Enviat per: caiman | 16 Agost 2010

Sortides Agost

Hola companys,

No actualitzaré les sortides fins el mes de setembre per vacances. Les podeu consultar a la web del club (hi ha un enllaç a la barra lateral). Fins a les hores, podeu deixar els vostres comentaris en aquesta entrada.

__________________________________________________________________

La sortida programada pel primer diumenge d’aqgost és la següent:

TORREGROSSA, MOLLERUSSA, ARBECA, LA FLORESTA, L’ESPLUGA CALBA, OMELLS DE N’AGAIA, SENAN, ESPLUGA DE FRANCOLÍí, LES BORGES BLANQUES, TORREGROSSA,

98 Km

Anuncis

Responses

  1. No he tingut temps de llegir els comentaris que heu fet durant l’agost. estic al poble i no tinc internet (quina sort). Avui he pogut comentar-me i posar aquest escrit. Fins el setembre no tornaré a fer sortides amb el club, però, avui me’n vaig amb el Taràntula i el Chiapuchi a fer els pedals de foc.

    Ja us contaré com ha anat i si he sobreviscut a les picades i a les ….puchades.

    Adéu i fins aviat.

  2. tot-hom de vacances …i no es maco aixo?….sol, platja, sangria, tinto del verano….

    vale que ho paseu be ja vindran les verdes ja….
    be el que passa es que el proper dia 28 a prades fan una marxeta de no res en btt la llarga mireu com son aquest paios es de tan sols 30 km…
    pro ,ull viu 1200 + que menys positus ,no calen mes motius per anari oi que no?? i aura fuet de tres punxes que no es troba cada dia aixo…a prades falta gent….jo hi sere…

  3. el diumenge no vindre a pedalar marxo am la familia a comensar el cami de Sant Jaume que ancara que no us o cregueu no el fare am btt sino que a peu el que tampoc no se es am quants anys

  4. JOSEP ANTONI, suposo que ja estàs inscrit a la Turbon Tour del 04/09? Si hi vas, ja quedarem! L’Albert i jo ja hem fet la inscripció.

  5. ostres carles!!!! que fort… aquesta es per homens i jo encara no hi arribo aqui.. esteu molt forts valtros, esteu inscrits de debo o es el dia dels sants inocents…ara mateix baig a la web a mirar que tal ,com es fa aixo un dia, dos, tres????,un mes….? es festa major a borges ho veig negre la jefa hem tallara el coll…salutacions!! estarem en contacte per si sona la flauta per casualitat…

  6. Jo aquest diumenge tampoc vindre amb el club, tinc la dona i la filla a la platja i jo com tinc feina he d’anar-hi el diumenge amb bicicleta, sort que el Taràntula vindrà de la platja a Torregrossa i ens trobarem, per torna junts a la platja ( Comarruga ), ja ens veurem el diumenge que be, que es el dia del club, adéu…………………

    Marxo a les set del mati, si vol vindre algú os deixo el meu telèfon 671319975, adéu un altre cop……………..

  7. JOSEP ANTONI, estem inscrits, marxem el divendres i ens quedem a dormir a Egea i l’endemà la non stop, 115km i 3600m de desnivell. A veure que tal. Si t’animes ja ho saps. I si s’anima algú altre també.

  8. enveja sana!! carles…espero que ho disfruteu força…no podre venir pero m’agradaria estare de vacançes i serem fora…cordeus be les sabates que 3600+ no es broma…salut i força als pedals que us fara falta…

  9. bona tarde desde Zubiri ja em fet dos etapes del cami de Sant Jaume la de ahir trevessar els Pirineus molt dura 8 hores caminant avui no tant dura pero deu ni do de moment els peus responent cap ampolla tocare fuste por si a caso
    el Diumenge tampoc vindre a pedalar men vaig a celebrar els 20 anys de aguanta a la dona

  10. Manolo de Cospeito (Lugo) estaba concursando en Quiere Ser Millonario,
    y hacia el final del programa estaba ganando 500.000 euros.

    “Lo has hecho muy bien hasta ahora” le dice Carlos Sobera, “pero para la última pregunta por un millón de euros solo te queda el comodín de la llamada. Es una pregunta muy dificil… ¿quieres continuar?”

    “Claro” dice Manolo, “vamos allá”

    “¿Cuál de las siguientes aves NO construye su propio nido?”
    A: Gorrión
    B: Tordo
    C: Urraca
    D: Cuco

    “No tengo ni idea”, dice Manolo, “así que usaré el comodín de la llamada para hablar con mi amigo
    Paquiño en Cospeito. Manolo hace la llamada y le repite la pregunta.

    “Arredemo Manoliño” dijo Paquiño, “Está tirao, es el cuco”

    “¿Estás seguro?”

    “Carallo, si que lo estoy”

    Manolo colgó el teléfono y le dice a Sobera, “voy a poner como respuesta el cuco”

    “¿Es tu última respuesta?” le dice Sobera “Si señor” le responde Manolo.

    Hay una larga, larga pausa, y entonces el presentador grita “¡¡ Cuco es la respuesta correcta !! Manolo, has ganado un millón de euros !!!!!

    La noche siguiente Manolo y Paquiño están celebrandolo en una taberna de Cospeito.

    “Dime Paquiño, ¿como demonios sabías que el cuco no construye su propio nido?”

    “Porque vive en un reloj, carallo”

  11. Molt bo JosepAntoni, quines ganes d’escriure que tens, ets un crac……….

  12. Bones a tothom, el bloc esta de vacances, sort que ni han alguns com el Josepantoni que el mantenen viu.
    El dijous bai sortir un rato en bici pel dematí per-que a la tarda em toca treballar, bai anar direcció a Tarres i bai veure un ciclista de lluny, res tinc que agafar-lo, i després de ficar tota la carn a la graella el bai agafar, que endevineu qui era,…… pues si era el Caiman ham BTT, em va dir que estava de vacances a Fulleda, que era la festa major, i que despres marxava de vacances, renoi ell si que en-sap…..
    No-mes en queda dirvos una cosa que el diumenge es el ultim diumenge de mes i toca esmorzar, sortida a les 8´30 a cal Pele.

  13. Tens raó Ramon, aquest diumenge es el dia del club i per tant toca sortí a les vuit i mitja del mati, s’anirà a esmorza a Castellnou de Seana, com bec que a la gent ja li agrada no ho cal canviar, al mes de Setembre ja miraríem de canviar-ho,si el socis i estant d’acord .

    Jo sortiré mes aviat per poder fe mes km, suposo que a les vuit i mitja serè a casa del Pelegrí, si no i soc, tireu capa Castellnou de Seana que jo vindre al reves, adéu i fins dema…………

  14. ja som al septembre i vec que totom ancara esta de vacanses el diumenge tampoc podre vindre a pedalar es la festa major i estare resacos de tan ballar

  15. Dimecres dia 8 de Setembre la volta a Espanya acaba la etapa, a Pal (Andorra), si algun esta interessat en anari, que ho comuniqui ho digui algo, jo segurament i aniré.

  16. que hi haurà algú demà ? perquè si no em busco la vida per un altre lloc , manifesteu-se o calleu per sempre amen .

  17. Ja tinc la bici nova, que be que va, nomes os puc dir que frena molt be, no tinc temps de provar-la, ahir a les deu de la nit donava toms pel poble, ja tinc ganes de ser el diumenge per poder-la provar.

    Pere, jo si que vindre, ( ara el Pere si el sentiu-se’m diu, varrrr ) però no ser si jo no estaré a la teva altura, o tu no estaràs a la meua, diuen que quant s’estrena una bici nova, es pedala mes, no ho ser ja ho veurem que aquestos dies estic molt cansat, ja em fai vell.

    Per cert, lo Taràntula i el Caiman que encara fan vacances, ho es que no saben engegar l’ordinador, ho no es recorden de teclejar el teclat, que vindreu aquest diumenge ? , que el Pere os enllora collons, avera si veniu que el Marmo i jo també os trobem a faltar, adéu i fins dema………..

    Amb la bici nova, es clar……………

  18. Jo demà vindré i a les 9:00h estaré al punt de sortida, preparat i recuperat que porto 3 dies amb gastroenteritis i vomitan fins i tot l’aigua, però ara ja estic recuperat.

    Pere, demà et vui veure. I als demes també.

    Fins demà

  19. Si, si, si!!!!! Ja he tornat i estic preparat perquè el Pere, el Taràntula, el Carles i tots els qui us hi vulgueu apuntar , em foteu llenya aquest diumenge, doncs penso venir.

    He estat gairebé tot l’estiu en un aiguamoll posant la meva panxa caimanera en remull.

    La propera setmana actualitzaré el bloc.

    Centelles: Bona festa major.

    Us he enllorat molt.

  20. Menys mal que estan vius el Taràntula i el Caiman, fins dema a les nou, adéu……………..

  21. Sento no poder vindre dema, en-toca tor de mati.

  22. Ep companys!!!! aquest diumenge ens vam retrobar a les carreteres i vaig poder comprovar que continueu com sempre de gauis.

    Cal destacar la bona forma del Carles i del Marmo que van fer tot el recorregut com a dos campions. El Marmo super, guiant el gran pilot pels plans i el Carles sense despegar-se ni un pel del grup.

    Pere; estàs fet un campió com sempre i tu Taràntula, com pot ser que no perdis mai la forma?

  23. Chiapuchi: on etssssssssssssssss? T¡he trobat a faltar

  24. Chiapuuuuuuuuuuuuuuuchi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

  25. Eppppppp, companys….

    El cap de setmana passat vaig estar de farra en un poble prop de Sitges, i el proper cap de setmana estic per la Cerdanya….
    Encara que fa molta calor i pedalar amb aquestes temperatures no és recomanable per la salut, ni per la força del….

    MARMOOOOOOOOOO, que tal per Mallorca, ??

    No dubto pas que, el Taran i el Caimàn tenen les dents afilades…….. i tu PEREEEE ?’?

    Ostras , el Carles amb una ORCA….
    qui mossega més fort, un Caimàn o una ORCA.??

    JosepAntoni, fiquens un altre acudit que el bloc està una mica depre……


Deixa un comentari

Categories

