Enviat per: caiman | 19 maig 2010

23 de maig. Sortida

Hola companys:

• Carretera:
    • Equip A, a les 08:00 h. sortida de cal Pele per fer la ruta del FARENA.
    • Equip B, a les 09:00 h. sortida de cal Pele per fer la ruta prevista i que podeu trobar a la web del club.
  • BTT: 09:30 h. sortida de cal Pele.

RUTA DE FARENA

El Líder de la Jornada

Responses

1. Ja us he posat la ruta. Si premeu sobre l’altimetria sobre un una nova pantalla més gran.

Pere, ja tens por de vindré a,b nosaltres que vols retallar el recorregut per una simple cassola. Si ho vols fer tens l’oportunitat d’acompanyar-nos almenys fins a Prades.

Prepareu-vos que el diumenge tindrem de company al Ramon i m’ha dit un pardalet que està molt fort-

2. Feu el favor de deixar els comentaris a l’entrada que toca, que m’esteu tornant boix. Si parlem de la sortida del 23 s’ha d’escriure a la sortida del 23 i si voleu comentar la del 16 s’ha de fer a l’entrada del 16. UFFFF quin cansament d’explicació, sembla que estigui a classe.

Pla d’entrenament d’avui dijous 20 de maig dels membres del CC Torregrossa segons els meus radars:
    – Taràntula 200 Km (100 amb l’AVE i 100 amb el Trilita)
    – Trilita 200 km (100 amb l’AVE i 100 amb el taràntula)
    – Francesc: 200 km amb l’AVE.
    – Chiapuchi: 250 amb el Ramon (S’ha perdut al coll d’Ares)
    – Ramon: 250 amb el Chiapuchi (L’han trobat al coll de Ballobar)
    – Centelles: 300 amb el camion, però estirant-lo amb la bicicleta.
    – Pere (encara no ha arribat a casa i ja en porta uns 200)
    – Marmo: 150 amb el Jorge Lorenzo tras moto.
    – Pele i Mingo (no ho sé perquè porten un sistema antiradar, però almenys 100 cada un)
    – Caiman: 0 patatero.

3. Ostras, ostras……

Sortida….. Ummm…… a les 7,55, ni per uns ni per altres……
    Ruta ?…. la que sigui més dura.

Avui era el dia Caimàn….. Siiiiiiiiiii, ja saps de que par-lo…… el Taran em volia picar…..
    “pies para que os quiero..” m’ha fotut un primer Km a ritme de Tour….amb aire a favor i viento en popa a toda vela…… el crono s’ha espatllat.
    Demano un llit fixe a l’hospital… estic destroçat….

No se si podre vindre el Diumenge.

4. LA SORTIDA ÉS A LES 8:00 H. I EL RECORREGUT ÉS EL QUE US HE POSAT A DALT.

Prou d’enredar amn l’horari i el recorregut o us clavo una mossegada de caiman al cul. Coooooooooollons.

5. Taràntula ja m’has tornat a escriure on no tocava, collons, collons, collonsssss.

Trilita: ja he demanat informes del que ha passat i estic “com tu dius” acollonidooooooooo, espero que el diumenge no t’aguantis com a conseqüència de les picades del Taràntula, perquè sinó, em sembla que me’n aniré a veure les carreres de motos en lloc d’agafar la bicicleta.

Per cert l’AVE ha canviat de nom ara és diu “AVE MARIA PURISIMA, QUE NO VINGUI EL TRILITA”

6. Qui sí, que sí…
    Vull els guerrers, la trilita, les trinxeres i tot preparat a les vuit del matí. I a la 1 a dinar cassola del Pere. Fes-la bona.

Francesc Braddock
    “Desaparegut en combat”

7. Avui he anat ham el amic chiapuchi a fer el por d´Ares i el coll de Ballobar, tot mol espectacular pro lo bo del cas, es que al arribar a Ager ens ham trobat a un del club ccTorregrossa ham dos ciclistes mes que treballen junts i son del cos de bombers, he que endevineu qui es, exacte es el Bordalbe que venien des-de Balaguer, i com era ja hora de dinar hem nat a dinar junts, ells despres ant continuat pel doll fins a Balaguer i nosaltres em tornat en cotxe.

8. Sembla que queda clar, sortida a les 8:00h desde Torregrossa. Ruta La Riba, Prades, Les Crestes. Podrieu decidir si voleu evitar un troç mes de carretera general i pasar per Senan, sols fariem uns pocs km mes i evitariem general.

Caiman, escric on puc i el que puc, per que ahir entre el Ave i despres el Trilita (que va ser pitjor) em van deixar baldat. Avui no em podia alçar del llit.

9. Ho haveu vist, com els meus radars funcionen gairebé a la perfecció. L’únic que no vaig detectar va ser al Bomber, però ni així se’n ha escapat de que li fessin fotos per pujant el coll d’Ares.

Amb quin club he anat a parar? Això no pot ser!!!!! No entreneu tant que jo ja no tinc tant temps i no vull ser menys.

10. La roba fins la setmana que be, suposo!!!!!!!!!!!!

11. BUENO JA TENIM CLAR QUE L’ HORA DE SORTIDA ES AL LES 8 el que jo no voldria es que el tarantula agafes una depresio per no pugue cumpli el somni de anar a siurana si no i anem aquet diumenge penseu que u quedarem a deure i quand tinguem la agenda lliure de marxes i tindrem que anar es una bona opcio la de anar a sortir a l’espluga francoli per farinera omells senan ara aixo si cada vegada u anem allargant un altra opcio es cervia albi vilosell vallclara vimbodi poblet l’ espluga francoli ahir vaig sortir am el trenet de la pobla floresta omellons espluga c. fulleda tarres espluga f. senan omells farinera espluga c. i cap vaig tindre que ovrir els llums vaig sortir a les 18.15 83 km. 3h 19min. ! que no estamos tan mal!

12. Jo el Diumenge sortiré de Torregrossa a les 7,45h i aniré fent, suposo que ja m’agafareu….
    No cal que em truqueu p.q. no portaré telèfon…

Marmooooooooo, fiquel’s un ritme “Salsero” que quant m’agafin ja hi hagi 4 o 5 cadavers…

13. Jo surti-re ales 9 ham el Juanito i sia algun mes,

14. Ramón, tu i el Juanito haurieu de sortir amb nosaltres a les 8:00h i podrieu retallar en algun punt i tornar-nos a trobar i acabar la ruta junts.

Per exemple podrieu anar desde L’Espluga a Prades i tornar-nos a trobar. O alguna altra combinació que n’hi ha moltes de posibilitats.

Estudieu!!

15. Ramon; que és això de sortir a les 09:00 h. tens que sortir amb nosaltres (amb el Juanito) i si no voleu fer tot el recorregut podeu retallar per Vimbodí i Prades i trobar-nos una altra vegada de retorn cap a casa dalt de les crestes.

Em que em faltava per acabar de deprimir-me -L’Enric fent km entre setmana a ritme salsero-

L’any que be hem de fer un equip per la TITAN-DESERT, que ja serà gairebé l’únic que ens faltarà.

16. Ramón, si demà a les 8:00h no estas preparat et t……………..

17. Avui amb el Marmo el Punta el Segarra i jo em fet 55 km per les Garrigues i em fet 7 trialeres ,il Marmo esta inparables, baixa les trialeres xiulant i cantant, Taràntula em sembla que el dia que et casi el Marmo per una trialera ets home mort.

Dema m’ha dit que vindrà a les vuit del mati amb vosaltres,” vindrà el súper Marmo”, i ja li podreu fotre canya que avui es reservava perquè dema havia d’anar amb les llebres, que baixi be i no prengueu mal, jo dema baix de comunió, adéu……………….

18. jo si que estic deprimit de sentir que avui el marmo a fet 55 km am btt i dema ancara te collons de vindre a fotremos canya estic pensant de sortir am el juanito i ramon
    aixo de anar a la titan desert o trobo una mica lahigt jo crec que en podriam apuntar a l’ iron main extrem aj em pensare el que faig dema aixo de que vingo el marmo poca broma ma deixat garrativat

19. Un, dos, tres, marrrrrrrrrrrrrrmo.

20. Jo ya ho sabia que vindria el super Marmo… li he promes una capsa de “alpiste” si marque un ritme “Salsero – salsero” als primers 77, 2 Km.

CENTELLES………… Nooooooooo, noooooooooo surtis més a entrenar..Nooooooo, això nooooooooooo…totalment prohibit…..

l’únic que pot sortir , de manera oficial, es el Chiapuchi. p.q. està jubilat i te que creixer “així li ha recomanat el metxe”.

Taran & Caimàn…. reserveu forces……….propera setmana…….nou intent….. a Vilanova……
    espero poder fer de llebra….. STOP:

21. Telegrama al Trilita.

Caiman no amic de llebra, stop.
    Taràntula pica fort a Vilanova, stop.
    Trilita peta fort, stop.
    Quedo a casa, no vull patir, stop

Mamo vindrà demà, stop.

22. Hola companys!avui m’ha tocat treballar, que injusta es la vida em trauen un 5% i encara he de treballar els festis!bueno com que no podia venir amb vosaltres vaig sortir el dissabte amb super DOMINGO,espectacular ruta:ARBECA,FLORESTA,L’ESPLUGA CALVA,LA FARINERA,OMELLS DE NAGAIA,SENANT,L’ESPLUGA DE FRANCOLI,LES MASIES,POBLET,PRADES,LA MUSSARA,ARBOLI,CORNUDELLA DE MONSANT,COLL D’ALBARCA,ULL DE MOLINS,CRESTES,JUNCOSA,ALBAGES,CASTELLDANS i JUNEDA ostia puta!Quin pajaron que vaig agafar desde albages fins que vam arribar a casa.
    Vam estar 6,45 hores pedalan vam fer 175 Kilometres i va surtir 2730 metres de desnivell positiu.Sort que el DOMINGO portae una cordeta i en va estira fins a casa!bueno com podeu veure aqui dingu entrene!

23. Companys, avui sortida espectacular. Paisatge inmilorable, bona companyia i bon entreno.

Si algú sap alguna cosa del Marmo que m’heu faci saber, ja que s’ha perdut, i després de trucar-li per telefon i no respondre, em suposat que no el portava per temes de pes i l’em tingut que abandonar.

Jo he arribat sense gens de verí, però no he pogut picar a ningú, cada vegada que ho intentava picava al aire i el verí queia tot a terra.

24. ja veigque dingu entrene pero dingu llanse la tovallola nosaltres avui em fet per aquella zona pero sense fer tans km jo e fet 167 km el temp no use em fet ARBECA OMELLONS ESPLUGA C. FULLEDA TARRES VIMBODI ESPLUGA F. MONTBLACH VILAVERT LA RIBA FARENA CAPAFONTS PRADES ALBARCA ULLDEMOLINS CRESTES JUNCOSA ALBAGES CASTELLDANS JUNEDA I UN CAP A BORGES I ELS DEMES A TORREGROSSA no em tingut cap pajara pero am algun lan disparat i lan tocat tinc que dir que avui ancar e disfrutat mes que el diumenge passat avui me trobat una mica millor pero ancara em falta una mica per aguantar les mosegades dels cocodrilos picades de arañes i explosions de sustancies quimiques no catalogades paisatge molt bonic i carretera en perfecte estat em comensat molta colla ALBERT TEAM JUNEDA, MARMO, CHIAPUCHI, TRILITA CAIMAN , TARANTULA, PELE, FRANCESC,PERE COOP. DE IVARS,I CENTELLES em anat perdent efectius uns perque tenien cassola altres perque no es trovaben am condicions per fer aquesta ruta i altres perque no sabien com es trobaven i san perdut al final em fet al ruta PERE FRANCESC TARANTULA CAIMAN TRILITA PELE I CENTELLES TOT I QUE EL PERE I EL FRANCESC a prades an tirat cap a casa pel dret i nosaltres com no podie ser de altra manera em fet el tom marcat torno a dir que me o ai passat molt be i per acaba de areglaro el giro impresionant am el MONTE ZONCOLAN possant a cadasqu al seu lloc,BASSO guanyant la etapa i ARROYO mantenint el tipo el ultim port ple de gent a rebossar bueno propera cita GRAUS

25. El anonim soc jo ja que soc al internet de la canalla i vist que alli no i possave el meu nom

26. Ufffff, Ufffffffffff….. que padazo de ruta señores….

m’ha encantat tota la zona de Vilaverd, Capafons fins a Prades, carretereta estreta molt revirada, amb molta vegetació arborea, formes armonioses muntanyenques i altres atributs que s’han de contemplar “in situ.
    Zona trencacames plena de tobogans i pujades de 2 o 3 Km… tot un espectacle per la bici….

El Super CENTELLES ha tret del sarró, una barra de ferro, fotent cops a tort i a dret, més d’un a rebut…… “Caput “i cap a casa a recuperar-se.

El TARAN, li ha costat, pero…… finalment s’ha venjat d’un assumpte pendent del dia d’Ager.

El super PELE, ha fet la ruta amb tota integritat i sabiesa, d’un bon professional del pedal.

Personalment, he intentat dinamitar a una sargantana GEGANT i he gastat no se quants cartuxos, sense èxit…..

Fins i tot, cap a les acaballes de la ruta, pujant cap a Castelldans…… el Caimàn marcava un ritme infernal, jo a roda com podia i mirant al terra…… he vist l’hombra d’un fibló que s’atansava……..Ostiaaaaaaaa….Noooooo……he pogut fotre 4 cops de pedal i sortir-me de la trajectoria.
    Ufffff, quasi em pica…………..quin espant….

En fi, hi han hagut moltes series, batalles, renecs, esbafecs, sobrecalentaments, caigudes…..de tot, seria molt llarg d’explicar……

Resulta que per sant Joan, en el meu barri, soc l’encarregat dels focs artificials……
    Em sembla, que com no faci esclatar “palometes de panis” no tinc res més per aquell dia.

Alo, marmo, alo, marmo……on ets???
    Francesc, com estem de les rascades ?

Help my, help my.

27. Quan he llegit el recorregut que van fer el Bordalba i el Mingo el dissabte m’han agafat ganes d’abandonar la bicicleta. Collons com entrena la gent!!!!!!!

L’heroi, el super, el lider, el millor de la jornada ah estat sens dubte el Centelles. Sort que no entrena gaire per que si ho fes, podria pujar amb el Basso el Zoncolan. Segon lloc i medalla de plata pel Pele que tot i estar constipat ha aguantat com un home. Dels demés ja en parlaré quan em recupera, que hi ha molt a dir.

Marmooooooooooooooo on etssssssssssssss??????

28. Com estàs Francesc? Que tal el cop? Estàs recuperat?

Per cert Pere no li tornis a dir res dolent al Taràntula, que et volia picar a tu i ho hem pagat tots, ha buidat tots els pots però n’ha repartit a tothom.

A Capafons gairebé em capa el Trilita a ritme de Tour. Aquest noi està super i us recomano que si el veieu un dia entrenant o amb bicicleta, fugiu ben lluny que pot explotar del fort que està.

29. a les 5’00 diana a les 5’50 ejegar el cotxe i enfilar cap a la Seu d’Urgell a les 7’30 recollida de dorsals……estic escanyat…ja se perque en diuen escanyabocs….
    to be continued….

30. Bon dia. Em trobo millor però em fan malt tots els ossos d’un costat. Qui ho havia de dir!!!! No he caigut mai de la bici i ahir va ser el primer cop.

31. Doncs jo de tantes vegades que he caigut de jove, tinc tantes ferides de gerra com el Soldat Ryan.

Me’n alegro que estiguis recuperat.

32. Francesc espero que les ferides de la caiguda et durin com a màxim un parell de dies mes, i que no et deixin secueles. No fos que acabis com algun del Club.

Espero noticies del Marmo.

Si en les properes 24 hores, ningú en sap res hauriem de trucar a la Guardia Civil.

33. Francesc , tranquil home només es una mica de xapa i pintura .
    J.Antoni fes un bon resum de la jornada de ahir home , que tothom sàpiga com va anar, però la teva bibliografia no cal… eh!
    Jo segueixo estudiant diferents plans d’entrenament alternatius, tinc que canviar alguna cosa , hi ha uns quants viejetes al club que fa dies que em falten el respecte .

34. Et refereixes a seqüeles psicològiques? No en vull més de mal de caps, ja em costa prou controlar els brots psicòtics que m’agafen de tant en tant.
    Per cert Pere les rodes que portes están imantades o que? De les teves tàctiques ja no me’n refio gens.

35. EP;

Si Pere, si vols un dia, et convido a fer un entrenament amb un viejete com jo, per a que puguis veure com a pesar de l’artrosis i altres defectes, encara hi ha llenya en aquesta robellada locomotora a vapor…. l’únic dia és el Dijous…
    Això si, no cal que m’apliquis la tàctica del Francesc que em sabria greu rallar-te les super rodes.

Aquest mati, al dutxar-me més tranquilament, he vist una marca sospitosa entre l’homoplat i la columna. ???
    Ummmm, potser si que em va picar el Taran…. va esser una picada subtil i d’esquillavit…. No et pots descuidar ni un segon, ostras , ostras….

Doc , necessito un ANTIDOT…… i + C_RR_GA ples…

Help My.

36. fe de errades ahir vaig apuntar 167km i van ser 157 km ja se que no ve de 10 km pero al cesar lo que es del cesar menos mal que aquestos viejetes son els que reparteixen feixos de llenya a dojo la ruta de ahir com be a dit el trilita va ser espectacular tant per el paisatge com per les garrotades que i van aver i avie llenya per tots
    Francesc espero que no sigui res aquesta chapa i pintura com diu el pere i et recuperis aviat
    fins aviat no entreneu gaire que no us fa cap falta

37. no cal que aviseu ni ala guardia civil ni als servei de rescat del bombers el marmo no esta perdut la acabo de veure a les 8 am l’autocar per borges o sa adormit o a tingut averia perque tant tard no te la arrivada a borges ara el que dingu ancara no sap es lo que li va passar ahir
    estic apuntant a la bonaigua me eu fet dentetes entre uns i altres

38. El centelles fa honor al seu nom i va tant rapit com les centelles, que gairebé no les veus ni passar, i com està en una forma envejable i no carrega cap feix de llenya, sinó que fot fuetades als demés que quan estem mig morts de l’esforç el veiem passar com si res, va i s’apunta a la marxa de la Bonaigua.

Taràntula hem d’entrenar més, que si l’Enric està així sense gairebé entrenar “tu i jo som uns paquests” i ni piquem ni mosseguem.

39. Noissss!!!
    ja tinc las suficient força, com per encarar una estona de teclat, pro les mans encara hem tremolen i l’anima també uffff… uffff… qui els va parir tu, una marxa molt guapa amb desnivells forts llargs i continuats i uns senders/trialera impressionants pro de lo be que estan tots molt ciclables i nets, per dins els boscos de la serralada del cadi…
    be,,, com ja he dit abans ja era al lloc abans no comencessin a repartir els dorsals de fet eh set el primer a recollir-lo al modèlic Parc del Segre,el millor pàrquing per jo solet…etc, etc
    “a quien madruga… dios….”
    amb 10 minuts de retard han donat la sortida devíem ser sobre els “300” si,si Francesc com la pel•lícula…però aquests reals i no digitals com la peli
    he trobat al J Mª Perera d’Arbeca i el seu cunyat,també estaven apunt per córrer el Joan mª a fet el 5 impressionant i ha dit que s’avia perdut i ha fet dos ports de mes….
    donen la sortida…casom tot ara tinc ganes de pixar no pot ser això…al sortir del poble busco un aseo públic ..no ni ha collons i l’ajuntament ????trobo un sembrat que hem servirà….
    coll… 30″ i ja m’han pasat 100 bicis a remuntar tot el que puga toquen…la pujada serà llarga per lo que dona per agafar-ne a uns/es, cuants/tes
    no nem malament del tot, al cim dels cims, primer vitualla…no paro hem donen un got de coca-cola al vol i tiro milles…be ,be entrem a un sender espectacular, el “trilita” agües disfrutat com un enano, baixant sense frens, perquè es podia córrer molt,un cop abaix com no podia ser de cap mes manera, tornem a pujar encara mes amunt si cap, pro per un sender ciclable amb bastant
    desnivell positiu, l’últim tram a peu…dalli camí bo amunt sense pietat i no s’acaba mai la pujada??? no i no, tot es pujada, una rere l’altra , però com que “quien la sigue la consigue “a la fi dels temps arriba el cim i els de l’organització que t’esperen amb un bon aplaudiments per aver superat la segona pujada de les tres que hi ha…perquè encara en queda un altra, no tant llarga pro be….ens atansem al tercer avituallament,aquí faig la parada mes llarga 5 minuts…taronja,plàtan,nous, ametlles,xocolata, cola, aigua,galetes i un servei impecable….en els llocs dels senders que estaven indicats com a”perill” i avia unes controladores…el cartell anava per elles??? no et despistis???ara be la darrera i final baixada kilometrica per dins els boscos/sender/trialera… de no acabar mai de baixar guapíssim amb el sol d’aquella manera ,on la coberta i el terra son un…ni jo mateix hem crec que puga baixar millor..ja esta fet això tornem a encarar el riu i per la voretà fins el Parc del Segre…on m’espera una fideua i fruita del temps…una bona dutxa d’aigua calenta i com nou…(això últim es mentida, baldat estic encara….)

dades….bib.bib.bib.
    distancia:51 km
    temps :4 04’40”
    desnivell+: 1600+-(crec)
    posicio absoluta:101
    de 204 que han sortit per fer la llarga….
    25 han plegat o avandonat…

apa salut… i ara a l’amistos de castelldans, i nirem pedalant per sumar un minim de 20 km+ al circuit que ens tenen preparat….jajaja…A10

40. Uf! Quin cansament m’ha vingut després de llegir la teva crònica josepantoni. Ets un crac i cada vegada quedes més prop del primer. Que vigilin que amb aquesta progressió a la Transbessons ni t¡olorarem.

Algú sap alguna cosa del Marmo?

41. El proper Dissabte 200Km….
    No se pas si anar-hi….
    Encara tinc seqüeles del Diumenge.
    La mini picada del Taran s’ha infectat.
    No he rebut el material promés pel Doc.
    Felicitats JosepAntoni ( si vols sortir per mi)

Help My.

42. si algo tinc de bo.. es que se on soc i trilita mai,mai et podre suplir, de tota manera gracies per tenirme en les teves pregaries…..

43. avui he coincidit amb el tot poderos Centelles (lo germa del Zumosol)….jajaja.
    m’ha superat per la carretera cuant jo pujaba cap a fulleda amb la btt i porto slicks i avui he comensat a fer la sortida (si puc diaria) de una hora mes que menys…
    borges,floresta omellons l’espluga, fulleda i tornar per el mateix lloc..m’ha deixat cuant i on a volgut…pero d’aixo es tracte no? apa salut a tots i pedals

44. Una altra vegada entrenant el centelles? Casun l’olla, aquest noi es fotra com el Contador i jo passaré a ser sargantana de les castanyes que em fotra.

45. Aquets divendres dia 28 de Maig podeu passar a recollir la roba, de set a nou de la tarda per la sala d’actes de la Juntament de Torregrossa, ( la mateixa sala que os vareu emprovar la roba ), per fi la tenim aquí!, ja era hora.