Enviat per: caiman | 28 Abril 2010

2 de maig. Pedalada popular a Margalef

Sortida a les 09:30 hores des de les piscines municipals en direcció al camí de la forcada passant per l’embassament dels plans cap al creuament de la carretera de Torregrossa a Margalef fins el magatzem de Pedrol, on hi haurà esmorzar per tots els participants (coca amb xocolata, sucs i aigua). A continuació reprendrem la marxa en direcció a la torre de Margalef on farem el circuit marcat de 5 km, que l’envolta per retornar cap a Torregrossa pel mateix lloc.

Esperem la col·laboració dels socis i ciclistes del Club per tal d’acompanyar els ciclistes participants.

____________________________________________________________

Fotos

____________________________________________________________

Vídeos

Anuncis

Responses

  1. El diumenge no faltarem a la pedalada popular, però el dissabte ens farem la pau anant a la marxa de La Pallaressa. Ja he vist apuntat el Chiapuchi i el Taràntula. Animeu-vos que ara ja estem llençats i volem fer més km que el josepantoni. Ell els pot fer sol però jo necessito companyia.

  2. El proper dissabte estic compromès amb el CUCE Mollerussa en l’organització de la Kids Cup i el diumenge amb la 4ª Dona de Ferro. Per tant us deixaré sols davant el perill i de segur que deixareu el nivell del CC Torregrossa més amunt que el diumenge passat.

  3. JosepAntoni, deixa la teva impremta a la marxa dels Monegres, en la que l’any passat vas patir una bona tombarella…
    Ès pa sucat amb oli els 120Km de res…pots tornar a casa amb bici, per completar el teu entrenament setmanal…..

    He vist les clasificacions i…. a 2 minuts del super Professional Jaume Vilamajor “El millor professional de Lleida, va fer el 7 a la volta España, i lúnic Lleidatà que ha fet el Tour de França!!!!
    Que bull més…. he vist el cul dels Juneda Team…
    Ja se que mai pujarè com l’Orteu ni cap ultralleuger d’aquests que pesen 70Kg.
    Totes les marxes basen els circuits amb la màxima pujada…

    Oeeeee, Oeeeee, Oeeee, m’ho vaig passar molt be.
    L’altre dia acompanyanat al Doc, i aquesta setmana amb el grup del Pere, Caimàn i Francesc… que més es pot demanar ¡¡¡¡.
    m’es igual la posició el temps i totes aquestes tonteries….. això si les, BATALLETES que no faltin, cal que hi hagi una mica de salsa i res més…

    L’important es fer-ho amb dignitat, tant de mèrit els del davant com el Chiapuchi i el Ramón…

    Oeeeee, Oeeeee, Oeeee, m’ho vaig passar molt be.

  4. Gracies celesti… sempre es d’agrair que un PRO et doni anims, per la meva part no quedara ara be, intentare no caure i acabarla, aquesta es la premisa principal..

  5. Jo el dissabte faré la ruta marcada sortint a les 9 de cal Pele, i diumenge la pedalada popular.

    Trilita,Oeeeee,Oeeeee, jo també m´ho vaig passat molt be.
    33, 333, 3.333, 33.333………….

  6. Oeeee, Oeee, Oeeee,
    jo també m’ho vaig passar molt be,
    i el dissabte hi tornaré,
    gaudint com el primer,
    tot i que quedi el darrer.
    Oeee, Oeee, Oeeee.

  7. Crec que l’altre dia, a Racons de la Conca. El Domingo, Barrufet i companyia, varen aturar-se al cim de Prades buscan les Russes !!! ,…

    Jo crec que vaig veure al Marmo amb una peluca “rossa”, el problema es que el delataven les cames sense depilar…..
    Més d’un va parar….

    MARMO, eres TU ?? feies força goig, vaig està a punt de parar….

  8. Cronos, curses, atacs, contra-rellotge, rampes, classificacions … que queda algú fora del TRT (Torregrossa Racing Team), i Sant Mamet??, Presi a veure si pel proper cap de setmana el teu guia i el sherpa Celes en porten a disfrutar una mica de BTT i sense cronos!!
    (Celes ja post posar al tre cop els frenos!! para!!!)

  9. Ei companys!!!!!!!!em sap greu pero no podre vindre el diumenge a col.labora en la surtideta popular, la xicota vol fer la curseta de la dona de ferro i em vol veure a la surtida i quan torni em vol trobar a la meta!aixo es una pringada! pero una vegada que aconsegueixo que agafi la bici no la puc fallar!

  10. oe oe oe oe oeeeeeee jotambe meo vaig passar super be que vagi be dema els que feu la pallaressa a mi dem em toca dia familiar ja que faig 46 tacos adeu fins diumenge an dit que fara mal temps es fara igua la chocolatada?

  11. Enric felicitats pel teu cumple. En principi esta programat fer la xocolatada, en cas que plogui o faci mal tems i sagues de anular ja es diria al seu momen.
    Caiman, Oeeeee,Oeeeee, el acudit ta quedat mol be.

  12. nois!!! molta sort a tot-hom que fagi carretera “pallaressa”…i una mica per jo per acabar be la monegres…amunt el CCTorregrossa i el CC El Vilosell
    ip,ip,urra.ip,ip,urra.ip,ip……

  13. oee, oee, oee, avui no m’ho he passat gens de be,
    ha plogut molt des de Tremp fins dalt del port del Cantó, ha fet fred a la baixada, no veia res, ha abandonat molta gent i per això era difícil trobar grups que et portessin al pla. El Josep Bonet ha caigut baixant el Cantó, encara que no s’ha fet res de res, però com a conseqüència de la caiguda ha punxat.

    Estic escrivint la crònica penjat a l’estenedor per secar-me d’una vegada per totes.

    Però si que hi ha algú que su ha passat molt bé “el Trilita” que avui ha descarregat tota la seva potència a les pujades de la Pallaresa i ens ha destrossat.

    Els caimans són de secà i la trilita peta encara que estigui mullada.

    Quan estigui sec del tot continuaré la crònica.

  14. fe de errata mireu el final de la pagina 18 d’abril

  15. Molt be a tots pel que heu fet, em sap molt greu pels que heu anat a la Pallaresa, jo avui he anat a la platja amb bici, i el temps m’ha anat de conya, tota l’estona he portat la bromada al darrera , com corro tant no em podia caçar.

    Demà a les 9:00h a les piscines de Torregrossa, jo hi serè, i us explicaré del que va l’assumpte, ja ens veurem.

    Fins demà.

  16. La meva dona m’acaba de despenjar de l’estenedor i encara m’ha tingut que ficar a la sec-adora amb un programa de centrifugat especial per acabar d’assecar-me i m’ha dir que he sortit arrugat i encongit.

    Me’n vaig a passar per la planxa i veurem si demà a les 9:00 h. a Torregrossa ja puc aparegué amb un aspecte decent.

    Marmo que t’ha passat?

  17. Bon dia companys avui ting tems de llegir i dèscriue primer felicitar a l´Enric pels 46 tacos segon Trilita qui es aquesta Eva ?.Avui he surtit amb el Ramon es un bon esparig hi te un bon fondo, jo anaba fent al km 80 la impresiò era que no hi havia ven a les rodes i el sillin melavien camviat bè he tenssat una mica les corretges amb 107 km ara estic fent sofà mig entomoit bè fins demà 9.30 piscines a col.laborar amb el clup i el poble.

    (Li he posat l’escrit on tocava: Caiman)

  18. un dia que li pispo les rodes al pare perque les seves llantes de alumini frenen millor amb aigua i pinxo als 300m. després de sortir , m’he quedat sol ,
    sol fins al Cantó , allí he agafat la cua de la marxa però paquets que no seguien la roda i continuava anant sol , i m’he tornat cap al cotxe , ja tindrem dies millors.
    Tarantula sols ha plogut mitja hora a la sortida i prou i amés feia calor i la pluja era molt fina , no tenies que plegar.
    Demà a les 9h. aniré a ensofatar , no m’espereu .

  19. he acabat !!!!!!…..cuan he superat el lloc del accident del any pasat m’he senyat tantes vegades que si hem veu el PAPA hem beatifique…..jajaja..
    ritme frenetic de no poder mes …no ere broma rodar a 35km/havui eh superat els 40…en alguns llocs….depresa,depresa,,
    semblava que feiem tard en elgun lloc…el dia be… a plogut una mica abans de sortir, el dia avans tambe avia plogut un bon ram i estaba el terreny inmillorable sabeu el que es “ni una mica de pols i ni una mica de fang?”aixi estaba el terreny
    la cursa a comensat be a ritme fort bones sensacions, que han permes que pasesa de llarg al primer i segon vituallament “baig be!!” km 55 les 4 de la tarda…bueno bueno….afluixa que no et queda res…el segon vituallament a Bujaraloz no l’avia vist de dalt de la btt i de baix tampoc perque eh pasat de llarg…despres m’hen penediria…fins alli la cosa es xauxa ,pero despres comenca una serie de pujades baixades trencacames,inclus ni ha una que la majoria hem fet a peu curteta pero amb una mala llet… ames, que el pages tenia el reg aspersor enjegat i estaba tot moll ho he intentat pero comque tots els de davant pujaben a peu a estat imposible i he optat per pujar tambe a peu…ja feia una estoneta que avia fet acte de presencia algun calambre, per lo que s’inposaba la cautela i pedalar que hem de arribar…mes o menys vigilant-ho no he tingut cap problema mes amb els calambres, i eren pero controlats…ara que no he pogut forçar “la garrafeta”com agera volgut…tan es aixi que al tercer vituallament he fet una parada tecnica per oxigenarme en menys de 1 minut he menjat dos trosos de platan sindria i dos aquarius i m’he enportat al vol un aigua…aixo m’ha donat vidila i he pogut apretar una mica mes…elñ trencacvames es succeeix sense descans puja,,, baixa… i no he dit res del Zierzo…que tambe en l’ultim tram, ha bufat mes del que jo voldria i no a favor precisament, en aquest tram amb el vent no i ha agut manera de fer pujar el 2 al compta km 10/13/16/18/19 na fent aixi, poca cosa, els ultims 15 km si a millorat ,el vent feia poca cosa i de 24 /26/28 no he baixat…els ultims 3,4 km son de cami asfaltat…molt agraits perque ja portem uns kms a les camesal final he arribat amb tot el ferro i a tope he entrat contentisim de acabar semblava que avia arribat el primer.. amb els braços fent la victoria i sense mans impresionant la cursa estic molt satisfet…

    he estat 5’10″per fer 112km
    a les 7’10 entraba a meta crec que he fet lo 200 de la meva categoria (per internet encara no ho puc veure) i sobre el 500 de la general….
    apa.. salut a tot-hom

  20. Molt Be JosepAntoni, així m’agrade….
    Que rematis la feina un any després de tenir que dixar-ho a mitges….Objectiu complert i una marxa més a la butxaca…
    Felicitats…

    Per altra banda, confirmo que el Caimàn, és un Caimàn de SECÀ….
    L’altre dia, en mullat, deu de tenir alguna escama agrietada, llavors li entra l’humitat a dins i no respon amb les fuetades de costum….

    Podria ser culpa d’alguna estocada clavada pel Taran, que li ha trencat la pell en vàris punts estratègics…..
    Per tant, he aprofitat l’ocasió per impossar un ritme explosiu durant la pujada al port del Cantó “19Km llargs i humits” la fresqueta del dia afavoreix a que la metxa es vagui consumin amb suavitat i més durada…..
    crec que bon crono final, encara que no m’agradi anar tant depressa…

    Ruta llarga, dura i amb vistes espectaculars….
    personalment amb marxes de 140Km en tinc més que suficient…..

  21. Marmo. Que vol dir “fe de errata”?????????????

  22. Jo vaig “petar” el primer (i quin pet), ara veig que va “petar” el Caiman … alerta que lo Trilita comença a ser letal (explota!!) !!! (jo ja ho sabia); felicitats al valents del Cantó, impressionat Josepantoni (uffff) felicitats a l´Enric pels 45, i la xocolata com va anar???

    Sant Mamet??

  23. Moltes gracies ha tots els que vareu vindre el Diumenge a la pedalada popular, no érem gaire gent perquè al mati no feia massa bon temps, però desprès es va arregla el dia, i entre el que ens van donar els de Medi Ambient, i desprès baix anar al bateix del Recio, baix marxa carregat cap ha casa.

    Ha Sant Mamet i podríem anar el dia 16 de Maig, i el 23 de Maig fer la crono, penseu-ho i ja en parlarem, adéu….

  24. Felicitats a les “Dones de Ferro” del C.C. Torregrossa que van venir a la Marxa de Mollerussa i també una felicitació a les “Dones de Ferro” del C.C.C.P. Juneda pel premi al Club més nombrós.

  25. felicitats!!!! a tots/es, el/les, que vareu poder gaudir de la bicicleta….
    amb xocolata o sense….

  26. i ara la “queixa” que pasa amb els equips??’ es que tenen que esquilar les ovelles per poder fer la roba???? broma/serio…

    tinc un compromis a Valencia que eh de solventar…a qui o que, ens queixem???

  27. Escolta DOc, que el Trilita m’agués fotut llenya al port del Cantó, que tingui unes quantes escamnes foradades per les picades del Taràntula i altres coses més -no vol dir que agués petat, doncs vaig fer un temps i una marxa molt bona-. L’únic que passa és que el Trilita i el Taràntula estan extraatmosfèrics i que entre les picades d’un i els bomabassos de l’altre em tornaran sargantana de tant patir.

    Ja que esteu tots tant tendres, jo també vull felicitar al josedantoni per la marxa i al Presi per l’organització de la pedalada i fer-ho extensiu a tots els sòcis que hi van participar.

    Pere; calla, calla calla, ¿que només va ploure 1/2 h.? Collons quin rellotge portaves, perquè almenys va ploure durant 50 km i et puc ven assegurar que la mitjana no era de 50 Km/h.

  28. Ja ha sortit la classificació de La Pallaressa i confirmo les dades dels que la varem acabar:
    Orteu: 05:20 h.
    Trilita: 05:43 h.
    Caiman: 05:53 h.
    Barrufet: 06:21 h.
    Bonet: 06:22 h.

    Dades totals:
    – 166,66 km.
    – 2652 m de desnivell.
    – 10.540 litres d’aigua/km.
    – 2 c…ll….s per persona/km.

  29. Tranqui Caimàn un altre dia serà a l’inrevés…
    ara, l’Orteu fora d’orbita… l’altre dia va punxar dues vegades i el noi, encara ens va fotre…5′ bestial…
    Si mires el temps que vaig fer, millora el del Isidre de l’any passat….a pesar de l’aigua (per a mi impossible millorar-lo, sense ajudes tipus Doc)

    Ep; Torregrossins….
    Ummm… molt bona la xocolata i la coca del Diumenge genial….
    Crec que tot-hom s’ho va passar be en aquesta pedalada popular, fins i tot el Marmo va repetir, a pesar del règim estricte que el te la Montse…..

    Carles, ja pots continuar organitzant esdeveniments.
    Felicitats….

  30. nois… ara si que els temps a Sarinyena ja es poden veure per internet…
    1645 riders…
    586 posicio absoluta…
    158 posicio master 40…de 491
    un “be” per l’aprenent de ciclista…
    i ara toca Mequinensa i Solsona?
    salut i pedals…


Deixa un comentari

Categories

