació…..
    En fi, batalletes….que ja porte molt castic el meu body.

    Aquesta noia molt be!!! va aguantar com una super woman… i fins i tot va donar algún relleu…

  11. Homeeeeeeeeeeeeee! Un dia que quedo per entrenar amb el Torregrossa-Team i només es presenta el Pere, ja que Mr. Cayman i Mr.Tarantula no se quina en portaven de cap, i em perdo l’entrenament amb l’Ave un dia que vé la Eva Ledesma. Pere, ho sento però amb tu no entreno més. A part que la feina va ser meva per arrivar a casa la Eva esta molt més bona que tú.

    Respecte al recorregut el que vulgueu, jo faria el més dur.

  12. … jo faré festa, em fa mal el cul

  13. fem-ho doncs…

  14. http://evaledesmacalvet.blogspot.com/

    Eva Ledesma ? collons Francesc tu i yo junts cap al AveTeam al rradera de l´Eva.

    aquest Diumenge no puc vindre passeu bé .

    Ah! que coll fot el Celes entrenen amb l´Ave , que tots entreneu allí o que ?

  15. Doc;qui t’ha pegat al cul que t’ha fet tant mal.

    Pere; tranquil que jo no hi entreno amb l’AVE, només hi he anat una vegada, però ja veus com les gasta la parròquia. Per cert, que estàs castigat que no vens demà? Jo hi aniré, però amb un sac d’aspirines que encara estic recuperant-me del refredat d’aquesta setmana.

    RECORDEU QUE SORTIREM A LES 08:30 H.

  16. Ho sento, demà he quedat amb la EVA (diu que darrere meu s’anava força be) i uns quants més de Lleida entre ells el Masià de Torregrossa. Anem a fer el tomb del Doll….
    Estoveu-vos amb força, fins a reventar, p.q. un altre dia pugui sucar una mica de pa…..
    Feu una preparició especial per a el Ramón i el Marmo que han de donar la campanada.

    DOC ??? el Cul ??? que quedi clar que jo no he set….normalment el que em mirava el cul era ell !!!

  17. Jo també ho sento que he quedat amb la Shakira per que l’ensenyi a pujar amb bicicleta. Entrenar no entrenarem però que bé que en ho passarem.

  18. Ei companys!jo demà si que vindre ja ser que fa molt de temps que no surto amb vosaltres,ja vec que no pareu d’entrenar i ja no ser si podre seguir el vostre ritme!Bueno si no plou ens veiem demà.

  19. em semble que dema sirem tres i el cabo pero bueno que i farem recordeu que dema sortim a les 8.30 els que vulguin vindre caiman no et fagi por el refredat ja que jo tambe estava refredat el diumenge passat i dintre del mal em va anar prou be ademes conque no tinc coneixement acabo de fer 60 km am btt am ma germa l’ antonio el seu cunyat i jo ruta albi vilosell i bessons i el mes bo a tot drap i dema aixo em passara factura al menys espero que me la fasin sense iva bueno fins dema

  20. Nois no quec que pugi sortir dema, per que el qui porta el gran refredar soc jo ara.

  21. Jo encara no ser a quin hora sortiu, em sembla que no os aclariu, jo dema a les nou a cal Boina.

    Adeu………………

  22. jovec que es veu ben clar els que vulgon fer qualsevol de les tres rutes zona racons de la conque esta ven clar a les 8.30 els demespues a les 9 aixo va a gust del consumidor

  23. mitja cronica …he sortit amb l’equip A de “Atic superior” i m’han fotut un cul de pastes les gasten fortes i sense miraments…pero crec que he aguantat prou be…
    l’antonio diu que 60 km a 20’85 km/h un disbarat que no avia fet mai… una mitjana total com aquesta, en btt l’Antonio i el Xavi “cunyat” m’han afuetejat de valent sense descans( l’enric no pero perque era tant lluny que no arribava a “girarse” i tocam amb el fuet….)anaven turnat-se fins l’ultim tram que m’aig despertat una mica… molt bona sortida que espero tornar a repetir….”si hen deixen acompanyar-los”
    Per cert impressionant la pujada als DOS BESSONS no ho avia pujat mai allo …..i tornare…..

  24. Rrrrrrrrrrrrr..clac clac clac….cloc Rrrrrrrrrrr…avui era tot el soroll que durant X hores he sentit “les hores al final”…llegiu…
    SI VOLEU…
    que si AVE… que si EVA….la SHAKIRA…..uns galgos… I EL TRENET DE LA POBLA? I mira que n’és de maco el trenet de la pobla però aquí encara no ne sentit parlar… ara de AVE…..EVA… i galgos…
    no a començat prou be la cosa perquè estava força cansat de ahir d’intentar seguir els AVES….
    avui he fet la meva particular TRANSMONEGROS…SI es el dia 1…. però ara que eh assolit la categoria “d’aprenent de ciclista” preparo una mica les curses sobretot aquesta….m’he adormit per començar tenia que marxar justet a les 7’30 a trenc d’alba… i he sortit a les 8’50… amb el sol “que no ni avia” dalt del tot….per si no en tenia prou amb això, no he pensat a posar el bidó d’aigua a la bici tot i que el tenia preparat el dia abans….jajaja càseum tot i ara que faig, prop d’Arbeca m’hen he donat compte i esclar al Pane toca i he comprat 2 aigües petites…
    de 500cc no en tenen…. he fet lloc al maillot i endavant que no hem queda res..l’idea era agafar el canal d’Urgell i seguir-lo contracorrent fins a rebentar… no home no!!! que desprès he de tornar caramba….he fet una mica de “química quàntica” i m’ha sortit força be….el canal es planet he? però… de recte no gaire. el recorregut es un xic capritxos a Preixana el canal pasa a tocar el poble, marxa, no se perquè, i torna al poble kms extra a toca tocar..d’Arbeca cap a Bellpuig,l’anomena’t Preixana,creuar l’autovia a l’altura de Anglesola,travessar la carretera entre Claravalls i Tornabous (La que va a Bellcaire) tot continua sent planet….planeja “com no” fins a Santa Mª de Montmagastell,aquí ja cuasibe giro, però no…. el cas es que volia arribar fins a Agramunt, feia estona… que avia creuat un pas de GR que menava fins Agramunt, per lo que no podia faltar massa per el canal,….o si…. ja he dit lo dels tombs…be hem “retenso” les sabates i tiro uns kms mes porto ja 60 km en linea i he de tornar….bueno va 6 kms mes i si no apareix Agramunt que es foti i giro cua… i res apareix Preixens….
    per lo que no tiro mes endavant i giro no sense abans fer el primer avituallament parat no porto aigua tot i que el canal en va ple amb les botelles buides i una cordeta ni el Mcgiber…
    aconsegueixo omplir del cabal del canal…desprès hem dirien que no es bona per veure….doncs jo amb la set que portava la trobava d’allò mes 5 o 6 ampolles i unes barretes que han caigut i be…
    recuperat….enfilo el camí de tornada per sobre els meus pasos…ara a favor de la corrent tot i que no tenia gana he tingut que menjar-me tots els kms que he deixat enrere lluita constant sense descans ni aigua.. el pla es pla…”els Monegres…”
    al km 103 “ com el conyac” no hi veia doble però casibe… ja feia estona que buscava una alsada del marge del canal que hem permetés tornar a proveir aigua i un pagès que regava tenia boca d’aigua oberta i a “parar toquen” allí he begut…”beveu-ne i preneu-ne tots…..” “QUE JA TOCAVA” i he tret l’EPO de quarta generació “res a veure amb els aprenents de l’operació PUERTO”
    ni dient-los-hi que t’has “dopat” el detecten aquest….jajajaja…
    ara si que estic reviscolat torno a la pista mai millor dit….hem queden 35 km per d’eixugar i ara veig que no tindre massa problemes per fer-ho ja esta acabat això….desprès d’una estona ja veig la pineda de l’escola d’Arbeca allà al fons, encara
    tindre de fer unes cantes ziga-zages i n’es de capritxos…
    abans de arribar-hi ja trepitjo Arbeca soc a casa…
    enfilo cap el collet,”sempre per el canal”hem devateixo entre anar directe cap a borges o posar la cirereta fina els “9 salts” penso que el canal no seria el mateix sense els
    “9 salts” i hem de coronar i cap allí vaig… ara si que estic apretant les dents però del mal que hem fan les cames…però aguanto… i pujo “la cuadra” fins a casa… les 2’50 fi de la marató….les dades del polar :
    5’42’19 de pedals…
    4160 kcal gastades…
    136 kms….
    24km/h de mitjana….
    apa salut i AVE Cesar…..
    de bon rotllo eh?

  25. si puc el proper diumenge la tornare a fer…
    pero aquest cop hem fotre el xocolata a la pedra d’Agramunt

  26. SORTIDA A LES 8.30 direccio espluga tarres el temps semblava que ens passaria per aigua pero ancara em tingut bon dia de tarres N240 direccio vimbodi direccio prades per aon pugem per riudavella o poblet? jo dic a mi ma agrade mes per poblet pues no em parlem mes cap a poblet enfilem carrretera amunt am un bon ritme imposat pel caiman fins al cruse de riudavella ja en tinc prou ja us u fareu caiman bordalba JR jo i pelegri per aquet ordre ens em anant quedant a dalt reagrupament i a la font vella a donar aigua al bestiar menja una mica i direccio vimbodi un altra vegada aire a favor 72 km de velocitat punta un altra vegada N240 fins a l’espluga francoli girem cap a senan omells farinera de malda belianes tinc que dir que de belianes a arbeca em fet una mitga que de tant rapit que em anat el relotge no la a pogut calcula atac nomes sortir de belianes del JR que si ja anavem depressa solos faltave aixo tornem al ritme inicial al de poc un altre atac del JR fins que el cocodrilo ja en te els collons plens i fot un ritme fins al repetxo que ia abans de entrar arbeca i u deixe tot fet picadillo que de tan petit que a quedat no servie ni per fer llangonissa el bordalba i i jo ens em a gafat a la cua del cocodrilo que tot i que no parave de fotre cops de cua a punt de caure em pogut aguantar pero quand a deixat el ritme no sabie on era si a prades o poblet sor que no porto pulsometro perque sino avui el fong ciclistes participant primer tram fins a atarres JR CAIMAN TARANTULA RACC PELE BOMBERO UN NOI CASAT A MIRALCAMP QUE ARA NO SE COM ES DIU I JO BUENO VAIG A SOPAR AM LA SENYORA QUE SINO DIU QUE NO LA TRAC MAI A PASEIG ADEU

  27. Corai amb les cròniques del germans, les fan tant be, que ara ja no sé que escriure. Amb el josepantoni, és com si tornés a entrenar, doncs al llegir la crònica és tant real i complerta que és un altre entrenament. Amb l’Enric em deixa sense paraules, perquè ho explica tot perfectament.

    El que si vull saber és, on cony era la Shakira, perquè veges “de lluny” al Francesc prop de Puigrós.

    I el Marmo, on era aquest matí? Que li ha afectat el núvol volcànic i no ha pogut arribar a les 8:30 a cal Pele?

    I el Trilita, ha anat tot el dia a roda de l’Eva o l’Eva a roda del Trilita?

    I el Taràntula a quina hora ha arribat a casa?

    I el cul del Doc, com pot ser que no se’l curi ell mateix, amb un plis-plas?

  28. Ostras Enric, sort que no he vingut, m’he quedat acollonidoooo….

    Feia dies que els del SEUR reclamaven la meua presencia…
    Molts s’han rajat donat que la sortida a les 8h estava plovisquejant una mica i la carretera mullada (veles Caimàn)

    Finalment, donada l’inseguretat del temps em fet fins a Àger, per Vilanova i tornar…

    Anem fins aBalaguer a un ritme normalet d’uns 32 33 km/h, guardo forces per fer un bon crono a la pujada de Vilanova la sal….Ja que el Taran m’ha donat referències que ho te apamat….

    Siiiiiiiii, bona temperatura, bones sensacions… amunt fins que peti….cal provar-ho…
    Pujada A TPOPEEEEEEE, fen un temps espectacular… però hi han dos Galgos que m’han fotut un minut ??? Jo he fet 23′ 20″ sort que no portava el pulsòmetre…
    Ja sabia que em fotrien (no soc un escalador) però calia anar apretant les dents i més…..

    Ara estic tocat, i així ho he patit tot el camí fins que no hem arribat a Ager i he pogut descansar i prendre uns Coca-Cola…

    Tornada cap a Lleida, patint força en la pujada al port d’Ager però……. la resta de la ruta, amb el 11 ben engrassat, ha fet estragos……pocs relleus, excuses moltes , el cap aplanat i cap a Lleida….

    Creuo Lleida fins encarar per l’avinguda de Pinyana, en l’última rotonda no se si anar cap a l’Arnau o cap a Casa”

    La bici es dura ..he Doc…

  29. Ostras això si que és trilita pura, pujar Garb amb 23′ 20” no ho he fet mai ni en somnis. Com tornis a dir que no puges m’agafarà un atac d’ansietat.

  30. Ostras JosepAntoni… aturat…. que no veus que et ficaran un impost mucipal pels camins del pobles que gastes….

    Algú s’anima a fer la dels MONEGROS,
    Jo m’ho vaig passar PIPAAAAAAAA……..

  31. La veritat es que m’he adormit somiant amb la Shakira. He sortit més tard i a la tornada es quan m’heu vist. Hem anat fins a casa amb el JR tot explicant-me la jornada. El canvi d’horari m’ha ben fotut.

  32. avui he pogut comprobar que per fer kilometrades llarges…. res com la doble… la hardtail a casa tancada…. si avui aguesa portat la rigida al arribar…. de cop a l’arnau en canbi el propedal i la fefty fan virgeries de comoditat…. apart de que la RUSH es marato/marato i la flash xc competicio…ja sabeu nanos a sarinyena simposa una doble…

  33. I el Pere, que se’n ha fet del Pere aquest cap de setmana? I el Juneda-Team, que ja no ens vol? Pot ser ja no som ni bons esparrings? Repenseu-vos-ho que fem d’aiguaders gratis, a les marxes.

  34. He sentit sparring?? ep qui vòl sparring??!!!, ara que ja ho tenia clar amb la petanca (l´equip ´del ramón perfecte) lo gran Pele torna a pedalar!!, ja m´ha fotut!!! amb qui jugaré a petanca?? hauré de tornar a pedalar??, si canvio el sillín pot-ser … Celes aniràs “sense frenos” a la Conca??

  35. Com que el proper diumenge és el darrer del més i toca l’esmorzar del día del club, esperem trobar a dalt de Prades una carpa perfectament intal.lada, taula parada i l’esmorzar que tant merescudament ens haurem guanyat els pobres que ens apuntem a la Marxa del diumenge, gentilesa de la Junta Directiva del Club Ciclista Torregrossa

  36. Si, si , si. El diumenge esmorzar del club al creuament de Prades cap a Vilanova- Els que fan la marxa han de parar com a mínim un quart d’hora, menys jo que he d’arribar aviat a Rocafort per preparar la taula de massatge pels campions del CC Torregrossa.

    Doc: aquesta vegada espero que t’apuntis pel CC Torregrossa o li diré al Celes que corri sense fre i com tu ja saps això es perillós per tots els que li vulguin agafar la roda

  37. jo ja estic apuntat a la marxa de Rocafort ara esperem que no plogui , lo de la carpa que diu el Francesc es una bona idea , avere si es nota que al club hi ha una nova junta amb empenta i ganes de fer coses

  38. Siiiiiiii, a veure si pareu a dalt, per que s’han de refredar els frens que porto, p.q. llavors en la baixada fan figa i no puc aturar el torpedoooo….

    També podeu ficar un parell de “Pubilles” que ens fiquin un collar de flors “tipus Haway” i si cal algun massatge….+ un cubata fresquet + mùsica de fons + una mica d’aire …..
    Cal cuidar als esforçats de la rurta….

  39. Bon dia companys avui ting tems de llegir i dèscriue primer felicitar a l´Enric pels 46 tacos segon Trilita qui es aquesta Eva ?.Avui he surtit amb el Ramon es un bon esparig hi te un bon fondo, jo anaba fent al km 80 la impresiò era que no hi havia ven a les rodes i el sillin melavien camviat bè he tenssat una mica les corretges amb 107 km ara estic fent sofà mig entomoit bè fins demà 9.30 piscines a col.laborar amb el clup i el poble.


Deixa un comentari

Categories

