Enviat per: caiman | 13 gener 2011

16 de gener. Sortida

RENOVACIÓ I/O SOL·LICITUD DE LLICENCIES PEL 2011.

Trobareu les instruccions per que us puguem tramitar les llicencies a:

  1. La nostra web:
  2. A l’enllaç “Llicencies 2011″ situat a l’esquerra d’aquest bloc

___________________________

Sortides del Cap de setmana

  • BTT: a les 08:30 de cal Pele i a les 09:00 agrupament als 9 salts.

  • Carretera: a les 09:00 h de cal Pele

TORREGROSSA , MOLLERUSA , BELLPUIG , BELIANES , MALDA , ROCALLAURA , FORES , PASSANANT , CIUTADILLA ,BELIANES , ARBECA , BORGES BLANQUES , TORREGROSSA , 98.81 km i 1023 m de desnivell



Responses

  1. Ja he penjat les sortides del cap de setmana.

    Que voleu fer? Suposo que BTT? Si és així jo m’hi apunto.

  2. Qui hi ha algú preparat per escriure el que vol fer el diumenge, o és que esteu tots entrenant?

    El diumenge pinta boira i seria un bon dia per fer una escapadeta buscant el sol, o en BTT o en carretera. Que us sembla?

  3. Hem quedat de fer BTT per les muntanyes de Prades com el diumenge passat. Ens trobem a les 08:45 a l’aparcament de Poblet per sortir puntuals a les 09:00 h.

    Pere: El Celes està preparant un recorregut especial per tu, amb força trialeres. El Taràntula té un pot de verí per injectar-te’l. El Centelles ha promés que t’ensenyarà les estels. El Marmo ha preparat una petita xerrada per tu i jo et vull ensenyar la meva dentadura nova, NO ENS POTS FALLAR. T’ESPEREM AQUEST DIUMENGE.

  4. a quedat ben clar dema a les 9 al aparcament de poblet preparats per arrencar

  5. que jo demà vaig a Cambrils, ja ens veurem l’altra setmana

  6. Pere, ja ho veig ja! Estas cagadet i tens po del Marmo, per això vas a Cambrils.

  7. estic inmens xaval

  8. El què est+a que se surt és el Marmo, que jo ho he vist i a tu encara no t’he vist.

  9. molt bona sortida per les serralades de prades temps inmillorable pel mati fresqueta am blanco incorporada pero deseguit ens ba sobra tota la roba
    al final em fet un molt bona grupeta,Marmo,Caiman, Taran,Trilita,Rac Pele,tres companys de Leida coneguts del Trilita que ens an portat per terrenys desconeguts al menys per mi am trialeres que et fan traure el hipo
    Pere ja ets pots preparar perque et vindran cops de basto per tot arreu ja que tot el personal esta inmens

  10. Em sumo a l’opinió del Centelles “sortida espectacular, trialeres superiors, temps boníssim i companys de collons”.

    La serrelada de Poblet és un lloc que sempre em sorprèn. Avui hem vist una ermita “Sant Juan” amagada entre parets de pedra i arbres única. Espero penjar algunes fotos que hi hem fet.

    Hi ha hagut alguna trialera de molt nivell, que els únics que han estat capaços de fer sense rodolar per terra o baixar-la com els cargols ha estat el Trilita i algun dels seus companys Lleidatants, encara que val a dir a dir que les seves maquines estan més preparades per afrontar aquest terreny.

    Espero tornar-h una altra vegada, mentres continuaré mullant-me en la boira Lleidatana.

  11. Fins a montblanc i pujada a l’ermita de sant joan eh??
    i ha una pujada d’infart alli….jo ho he fet aixo. vilosell, poblet, l’espluga, i davant la gasolinera et coles per entre dues cases i pista amunt avall fins montblanc…amunt per els carrers de cases adosades i xalets fins a deixar el poble i entrar al bosc i amunt que tot es pla nomes de fer memoria ja hem canso…
    dema la cronica de “150 i pico km” per aquestes carreteres interiors..i com valtros tambe hem tingut força bon temps, solet i km a dojo…salut i fins dema si tinc forçes….

  12. l’ironkid ha escrit el de dalt….ostaclar no?
    per cert i aura representacio a la cronoescalada del dissapte mati “costers de oli”?

  13. Ep………..

    Ahir jornada per disfrutar tant paisajisticament com per l’ambient i les batalletes que hi han agut, m’explicaré….
    Si que em anat fins l’ermita de sant Joan, pero NO per Montblanc Ironkid, sino per la Pena, superada la Pena gir a l’esquerra, baixada per un llarg tallafocs, una curta trialera que finalitza a l’ermita.
    Aquesta ficaré la ruta en la web de BTT.
    ESPECTACULAR aquesta curiosa ermita incrustada en la roca viva rojenca de Prades….
    Si conec la pujada en la que fas referència ja que la vaig fer fa uns 10 anys…..

    Hem fet la ruta amb 3 companys de Lleida en que un d’ells que es diu Jordi Baró i company de moltes aventures, coneix amb pels i senyals tots els racons de Prades, zona del Montsant, zona de Ulldemolins etc.
    Ell, ens ha marcat una bonica i DURA ruta diferent a les fem normalment…
    Yuuuuuuuujuuuuuuuuuuuuu, trialeres a dojo i canya……. pedrs, arrels arbres caiguta, rames….. a tope..
    he disfrutat com un enano amb els piques amb els de Lleida i cada un ha fet la guerra pel seu compte….
    Només bull dir que la suspensió del darrera ha fet tope varies vegades, feia temps que aixó no passava…..

    Feta l’ermita i les trialeres adjuntes hem remuntat fins la font prop de la Pena….
    pujant aquesta última remuntada la cosa s’ha desmadrat……. el Caimàn intractable, jo he intentat seguir l’infernal ritme del Centelles,en persecució del Caimàn, que m’ha REVENTAT, llavors el Marmo, que previament l’havie’m despenjat, ha remuntat pel darrera i m’ha rematxat, trepitjat i masacrat ¡¡¡
    El Taran amb el seu ritme salsero ha fet amb molta dignitat l’exigent circuit, i no cal dir que el PELE ha fet un bon rodatge i promet entrar en batalla a questió de setmanes….

    PERE……… egrasa’t be les rodes que al Caimàn, li ha sortit un espoló a la punta de la cua que si et fiques prop d’ell et fot una fuetada, amb els efetes de 3 picades tarantuleres concentrades… al Loro…..

    DOC….. help my…. ja veus que si no m’aconsegueixes “pistaxo” sigui com sigui tindré que abandonar aquest esport i tirarme a …… altres bicis..

  14. pos jo segueixo estan inmens, i el tarántula no em fa por , ni els caimanets domesticats de acuari

  15. esclar… que hi han molts camins per anar a roma i el mateix pasa amb l’ermita de sant joan…
    be doncs jo ahir vaig fer d’aiguader als
    totpoderosos galgos del vilosell, per carretera i varen portarme per uns llocs macos no molt forts no… pero el seu que, ja el tenien ja…
    sotim a les 9,00 tocades i enfilem Montblanc,La Guardia,Pira,Sarral,Cabra del Camp,Santes Creus,Les Pobles, uff.. i no queda res encara, no hem fet cap port i ara en farem un que no es fort pero llarg…ens desviem a l’esquerra per enfilar un portet, que ens portara despres de pedalar una bona estona, fins al bonic poble de Querol… sembla que ara unicament pot baixar aixo pero no encara aurem de pujar mes i mes…continuem el periple fins a Seguer,cap a Pontils d’alli una pista asfaltada com la de “Torregrossa a Bellvis”pero pujadeta….fins a l’encreuament de Vallespinosa…Vilaverd de Queralt,Rocafort de Queralt..toca parada i fonda coll…que ja en portem una bona tanda..un cop reviscolats “Sant Tornemi” que no hem fet res…d’aqui fins a Solivella sense tocar cap poble tot interior…Blancafort,altre cop som a casa com aquell que diu… l’Espluga de Francoli,Poblet..aqui portem un company que fa temps que no entrena i esta despenjat…l’esperen els Galgos jo que “hem penso” que es d’hora…. els hi dic que encara no estic acabat i pujare els Cingles de Prades…hem deixen fer solet…tot just abans de pujar els Cingles a la zona de picnic omplo la botella i menjo la darrera barreta que hem queda….minuts celestials per reviscolarme i poder pujar d’un cop…ja hi soc ,amunt i direcccio a Vilanova de Prades,baixada a tota maquina i al veure que el cos respon be a la llenyada que li foto,no s’hem ocorreix res mes que enfilar Ulldemolins i pujar les Crestes…”amb lo facil que era anar cap al Vilosell directe…ja he dit abans que creia que era d’hora…jajaja….altre cop baixo a tot el que jo dono “que no es molt eh??” en arribar a les crestes amunt sense parar pero cuan portaba tot just un km…algo no cuadra i tinc que parar a reposar i acabarme tota l’aigua que hem queda que no es molta….cinc minuts i amunt, ara si quue sembla que estic millor i no defalleixo corono les Crestes i entro a la pista de la Pobla encara no portaba un km que hem cau el cel a sobre… i haig de tornar a parar…,aquest cop estare 10 minuts hem falta menja ho tinc clarissim pero he de arribar minim a la Pobla…aqui comença la pelicula “Gladiator” pero el protagonista no es pas en Rusell Crow…sino que es en Josep antoni l’ironkid…pero d’iron res de res…. les baixades es feien soles perque no tenia gens de força per pedalar poquet a poquet vaig guanyant kms a l’aglomerat i per fi arriba la Pobla de Cervoles coll….paro i entro al bar del poble he de agafarme a la barra per no caure estes al terra…jajaja… demano dues koke una bossa de patates i uns pòstres de music les patates me les menjo casibe amb la bossa…ostres tu una fam….(home per 4’5 km que faltaben per el Vilosell ja podies aver continuat ) no senyor no…podia mes…avia de menjar algo… el que fos i aixo hem va anar be perque els 4’5 km que faltaben els vaig fer molt millor i en condicions… i fins aqui la ruteta que no tindra dades certes pero si orientatives….
    uns 150/160km
    unes 8 hores de bici ….si Pere sentat al seien…
    entre 4000/5000 Kcl cremades
    unes 8 o 10000 satisfaccions de ruta…
    i unes cuantes mes de tornari….
    “apa salut i que sigui lleu…”amen”

  16. Josepantoni si al hivern fas aquestes rutes al estiu acabaràs cremat, en cara que sigui del Sol.

  17. Ostras Ironkid, ets un crac. T’admiro perquè quan surts en bici sempre penses en allargar la ruta pe fer-la més heroica i quan ho faig jo sempre penso en escursar-la per no petar.

    Quan sigui gran vull ser com tu.

    La teva crònica setmanal l’espero amb impaciència, tal com faig amb el diari Sport el dilluns per veure la crònica del partit del Barça. Ironkid, ets el nostre Barça.

  18. graçies Caiman.
    sempres es agradable rebre un copet a l’espatlla,dels profesionals.
    tot i que ja se on soc jo…salut

  19. Deunidooooooooo……………….

    Ironkid, Crec que amb la preparació que estas dun a terme la QH es una prova “mini” per les teves prestacions.
    Podries fer per exemple, una QH + la de Graus + La Bonaigua en una mateixa jornada ¡¡¡¡
    Així et podries enfotre dels pro i els semi pro…..

    Pregunta :

    Quina clase d’alimentació heu rebut de petits la família Domenech ??? per estar IMPRESSIONANTS TOT L’ANY ??

    Pereeeee, un dia d’aquets, que estiguis aburrit i que vulguis descansar, es a dir, estirar una mica les cames, pots baixar del pedestal i acompanyarnos i donar-nos sabis consells ciclistics ala penya…….

  20. JosepAntoni deixat estar de Quebrantas i altres mariconades , lo teu son les brevets i les curses de gran fons con Barcelona-Perpinya_Barcelona. Paris brest….ect els de Juneda potser en faran alguna

    http://www.rusa.org/pbp.html

  21. Per, ja fas propaganda de Juneda? Que no ho saps que primer és la QH i després ja no hi ha res?

  22. de petits menjavem per esmorsar un plat de sopes am un ou a dintre i tinc que reconeixer que no me agradavent gens a i tambe a la nit despues de sopar un vas de llet am colacao

  23. Notícia d’interès pels socis- A partir d’avui hem de canviar la dieta, ja ho sabeu, si voleu ser fort i cal sopes amb ou per dinar i llet amb colacao per sopar.
    Vaig corren a la cuina a començar a preparar-ho-

  24. el “jefe” s’ha deixat una cosa important…
    cap de naltros marxava al mati a l’escola sense averse acavat primer totes les sopes bullides……eccsssss…pero efectiu….si ho era…

  25. Jo ja estic inscrit a la Treparriscos, ara ha entrenar que tinc que guanyar al Chiapuchi.

    El diumenge podríem fer btt per les Garrigues, que es festa major de Torregrossa i així no ens cal matinar, ja direu alguna cosa, adéu….

  26. La família creix?
    A la quebrantahuesos hi ha un altre “DOMENECH MARTINEZ, Antonio” aixó si, amb domicili a Vildecaballs, com sigui com els germanets i menjes sopes bullides a l’esmorzar, estem ben arreglats. La llavor es va propagar per tot arreu.

  27. JODERRRRRRRR………..

    Jo gastan-me una quantitat desorbitada d’Euros amb productes de duptosa procedència i…………………
    resulta que el secret son les “Sopes BULLIDES” !!!!!.

    Doooc……….
    Ja et pots fotre on et capigui, la comanda que et vaig fer el DILLUNS.

  28. pero les sopes bullides tenen que ser am un ou a dintre trinxat perque sino no fa el efecte desitjat
    jo el diumenge no se si podre vindre ja que a borges tambe es fira i a demes fan els tres tombs ja dire algo

  29. Jo segur que el diumenge no podré venir, doncs és festa major de Torregrossa i em tocarà fer el cràpula.

    Llàstima Pere, un altre diumenge sense poder clavar-te una fuetada. Però, les vaig apuntant.

    Ja he fet la inscripció a la QH.

  30. jo , qui serem el diumenge ?

  31. Si no passar res, jo penso sortir.

  32. nois!!!!….
    acavo d’asaventarme de que al
    “carefour-express” de les borges ja no tenen “sopes bullides…..”
    pero un xivatazo d’ultima hora ha dit que en queden unes poques al caprabo..jajajaja..
    jo ja fa una setmana llarga que he fet l’ingres a la QH… I DISSAPTE DE FIRA FARE LA PRIMERA CRONOESCALADA DE LA MEVA CURTA VIDA CICLISTA…..qui ho diria…. encara hem pexigo..

  33. ja puc anar a ala Qh ja e pagat dema tambe fare la crono als marquesos de la cursa del oli bona fira

  34. Biennnnnnnn……
    Així m’agrade, que en la crono, i hagi participació del TRT……
    I tu Pere que vols demostrar el teu Super-estat de forma??

    Segons com, igual ving a veure la crono de Borges, o la Duathló d’Alpicat que fan molt de tram per les trialeres de Rosselló….

    Vaig rapidamnet a menjarme les SOPES, que si no, és refreden……

  35. jo he decidit anar a correr una social a Montroig el diumenge

  36. Jo demà degut a que farà molot fred i hi ha poca gent per sortir, jo sortiré de Lleida a les 10:00 h i aniré per Artesaq i Puigvert cap a Castelldans, si algú vol venir a trobar-me que ho digui.


Deixa un comentari

Categories

