Enviat per: caiman | 20 Juny 2010

20 de juny. Sortida. QH i Corb

  1. Hola companys:
  • Carretera: a les 09:00 h. sortida de cal Pele per fer la ruta prevista i que podeu trobar a la web del club
  • BTT: 09:30 h. sortida de cal Pele.

Aquest cap de setmana també s’ha fet la Quebrantahuesos i la marxa de Vallfogona del Riucorb,

_____________________________________________________________________________

Vídeo representatiu de la quebrantahuesos 2010

Sortida de la QU, es veuen  el Trilita, el Taràntula i el Caiman

Anuncis

Responses

  1. Ja hem fet la QH. Aigua, aigua i aigua. Ens ha plogut a tota la part Francesa del recorregut, ha fotut un fred que ti cagués, em tremolava la mandíbula al baixar Somport amb una boira que no et deixava veure més enllà de 50 m. i sort en teniem que hi havia persones de l’organització que feien sonar un xiulet per avisar-te de la corba.

    Tot i això el TRT i e TRJ han fet una marxa espectacular, amb uns temps immillorables.

    Per cert, serè a la marxa del Corb, però camuflat en algun toll prop d’alguna trialera i al que baixi de la bicicleta li fotre una queixalada la cul que si cagarà. Així que ja ho sabeu ·ull amb els caimans”

    Traràntula. cuida a la sogra, cuida-la, que ella va cuidar molt bé de nosaltres.

  2. caiman , no veig el teu temps ? i aixo es com la prueba del algodón , el temps no enganya .

  3. Vaig fer 7:06. Pere, que he passat la prova del “algodón”?

  4. Oeeeeee, oeeeeeeeeee, oeeee…….

    La QH ja l’hem fet…..
    Aquesta val per 2….
    Tal com diu el Caimàn…. temporal infernal per la part Francesa, lo que ha complicat moltíssim a l’hora de fer un temps EXCEPCIONAL…..

    Una Jornada inoblidable per la grandesa intrinseca d’aquesta marxa….. la més gran….. la més majestuosa….. la més….més…. no hi han calificatius per tot el és viu i respira d’ins aquesta festa de la bici.

    PEREEEEEEEE…… espavila per que m’estic fent jove…….. feia deu anys de l’última QH i resulta que soc 10 anys més yayo…..i….. he millorat:
    7h 12’…. (tenia 7h 14′)
    a pesar de que el Portalet se m’ha atragantat.

    Apa a celebrar-ho que ha estat una temporada excel·lent en la em penjaré 4 o 5 medalles jo solet….

    Siiiiiiiiiii, l’Hotel restaurant Sogra-Taran de 5 Stars…
    Cuida a la sogra per un altre any….
    He comprat un parell de bitllets per anar al Carib i ja m’estic entrenant….

    Salut i que la força us acompany…

  5. enhorabona al caiman tarantula i trilita pel seu paperas en aquesta marxa tan espectacular mes si cap per le inclemencies del temps tot i que el trilita jugave am una mica de aventatge am el asunto aigua el any que be es posible que me apunta jo ja que me esteu ficant les dents llargues
    Dijous ia sortida?
    Els de la vall del corb com va anar?

  6. Centelles, si t’apuntes a la QH de l’any que ve, ja puc començar a entrenar ara si vull fer un temps semblant al teu.

    Pere: a tu també t’he trobat a faltar, així que l’any que ve t’apuntes, si o si. Que jo ja estic pensant en tornar-hi perquè tinc unes ganes boiges de fer una QH sense mullar-me, suant com un mono i bevent aigua per la boca que no sigui de pluja.

  7. Una passada de cursa, aquesta gent de la vall del Corb si que en saben de fer disfrutar a la gent que fa btt, gairebé em fet les trialeres de l’any passat i també em fet la de túnel, baix disfrutar com un nen petit, però no patiu,la tinc gravada, ja i tornarem un altre dia, adéu……….

  8. L’anonim soc jo, segons com, es borra el nom.

  9. Un pel més de 7h???!! amb aigua boira >200km, 4-5 o més ports d´special!!! eppp FELICITATS al TRT (Enric aquesta és per a tú, per a mí ni en somnis (malsons)).

    Al Pere l´hem “acollit” los del B (BTT volia dir), si trobe més a gust potser, que vàrem anar a Vallfogona, la crònica li deiaxarè fer al “cronista oficial” JosepAnton; un parell de capisondes davant del Pere i la 29¨ ens van “obligar” a posar més d´un ( i de dos també) peus a terra, l´efecte trilita del maillot és ben cert, i alerta que els joves (lo del Pito i companyia) pujent forts; la propera tots junts?¿?”!”!

  10. Carall quins BTT’s tenim més bons. Ja veig que el DOC després d’agafar l’estela del Trilita a les marxes de carretera, ara agafa la del Pere a les de BTT (és espavilat el noi)

    I del Marmo que en sabeu? Que l’ha fet la marxa? Que potser és va perdre? Que potser us va fotre canya?

  11. He trobat un vídeo que reflecteix perfectament el que ha estat la Quebrantahuesos 2010, amb aigua, pluja, boira, fred i patiment. El podeu veure a la capçalera de la notícia. Us el recomano.

  12. Com tenim l’ànim dels carretros i bbtteros.???

    Entre la Iraty i la QH m’ha sortit pel al meu cap sense fer-me cap tractament capilar…. crec que puc passar un mes sense dutxar-me.
    Val a dir que les condicions climàtiques varen esser fotudes, la pluja en sí no em fa cap por, però si li sumes l’intens fred de les baixades, poc abrigats, molta tensió per no caure, la bici no frena correctament, hi ha gent que no tracen correctament i et tanquen, no pots menjar quant toca donat la tensió etc…, la cosa es complica i et fa gastar molta energia encara que no pedalis.
    Per fer-vos una idea…. el BONET “que baixa com un boig”, sols en la baixada del Marie Blanc “part revirada” em va recuperar 5 minuts…. i vàrem anar junts fins l’inici del Portalet

    Una QH, DURA, DURA i a la vegada inoblidable (tipus Iraty).

    M’ofereixo a fer d’aguador el proper any…. o amb Tàndem, o fer-ho en GRUP, cap problema.

    Vull animar al Taran, que el vaig veure molt tocat psicològicament…..
    ÀNIMS………… que ets el recordman d’aquesta prova……

    Quina enveja sana, els trialeros de Vallfogona…….. per que tenia una celebració familiar i també m’estava recuperant de la “pàjara” que si no…..

    Proper repte:
    PEDALS DE FOC…… en grup, esclar……….

  13. Trilita, no pateixis per mi, ja estic recuperat, i ja estic entrenant per la QH del 2011.

  14. Tocat psicologicament el taràntula? Que va, que va, si quan va arribar el primer que va dir va ser “he fotut tantes picades avui pujant el Mari Blanc i el Portalet que he acabat el verí que portava acumulant durant tot l’any” i rebosava felicitat per tots els costats.

    I per favor Taràntula, et demano el mateix que al “Centelles”, res de començar a entrenar per la QH del 2011, que a mi encara em fa mal el bigoti de la del 2010 i he d’entrenar, com a mínim el doble que vosaltres per fer la mitat.

  15. Si, si, si m’apunto als pedals de foc. Qui més vol fer-los?

  16. Pedals de Foc, en grup , … per Sant Joan?? … amb un dia o per etapes?? (ho pregunto per que es clar el nivell dels Supers alguns no el podem ni sommiar!!)

    JosepAnton i la crònica de Vallfogona??!!!

  17. Doc, ja et pots apuntar als pedals de foc. Previsió: ultima setmana de Juliol o primera d’agost. En grup.

  18. caramba!!! aigua a la QH? i fred? i a la irati tambe….coll doncs si que deveu estar aveurats per tot l’any…..no us fara pas falta un equipament en talla mes gran …perque amb tanta aigua….
    valeeeee… felicitats!!!per la matxada…
    canviant de treç.. el diumenge amaneix amb fresqueta…
    ho tinc tot preparat del dia anterior unicament he d’enfundarme la nova equipacio del TTR (B) goig ja en fa ja…total que vaig d’estreno..i enfilo cap a vallfogonadelriucorb
    alli dels primers pero darrera del ZP..que tot just pasar per belianes m’ha adelantat..hem entrat junts al parquing i escollit lloc…recollida de dorsals bla bla bla bla…salutacions a la resta de la grupeta(llegim conjunt de ciclistes de un mateix club o grup),pere,carles,doc,marmo.zpuna noiai un altre que no conec.
    sortida puntual i tots cap al cami del Fonoll el pere i el doc a tota maquina ni els he vist…poc despres de entrar al cami del fonoll caiguda davant meu del bon amic Bellmunt de puig-gros que anava amb el seu fill petit…a fer la curta…(val a dir que el dia avans tambe va fer la QH…)be a lo que anavam, caiguda sense consecuencies,pero he parat per si feia falta alguna cosa …el mateix agues fet ell per jo..continuem,i mentrestant…la gent no para… ens ens pasen un munt. caramba ara he de fer un riu torna a parar …cosumtot toca remuntar… i la pujada es llarga i remunto tot el que no esta escrit…primer vitualla de llarg no penso parar en lloc…
    remuntar es la paraula clau d’avui..trialera/sender tot el que bonament puc sobre la btt i la resta “corrent al costat de la bici …” si noi “corrent a peu” aquelles pendents llarges e inclinades mes del que jo puc fer..tinc les cames xafades amb unes agulletes molt fortes i no es de pedalar sino de correr i frenar a peu per les trialeres… ara que dona resultat, perque no s’escapaven gaire els que hem pasaven..en acabar la trialera sempre i ha una pujada lo suficient llarga com per atraparlos altre cop… tots amb el plateret posat demanat almoina… aixo ha pasat amb un grup de 5 que hem pasaben a totes les trialeres, de meitat de cursa que ni els deixava ni hem deixaven el que hem treien baixant els recuperaba pujant i aixi fins que he dit “prou”al trecer vitualla 1 minut parat, menjar i beure tot el que he pogut i a tornari en arribar a a darrera pujada llarga els he atrapat per la meitat …penso ja falta poc… he de posar terra pel mitg perque no hem tornaran a pasar a la propera trialera i dit i fet.. trec ferro de “gran a petit darrera” i gas a fons en plena ascencio cap a la darrera trialera …clavadets al terra amb el plateret posat els he deixat enfilant la ultima trialera cap al poble tot be no l’avia feta tota a sobre la btt cap cop i aquest si he pogut… al final bon temps 38/40 km
    en 3′ 00″01. a una mitjana de…15 +- el 112 de 214
    dorsal 128
    per jo ja esta be..fins la propera.. cuantes ni ha?
    apa salut i pedals a tot-hom
    felicitats als trialeros

    .

  19. Ja tenim la crònica oficial de Vallfogona (és fàcil de llegir, no us la salteu).

    Lo dels Pedlas que tal el darrer cap de setmana de juliol¿ 24-25-26??

  20. A mi em dona igual els dies, i si ha de venir el DOC, aprovada la seva moció perla meva part, perquè tenir assistència mèdica no ho pot dir tothom.

    Josepantoni, la teva crònica és tant explicita i entenedora com sempre. Gràcies a tu visc la BTT amb la mateixa intensitat que el que fa els teus recorreguts.

  21. Jo necesito uns dies per poder comprometre’m per la pedals de foc. Encara no tinc prou clar quines vacances faré i necesitaria uns dies mes. A principis de la propera setmana ja podrè dir alguna cosa.

  22. Ostras, ostras………..

    Uns pujen les trialeres CORRENT a PEU i uns altres les baixen fent VOLTERETES…..
    Tot això és legal???? o es una nova modalitat BTT….

    El Marmo com ho feia per pujar i baixar???.

    JosepAntoni…. no m’ha quedat clar el que vàreu fer entre el Km 6,8 i el 7,9 ??
    Gràcies.

  23. quina diferencia aquest diumenge passat la marxa de Riucorp , son marxes de poc mes de dos hores , son una festa amb molta gen i bon rotllo , aquest dissabte la marxa de Balaguer , jo estic inscrit , que no veniu vosaltres ? ah, demà el pare i jo anem a la platja amb bici si algú ens vol acompanyar fins Prades que em truqui .

  24. Cagun l’ollla, m’han fotut la BTT, me l’han robat, estic molt emprenyat. Pere no en tens cap de la meva talla per vendrem?

    Ara que havia acabat la temporada de carretera i volia sortir una mica en BTT, van i em quedo sense bici, ostras, ostras, ostras i dic ostras per no dir una cosa més forta.

  25. coll caiman es cert aixo?? ..ho sento ni ha que son uns “CABRONS”pero mirat-ho pel costat bo ara en fan unes de molt maques…”el pele frega mans”…TRILITA…en dits kms era l’hora del KIT-KAT…no feia absolutament res…jajajaja…
    apa salut i pedals… DE FOG????


Deixa un comentari

Categories

