Enviat per: caiman | 15 juliol 2010

Sortida. 18 de juliol

Resta suspesa la sortida a la platja prevista pel dia 18 de juny per manca d’inscrits. Esperem poder oferir-la en una altra ocasió, si els socis hi estan interessats.

______________________________________________________________

Sortida del dia, 18 de juny

09:00 h. a cal Pele.

TORREGROSSA,  BORGES BLANQUES, ARBECA, BELIANES,  GUIMERA, VALLFOGONA DE RIUCORB, CERVERA,  MOLLERUSA,  TORREGROSSA ,

• 110 KM .
  • 1037 m de desnivell acumulat

Responses

1. Hola companys, sentim no poder fer la sortida que hi havia prevista a la platja aquest cap de setmana, però la poca inscripció a la mateixa ha fet que ens replantejàssim si valia la pena paga r un autocar per tant poca gent o calia reservar aquests diners per una altra ocasió i hem decidit que aquesta era la millor alternativa.

Però aquest cap de setmana tenim sortida normal i llenya de la bona (per si no fa prou calor). Ens veiem el diumenge a les 09:00 h. a cal Pele

2. per fer ho un altra vegada ho tindreu que fer mes be , ja baix dir que 35€ per persona no es un preu popular , si el club posa l’autocar es tindria que pagar els 20€ per el dinar i prou,llogar una habitació per les bicis i dutxar-vos encareix el preu , els cinc euros de mes pel no socis també es una errada perque fora dels cuatre que corren els familiars no ho son de socis .
    si ho voleu fer amb cotxes particulars per mi hi estic d’acord , i si no el Perera te un altre autocar mes petit.

3. Pere, quant vam apujar la quota vas fotre merder perquè era massa car, quant fem una sortida, fots merder perquè es massa car, Pere, si no vols pagar quota de soci tens que pagar el que val, si pagesam 100 € de quota el club podria subvencionar mes les sortides però com es paga 12 € no es pot fer miracles, pagant l’autocar ens marxaven els diners de les quotes de tots els socis, per això em decidit no anar-hi.

Ha !, Pere, i si tots el socis col•laboren igual que tu quant fem una sortida, no en farem gaires de sortides.

Ens veiem el Diumenge a les nou……………

4. defet encara que la sortida sigui ben pensada es difícil mobilitzar a la gent , l’única manera de fer sortides es ajuntar-nos els quatre interessats i fer ho amb cotxes particulars així no cal cobrar a la gen per davant ni trucar a l’hotel ni buscar autocar ni res i si a ultima hora fa mal temps en quedem a casa .
    Ah¡ Carles donar l’opinió no es fotre merder , tens que estar a l’altura del teu càrrec i ser mes diplomàtic , que ja som prou grans.

5. L’objectiu de la sortida era fer club, però també hi ha altres maneres de fer-ne. El diumenge tenim l’oportunitat d’anar a fer una ruta turística per la vall del Corb i continuar per la nostra magnífica Segarra “parant si s’escau, a la font de la Guàrdia Lada, continuant el recorregut visitant la Universitat de Cervera (una meravella arquitectònica) i retornant al nostre poble passant per la comarca del Pla d’urgell i per Mollerussa (la seva moderna capital)

Oi que val la pena venir el diumenge a pedalar amb CCT, amb la companya “espero i desitjo” del CCP i dels nostres companys d’altres poblacions de les terres de ponent.

Carai, que poètic que estic, tindria que treballar pel “Ara Lleida”.

6. em sap forsa greu no poder venir el diumenge a fer ruta turistica per tantes comarques pero tinc que anar a terres volcaniques a buscar part de la familia doneu records al home de La Guardiolada que cada vegada que pasem per alli ens done de beure i als mes valent un trago de vi
    no us ataconeu massa que de Cervera a casa casi sempre toque aire al morro

7. Pere: si no pot venir el centelles tindràs que portar tu el ritme de Cervera cap a casa, perquè jo estic en una fase mística que m’impedeix tirar del grup i tinc que plegar-me al ritme dels més bons. Així que ja ho saps, fes-t’ho com vulguis però a la tornada pringaràs.

Transcripció de la conversa telefònica amb el taràntula:
    caiman: Ring, ring, com estàs?
    Taran. Amoinat, això de les vacances és un rotllo. No em deixen picar a ningú.
    Caiman: Tranquil homa, que el Pere no pot entrenar. Està collint amb les Paraguaies.
    Taràntula: Enyoro al Chiapuchi. Somio amb ell i em passa el mateix amb el Marmo i la resta de cicleros del club.
    Caiman: Aguanta que et queda poc per tornar.
    Taràntula: No sé si podré.
    En aquest puny es va posar a plorar per enyorança i va ser impossible continuar amb la conversa. Per això, em de fer pinya amb ell i enviar-li ànims perquè se li acabin les vacances ben aviat i pugui retornar a la vida normal, picant a tor i a dret.

Caiman:

8. Qui ho diu que la sortida a la platja no es fa ? jo ara surto cap a Cambrils amb bici per quedar mi el cap de setmana al apartament amb la família i demà venen el pare i el Salvador amb bici , si em busqueu soc al Centurion i si em truqueu i no responc serà que soc a la piscina , Carles si bens t’invito a un coktel a l’hotel m’entres t’explico el que en penso de les quotes de socis .
    Caiman , no puc vindre el diumenge a la ruta de Cervera , no i puc ser a tot arreu .
    Salut i peles nens .

9. estic veient que el blog esta un pel tens aixo o deu de fer aquesta calor que fa.
    jo dema no puc vindre pero aquet demati me e tret la espina 6.30 sortida de Borges,Vinaixa,Vimbodi,Poblet,Prades,Albarca,
    Ulldemolins,Bellaguarda,La Granadella,Soleras,Albages,Castelldans,Borges
    El Sigma 800 ma dit que em dedica a la petanca 132km 5h.3 min.
    el diumenge que be si el tarantula ancara esta de vacances podriam anar am bici a Commarruga desde Torregrossa a ferli una visita per veure si li fem pujar una mica la moral no fos cas que agafes una depresio.

10. Aquest diumenge hem estat pocs, però hem fet una sortida superbona.

El nostre benvolgut DOC, ens ha acompanyat a la resta (Marmo, Chiapuchi, Caiman i fins Valfogona també el Presi)

Hem fet una mitja molt decent i de tornada des de Tarrega a Mollerusssa fent relleus a un ritme constant, com si fossim el SAXO BANC, amb un Marmo estelar.

Vam veure aigua de la Vall del Corb, vam poder gaudir de la magnifica Universitat de Cervera i tot sense baixar de la bici i a velocitat de Pedrosa. Ho sento pels que no ens vareu poder acompanyar, però la vida és així.

Valoració individual.
    – Marmo: constatnt. Com en els seus millors temps, ha tornat l’IGOR.
    – DOC; sobrat. Amb la segona bici i escalant sense cadena.
    – Chipuchi; vigilant. Esperant l’oportunitat per demarrar-te i deixar-te fora de servei.
    – Caiman; atornillat. Tothom li fot llenya.
    – Presi; majestuós, (ho faig per fer-li la pilota) és una barreja de Contador iSlech.

11. Centelles!!!!! però que fas??? para un mica que, un diumenge que vinc i vas i surts dissabte; la veritat és que sortir amb els de “casa” m´encanta i més si es fa a un ritme portable (per a mi és clar), el Caiman ens va fer unes classes pràctiques de bon ciclisme i el Marmo i jo vàrem fer de bons alumnes, en Ciapucci no li calen lliçons al darrer Km és capaç d´sprintar i deixar a més d´un (jo) penjat, encara noto l´efecte Trilita del maillot (sols una rentada); espero tornar a pedalar aviat amb tots.