Enviat per: caiman | 2 Desembre 2010

Del 5 al 8 de desembre. Sortides

Vídeo de la setmana

Carretera:

1r DIUMENGE

TORREGROSSA , BORGES BLANQUES , L’ESPLUGA CALBA , ELS OMELLS DE NA GAIA , VALLBONA DE LES MONGES , MALDA , SANT MARTI DE MALDA , TARREGA , MOLLERUSA , TORREGOSSA , 94 KM .


LA PURÍSSIMA

TORREGROSSA , MOLLERUSA , ARBECA , VINAIXA , LA POBLA DE CERVOLES , CERVIA , CASTELLDANS , TORREGROSSA , 95 KM.

BTT

A les 09:00 a cal  Pele i agrupament als 9 salts a les 09:30 h.

Responses

  1. A traició, no ho hauria de dir, però li he fotut el cop a traició. Jo estava amagat prenent el sol “com be diu ” plàcidament i l’he vist venir com un míssil amb un fibló a la punta i a més preparat per picar-me i m’he tingut que defensar com he pogut.

    Aquest cap de setmana BTT i espero trobar-me a Marmo “vull dir l’Igor”, que està fort com un m…….l i algú ho havia de dir.

    Ramon, on etssssssssssssssss,,,,,,,,,,,,,?

  2. epppppppppppp ja veig que la BTT ha despertat amb força doncs aquest pont si, vinc cap a Ponet a tastar camins i lo que fagi falta, a Guissona, Noguera, Garrigues …
    Diumenge a cal Pele??

  3. que fem el diumenge btt o carretera ?
    si fem btt marxa Arbeca?
    ruta sobre la marxa estil diumenge passat?
    trialera secreta del Pere a Castelldans?

  4. Ha dit el temps que plourà, una mica,ens mirem el temps avui i decidim el que farem el diumenge, si fem btt fem la marxa d’Arbeca i si fem carretera per l’amenaça de la pluja fem la ruta marcada al bloc, dema o decidim.

  5. Centelles no bull sentir parlar del non estop, que ala feina ja fa dos anys que el fai, ja tinc el calendari laboral del any que ve, i em-toca treballar,27 caps de setmana.

  6. Pobre Ramon, sempre el fan treballar el cap de setmana, però això no vol dir que no entreni perquè entre setmana no para de sortí, per cert Ramon, em vas dir que el diumenge vindries amb btt, que vindràs?, si vens el diumenge marxarem a les nou del mati, els Caimans tenen fred al mati per això sortirem mig hora mes tard.

    Que voleu fer el diumenge, el temps va dir que igual no plou, i si plovia que plouria molt poquet, a mi mes igual, el que diguem faré, però sortim amb bici que a mi ja m’han xafat tot el cap de setmana de bicicleta que volia fer, nomes puc sortí el diumenge, el dilluns port Aventura, el dimarts em toca treballa, una estona, però em toca treballa quant tota la cooperativa esta de festa, intentaré sortí una estona al mati, si puc, i el dimecres a dinar a Barcelona que la meua dona t’he una germana que es diu Concepció, que hi farem….

    Aneu digen el que voleu fer…………

  7. Però que ja heu penjat la BTT??? Pere on ets, i el tio que coneix tot i mes de la Noguera?? Enric que vull veure com baixes parets!! aquest Presi des de que te bici d´asphalt ….

  8. jo demà tinc pensat anar a la marxa de Guissona , si voleu quedem el dilluns per fer carretera , a Guissona no estic preinscrit i encara puc canviar de opinió , però tinc ganes de ferla , ja tindrem dies per fer rutes per aquí , també recordo que tinc el amic de Balaguer que te rutes noves per allí , Doc si no et beix demà espero beuret dilluns o dimecres .

  9. El Pere vol anar a Guissona perquè té por de que li piqui una taràntula i li mossegui un caiman.

    Fem BTT que vull que el Doc vegi com s’enfila per les parets el centelles, com baixa les trialeres el Marmo, com fa volteretes el Taràntula, com fa el quart torn el Ramón i com el Presi baixa tocant el peuet a terra a les trialeres “la bici de carretera li ha afectat l’equilibri i algú ho havia de dir”

  10. no em parlem mes dema btt que si fa el dia de avui fara molt bon temps
    al caiman se li a apegat el dit del diputat Jordi Tarda de Esquerra pero li falta una paraula ell diu “perdoneu pero algu ho avia de dir”
    dema a les 9 als nou salts tan per fer la marxa de Arbeca com per fer com diumenge passat ja que el tros que vaig fer me o vaig passar forsa be

  11. acabo de veure el horari de btt i e vist sortida del pele a les 9 i reagrupament a les 9.30 als nou salts es correcte aixo?
    i si es axi perque?
    es que teniu que sortir de marxa avui?
    teniu por del fred?
    esteu atrapats en algun aeroport en mans dels controladors aeris i no podeu ser al hora indicada a cal pele?
    ia algun altre motiu que em passi per alt?
    es pero resposta per part de la organitzacio i concreta la hora correcta

  12. Els Caimans i les Tarantules tenen fred i jo també.

    Demà btt, un bot per sortir de cal Pele a les 9.

  13. No he entès mai perquè a l’estiu sortim a les 09:00 h. i a l’hivern a les 08:00 h.?
    Que potser el món està a l revés?
    Que no sabeu que els caimans i les taràntules viuen en climes temperats?
    Serà que les centelles, es veuen millor a la nit?

    Centelles, tu a les 09:20 mes o menys, als nou salts i tinc per segur que ja portaràs al menys 20 o 25 km. fets.

    Doc que vindràs?

    Trilita, com va la preparació per guanyar cursa del gall? Pensa que el marmo ja s’ha posat el tovalló per menjar-lo i l’has de guanyar.

  14. pues no cal parlar mes jo dema vindre cap a Torregrossa pel cami de sempre a trovaros
    tinc bones noticies
    ja podeu comensar a tremolar

  15. He trucat al Doc i dema sera a les nou a casa del Pele, fins dema……

  16. Centelles, que em sembla que endevino per que tens bones noticies!!!!!!!!!!!!

  17. Qui collons be Centelles?, que si no no dormier.

  18. Me nen baix ha dormi que ja no se ha on poso les lletres.

  19. casom tot he fet carretera amb una de “CARRETERA ” (de lloger… pero ja ho arreglarem aixo…) quins records…entre 12 i 15 anys devia de tenir…uf!!i ara en tic 44 i torno a agafar una “corsa”
    lo Miro, lo Vasco,lo Josep del Viladoms. lo Juanito…
    lo Peries…intocables… iconos del ciclisme local… una Razesa de 3 pinyons i 1 plat de ferro ferrooooo!!!
    to be continued….

  20. estic desavut 73.5 km de camins i 1.5 km de trialeres si es pot dir de alguna manera
    tindre que fer moltes trialeres per fer la pau
    tambe tinc dale per sapiguer si el Ramon a mirat el calendari laboral i te o no festa pel dia de la Treparrriscos es algo que em trau la son i la gana espero resposta ja que estic am le ai al cor

  21. Just quan estav asortint de la dutxa, m’ha trucat el Ramón i m’ha dit que el 18/06/2011 te torn de nit i que no pot venir a la Treparriscos.

    Jo penso que s’hauria de demanar vacances aquella setmana i venir.

    Aquest any faran la Treparriscos, el Carles, el Chiapuchi i el Juanito i ell no podrà dormir al menys durant 2 mesos.

  22. molts camis poca trialera però bon ambient, la propera BTTada a veure si lo Pere (com ha anat per Guissona?) i cia. ens porten per rutes més dures i tècniques per Balaguer, encara que em semble que haurem d´esperar al Trilita; demà que fem?? jo he quedat amb lo Ramon (demà no treballe) 9h cal Pele per anar a estirar les cames al dur asphalt

  23. Man dit que el Pere a Guissona no s’ho ha passat massa be, els i ha plogut, i el Pere com te aquelles rodes tan grosses se li omplen de fang, però m’han dit que era molt bonica la marxa de Guissona, ja la farem si voleu.

    Avui no em fet massa trialeres però jo m’ho he passat força be, la gracia es poder sortí i que ens faci von temps, no ens podem queixa.

    Josepantoni, es veritat que has arribat ha casa sense pols n’hi fang? , quasi no m’ho crec.

  24. bueno… ja esta estic reviscolat…
    avui tocaba anar a fer carretera, per provar les sensacions apart de trobarme de nou amb els companys del vilosell, sempre fan carretera per lo que en btt tenia que anar sempre sol…avui hem pedalat per l’aglomerat plegats (l’estona que han tardat a despenjarme )…
    a les 8’00 ja estava apunt a la caserna dels mossos esperant al meu cosi i un altre ciclista per enfilar cap a Cervia el primer que he notat sobre la flaca es que s’envala molt amb “menys esforç” de borges a cervia en un tres i no res…la pujada al Raco del Moro ha estat força rapida..un cop al poble ens esperaven 4 persones mes i direccio a l’albi on hem conectat amb els del Vilosell…porto una bici (que m’ha deixat un bon amic de bcn) que esta força be, pero de seguida he vist que algo li pasaba al manillar, no estava gens comode amb les mans tot i tenir l’encaracio dels frens be el manillar esta encarat cap abaix, aixo a portat algun problema d’adaptacio ,no savia per on agafarlo i aixi tot el mati…be un cop retrovats tots els compoments de la serp multicolor, hem tirat cap a Montblanc pasant per Vilosell ,Vallclara ,L’Espluga, a Montblanc tocava enfilar la carretera de Rojals fins el poble…carall quin portet he? eh començat be i cuasibe no arribo 12 km han dit tambe he pogut veure que la de carretera desgaste mes que la BTT el fet de pujar animadet a fet que deixesa enrrera al gruix del pilot cuasibe a la meitat han pasat com un llamp els profesionals del vilosell i del albi i he quedat en solitari tot el cami tret del ultim km que m’ha agafat un company del vilosell…un cop d’alt el cardio a tope pero feliç..hem esperat per esmorçar pero estava a tope la Socarrimada i no hi ha agut res a fer hau girar cua i avall que fa baixada a intentat ploure i de fet a plogut baixant.. un cop a Montblanc els del vilosell voliam allargar-ho pujant els Cingles pero l’hora ho desaconsellava hem fet un cafeto a l’Espluga i direccio Vallclara a ritme fortet fins al Vilosell hon ells si han quedat i jo he sortit disparat cap
    a l’Albi ,Cervia, Borges…i fins aqui
    “vet aqui un gos vet aqui un gat, que aquest conte s’ha acabat”
    les dades :
    distancia : 126 km
    temps : 6’12 hores
    mitjana : 20 km/H
    dessnivell : 1940 mt +
    combustible : 2820 klc
    salut i pedals…

  25. si Carles, a sobre tens la prova feafent…
    deunido com les gaste la carretera el cardio a tope i les calories tambe el desgast es molt mes gran…que i farem…

  26. jo voto per anar tots am plec a parlar am el directius de la empresa que traballe el Ramon perque cambien el torn de vacances i parin la fabrica la setmana avans de la Treparriscos i la setmana seguent perque estigui al 100% de forses per afrontar la marxa am garanties de exit en cas de que ens diguin que no anar tots en manifestacio a les portes de la fabrica i fer una vaga de fam
    jo no puc sortir fins el dimecres ja ens veurem

  27. Jo proposa una vaga salvatge (com la dels controladors) perquè li canviïn el torn al Ramon. Si convé podem tallar carreteres i enviar-los al Marmo com a negociador.

    Força Trempariscos Roamon!!!! Estem amb tu.

  28. El recorregut de la marxa d’Arbeca que varem fer el diumenge és molt bonic, tot i no tenir trialeres fortes, té senderons espectaculars. És que ho veleu tot i tot a l’hora no pot ser.

    El Marmo ens va voler fer una exhibició de la seva fortalesa i de camí cap a Torregrossa, amb una carretera recentment asfaltada i de baixada, va posar un ritme molt a l’alçada del seu potencial, però vaig poder intuir alguna picada al seu clatell i alguna que altra passada que li feia tremolar les celles.

  29. doncs avui lo Ramón ja ha començat a entrenar la QH, amb les perspectives de vaga i tal com pinta segur qu té lliure així que amb lo Pere marcant ritme li he fet d´sparring, a més no puc, les sensacions són bones si continuem entrenant, demà també, que tremoli el TRT i Ramón amunt.
    Demà hi ha algú que tingui ganes de pedalar, jo he de recuperar els dies que porto de retràs, BTT o asphalt??

  30. avui el Ramon fins i tot ens a pagat el veure a l’Albi , Doc guarda forces pel dimecres que demà tinc que collir olives i no puc vindre

  31. AAA!! us en-recordeu de que em queixava cu-han ens varen posar el quart tor,les coses son com son,”lo tomas o lo dejas” i el 18/06/2011 em toca de nit,i el 17 també,i tota la setmana, si voleu fer baga es el vostre problema pro ham mi no i conteu.

    Doc avui meu-he passat mol be,pro demà voldria descansar.

    Dimecres a les 9 a cal Pele.

  32. Centelles te agraeixo que et preocupis per mi i als demés també, sobretot al meu estimat tarantula, pro les coses son com son i dorm ven tranquil.

  33. No et rendeixis Ramon, que entre tots farem força i si convé segrestarem al gerent perquè et doni permís. O això o la forca.

  34. Dema sortim el Marmo el Ricard i jo , a les nou i mitja a casa del Pele amb carretera, ens veiem………

  35. Gracies Caiman, no u dubto, ets un bon amic també, pro no serviria de res.

  36. Nois tranquils, tranquils. Us heu esverat i us atavaleu sense motiu.

    No cal fer vaga ni presions a l’empresa del Ramón. Pareu i penseu una mica. Si gairebé no hi ha cap problema. El Ramón fa torn de nit aquells dies. El torn de nit el comença a les 22:00 hores i l’acaba a les 06:00 hores. Al torn de nit no fot gran cosa per que la gent està adormida. No es cansa gaire. LLavors acaba a les 06:00 hores i la Treparriscos comença 1/2 hora mes tard que la QH. Collons Ramón que ens la volies fotre i t’ham pescat!!!!!!!! Amb 2 hores tens temps per venir!!!!!!!

    Ostras, quin descans m’ha quedat de sapigue que el Ramón ja pot venir!!!!!

    Jo demà si hi ha gent a les 9:00 hores estaria al Pele per fer carretera. Que hi dieu?

  37. Avui he fet 80 km amb el Marmo, avera qui t’he collons de feu aixo, es t’ha forticim el Marmo.

    Dema no i soc, soc a Barcelona fins diumenge que be….

  38. Finalment he tingut un imprevist i no podré venir demà. He d’anar d’enterrament.

    Per un altre cantó ja m’anirà bé, ja que no sé sí podria seguir al Marmo.

  39. Carles, si avui has fet això amb el Marmo, et recomano que vaigis directament al Arnau. Que et posin en un coma induit durant 15 dies. I que tinguis sort.

  40. el tarantula a dit de fer carretera dema pero no pot vindre
    que voleu fer carretera o btt a mi mes igual

  41. jo si que puc vindre demà , voto per fer carretera i el diumenge ja tornarem a fer Btt , i vosaltres ? manifesteu-se .

  42. avui he fet el salt al Presi i l´he deixat sòl amb l´Igor (tot recuperat), demà jo voto per fer BTT, amb algun tram una mica més “divertit” , a veure

  43. Demà no puc venir perquè tinc sopar d’amics. Fins diumenge.

  44. jo dema no puc vindre ni am carretera ni am btt em toque fer de esparring de la meva dona i no se si la podre seguir ja que la companya am la que surt li a donat planton i ami ja em nira be ja que estic bastant arrofredat o siugui que fins diumenge

  45. Jo boto fer carretera

  46. Doc em penso que es millor fer carretera, per que si no venen los btteros ham mi no farem gaires trams devertits, al-mengis el chiapuchi i el Juanito i vindran ham carretera, he parlat ham el chiapuchi i ma dit que vindrien.

  47. Doncs si no hi ha boira agafaré l´asphaltica, fins demà

  48. Ep companys com ha anat la sortida d’avui? Qui heu sortit? Que recordeu el tacte de l’asfaltica? Chiapuchi; que has cuidat al Ramon? Doc; que et senta tant be com la BTT?

  49. avui em sortit el Ramon el Doc i Jo , i dic… coll ja que avui som els mes forts del club i no em de esperar a ningú , aprofitem i anem a Prades , i si si cap a Vilanova de Prades i les Crestes i tot a bon ritme , resultat final :una hora i mitja de migdiada i tota la tarda encantat

  50. Lo diumenge se´m va escapar que no havia anat mai a Prades i ahir lo Pere i lo Ramón en van “regalar” una de les millors rutes asphaltiques que he fet, lo Ramón està fortissim i si no fos per els punxades no hagués parat ni a fer pipí, al final va haver de trucar a la “grua”, jo vaig fer d´sparring del Pere amb certa dignitat, Caiman i companyia ja podeu pedalar que us farà suar tot el 2011 (si el continuo entrenat jo es clar), no vaig poder fer migdiada i avui ja en torno a tindre ganes

  51. Ostras, ostras…………..
    Un parell de setmanes que no vinc i em perdo un munt de batalles, guerrilles i altres atacs imprevistos i difícils de contrarrestar…..
    M’esteu acollonint ¡¡¡.
    Doc amb el Pere a soles… Umm, Ummm…
    no em facis el salt, que jo sempre t’he set fidel.

    Que faig, escurso el descans hivernal. ? o torno inicio una càrrega pildoro-somatica-quimica. ? consultaré el meu horoscop.

    Ostras, algú em pot explicar el problema del Ramón amb la Trepariscos? encara no he entes res……

  52. Ara t´has passat a l´hosròscopo?? la veritat és que lo del dopping ja no és lo que era, ho miren tot i més … malament així quina roda hauré d´agullar??, amb la del Trilita ja vaig sortir xamuscat (…) però mai infidel!! fins Reis em toca “descans”, ja tens al GPS la mega baixada BTT des de més amunt de Sant Mamet???? espereu-me per fer-la!!!

  53. hola ciclistes ja veig que dimecres us vau passar de allo mes be jo no vaig puguer vindre ja que estaba bastant arrofredat i a la dona li va fallar la companya de sortida de btt i com be podeu entendre no vaig tindre opcio
    vam anar pel canal direccio Puigvert, vam trvessar el canal cap a Casteldans pel Mas de Melons punt geodesic vam vaixar la pujada forta del geodesic cap a Miravall,Aranyo i Borges total 40km no esta gens malament de aqui no res hasta la dona em fotra llenya i ara que ja em comensava a recuperar del arrofredat ahir va i em cau un ferro al dit gros del peu dret i el ultim parte medic es que tinc el dit negre i anflat com una alberginia lo que vol dir que el diumenge no conteu am mi ja que am proutes feines puc caminar

  54. Centelles; em sap greu el del dit del peu, però, tens que pensar que això et passa per treballar. Tens que fer-ho com jo i treballar poc i assentat.

  55. caiman ara em fare controlador per treballar poc i cobrar molt tot i que ara potser sira una mica al reves treballar una mica mes i cobrar una mica menys


Deixa un comentari

Categories

