Enviat per: caiman | 9 febrer 2011

13 de febrer. Sortida de club

A LA PESTANYA DE DAMUNT DE L’ESCRIT HI TENIU LA INFORMACIÓ DE LA CALÇOTADA

 

___________________________________

09:00 h. Carretera de Cal Pele-

Recorregut_

TORREGROSSA , BORGES BLANQUES , L’ESPLUGA CALBA , ELS OMELLS DE NA GAIA , VALLBONA DE LES MONGES , MALDA , SANT MARTI DE MALDA , TARREGA , MOLLERUSA , TORREGOSSA ,

92.6 KM
Mireu aquest vídeo de la marxa de Graus de l’any passat, si hi pareu atenció en algun moment hi sotim tots els que la vam fer del CCTorregrossa. i l’Orteu l’Albret Barrufet del CCP de Juneda.
Si ens troneu deixeu un comentari d¡on ho heu vist. El qui ho encerti tot, rebra una espenteta  pujant a la propera sortida del cap de setmana.
Responses

  1. Companys ciclistes, estic emocionat, espatarrat i esparverat. M’he inscrit a la marxa de Graus i espero que vosaltres feu el mateix. Si teniu algun dubte, mireu el vídeo que us he penjat a l’inici de la notícia. Si després de veure’l no us ha agafat ganes de fer-la, és que no teniu sang, noi teniu ………

    Vinga, vinga, CCTorregrossa al poder, CCTorregrossa a Graus. Tots, perquè hi ha dos recorreguts, el de 200 i el de 100 km. Així que no tenim disculpa.

    Vull recordar que el “Chiapuchi” l’any passat va fer la llarga com un campió, i com diria l’expresident del Barça en Jan “Que n’aprenguin”

    TOTS A GRAUS I APUNTEU_VOS IMMEDIATAMENT O US FOTRE UNA QUEIXALADA AL CUL.

  2. He d’aclarir que l’escrit anterior està fet des de l’eufòria perquè acabo d’arribar de fer 3 birres amb el meu company Taràntula i ell les aguanta millor que jo

  3. no se quin video tinc que mirar nomes e pogut veure un cuadro am negre que per molt que pitja no em deixe fer res no se si es culpe de la maquina o del maquiniste
    el diumenge fem carretera que com be diu el tarantula jo tambe vaig curt de asfalt i si ia boira es igual anem de Monblanc per amunt vaig a apuntarme per la marxa de Graus

  4. No sé el que et passa “Centelles” però a la notícia de la sortida d’aquest cap de setmana després de l’altimetria he penjat un vídeo i des del meu ordinador és veu de conya “suposo que l’errada està a teu”, però si el volos veure, el pots veure directameny a la pàgina web de la marxa de Graus “l’he tret d’allí”.

    El diumenge carretera, carretera i carretera, això si, després d’una lifara, el dissabte a la nit al BIG BEN amb el meu company Ramon.

  5. El Caiman es porta bé amb bici i també a la taula del bar. Ja que no el puc seguir a la carretera e intentat deixar-lo a la taula del bar, però no n’he pogut sortir, em fet 3 cervesses i sort que tenia que conduir, que sino, em deixa sentat a la taula al igual que em deixa a la carretera.

  6. Nooooiiiiissssssss!!!!
    estic acollonit… tinc el dorsal 1250..a Graus
    ja cal que entrenin força els 1249 restants jajajaja….
    s’hem a fos un fusible segur….
    i crec que es el que acciona la bomba que fa que circuli la sang al cervell ….”visca l’inconsciencia”
    help me!!!

  7. aurem de canviar el fusible sino acabarem malament….i no es maco aixo..???

  8. IRONKID: Ja puc tremolar i entrenar perquè tinc el dorsal 1188. Afany-vos que us quedareu sinó un inscriviu aviat.

    Pere: ho veus com s’entrena, de tres en tres “cerveses” i no en fem més per la cirrosis, la ciatica, la manolita, el colesterol, l’àcid úric i altres “achaques” propis dels cinquantons, que sinó estaríem sobreentrenats o sobrebeguts,

  9. Ostras Ostras…. quina enveja.

    Jo no puc venir a GRAUS, tinc la jornada de Ciència al carrer….
    L’any passat vaig poder escapar-me pero aquest any els dec la meva pressència….
    Quina enveja xavals…

  10. Ho sento Celes, et trobarem a faltar moltíssim, però també he de dir que la part positiva de la teva absència és que no tindrem que corre tant.

  11. Ho sento Triliota, però 1-0 a favor meu.

  12. Dorsal 1405 a Graus.

    Pere, no facis cap comentari que ens coneixem.

  13. Chiapuchi inscrit, no recorda el dorsal. Tarantula inscrit, no recorda el dorsal.

  14. Anem bé. Ja ho veieu al ritme d’inscripcions que s’està portant aviat ompliran i tancaran les inscripcions.

    Pregunta sobre el vídeo. ¿Qui és el ciclista que xupa més càmera a la línia de sortida?
    Qui l’enceti té 5 minuts de bonificació a la sortida del diumenge.

  15. Caiman, m’he mirat el video de Graus tres o quatre vegades i al unic lloc que os bec es al minut vuit del video assentats a taula dinan, tu el Celesti i el Tarantula, i el Tarantula em sembla que t’he una cervesa al davant, alli si que vareu fer von paper ara pedalant no os bec per en lloc.

  16. Tota la nit plorant…. sniff…snif……

    Acabo de comprar un bitllet per anar a Milan ( mes de Març) i tornar 16 €.. ¡¡¡….
    No és broma…

    Tambe podriem fer una excursió del club a algun lloc econòmic……
    Ara estic buscant l’hotel….

  17. ja estic apuntat a la de Graus però collons 35€ !!! fa deu anys valien 21€ i les altres igual potser tindrem que córrer a peu si continuen aixi , les marxes de córrer a peu moltes son gratuïtes , amb algunes no cal ni estar federats el problema de anar a peu es que no podria portar les meves rodes lightweight

  18. caiman es el Jordi Orteu el que xupa camara…O NO…

  19. Molt be Ironkid. Si, si, si, és el gran Orteu. Ja pots veure que concentrat que està.

    Carles; Tens raó, el de la Cervesa és el Taràntula.

    Hi ha dos moments més que és veuen companys. Però he de reconèixer que si els trobeu ja és per nota.

    El primer és a la sortida, d’esquena, de peu sobre la bici i preparats, es veuen dos mallots del club “Taran i caiman”.

    El segon és a l’entrada de Castejn de Sos on és veu passar “però els filma d’esquena” l’Albert Barrufet.

    Dit això; No us ha agafat ganes de fer-la?

    Pere; he tingut que mirar al traductor que cari volia dir lightweight i m’ha sortit “lleugera”, i jo com vull ser com tu ·quan sigui gran”, lo més semblant que he pogut fer per millorar el pes haestat comprarme un iogourt de la marca “Ligeresa”. Espero que faci el mateix efecte.

    Ramon: ens veiem al Big Ben aquesta nit i ja tindrem temps d’arrastrar-nos amb la bici el diumenge.

  20. ja e pogut veure el video i als unic que vaig poder veure va ser als cerveseros, no podie veuere el vudeo per problemes informatics ja que vam cambiar la torre i no se qina cosa per poder veure el videos no estave carregada i per aixo nomes veia cuadros negres pero ara ja esta solucinat
    a mi me an degut estafar a la marxa de Graus ja que jo e pagat 39 euros i no se com es pot veure el numero que tinc ja que a la pagina de la marxa no e trobat cap lloc per poder veure el dorsal inclus e mirat els correus per si o an enviat per correu i no e rebut res i tenen la adressa electronica em vaig incriure el dijous a lo millor no tinc numero i corro de estranquis
    que voleu fer dema si a boira carretera igual per aqui, agafar cotxes i fer carretera ja sigui zona La Riba, zona Santes Creus etc, o btt

  21. Jo també e vist al Tarantula,Trilita,Centelles i Caiman, fen bon paper m’engan, surten després de aquelles dos nenes fen la senyal de la victòria.

    Caiman nosaltres aquesta nit també farem bon paper, i lent-demà ens tocara arrastra, esperem que no plogui ni faci boira i a les 9 pugem ser a cal pele am la de carretera.

  22. El anònim soc jo, no se que li passa a quest ordinador, el va de-configurar el meu fill i ara se men va el meu nom,

  23. Ramon; ja ho sabem que l’anònim de sempre que l’anònim ets tu. Preparat per aquesta nit que hem de fer bon paper.

    Demà carretera.

  24. Caiman a vegades sur algun anònim i no soc jo i si u soc u dic.

  25. Enric: Te vist al vídeo de Graus pujant el port de Lasguarres “et filmen just l’esquena just al minut 02:48. Et veus perfecte però d’esquena.

  26. Dema al mati veurem el que es pot fer, si i ha boira engegueu l’ordinador i decidim el que fem a traves del bloc, fi8ns dema al mati.

  27. ufffff!!!!
    continuara….. “i tant com si….”

  28. Ironkid: Estic cel·los.

    Cada diumenge al matí,
    t’espero a cal Pelegri.
    però només hi veig el Celesti,
    per fer tot el camí.

    Quan escric així és que encara no m’ha pujat la sang al cap després d’una sortida dominical dura, que dura el que dura dura “collons ja hi torno”. Quan estigui recuperat continuaré, però si llegeixo cròniques llargues em recupero més aciat. Algú em pot ajudar?

  29. Lo Marmo…… tenia tota la sang a l’alçada de la cintura….. ho he vist amb l’hombra quant passava a fer un relleu….
    No era el manillar ni la punta del sillin.

    Superat el poble de Bell-lloch…. part de sang ha baixat, per la vena operada, fins l’alçada dels genolls i ha fet un bon atac, quasi pica al Taran.

  30. jornada dominical de ciclisme del bo ciclistes particicpans JR, TRILITA, CAIMAN,TARANTULA, MARMO, RAMON,PERE,JUANITO, ALBERT,PRESI,EL NOI DE MIRALCAMP que no em recordo mai com es diu i jo (em penso que no em deixo dingu) tot a comensat quand en arribar a la Espluga Calva 3 ciclistes an tirat directe als Omells i la resta del grup em anat direccio a la farinera pues nomes sortir de LA Espluga Calva el super Albert a comensat a marcar el territori pujant a un bon ritme que nomes feie que llensa corredors per la cuneta sa anat formant el grup i jo aguantan a dures penes i veig que el Caiman pose el plat prop de arrivar a dalt aumentant el ritme i a pocs metres de arrivar a dalt no e pogut aguantar el ritme i me e despenjat arrivat el Caiman Albert Trilita i Pere continuem cap a la farinera esperant els companys i jo pensant am el que me esperabe pujant cap els Omells dit i fet agafe el comandament del grup el Albert i comense a ficar ritme i arrivant al km 2 no se me ocureis res mes que donarli un relleu (que una mica mes i el pago ben car)
    i al cap de no res em torna a possar al devant fent els 7 km de pujada tot sol al devant a un ritme que jo no recordo aver pujat mai al final em coronat el portet Albert Caiman Centelles i poqets mts. Trilita tinc que dir que sino es perque em coneixo la pujada i se on ia els descansillos na aguera pogut aguantar el ritme frenetic que a imposat el Super Albert arribada a dalt i barreta cambiar el oli ja que el meu estaba sucarrat i tirar direccio Mortirolo Vallbona Malda San Marti de Malda i Tarrega a retrobarnos am el Presi Juanito i Ramon pero a Tarrega no i eren avien tirat direccio Mollerussa ja que tenien por de que els deixesem pel cami si esl agafavan massa aviat tot aixo nosaltres mantenint la mitga a 30 arrivem a a Mollerussa i conque ancara no en teniam prou anema Belloch i no cal dir que encara avie algu que tenie ganes de marxa i al repetxo del canal el Caiman a sentit que venie una Tarantula am ganes de picar i a dit que pico am un altre i se la carregat el Marmo que a quedat com un colado i avui si que em arrivat tots junts aTorregrossa
    estic content de rendiment de avui pero el mal de cames ere considerable en arrivar a casa
    tenim que demanar una analitica complerte de sang i orina del Albert per veure el que es pren per estar en aquest estat de forma
    si algu es pense que vull fer la competencia al Ironkid esta equeivocat

  31. Ostras Centelles, llegint la teva crònica m’he recuperat. Ets un crac sobre la bici i prement el teclat de l’ordinador. Crònica detallada i perfecta, que tremoli el teu germà que gairebé el guanyes escrivint. Però et costarà més guanyar-lo amb hores sobre la bicicleta.

  32. El que arriben a fer les sopes d’ou.

  33. Ostras quina crònica més detallada…..
    Felicitats company de fatigues….

    Portounes quantes nits sense dormir, per que no puc imaginar-me quant estreni bici aquest xicot de Borges….

    Y a sobre, el Barrufet…. també esta de compres ¡¡¡¡¡

    Crec que tinc els dies comptats a sobre d’una bici de competició…..

    He fet be d’apuntar-me a un curset de PADEL…

  34. coll al centelles també li agrada fer super cròniques , aixo es porta a la sang

  35. Ha les Borges blanques que no teniu televisors i radios que sempre foteu aquestes croniques tant llarges, no estant mai cansats els de Borges.

    Molt bona sotida, avui estic mes be, el diumenge passat fen casive els mateixos km estava trinxat.

    Adeu i recupereu-se que el diumenge que be esta al caure…..

  36. Gràcies Centelles, em sento com si hagués pedalat amb vosaltres desprès de la lectura obligada dels dilluns; Trilita tinc mols dubtes són 2000 ciclistes per 200Km i sense la teva roda???!!! quin dia és lo de Milà??

  37. doc et oferir la meva humil roda que no fa mal i fa de bon pair
    ahir no se el que em ba passar debia de tindre una tarde inspirada per fer casi la pols al meu germa perque lo que es cansat o estava i molt l’ Albert em ba destrossar pujant els Omells i ancara estic am respiracio asistida per vulguer aguantar la seva roda aquella si que fa mal i segons com se atragante
    em semble que si no afluixeu el ritme li tindre que dir a la dona que em fassi sopes am ou i per puguerles pendre per esmorsar me les tindra que possar am un taper per portarles al camio

  38. i jo que hem pensaba que avia pedalat diumenge.. coll pero si no vaig fer res comparat amb valtros..
    doncs no hem falta res per ser aprenent de ciclista….
    vet aqui un gos, vet aqui un gat, que aixo es el que m’ha pasat…
    dia bonic un xic tapadet..les 9.00 al bar del Vilosell…on anem?
    doncs comencem a pedalar direccio a Vinaixa a l’Albi s’ens ajunta un noi jove pero amb molta projeccio i no cal dir que esta molt fort, sembla que fa el campionat de catalunya en carretera un altra historia…
    som cinc igual que els “genets de l’apocalipsi” trebesem Vinaixa i enfilem la pista cap a l’Espuga Calba,sembla que estem fugint d’alguna cosa perque el ritme es altet pel meu gust,assolim l’Espluga i pujem cap a les pedreres… el cel es tapa per moments, el jove crak de l’Albi diu que no plura, igual plou pero a aquest ritme no ens mullarem gaire….penso jo…farinera de Malda…San Marti…coll com tiren tu…ja ho dic el diable…cau Ciutadilla …cap a Guimera…pasem l’altre Vallfogona uff…creuem el riu direccio Santa Coloma pero deixem la carretera i trenquem a la dreta cap a LLorac…ja estic un xic tocat i algun cop faig la goma…que hi farem…cap a Savalla del Comptat que hi falta gent…coll quines carreteretes eh? cau Conesa i alli fem vitualla en forma de tallats i cafes al bar “pujem un altre port”un pis amb unes escales que si caus baixant ja et fan la caixa en arribar abaix quina pendent d’escales…pro no hi ha res mes…tornem a ser a la ruta…Solivella en l’oritzo aqui no hi ha goma que valgui i els mes forts s’escapen cuan i com volen i
    “com a mostra un boto” ens adelanta un microcoche i no tarden gens en saltar els dos del Vilosell i apegarse-li al paracops posterior i fer allo que en diuen “trascoche” per moments penso que l’adelantaran i tot fins que el cotxe i ells es perden entre les corves i canvis de rassant …impresionant be no pasa res “iperterrit” al meu ritme (que no vol dir que no m’hi esforça) “pero son d’un altra galaxia aquests dos…” jo intento que m’aguin desperar el minim posible…
    cap a Solivella amb el vent fent de les seves…cau Solivella i toquem el dos cap a Blancafort…i l’Espuga de Francoli un cop alli pujem cap a les Masies per baixar a Poblet als cingles els i pregunto que cap on anem perque jo vull pujar els cingles i cap a Vilanova es miren el rellotge home si que tenim temps …doncs cap adalt…ostres esta força be aixo, encara estic prou sencer pujant els cingles no he de fer cap “sobrenaturalitat” per fer girar el pedalier sino que hem vaig dosificant i inclus baixo un parell de pinyons en algun tram que es mes planer….be ja estic adalt i ara toca enfilar Vilanova encara queda un repetxo abans de baixar a tot drap cap al poble …paso en solitari la rotonda de Vilanova, no miro enrrera, tot i que hi tinc un company… no se si es aprop o lluny avall que fa baixada i si vol ja hem pasara..Vallclara a tocar i pujada cap al Vilosell.. tres km… e igual que l’altre dia els fare a plat encara que en arribar al poble hem possin dins la caixa… ara si uufff….la plaça…i colori colorat, aquest compte ….?
    les dades…
    distancia : 125 km
    temps : 5’35” hores
    mitjana : 23’5 km/h +-
    desnivell : 1750 m +
    i a tot aixo encara no tenim la bici…
    apa salut i records….

  39. Ja està, menys mal, ja he llegit l’SPORT-IRONKID i ja estic content.

    Resum:
    – La crònica detallada com sempre.
    – El kilometratge habitual, tret d’algun dia especial.
    – L’altimetra considerable.
    – La mitjana puja cada diumenge.
    – La bici a la fabrica.
    – Estat de forma en clara progressió
    Revisió passada molt satisfactòriament i en conseqüència ja puc posar la ruta del proper diumenge


Deixa un comentari

Categories

