Enviat per: caiman | 10 Juny 2010

13 de juny. Sortida

Hola companys:

• Carretera: a les 09:00 h. sortida de cal Pele per fer la ruta prevista i que podeu trobar a la web del club
  • BTT: 09:30 h. sortida de cal Pele.

Responses

1. La infermeria comença a buidar-se. Aquest matí el DOC m’ha dit que faltava una prova per donar-me l’alta definitiva. Havia de portar una taràntula amb un cinturó de trilita durant uns km. pujant cap a Vilanova de la sal, sense que em piques ni explotes. La veritat és que no ho he aconseguit “m’ha picat la taràntula i explotat la trilita” però quan li he explicat al metge i em pensava que em tornaria a la infermeria, m’ha dit que simplement era un parany i que el que realment volia era precisament això -que em piques i no em poses malalt i que m’explotes la trilita i no em deformes la cara-.

Així que ja ho sabeu, com que he superat la prova “tinc l’alta” i me’n vaig a la IRATI oe, oeee, oeeee.

Josepantoni:
    ets lo puto crac,
    lo puto busilu,
    quan sigui gran,
    vull ser com tú.

2. Centelles, que ja tinc el cotxe engegat!!!!! Trucam ja per a veure quan marxem ……………..

3. Centelles baixa de la bici cony!!!!!!! i truca al taràntula d’una vegada, que de tant entrenar et quedaràs …………… com el Marmo.
    Per cert que sabeu on s’ha ficat aquest noi?

4. si feu la Irati estareu cremats per la Quebranta , caiman la única opció de fer un bon temps a la Quebranta es que jo corri amb el teu dorsal je je

5. Jo ya estic cremat abas de la Irati…….

Avui hem anat a fer crono a la pujada de Vilanova de la Sal…………..Uf, uf, uf………..
    Pujada estratosfèrica…………..
    El Caimàn s’ha ofert per fer-nos els primers Km, com a llançadorrrrrrrr, joder, uf,….uf…….diu… fins aquí, ara espavilllll…… uf, uf, jo no sabia si plegar, uf….bueno amunt……..
    com anem Taran ??… Fotut…, Uf… uf… “Jo també”, uf…
    i amunt……. i amunt…..

CRONO REBENTAT……

El Taran també ha fet el seu propi RECORD…..

El Caimàn ha recuperat el seu cop de CUA…..
    Apa, a descansar que el meu body està passat de voltes..

6. Pere, Pere, Pere, no em provoquis, no em provoquis, que estic remuntant i ja no tinc verí a la sang.
    De totes maneres amic meu, et trobaré molt a faltar, especialment quan mira el crono a la quebrantahuesos i vegi que he baixat de ………. h. Ja ho saps, si l’acabes amb dignitat qualsevol crono és excel·lent.

7. Res res no montis els frens Trilita veig que la moral està pels núvols, el TRT treu foc, au vinga a reventar!!! tanco l´infermeria fins deprès de la Irati (una copeta de Patxaran 15 min abans de la sortida, una sols ehh!!).

Si algú vol sortir a fer un “passeig” demà dissabte treuré el cap per Torregrossa, BTT o asphlat (a peu res).

8. Jo no puc sortir dema, tinc que fer obres a casa.

9. jo com es nota que es paga be aixo de ser presi ,

10. No em toquis la moral Pere, que desde que soc presi nomes tinc que gastos amb el club.

11. soc aqui llegint

12. doncs Barò escriu algo collons , per ser a hores d’ara els de la Irati ja deuen ser tots morts je je , ah¡¡¡ massa marcha per els nostres veterans , proposo resar una oració per la seva memòria , pare nostre…..

13. Carles: he passat a recollir la roba per cal Pele. Un parell de coses: felicitar-vos pel resultat final que es excelent i també he vist que faltava un coulotte pirata i les dues jaquetes entre-temps.

Pere: no et fotis amb els veterans que acabaràs sortint-ne rostit. Per cert no tindràs el telèfon del Cancellara. Ho dic perquè vull comprar una bici com la seva.

Demà hi ha sortida?

14. espectacular marxa pels pirineus navarresos allo tant el paisatge com la manera de entendre la bicicleta es un altre mon.
    Arrivem el caiman i jo a Isaba lloc de concentracio del TRT ploent a dojo anem a dormir prop les 2 am la esperansa de que dema no plogui em desperto no se quina hora ere i ancara no avie parat de ploure bueno potser parara ens achequem a les 7 i ancara no a parat anem a esmorzar al hotel alli nomes avie ciclistes preguntem que feu i un que la avie fet varies vegades diu que aquesta marxa ploent no es pot fer es un suicidi jo penso pues si que deu estar malament aixo la veritat es que miraves el cel i feie tirar enradere de lo tapat que estave jo anava donant animos que ni jo mateix em creia potser parara sigueu optimistes, la majoria dels que estaven al hotel deien que no en sortie cap.
    Acabem de esmorzar i anem Otsagabia a recollir els dorsals del trilita i jo caiman i tarantula els avien recollit el dia avans i el temps estave igual i un cel que feie por de mirar el caimanu te mol clar ell si plou no surt i el taran si apunte el jo u tenia bastant clar tot i que van estar apunt de tombarme jo volia fer aquesta marxa el trilita veia que no sabia que fer mentres estavem que si si que si no arrive el JR ja apunt de marxa i dui que sen va am el cotxe a fer Larrau ancara que plogui allavors ja u vaig tindre clar del tot jo per mullarme una hora faig tota la marxa i axi va ser no sense avans acaba de convenser al trilita per fer la marxa.
    Donen el tret de sortida i el trilita i jo cantando bajo la lluvia molta gent al carrer aplaudint i una cosa que em va cridar la atencio quand sotiam del poble molta canalla am bicis mirant com pasavem i aixo ploent donant anims apart de alguns mes valents que voltaven en mig del pilot uns quands metres comensem el primer port es fa bastant be i aixi un radere del altre fins que arrivem al Errozate am desnivells bastant forts sempre de la ma del trilita que em nave esperant i quand portavem 6 o 7 km vec un rampot estil Torms i li dic al trilita em semble que allo deu pujar molt dit i fet al terra pintat 20% pero es igual nosaltres amunt i alguns que el agafave desprevinguts peu a terra, vam anat parant a tots el avituallaments i despres venie el port de Irati tot i que anave pujant al 5% i avie alguna rampa exigent coronem Irati i cap baix a buscar el postre LARRAU quin port aixo si que son ports i no la calderilla que ia per aqui pasem pel control xip ja que solament es pot fer temps a la pujada a Larrau i al celes li dic no cal que me asperis si vols fer temps tira amunt i aixi o va fer port molt dur sense cap descans fins al km 8 per mi mes dur que el Turmalet ere molt de agrair tot i la pluga com anacara i avie gent donante anims tinc que di que el trilita esta am estat de gracia esta fortissim em va traure 11 min. pujant Larrau.
    vaig coronar Larrau i me estave esperant el trilita vaig menjar i beure algo i li vaig dir tira avall que ja baixo ja que estave suat i a dalt fei fresca ancara em quedave un cartutxo que el vaig gastar am 15 km que quedaven de baixada am bon asfalt i uns quands de pla am aire de cara adelantan ciclistes a dojo
    Opinio personal: de suicidi res ancara que el 90% de la marxa va ser am aigua no men arrepenteixo de aver sortit am aquell temporal aquesta marxa la tindriam que fer tots com a minim un cop a la vida auqesta marxa am bon temps te que ser una passada .
    Tarantula i Caiman penseu que teniu un deute am els navarresos jo estic disposat a fer de gregari a Larrau el any que be.
    Pere aquesta marxa no a pogut am el jubilats del TRT tot i les inclemencies del temps i per cert am el 39×28 ni e tingut prou per fer la marxa i no acabar extenuat com alguns
    Quand comensen les incripcions a la IRATI EXTREM 2011?

15. Oeeeeeeeeee, oeeee, oe …..

Dos supervivents de 5 del TRT, em fet la marxa amb molta dignitat i valentia…….amb prop de 7 hores….

Tinc que agrair a l’Enric Centelles p.q. m’ha convençut.
    Tot hom acollonit per que era molt complicat fer aquesta marxa, dura de per si, amb pluja. Personalment tenia els meus dubtes, l’Enric diu “Jo surto i punt”, pues jo també….”Mare de deu , on m’he posat”….. Tot tapat, temperutura baixa, boira als cims, camins asfaltats estrets….. ports suaus, durs i SUPER.. DURS….
    Per tenir una idea:
    Marie Blanque. coef= 205; Tourmalet = 340; LARRAU = 380 Joder ….Puc assegurar que és més dur que el Tourmalet….

Tenia el recorregut memoritzat i sabia que la ruta era de les més dures que he fet en m’ha vida….. prop de 4000m de desnivell amb més de 15 Km que superen el 10% i unes 30 rampes de més del 12%….. apa, respira fons i endavant.

Sortim amb un ambienta’s solament vist en aquestes contrades…. anem fent i ens engollim els tres primers ports de la jornada….. “la pluja no pare” ens mirem amb l’Enric i diem “bueno, ja tenim un tros a la butxaca”.

L’ambient ESPECTACULAR…. en tots els pobles veus gent animant, no cal dir dels paisatges pots parlar tranquilament amb altres ciclistes. Miro el contaKm i dic “em sembla que ens atansem al MURO” diu …Siii… mira allà davant a l’esquerra….Joder…quin rampot….
    Entrada molla i complicada, amunt…… sort que no rellisca i et pots plantar sobre la bici….amunt….similar al de Els Torms….

Fem un altre port i afrontem la baixada cap a ERROZATE. Baixada estreta, revirada i molt bachejada, personalment em costa controlar la bici donat el meu pes i les pendents fortes i mullades dels revolts. L’Enric baixa com una Centella i s’engull un munt de ciclistes…..

Encarem ERROZATE que és …… de cojones….quasi tant dur com LARRAU…..
    Amunt 12%, 11%, 11,5%, 12,5% 11,5% etc. etc……Joder amb el port…..el meu 26 es just…..una vegada fets aquets Km agònics….un rampot del 20% !!!…veus com hi ha gent peu a terra….ara suavitza, menys mal… la pluja ens deixa fer quasi tot el port sense PLOUREEEE…….

Carreguem fort en l’avituallament i descansem una mica que la cosa encara no s’ha acabat…..torna la pluja…. encara ens queda dos ports més i finalment LARRAU….Uf.Uf…
    Tranqui, tranqui…… anar fent…. anem parlant i mirant el paisatge ESPECTACULAR quant podem…..ens apropem a LARRAU.

Entrem al poble de Larrau, i en una corba tancada hi ha el punt de cronometratge que t’encara cap a la part dura del port…. que fem ENRIC ?…. Diu, ja que hi som amunt i a tope…..

Cal tenir present que quant arribes al poble de Larrau portes prop de 3000m de desnivell acumulat…..

Com és normal, la gent comença amb molta embranzida….Uf, la cosa s’enfila…uf…uf…. el que ens espere….. uns quants ciclistes que m’havien adelantat en el primer Km, els atrapo i els supero en el 3 Km reventats, Uf….Uf… amunt, intento mantenir 10Km/h en el meu marcador els desnivells que fem son: 9%, 10%, 8,5%, 11%, 11%, 11%, 9,5% … amunt… la musculatura fot mal amb tanta aigua i tant d’esforç, cada vegada adelanto a més gent que va tocada…..amunt, amunt, arribem a la part final 2km de descans….. i 2 Km al 10%….amunt, amunt, la gent anima i en el tram final un ciclista del meu costat l’empenyen fins a coronar i aixì ho fan amb tots els ciclistes que veuen tocats…… UFFFFFFFFFFFF…….

Ens retrobem amb l’Enric i ens FELICITEM per tot lo que em fet, que no es poc….

Baixada….. i arribada TRIUMFAL…..

Llàstima que el Caimàn, JR i Taran no s’han animat a fer aquesta inoblidable i brutal marxa cicloturista de les que MAI OBLIDES……………..

Oeeeeeee, oe,,,,,,,, oeeeeeeeeeeeeeeeee……

16. no faig cronica “estic acollonit” i content per valtros l’any que be jo tambe hi sere…glupss…
    si l’enric canvia la de carretera jo tambe m’hen comprare una….ajudeume…

17. de cuants km parlem en la IRATI??

18. Francesc, que et faltaven els pirates ja ho ser, li baix dir al Pelegri, però del maillot d’entretemps no el tinc apuntat, si els vols diguem-ho, que em de torna ha demanar roba, i si algun soci vol mes roba, que ho digui, i en tornaren ha demanar.

Felicito, com a president del club, als dos ciclistes que han acabat la Irati, al Jr, Caiman i Taràntula, els hi dono l’enhorabona per no haver-la començat.

Jo he tornat a pedalar amb el Marmo, es un gust anar amb ell. Em pedalat al sortir de Torregrossa ,el Silleret, el Salvador, el Jaume Minguet, el Josep de cal Calço, el Ramon, el Juanito, el Súper Mamo, i jo mateix, ha !, i també venia un home petitet que ens ha blait tot el camí, ens passava quant volia, estar fortíssim,pel meu entendre, comparant l’edat i la forma física de tots els ciclistes que te el club, es el millor, (el home petitet es el Chiapuchi ).

La setmana que ve teniu la Quebrantahuesos, el dia 19, i el dia 20 hi ha la marxa de la Vall de Corb, podríeu vindre,han dit que no plourà,suposo que l’Enric no em fallarà, (Enric, ja saps com son les trialeres d’aquesta marxa , no t’ho deixis perdre ), i tu Celestí tampoc, que ja bec que os agrada patir junts, però aquí no patireu, mes aviat disfrutareu, bueno ja en parlarem duran la setmana, però sapigueu que també vindrà el Marmo.

Adéu…………….

19. PEREEEEEEEEEEE…… a veure si ho superes algún any:

Crono escalada a LARRAU 1h 2′ 53″ a 11,45 Km/h

El 134 de la general i el 48 (Categoria de 35 a 50, es a dir dins els teus anys).

De 1149 inscrits han finalitzat 530……

Apa, ànims d’un padrí regordet que no és escalador……….

20. Si algú vol demanar mes roba que em digui el que vol, os deixo el meu correu,i em dieu la pesar de roba que voleu, la talla i el vostre mon i cognoms , ( ccapellpeiro@gmail.com ).

Doneu-se presar adir-ho que la demanarem el mes aviat possible, adéu….

21. un jubilat del TRT va fer al impresionant port de LARRAU 1h 13′ 17″ a 9,83 km/h a 11min. del super TRILITA pero nomes pel sol fet de haver acavat estic mes que satisfet
    el any que be si no pase res i tornarem espero que siguem mes colla que es una marxa que com a minim una vegada a la vida es te que fer

22. Enora bona al Trilita i Centelles, no cal dir res mes per que de llegir les croniques ja en feien mal les cames.

23. Ufff:
    – Doc: KO a la primera (bici en venda)
    – Pere: retirat (ja no competeix)
    – Francesc: KO (caiguda “no” forçada)
    – Tarnatula: KO
    – Caiman: KO (i van dos)
    – JR: KO

Jo ja ho vaig insinuar, per que no correu com un equip (jo recordo uns Ermitanyos en equip …), per que si continueu així l´equip TRT es queda en duet-TRT, això sí quin DUO!!!! TRONS DE TRILITA I LLAMPS DE CENTELLES, encara teniu dubtes de quines són les rodes bones????; doncs alerta amb la QH!!!!

Carles jo sí que vindré a Vallfogona, a estrenar el nou vestuari (si és que no me l´heu venut!!)

PD: Celes, Enric, impressssionant!!

24. Ricard, mirat inscriuret anticipadament que i ha cinc euros de diferencia, hauras de vindre amb el teu cotxe que jo al acavar la cursa marxo a Barcelona, i et tindras que carregar al Marmo de tornada a casa, ja ens diguem algo, adeu…..

25. Abans de res, li he de demanar disculpes al Pere pel malentès del diumenge. Pere que em disculpes??????

26. Ara ja us puc assegurar que la “matxada” del trilita i del centelles, del diumenge passat a la IRATI és de les que fan època. Sortida plovent a bots i barrals, set hores de cursa plovent a bots i barrals, fred als cims, baixades perilloses amb sec “imagineu amb moll” i mes…. i mes…… i me….. MOLTES FELICITATS COMPANYS.

En canvi els caimans i les taràntules són animals de clima tropical i quan veuen el que van veure, van preferir anar a prendre alguna canyeta i a pujar Larrau amb “Peugeot” a un ritme bastant còmode i amb la calefacció posada, no fos que ens refredéssim per la QH.

Però, com faci clima tropical a la QH aquest cap de setmana retornarem com el “Jedi”

Posdata:
    Avui he anat a entrenar “cosa que no faig mai” i he fet la pujada de Vilanova de la Sal. A l’arribar al monestir de les Avellanes m’he trobat amb tot el club, el chiapuchi, el trilita, el taràntula que venien de fer el port d’Ares. M’han comentat que tot i guardar la bicicleta al cotxe i anar vestits de ciclistes no havien fet ni un Km i en realitat no sabien que hi feien allí, que no recordaven res i que algun sortilegi els devien haver fet per trobar-se d’aquella manera en aquell lloc. Que us la creieu la seva història?

Ja ho veieu com entrenen tots menys jo.

27. ep!!!… i ha una pregunta sense contestar al foro… o soc carallet i no i veig….
    CUANTS KM?… a la IRATI?…
    AH… COLL… QUIN MAILLOT MES MACO…fa respecte de posar-sel si no s’ha fet la ruteta…com es el cas.

28. Que passa josepantoni, que el teu germanet t’ha regalat el mallot de la IRATI i heu anat tots dos cap a Fulleda amb el casc de miner?

• si noi un regal molt maco…
      i no m’he mullat…
      pero hem mullare…

29. Caiman, jo he anat al monasteri de les Avellanes a pregar, i també hi he portat la bici per que no caigui a la Quebrantahuesos.

Per això t’has confos.

30. per lo del diumenge tranqui Caiman , tu concentrat amb la quebranta que ten que baixar de les set hores , per ser el diumenge tindríeu que vindre a fer la marxa de Vallfogona del Riu corp, ha que no teniu collons???

31. Jo si que en tinc de collons de anar a Vallfogona de Riu Corb, ja ens veurem. Percert enguany man dit que esta plagat de trialeres, amb el que ha plogut estara el terreny de collons, no i falteu, recordeu que be el Marmo….

32. Hola companys! ja tenim una altra baixa(porto tot el cap de setmana amb febre i cagarrines)que collons esta pasant!
    Dijous i Divendres vaig estar per França fent portets i en cap moment vaig veure el tarantula!ja no ser si em va picar quan estabem fen la cursa de la bonaigua o no ser la qüestior es que tambe estic al club de les baixes!!!!!!!!!!espero que em puga recupera per aquet cap de setmana!!!!!!!!!!!!
    El Dijous vam estar fent el Portillon frances, Superbanyeres i Peyresour van surtir 90 kilometres i uns 2600 metres positius i el Divendres Tourmalet, i Luz-Ardiden amb aquets van surtir uns 95 kilometres i 2700 positius!!!es el puto paradis dels ports de muntanya!!!pero bueno despres de dos dies fent portets e tingut uns quants dies de baixa!!!!!!!!!!!!!!!!bueno companys ens veiem aquet cap de setmana a la QH!

33. caiman… just a la fusta..

34. Tarantula , que tens facebook, es per poder xatejar.

Disme algo….

35. No en tinc de facebook.

36. Carles el collons son per fer la quebranta el dissabte i la de Riucorp el diumenge

37. Pere, segur que ficaria mes aviat el peu a terra a la Quebranta que al Riu Corb.

38. JosepAntoni………..son 125Km de na, els de la Irati, que no t’ho a dit el teu germà……..Més de la meitat en baixada…. Je, je……..

Doc, tens raò, hem d’anar agermanats, així ho vàrem fer en la Irati, llàstma de la pluja i que no es vàren animar el Taran i Caimàn, encara tinc aigua als pulmons de tanta pluja.

Es una marxa que la proposo de fer el proper any tots junts, igual que els Ermitanyos….Siiiiii……

PEREEEEE, pots venir en la QH a donar-nos suport psicològic, animar-nos i portar-nos algun KUBATA, si pot ser, al coronar el Marie Blanque….

Bordalba, el vírus adquirit possiblement es Frances…. dificilment hi ha remei Spanish….. possible solució, una sobre dosis de trilita i ficar-te al sol de migdia…..

39. Bordalba amb aquets entrenaments com no vols agafar “algo” , reposa reposa … no hi ha dubte si aneu junts (Caiman que no pots fallar més) amb el nivellaço que porteu deixareu al Torregrossa molt molt amunt!!!, salut a tots, força per a tots, DISFRUTEU!!! , si us plau Trilita una mica de compasió als primers 100Km deixa xupar roda, Enric a la baixada obre els ulls (segur que baixes sense mirar més d`un cop), Tarantula porta el “tempo” de la marxa (tú si que en saps de ciclisme), Bordalba respecta als grans (d´edat), FORÇA!!

Carles nosaltres, al nostre nivell (de persones) ja ens ho passarem be a Vallfogona, els “supers” que descansin lo diumenge

40. EEEIIII!!!!

Que jo el diumenge no vindré a VAllfogona, per que em fan quedar a Sabiñanigo amb la sogra.

Ara resulta que el CAiman i el Trilita poden tornar el mateix dissabte depres de la marxa, però jo em tinc que quedramb la sogra, te collons la cosa!.

Ara,això sí, si vinguesa el diumenge a Vallfona, ho faria com sempre, baixant les trialeres al meu ritme. I creu que m’agaradaria venir a aquesta marxa, ja que em sembla que el recorregut es molt bonic.

Però em toca fer mimos a la sogra. Mimos que mai em torna a mi la meva dona.

Però, que hi farem.

41. nois jo si que fare la de valldelcorb…avera si puc seguir una estoneta la vostra roda encra que sigui de lluny….
    Trilita 125km nomes ????
    El diumengue en vaig fer 125 amb la btt i A les 12’30 ja era a casa….jajajajaja…en 5 hores.. i vaig enfilarme a la antena de l’esglesia de Fores i a Vallbona de les monges vaig aveura de la font del monestir… i no hem vaig trobar be en tot el mati…i…..FELICITATS ALS GLAD”IRATI”ORS…

42. esta clar , si el taràntula pugés faria la de Vallfogona , caiman i trilita vosaltres no teniu excusa , vinga que es una marxa de pa sucat amb oli.

43. Pere, el Caiman i el Trilita, la tenen petita!!!!!

44. ja em sap greu pero no puc vindre a vallfogona ja que dissabte a la tarde tinc boda i el diumenge tinc paelles a borges i soc el ajudant del cuiner
    el any que be tenim que anar tots a la IRATI que es una marxa molt maca
    que us vagi molt be al TRT a la QH estic segur que deixareu le pabello ben alt

45. em sembla que debutaré a vallfogna aquest any

46. carles grava la marxa al garmin españa que algun dia la podriam anar a fer tot el club que es vulgui apuntar que us vagi be em semble que tindreu bon temps i terreny excepcional