Enviat per: caiman | 14 Abril 2011

17 d’abril. Sortida de club

Carretera:

Aquest diumenge havíem programat anar a Ciurana, però hem ajornat aquesta ruta per una propera ocasió. Disculpeu l’errada.

La ruta serà la programada i la sortida  com sempre a les 09:00 h. de Cal Pele

TORREGROSSA , BALAGUER , GERP , VILANOVA DE LA SAL , LES AVELLANES , BALAGUER , TERMENS , BELLVIS , BELL-LLOCH , TORREGROSSA , 100 KM

Monestir de les Avellanes

No podiem deixar passar la setmana sense donar la medalla al millor ciclista del CCTorregrossa a la marxa de Cervera:

and the winner is

TRILITA

Anuncis

Responses

  1. S’atansa la setmana santa i se’ns perdonarà els pecats si fem la penitència imposada que és fer la ruta de Ciurana i si convé de genolls.

    Jo intentaré venir i fer acte de constricció i esmena.

  2. Que en te de coneixement el Ramón. Te raó.

    Hauriem de posar-nos d’acord aviat sobre l’horari i la ruta del diumenge, no aquesta setmana, sino totes.

    Jo suposo que ara ja està clar, el diuemnge a les 8:00h al pele, sortida cap a Ciurana, amb posibilitat d’escurçar de Ulldemolins a Prades si algú no vol pujar a Ciurana, o bé si, per circunstancies diverses decideix escurçar.

    A les 8:00 h us espero a tots.

  3. Jo no puc vindre, el diumenge es diumenge de rams i jo me’n anire amb la dona i la meua filla a misa, ja resare un pare nostre per tots vosaltres, que disfrute-ho de Ciurana i vigile-ho de no fer-vos mal.

    Jo sortire el dillums i el dimecres ( el dimecres amb el Chiapuchi ), per poder passar dels 1500 km que porto, si algu vol vindre que em truqui, adeu i bona setmana santa.

  4. Preguntes:

    On es va el Diumenge ???

    A quina hora se surt ???

    Puc escursar la ruta ??

    PEREeeee et convido a una Coca-cola…….

  5. Jo el diumenge no vindré a Ciurana, perquè és diumenge de rams i vull arribar a una hora raonable. Faré el recorregut programat per aquesta setmana i que està penjat a la WEB del club (us el poso a dalt) i a l’hora de sempre, Així arribaré a una hora raonable i encara podré anar a portar el palmó i fer el vermut.

  6. Aquest diumenge faré tota la ruta. El diumenge vaig entrenar amb el Pele i em va posar ben a tó. Prepareu-vos.

    • Zp, estic molt disgustat amb tu.ni te’n recordes ja de qui erem

  7. Molt be, molt be ZP, així m’agrada. Que el diumenge retorni un ciclista dels que han fet gran el club, és una molt bona notícia. A veure si també venen el Pele i el Doc. Per cert, que en sabeu del DOC? Que pot-ser està manifestant-se pel maresme i no pot venir. Si és així haurem de muntar una excursió i arrencar-li la pancarta per que vinguí.

    Tinc ganes de fer una sortida nostàlgica en la que hi haguí les velles glòries ZP, Pele, Doc a més dels habituals de sempre.

    INFORME SETMANAL entrenament Caiman:
    -dilluns: 120 km a ritme Cancellara.
    -dimarts: 70 km a ritme de recuperació Valverde.
    -dimecres: 150 km amb 4 pujades a Prades.
    -dijous: 200 km plans a 40 km/h de mitjana.
    -divendres: “el pitjor dia de la setmana” Lleida-Zaragoza-Lleida a ritma Taràntula.
    -dissabte: canvio entrenament per 6 birres.
    -diumenge. deu dirà.

    Total setmanal: molts km = pitjor forma = cansament total = bicicleta a les escombreries

  8. Havia tirat la bici a les escombreres, però al cap de 5 minuts ha baixat a tota llet a veure si encara hi era. he tingut sort i l’he recuperat. Demà vinc a fer la ruta amb el CCT. Força Barça (que avui hi ha un bon partit).

  9. Ostras………… ZP

    Benvingut a la ruta, i respecte als compis…….. que estic trient foc….. fa dies que no el Bordalba “el bomber” no hi hes…..

    La rute és encertada, val la pena fer rutes més assequibles per a tots els nivells, així hi ha un bon grup que pot participar-hi…..
    Si un va sobrat, pot fer el tomb dues vegades.

    Fins demà compis…..

  10. Pere: que no vindràs demà. Pensa que t’estimem molt i demà portarem el palmó al Monestir de les Avellanes i no hi pots faltar.

  11. He mirat les classificacions per equips de la marxa de Carvera i vam empatar amb Andorra (que va guanyar la classificació d’equip més nombrós) a 9 ciclistes, perquè no van comptar el total d’inscrits (CCT 11), sinó de ciclistes que la van acabar. El proper any serà nostra, si o si.

    Per cert, que esteu tant impacients per partit del segle que no podeu ni escriure?

    IRONKID, Fes el favor de venir amb nosaltres els diumenges i si de cas et portes els teus companys del Vilosel.

  12. El Ramon era a fer bici i jo era a misa major amb la Tere veneint la palma, al final em guanyara el Ramon amb la bici, esclar! no para d’entrenar, Ramon, Ramon ,,,,,,

    Com ha anat avui,,,,,,

  13. Jornada CICLISTICA per excel·lencia……………….

    Bona temperatura, bon ambient, bon humor, bons ciclistes……
    Cal remarcar el retorn de velles glories (Pele & ZP) , que en tot moment han tret pit , han donat relleus i fins i tot el Pele ens ha llançat, l’inici del port amb un ritme viu que més d’un no ha pogut seguir.
    Pujada a Vilanova la Sal a tot drap, i cada un ha anat agafant el seu ritme d’ascensió lo més efectiu possible…..

    Conforme les rampes anaven castigant les cames de cada un, he començat a veure un Caimàn que anava movent la cua….. però un Centelles immens no deixava baixar el ritme ni una dècima….

    Fins que prop de coronar, ha obert la boca i m’ha fotut un parell de quitxalades que m’ha estripat els culots….. el mateix m’ha fet arribant a Balaguer en l’últim repetjo, quant portavem uns quants Km de ritme infernal….

    Val a dir que el super Centelles no ha perdut comba en cap cas i ja el tenim instal·lat a dalt de tot com un Marajà, amb la èlit, i sense suar….

    El Caimanet també ens ha ensenyat les dents, però cal ficar-li un regulador per controlar-li la potència, encara li manque un xic d’experiència….
    Etc..etc….

    Baroooooooooo…… deixa “La palma” i comença a rodar que em tens que ajudar en una tàctica que estic preparant….

    1 vot pel Caimàn.
    1 vot per al Pele.

  14. D’acord en la majoria de les coses que ha dit de la sortida menys en una. Sí que és veritat que he intentat fotre queixalades on he pogut i no he pogut clavar les dents a ningú, però és que ni una, ni una n’he pogut clavar. Ara soc al dentista a que em repari les dents que les tinc totes escantellades. En lloc de pell teniu ferro.

    Vot pel ZP

  15. 172km…26km/h….salut….al vespre mes

  16. Avui a la tarda he dit: m’en vaig a estirar les camesa. He agafat la bici i he sortit tranquilet a fer un tomb.

    Quan m’en he adonat estava envoltat de Caimans, un de gros i l’altre gran. Quina po que foteien. Unes cues molt llargues i una boca inmensa, amb unes dents molt afilades. M’han fet por i he marxat corrent cap a casa.

    Del diumenge, el meu vot es per el Centelles. Ha fet un parell de pases mes endavant encara. Ha progresat com ningú. Imposible de seguir-l’ho.

  17. No us creieu al Taràntula, la veritat és que estava fent una birra en una terrassa prop de casa amb el caimanet i de sobte em vist un ciclista passamt a tota llet. He començat a cridar com un desesperat “Tarànnnnnnnnnnnnnntula, Tarànnnnnnnnnnnnnnntula” i fins que no he dit “Cervessssssssssssssssssssssa” no m’ha fotut ni cas. Però aquesta paraula deu ser màgica i de sobte ha donat la volta per acompanyar-nos en aquests llarg trajecte al voltant d’una barra amb birra.

  18. No us creieu a cap dels dos.La veritat es que el caiman i el tarantula m’han montat el regulador de potencia a la bici i despres m’han runat molt per confondre el relleu amb la fuga descontrolada.L’aparell en questio es diu ELECTROU SHOCK.Funciona amb un comandament a distancia que ells tindran a la seva bici.Quant em torni a fer el viu l’accionent i aixo provoca una petita pero molesta descarrega de 50w a les parts intimes.L’hem anat a probar i creieu que no he passat de 115 pulsacions…..

  19. Pere: Aquesta setmana tinc vacances i si no escrius aviat et fotre la tabarra sense parar. On vas anar el diumenge?
    Tots t’esperarem per portar la palma junts al Monestir de les Avellanes i no vas aparèixer. Espero que no em diguis que vas tornar a anar a Cambrils o em tornaré boix.

    Per cert, la versió bona dels escrits anteriors, és la meva “punto i pelota”. I si no ho volen reconèixer és que s’han passat de birres

  20. aixo de que diumenge no vaig ni suar no es veritat ja que quand vaig arrivar a casa la dona em va dir que estava a punt de ficarme a la cassola ja que la sal ja la portava a sobre
    la veritat es que diumenge ni jo mateix em pensava puguer aguantar el ritme trepidant imposat pel caiman
    ja veig que sou insaciables am la excusa de arreglar la potencia del Caimanet venga anem aprobar si funcione la potencia i el electroestimulador de les parts nobles i de paso fem 100km xino xano
    aquet aparell crec que li tindrien que ficar a mes de un
    el diumenge quand tornavam de Belloch a Torregrossa vam trobar al equip B entre cometes ja que quand els vam agafar el Miquel va fer un demarratge esfareidor que no vam puguer seguir dingu tret del Ramon que el va agafar el va passar i el va portar am el ganxo al coll fins a Torregrossa u explico perque el Ramon segur que no agues dit res de la Matxada am majuscules que va fer i mes despres del la ruta del diumenge
    jo vot pel cicliste de la jornada al Ramon i si voleu compartida am les velles glories que tornen a agafar ritme i poc a poc estaran am la elit

  21. Que tothom pensi el que vulgui, però jo encara estic esfareit de tants Caimans que he vist al meu voltant i que em miraven amb la boca oberta.

  22. Nadal … i Setmana Santa!!! em toca tornar a casa si a Torregrossa que ja tinc ganes de patir damunt de la bici darrere de tots i mes, porto uns dies-setmanes desconectat i veig que la cosa està calenta, Trilita fent petar al qui mes i el team Pinarello-Centelles repartint guerra, Caiman saturat de Km, el Taran amb la re-hidratació forçada de suc de cibada, ZP i Pele pedalan!!!! lo Pere amagat i amb lo palmò pels demés, aixì que haurè de fer entrenament intens dimecres tarda algun despistat? dijous mes despistats?? divendres també?? dissabte BTT … diumenge a punt per “atacar” !!!

  23. hola Senyors del asfalt….tenia una espineta clavada de la primera cursa en carretera de Cervera pro ja no i es per que la vaig eixugar ahir… si ha Cervera no vaig acabar per un problema de orientacio ahir varem fer algo semblant pro amb mes kms…aixo si no tant desnivell.a les 7’20..sortim els profesionals del vilosell i un altre company de lleida i jo per tancar files… de molt lluny…. ni per aiguader servia ahir…quina canya aquest paios…posem la directa i cap a Vinaixa,pista i cap a l’Espluga Calva,
    pedreres i San Marti de Riucorb..trencall a l’esquerra i direcccio Tarrega…uff…aixo del platot pasara factura segur….continuem cap a Guissona..ostres que llarg i dur que es fa planejar…despres de Guissona toca ruta fins a conquerir Cabanabona..si..si..ondia ja falta poc i entrem a Ponts…cafetonet al bar de l’encreuament…a les 10’30 assolim Ponts…ara toca tornar,com diu l’Albert ara som mes aprop de comprar sucre a Andorra que de casa..la tentacio es prou forta… pero de sucre ja en tenim… per lo que s’imposa tornar cap a casa…enfilem direccio Artesa de Segre els carrers van plens de gent mudada i nens amb el palmo… sortim del poble i direccio a Agramunt que deixarem a la dreta per entrar a la carretera que ens menara a Preixens i Castellsera “que no Torrefeta” tot i que prefereixo una torre feta a un Castell sera… jajajaja
    vale vale…planejem plat i cadencia aixo sera dur…i ho es eh??..res de broma…planejar esgota tant o mes que pujar tot depent de l’intensitat que i posis…
    cau Ibars d’Urgell…Bellpuig…i finalment Arbeca… ostres cuant de pla a l’estany…ara enfilo la pìsta cap als Omellons i Vinaixa toca pujar… si voleu suau al principi pero pujar, la conquesta dels pobles toca a la seva fi amb el poble de Vinaixa pasem els ortets i pel vell mitg enfilem el GRAU vell…cap al Vilosell, tots els repetxonets ara semblen ports de primera pro els superarem per arribar al bonic poble del Vilosell… una pedalada pestosa que m’ha tingut a sobre la bici durant 7 hores…ho donem con a bo per la QH….
    apa salut i avera si feu bondat
    les dades :
    distancia : 173 km
    temps : 6’40” hores
    mitjana : 26 km/h
    desnivell : 1660 m+
    per cert…. Divendres feu ruta ?? quina….?
    gracies i salut altre cop…

  24. Nois us vull dir que poc a poc torno a recuperar l’esprit ciclista, ara el preu és alt, a 50 km/h feia temps que no rodaba quasi em marejo. Però bé m’agrada tornar a estar amb vosaltres. Caiman gràcies pel teu vot però crec que el qui es mereix el guardó és el pele. Doncs sort dels dos cops que em va donar al cul quan feia la goma sinó encara seria a Balaguer quan vam fer la sèrie a 50. També tinc que agraïr a centelles el seu suport moral desde Torregrossa a Les Borges, vaig arribar fet una coca.


Deixa un comentari

Categories

