Enviat per: caiman | 2 Juliol 2010

Sortida a la platja: 18 de juliol

Resta suspesa la sortida a la platja prevista pel dia 18 de juny per manca d’inscrits. Esperem poder oferir-la en una altra ocasió, si els socis hi estan interessats.

_________________________________________________________________________________________

Diumenge, 4 de juliol a les 09_00 h. Ruta de Fores

_______________________________________

QUEBRANTAHUESOS 2010

LA BONAIGUA 2010

Fores 04/07/2010

FORS 04/07/2010

________________________________________________

DIUMENGE, 11 DE JULIOL DE 2010

A les 09:00 h. sortida de cal Pelegrí:
TORREGROSSA , BALAGUER , GERP , VILANOVA DE LA SAL , LES AVELLANES , BALAGUER , TERMENS , BELLVIS , BELL-LLOCH , TORREGROSSA , 104 KM .

Responses

  1. Ja hem muntat la sortida a la platja, només cal que us animeu i us apunteu i gaudirem un bon dia de ciclisme i de relax vora del mar.

    Abans tenim la sortida d’aquest proper diumenge per la ruta prevista:
    TORREGROSSA, MOLLERUSA, BELLPUIG, BELIANES, MALDA, ROCALLAURA, FORES, PASSANANT, CIUTADILLA, BELIANES, ARBECA, BORGES BLANQUES , TORREGROSSA , 104 KM. i amb canya de la bona.

    Espero sortir una altra vegada amb els companys que fa molts diumenges que no ens veiem.

  2. podem fer la ruta el disabte i quedamos a dormir i el diumenge tornar(es broma)
    tindriam que buscar una furgoneta i un conducto

  3. Jo ja estic preparat, i engrasant la bici per el diumenge.

    La sortida es a les 9h, no?

  4. Jo també la tinc engrassada i espero veure al Marmo entre altres coneguts. Però també espero que no tingui cap dinar ni cap compromís que el faci girar a mig recorregut. Si és així, em presento voluntari per fer una mediació amb la Montse perquè el deixi arribar més tard.

  5. confirmada la meva participacio al disabte al Mont-Caro bueno sempre i quand em recupera del tute que ens a fotut el Team Juneda porten un altre ritme que quand ve la costa amunt es fa notar

  6. Mont-Caro.

    Em sembla que s’hauria de començar a donar idees per la sortida del dissabte.

    Jo, de moment, i sense pensar masa, proposaria anar amb els cotxes i parar uns 25km abans de Roquetes, per exemple, per Benifallet o Rasquera, llavors, entre anar i tornar, fins a dalt del Mont-Caro, sortirien uns 90km.

    Despres dinem per allí, i tornem cap a casa.

    Hora de sortida: a mi m’es igual, però jo sortiria entre 7h-8h.

    Si fem això, si algu vol, pot deixar el cotxe una mica mes a prop de la pujada i llavors reduirà els km totals, o també podria arrancar un pelet abans que els demes i esperar que l’agafessin per la pujada.

    Ja direu, però no espereu a última hora.

  7. La sortida del Montcaro va prenent forma, però abans cal fer la crònica del diumenge passat:

    Team-Juneda molt fort i Team-Torregrossa també. Oi que m’ha quedat una mica més curta que la del Centelles-2, però que s’entén igualment.

  8. Be, com que veig que la meva explicació no us ha convençut gaire, perquè no heu escrit res més, ara l’ampliaré.

    Vaig pedalar junts el Marmo, el Juanito, el Chiapuchi, el Taràntula, el Centelles, el Ramon, el company de Mollerussa (no recordo el nom) el JR, el Taràntula, l’Orteu, l’Isidre i l’Andreu de Castelldans i com podeu suposar amb tanta colla el diumenge va resultar esplendit acompanyat d’un temps molt agradable per anar en bicicleta.

    Com sempre el Centelles va donar la cara tot el matí posant un ritme espectacular gairebé sempre al costat de l’Orteu i l’Andreu. Vam pujar per Rocallaura i Forest perdent el mon de vista del ritme que ens imposaven els grans escaladors . Però el més bonic de la jornada va ser retrobar-me amb tots aquest companys de pedals després de molt de temps de no coincidir “Pere et vaig trobar a faltar”. Espero repetir aquestes sortides més sovint i que s’apuntin els que van faltar.

  9. ai parlat am ma germa i el disabate van al Delta desde el Vilosell i per tornar an llogat una furgoneta am remolc preparada per porta btt i els coste 240 euros entre 7 es una opcio
    un altra opcio es deixar els cotxes a Gandesa i anar desde Gandesa Pinell de Brai a sortir a Benifallet total km 130 mes o menos contant els 20 km de descens del port que no es tindrien que contar
    crec que tindriam que sortir com mes aviat millor per no agafar molta calor pujant el port si pot ser les 7 millor que les vuit de Torregrossa a Gandesa 1 hora i poquet

  10. Ep; Supers…..
    quina enveja, no pareu mai… ¡¡¡¡¡

    Desde la QH que estic a dieta ciclistica…. m’ha anat be per que tenia feina atrasada…. intentaré sortir un dia d’aquesta setmana per veure el meu estat…. i aveure si m’animo.

    El dia de la platja segur que vinc…..
    a veure si puc pedalar amb tots vosaltres…

  11. conque vec que dieu res proposo sortir a les 6 am cotxes cap a Gandesa per poder sortir maxim 7.30 am bici per no pujar el port am massa calor tot i que en fara molta de calor pero si podem comensar a pujar mes o menys 9.30 no cal fero a les 11 i despres un bon dinar a Gandesa
    se accepten sugeriments semble que estigueu desapareguts

  12. Jo estic espantat. La meva idea era anar a pujar el Mont-Caro fent menys km, ja que el diumenge volia sortir amb el club.

    Ara veig la terrible força que encar li queda al Centelles i fa esfareir!!!!!!!!!

    També veig que ningú mes diu res. i No queda masa temps. Jo crec que ja hauria d’haver cantat tothom.

    Bé, esperem a demà i si nigú mes diu res s’haurà de fer un pensament.

  13. El dissabte m’ha sortit un compromís i no puc anar a pujar el Montcaro. Ho sento i espero que els que hi aneu us ho passeu molt be.

    Però, el diumenge si que seré a les 09:00 h. davant de cal Pele per fer la sortida programada.

  14. hola , jo al montcaro no puc vindre tinc mooolta feina , algú ha de treballar amb aquest pais , pero al diumenge si que seré al Pele a les 9h.
    respecte al dia de la platja soc partidari de sortir a les 8h. esmorzats i als de la Btt no veure’ls fins que arribin a la platja .

  15. ah¡¡ 35€ per anar a la platja???? , però si el menú al Centurion val 18€ i L’autocar esta pagat … ami els números no em surten

  16. Pere, el menú val 18 € sense veure, i aquí i tens que sumar l’habitació que ens deixen i la sala per deixa les bosses i poder-nos dutxa, i si no saps llegí jo no en tinc cap culpa però al soci val 30 € i no 35 €, al que no es soci se li suma 5€ per l’autocar i per diferencia una mica el soci del no soci, i apuntat d’una vegada avera si no tindràs lloc.

    Jo el diumenge també vindre a les nou a cal Pele, no puc vindre al Mon-Caro, em passar igual que el Pere, tinc molta feina, je,je,je.

  17. JA VEIG QUE ANCARA TINDRE QUE ANAR AL MONT-CARO TOT SOL SI TENIM QUE SER POCA COLLA PER MI O PODEM DEIXAR PER UN ALTRE DIA
    ELS DE JUNEDA QUE DIUEN PODEN VINDRE TOTS?
    LA RUTA PLANTEJADA ELS SEMBLE BE? MASSA LIGHT?
    SI VOLEU PODEM CAMVIAR PERQUE PUGUI VINDRE EL PERE I EL CAIMAN PERO EM SEMBLE QUE BUSCA UN DIA QUE ENS VAGI BE A TOTS SERA UNA MICA DIFICIL
    TARANTULA PODEM FER UNA COSA SI NOMES FALTEN EL PERE I EL CAIMAN I PODEM ANAR I QUAND AM ELLS EL VAGI BE I TORNEM I ELS PODEM FER DE CICERONE
    ESPERO RESPOSTES
    JO EL DIUMENGE SINO ANEM AL MONT-CARO IGUAL NO PUC VINDRE LA QUE TINC UN SOPAR I SEGU QUE FARE TARD

  18. ep!! a titol informatiu he de dir que el passat dissapte 3 vaig fer un altre cop la ruta de les borges fins al conegut monestir de Montserrat…
    pero aquest cop amb els del ateneu…117 km i 2200+-…
    si ja se que aixo no es res… aixo es un caramelet comparat amb el mont-caro…el que vull dir es que sembla que si vol anar pero no se sap com tornar…”heu pensat a escampar motlles de pa” durant l’anada??? jajajaja….aixi el tornar no te perdua sino pregunteu a en “Patufet” aixo si no deixeu les engrunes a l’aguait dels pardals…jajajaja…
    be doncs feta la broma… ara el serios es que naltros, els del bonic poble del Vilosell aquest dissapte 10 enfilem una nova ruta,del Vilosell fins a el Delta del Ebre… seran poc mes de 160 km i 2700+- cuasibe
    “nonstop”ja aviam pensat amb les motlles per tornar pero ho hem descartat perque si les amagem dels pardals els i posarem en safata als ratolins per lo que el que hem fet es el seguent… ens hem posat en contacte amb una empresa d’esports d’aventura del Delta munten sortides guiades en btt i excursions varies,tenen microbus i remolc per bicics donat que tambe en llogen i com “pagan Sant Pere canta” en arribar naltros alli un conductor d’ells i la furgo amb el remolc ens tornara al lloc d’origen “el Vilosell” per el modic preu de + – 240 eurets i penseu que es millor algo semblant a aixo…que no pas les dites moltlles de pa….
    apa salut i bona pedalada….
    (es podria mirar per Tortosa? no se jo ara mateix”) a… perdo l’enpresa aquesta es diu “Deltaventur” igual aquesta us posa en contacte amb un altra… o ella mateixa ho pot fer …tot es parlar-ho…
    ara si salut i pedals

  19. Pere, com et va anar a Andorra? Que no ens expliques res? Que estàs fort o fluix? Que hem de patir el diumenge si bens? Va home explica que estic ansiós de saber del teu estat de forma, doncs, fa molt temps que no coincidim hi he de preparar la tàctica o replegar-me esperant temps millors.

  20. Andorra es la marxa mes guapa que he fet aquest any , els ports mes forts 3300m. acumulats de desnivell i tot amb 110km. i la única marxa amb final a dalt del port , un bon dinar al acabar i i una organització exemplar , la teniu que fer algun any .
    Respecte la sortida de la platja jo no m apunto , la Mercè ja be amb el cotxe , no voldreu pas que posi la meva bici amb un autocar amb trenta bicis de gama baixa al damunt .

  21. Bé, ja veig que la sortida del Mont-Caro, no ha tingut molta acceptació.

    Ho deixo per mes endavant, a veure si un altre dia algu mes s’anima i hi podem anar.

    El diumenge ens veiem a la sortida desde Torregrossa.

  22. aquesta nit tinc un sopar aixo vol dir que fare tard i dema sino me adormo vindre a Torregrossa per anar a confesarme a les avellanes

  23. Ep;
    L’altre dia vaig aconseguir sortir a pedalar un parell d’hores………….. Uf , quina calor….., ho faig per no fer el ridícul el dia de la platja…….
    Fins que inventin un maillot amb aire acondicionat no penso sortir a pedalar…..

    Siiiiiiiii la de Andorra és Guay i dura de cojones….. Jo la vaig fer ja fa uns quants anys….. encara que el recorregut és el mateix en un 90%. Li deien la ruta de “Les Ermites” si no em falla la memòria.

    JosepAntoni, deixe’m unes cobertes Slik per la BTT que si no, igual m’agafa l’home del MALL i no arribo a la platja, em quedaré a dalt de Prades “a la fresqueta” fins que torneu.

  24. el blog esta de vacances o alo millor estan tots a la UVI
    mini cronica de les avellanes
    sortida am forsa ciclistes alguns de ells de elit
    Albert Isidre Domingo Orteu Caiman Tarantula mecanic PELE Pere Chiapuchi Baro Juanito Presi (que quand va arrivar a Belloch i veient el percal va dir aquet no es el meu grup i va girar) i jo no cal ni dir que fins a peu de port vam anar a ritme de Tour i despres nomes entrar al poble de Gerp mes depresa que al pla pujada a Vilanova de la Sal segons em va dir un ocellet am un ritme per destrosar el record si no fos perque al premi de la montanya el Team Juneda ens va vindre a remolcar i despres ja vam anar pujant mes tranquils
    Avituallament a les Avellanes am la grata sorpresa de que ens esperavent el JR i aquell noi de Miralcamp que ancara no se com se diu acaba de menjar i veure i tornemi que ens espere el aire de cara fins a casa am encerrona incorporada a Corbins i no cal ni diu ancara mes depresa ja que el aire de cara ja les te aquestes coses

  25. aviat la cronica de Riumar….

  26. pero no tant aviat ….


Deixa un comentari

Categories

