Enviat per: caiman | 23 Març 2011

27 de març. CALÇOTADA

Recorreguts:

1ª   OPCIÓ:

SORTIDA  A LES 8:00 DEL MATI DE CASA DEL PELEGRÍ.

TORREGROSSA, JUNEDA, CASTELLDANS, L’ALBAGÉS, JUNCOSA, LES CRESTES, VILANOVA DE PRADES, L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ, 100 KM.

2ª  OPCIÓ:

SORTIDA A LES 9:00 DEL MATI DE CASA DEL PELEGRÍ.

TORREGROSSA, ARBECA, ELS OMELLONS, L’ESPLUGA CAVA, ELS OMELLS DE NA GAIA, SENAN, L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ, 65 KM.

3ª OPCIÓ:

SORTIDA A LES 11:30 amb cotxes particulars de cal Pelegrí per poder arribar cap a les 12:00 h, a l’Espluga de Francolí.

Si teniu dubtes podeu telefonar al Carles ( 671319975 ).

_______________________________________

I ARA EL PREMI A LA MILLOR CRÒNICA SETMANAL

Resultats:

Anuncis

Responses

  1. no tinc temps, arribo mitg antomoit de la carretera, tinc d’anar a dormir.

  2. Mira Marmo que guapo que estàs. Ara necessitem el discurs d’agraïment i no diguis que no tens temps, perquè encara falta una estona per anar a dormir, llevet que tinguis que fer rodillos.

  3. Enric, si ara compres el xip, ja no et serveix per les marxes on ja estas inscrit. Però et pot servir per les properes marxes. Al moment en que fas l’inscripció, si tens xdip, també et donen junt amb el xip un codi, codi que has de indicar en el moment en que fas una nova inscripció per que t’activin i programin el teu xip.

    Si ara compres el xip i jas t’habies inscrit, ja no et serveix per aquella marxa, sols per les properes.

  4. ja tinc un dubte aclarit pero em falte sapiguer on es pot comprar el xip
    la foto del marmo a quedat molt be llastima que no es vego el anunci que porte penjat a la bicicleta marmo tambe arrivo jo antomoit com dius tu de la carretera i sempre miro de donar el callo al bloc
    jo me apunto a la sortida del diumenge a primera hora i recordeu que dissabte cambien l’ hora

  5. Des de que hem instaurat el premi al millor escrit setmanal us heu tornat super avorrits: que si gràcies, que si serveis el xip, que si he comprar un xip, que si vaig a veure la companyia de pallassos, xip-xap, que sinó tinc temps per escriure. Collonades, tot collonades i poca imaginació.

    Perquè us animeu una mica aquí us deixo una història real, però en la que he canviat els noms:

    Quatre ciclistes casats van quedar el diumenge per sortir amb el club. Després d’una estona de pedalar, se sent la següent conversa:

    HOME 1:
    “No teniu ni idea del que vaig haver de fer per venir avui. ¡Vaig haver de prometre a la meva senyora que pintaria tota la casa el cap de setmana!.

    HOME 2: “Això no és res. Jo vaig haver de prometre que li construiria una terrassa nova per a la piscina, amb marquesina i tot!”

    HOME 3: “Però home, Us queixeu per res! Jo vaig haver de prometre-li que remodelaria la cuina completa, incloent el canvi de tots els electrodomèstics.”

    I així, continuen fins que s’adonen que el quart amic no havia dit una paraula, i decideixen preguntar: Tu ho has dit res sobre el que vas haver de prometre per poder venir avui. Ens vols fer creure que no vas haver de prometre res?

    HOME 4: “Jo he posat el despertador a les 6:00 h i quan ha sonat, m’he acostat a la seva orella i li he dit: bici o polvet?.

    I ella m’ha contestat:

    Abrigat bé estimat.

  6. Epppppppppp…..companys

    Un cap de setmana més, que per motius de feina , no puc pedalar amb vosaltres.
    Penseu que a la calçotada, també hagues fet bon paper, tinc un bon ritme d’engullir (amb salsa o sense) un ritme salsero i cap a dins…

    Apa, salut i força al……..

    al CALÇOT, collons que malpensats.

  7. Enric, si vols el xip el pots comprar al moment de inscriure’t a Cervera. L’inscripció val 25€ si ja tens xip i si no en tens has de pagar 30€ (5€ son del lloguer del xip, que perds, ja que no els retornen). Si vols pots pagar 13€ mes i llavors el xip queda de la teva propietat.

    Et donaran el xip i el codi del xip per que es pugui programar a les marxes que vaigis a partir de llavors.

    També el pots comprar a la botiga (algunes el venen), però val uns 25€. A la cursa dels bombers del diumenge el veneien per 10€ i llavors vaig decidir de comprar-l’ho. Si no el compraba tenia que pagar 3€ de lloguer. Per tant realment sols em costa 7€, i ara 5€ de la marxa de Cervera, ja n’he recuperat 8€ en una setmana. Descomptant sixò sols m’ha costat 2€, i la propera marxa (segurament la de Racons, que l’any passat van fer pagar 3€) ja recupero tot el que he pagat.

    Jo diria que la tendencia que hi ha es de fer pagar lloguer del xip a partir d’ara. Encara que a QH, Irati i Graus no fan pagar res.

    Enric, si encara queda algun altre dubte millor que em truquis que farem abans.

  8. Taràntula: deixa els xips d’una vegada i parla del Marmo

  9. Del Marmo no en puc parlar, ja que quan penso amb ell, em poso sentimental i em cau una llagrima.

  10. Be ja t’entenc, a mi em passa el mateix, però també podem parlar d’altres gestes importants d’altra gent. O fins i tot dels calçots que ens menjarem el diumenge.

  11. Jo tambe m’apunto a les vuit del mati el dia de la calçotada, tinc ganes de vaixales les crestes sempre les pujem, el que no m’agrada es pujar la pujada que ens vindra despres de vaixa les crestes, que hi farem, si vui menjar calçots les tindre que pujar.

    Aquesta nit m’apunto a la marxa de Cervera i em compro el xip, aixi ja el tindre, adeu….

  12. El diumenge estaré amb vosaltres al voltant de la taula per menjar calçots, però no us acompanyaré a fer el recorregut amb bicicleta, perquè tinc un repte molt important: fer la cursa a peu dels bombers de 10 km amb companyia de la meva dona, per ella serà la primera cursa que fa a peu i per mi també “l’únic objectiu es acabar junts”.

  13. Que boniccccc, quina tendresa……

    Aixo es amor, i no com fara el Tarantula que anira a corre sol.

  14. Jo si tot va bé, estaré esperant-vos el diumenge a l’hora de dinar, sentat fent unes cerveces.

  15. I jo també.

  16. Guardeume’n un parell de cerveces, que a mi tambe m’agraden.

  17. ja estic apuntat a Cervera am xip que tambe e comprat per 13 euros
    Carles potser tindriam que sortir a les 8.30 el diumenge ja que a les 8 justet se i veura jo em penso que si sortim a les 8.30 puntuals no en farem de tard que et semble?
    aquesta tarde e sortit ja se que no u tenia que fer que es pecat pero no men podia estar
    e anat a Castelldans i mitg cami e trobat al Andreu que anave cap a Borges e girat i em diu que volie fer pla que no estave gaire fort,
    em anat Borges Mollerussa Torregrossa Puigvert Castelldans i jo cap a Borges, menos mal que no esta fort perque casi no el podia seguir i menys donarli relleus volia sortir a passejar i e arrivat a casa apunt per estendrem al cau com una llebre mal ferida
    aquet mati tambe e trobat pujant el Coll de Lilla al Marmo pero estigueu tranquils ell anave am l’ autocar i jo am el camion no estavem entrenat
    Tarantula, Caiman i muller que us vagi be la cursa dels bombers recordeu l’important es participar i acabar

  18. Jo tambe ma punto a les 8.30h, necessito una placa per la meva bici de tornada a Torregrossa

  19. ep!!…pero que no tornareu pedalant?????….jajajaja es lo millor per pair… i despres estendre el cos llebrer…
    per cert que jo tambe vindre a correr a cervera i fer nosa aixo ultim mes que correr…Salut…

  20. Dons quedem a les 8:30, nomes som nosltres tres, el Chiapuchi no be.

    • Jo tambe vinc!

  21. pues ja estem entesos dema a les 8.30 direccio calçotada

  22. demà a les 8.30 al Pele ?

  23. Ja estic inscrit a la marxa de Cervera.

    Demà sortiré a les 9 si no passa res am el equip B ja que avui, fai tor de nit i demà també.

  24. Pere si vols vindre am nosaltres sirem el Carles el Marmo el Caimanet i jo digali a ton pare si tambe vol vindre am nosaltres que anirem xino xano
    la sortida es dema a les 8.30 puntuals am l’ hora camviada fins dema

  25. Trilita, que he vist que t’has inscrit a la marxa de Cervera i no has possat que ets del club ciclista Torregrossa. L’any passat vam guanyar el premi al club amb mes participants.

    Cason l’olla …… Trilita que ens faras perdre el premi.

  26. Chiapuchi inscrit a cervera.

  27. Tarantula inscrit a cervera.

  28. Dema a dos quarts de nou al Pele.

    A la calçotada som 31 adults i 4 infantils, al final encara em fet colla, fins dema..

  29. Carles inscrit a Cervera.

    Chiapuchi, entrenat que be el Ramon.

  30. Epp…. companys….
    Estic aqui a l’hotel de 4 stars amb vistes al “Sardinero”, primera línea de mar…..
    aquesta gent em tracta de conya i tambe amb bons restaurants,… umm.. no puc pas deixar que perdi roda…….
    Estic connectat al Wi-fi del hotel així puc seguir fil parranda els vostres aconteixements……
    Si vaig fer l’inscripcció depressa i corrent, ara ho reviso e intentaré corregir aquest descuit…..
    Apa bona calçotada, bona cursa.

  31. Una coseta:
    El dia era de festa gran perquè a estat el de l’estrena de la Pinarello…d’altra banda no he estat a la altura de semblant montura donat que del dijous que arrossego un refredat com una mula…tot i això amb el doping a la sang (llegim Couldina) malpensats…(encara no he arribat als límits del Rico) a les 8’30 era a la plaça del Vilosell disposat a que me les fessin passar magres i a fe de Deu “us lloem senyor “a que ho han aconseguit, entre pitos i flautes únicament érem el president Albert i jo mateix…lloances a la montura nova i endavant que no queda res hem allargat la sortida fins les 9’00 per que queia una mica d’aigua…avui tocava circuit trencacames per el priorat vinyes i poblets… “paraula de president”..pedals ….La Pobla, baixem les Crestes,Ulldemolins amunt, i avall fins a Cornudella de Montsant..abans de sortir del poble enfilem un
    Carrer/carretera a la dreta cap a La Morera de Montsant..pugem i baixem trencacames si nois… un cop assolida la Morera L’Albert m’adverteix que ara a baixada es molt forta i llarga, amb pendents del 20% ostres els frens treien fum… no vull ni pensar el que deu ser pujar per allí…en dos paraules “Im-presionante” després d’això la bici no frena, recalentament del material ufff!!!una baixada on no he pogut recuperar/descansar gens ni mica…arribem al encreuament de la carretera que mena a la dreta a Poboleda i a l’esquerra a la Vilella Alta…cap dels dos recte cap a Gratallops…toquem Tarroja del Priorat…baixem “crec” he perdut el compte de les pujades i baixades ja us dic trencacames… amb amics així no hem calen enemics…be sigui com sigui baixem cap a Falset pro no hi hem entrat cap a l’esquerra pujada llarga i sostinguda fins a Porrera…aquí si que hem fet el cafetó al bar de la plaça i ho he agraït molt per que el que hem quedava era de campionat i amb el meu estat encara més…nomes sortir de Porrera la pujada es forta, el Mortirolo….directe a la cara sense contemplacions ni miraments “o puges, o et quedes “ el Tam ,Tam de galeres sona amb força …força que no tinc jo a les cames…únicament toca apretar les dents i amunt petit que no queda res…un cop d’alt impressionant la vista.. assolint el coll i ha una ratlla blanca a modo de meta… abans de la ratlla pujada i després baixada…un cop abaix, amunt per el port d’Alforja i mes pujada, perquè no s’ens ha ocorregut res mes que pujar Castillejos…ja ho dic jo amb amics així… la Pedrera a la dreta i amunt altre cop..arfff arff..no pot ser això Deixem la carretera de l’Arboli i enfilem Castillejos, on no fa gaire varen fer-hi una festa rave/alter il•legal on varen fer falta els mossos antiavalots per dissoldre-la…
    La Febró avituallament líquid a la font que hi ha a tocar la carretera pugem…ai pugem si nois altre cop i coronem en coronar a l’encreuament de Prades i la Mussara tinc un intent de defalliment físic/mental que soluciono amb una barreta i glucosport això hem dona vida per engravar el plat fins a prades ni jo mateix hem crec que pugui arrossegar el plat gran a aquestes altures de “la sortideta” assolim Prades mes que assolir ara ja fa estona que es una conquesta això, port a port, poble a poble …be passem Prades sense saludar, tenim tard… plat i cap a Vilanova, ostres com baixem a tota maquina, posició de contrarellotge fins al Vilosell centre de la plaça a les 3’30 de la tarda…
    La Pinarello impressionant jo impresentable,desfet,desmanegat,ENTOMOIT!!! Paraula de Marmo…he arribat que no servia ni per posar-me al cau
    SALUT A TOTS i PAU a la TERRA
    LES DADES
    Distancia 135km +-
    Temps 6’10 hores
    Mitjana 22’1 km/h
    Desnivell 2610 m+

  32. Ostras IRONKID, la crònica impressionant com sempre. Em fan mal les cames només d’imaginar-me el recorregut. De totes maneres, m’ha anat molt bé llegir-ho, perquè ahir no vaig sortir en bicicleta i com ja he dir força vegades, el millor substitutiu és una crònica teva (fa el mateix efecte).

    Val a dir que de bici res de res, però de calçots uns quants. Que la festa va estar força bé, amb una participació elevada de socis del club. Que a la taula vam complir com gladiadors (millor que amb bici). Entre avui i demà penjaré el vídeos de la festa.
    Per cert el Marmo de pàjara aquest diumenge res de res, el cau de llebre va funcionar (l’haurem de patentar)

  33. tenimque preparar pel diumenge una sortida am una mica de cara i ulls de aquelles que et tens que llevar aviat ja que el equip dels funcionaris tenen previst de anar el dijous a fer una sortida am condicions i nosaltres els que no podem gaudir de aquesta feina sols u podem fer el diumenge a deme si no ens preparem una mica el Ironkid en questio de setmanes ens fara la clencha a tots

  34. Jo m’apunto a la sortida del Diumenge que ja me’n he perdut uns quants….
    Entre setmana puc sortir algun dia una estona, però aquest any la cosa la tinc un xic complicada. Dijous personalment, res.
    Ara em diu la dona que el dia de Cervera tenim un dinar a la platja…. no se si finalment podre venir…..
    A veure com me’n surto. Cada setmana una cosa o altra…. en fi, no sempre es pot pedalar.
    Que tal els supers de Vilafranca??

  35. Jo ja tenia preparada una ruta pel diumenge una mica mes forta que de costum, pero el Caiman em va dir que ell tenia masa feina a cambiar les rutes i per aixo he ficat la ruta que i haviar destinada.

    Pero si el diumenge vole-ho sortir mig hora mes haviat tenim que queda tots d’acord.

  36. A veure Carles, jo tinc feina per canviar les rutes, però si m’ho demana el Centelles, ho faig i punt. Escriu’la aquí en un comentari i la penjo.

  37. Ho sento ‘ ja l’ha he borrat i no me’n recodo.

  38. la volta a les Garrigues que he fet alguna vegada:
    Torregrossa-puigverd-artesa-aspa-granyena-soleras-granadella-bellaguarda-ulldemolins-vallclara(o per les crestes)-vilosell-Albi-Vinaixa-tarres-omellons-arbeca-torregrossa.

  39. La volta preparada per aquest diumenge es: Torregrossa, Bell-lloch, Mollerusa, Borges Blanques, Castelldans, El Cogul, Artesa de Lleida, Lleida, Bell-lloch, Mollerusa i Torregrossa, 96 km, i si es vol es pot allarga del Cogul a Granyena de les Garrigues aixi pasariem del 100 km de sobres.

    Fem el que vole-ho, ami mes igual, com jo estic fort no patire en cap moment.

  40. Albert, a mi m’agrada el recorregut que proposes. És cert que abans l’havíem fet. Si no hi ha cap inconvenient “el Presi està fort i ha donat el vist-i-pla”” la fem aquest diumenge.

  41. deseuse estar de collonades de rutes de pet i fuig us dono dues opcions
    ruta Doll i ruta Siurana nomes cal que digueu la ruta que mes us agradi i ja li enviare al Caiman la ruta detallada tot i que ja se que al Tarantula la ruta que mes li agrade es la de Siurana
    tambe ia un altra ruta alternativa que es la mar de bonica i es la de La Riba-Farena
    jo em decanto mes per Siurana
    doneuse manya a decidir
    si voleu decidir per votacions el meu vot es per la canditatura de Siurana
    jo si el diumenge anem a fer la ruta marcada de Belloch no vindre ja que soc partidari de fer una mica mes de kilometratge i mes duret ja que el diumenge seguent es la marxa de Cervera i jo ancara no e fet cap ruta de 150 km minim i no digueu que no em cal que si que em cal
    estic espectant per sapiguer la ruta que voleu fer
    for president Siurana

  42. Aposto per Siurana……
    També com el Centelles, he fet poques sortides i ja tinc ganes de fer-ni alguna una mica picant…

  43. mmm aixó es possa interessant , per fi parleu el meu idioma , he he


Deixa un comentari

Categories

