Enviat per: caiman | 19 abril 2011

24 d’abril. Sortida de club

Carretera:

Sortida a les 09:00 h. de cal Pele

Recorregut: TORREGROSSA, BELL-LLOCH, BELLVÍS, VALLFOGONA DE BALAGUER, BALAGUER, GERB, CAMARASA, CUBELLS, MONTGAI, BELLMUNT, MOLLERUSSA, TORREGROSSA.  92 km i 669 m de desnivell.

BALAGUER, CAMARASA, CUBELLS

_____________________________________

ELS GUANYADORS DE LA SETMANA PASSADA “EXECUO” SÓN

PELE & ZP

PELE

ZP

_________________________________________________________

Proposta de la ruta de divendres

SSORTIDA A LES 09:00 h.

TORREGROSSA, PUIGBERD, ATESA, ASPA, COGUL, GRANYENA, JUNCOSA, ALBAGÉS, CASTELLDANS, CERVIA, BORGES, JUNEDA, TORREGROSSA.

GARRIGUES 2

Responses

  1. Estic content, molt content. Aquesta setmana el bloc respira esperit ciclista del millor. Després de l’espectacular sortida del diumenge, gairebé tot el CCT al complert, es presenta una altra setmana apassionant en la que recuperarem un altre “tòtem del club” al DOC. Aquesta és la grandesa de pedalar, ja només ens falta tornar a veure entre nosaltres al Pere que ens l’estimem molt i el considerem del poble encara que sigui de la Cooperativa d’Ibars.

    ZP: Sé que el Pele també és mereix el premi de la jornada, però la nostàlgia de tornar-te a veure pedalar amb nosaltres -el Pele ve més sovint- pot més que altres consideracions i la pujada que vas fer a Vilanova de la Sal ho ratifica. De totes maneres no vull fer cas omís a les aclamacions populars i el que faré és donar-vos-el exèquo

  2. Ostras……………….. El DOC és viu ¡¡¡…..

    Ha vingut a fer PENITÈNCIA amb el CC Torreg…..
    Em semble que com no portis un bon cargament “… ” la cosa serà complicada,hi ha un Higt Level donades les preparacions i complements no homologats que pren el personal.
    Sol·licito anàlisi d’orina JA, a mi NO, es clar….

    Felicitar als dos Supers “Zp & Pele” pel guardó popular, s’ho mereixen, van suportar com erois les diferents embestides que es foten al llarg de la ruta…

    Taran, tens raó, aquests grans reptils fan por…..
    foten uns ulls grossos i ensenyen les dents brillants…
    Jo crec que pasen gana…..

    Podri-em provar de donar-lis alguna cosa per mastegar, per exemple el MARMO.
    Si així i tot encara tenen gana, podem sacrificar al ZP, que hi ha mes chicha….
    Ho sento, algú s’ha de sacrificar pel be dels altres…

  3. Setmana Santa toca penitència si, i pel que veig serà de la grossa, intentaré anar darrere lo ZP controlant al Pele, lluny de les queixalades de davent … però no m´havies de portar a fer una ruta BTT per Prades Trilita???? segur que algú s´hi animaria, una mica de pols tampoc és dolenta, lo Presi segur s´hi apunta; demà a la tarda surt algú????

    • Qui creus ke puc ser,senyor doc?

  4. Tot i que vas disfressat de ciclista … TONI quin bona, això de la bici com diu el Caiman (l´original) és la grandesa de padalar, que be que be que ens ho passarem!

    Per cert Presi que tal demà per la tarda (després de pedalar) fer la “revisió mèdica”, si hi ha algun mes que li fagi falta un cop d´ull que demani tanda! (Trilita tú no que ja no pots pendre més coses a risc de fer foie el teu fetge)

  5. aquestos caimans em penso que no en tenen prou am la carn del Marmo necesiten algun pernil de jabugo 5 estrelles i un bons entrecots sense gens de greix
    el Divendres Sant es pecat sortir?
    ja que sols e vist la ruta del Diumenge o es que es sortida lliure?
    la meva felicitacio al tandem ZP&PELE pero continuo pensant que el Ramon tambe es mereix sortir a la foto ja que va demostrar que despues de fer la ruta de tornada a casa ancara li quedave un cartutxo per machacar al vei del pele
    Doc si tens ganes de fer penitencia per setmana santa as triat el club ideal te esperem el divendres i el diumenge
    Pere que vindras el divendres o vas a Cambrils de vacances?

  6. Hola Ricard, jo dema al mati surto amb el Chiapuchi, com pots entendre dema a la tarda no puc tornar ha sortir, pero si vols em pots mira el ull avera que i veus, et truco dema a la tarda.

    Ja sabeu que al club tenim un peluque, cada vegada que em veu em diu que em fara la clenxa, avera dema si m’he la pot fer.

  7. Ha mi em sembla que el Pere s’ha emprenyat, no o ser, no o ser………

  8. Quin “ambientillo” feie dies que no entrava per aquí i ja estic enganxat, suposo que fareu la Montsec-Montsec aquest any (per entrenar es clar) que et semble Enric si pujem fins al Coll d´Ares divendres??? auuppppaaaaa!! segur que lo Pere m´ajudarà arribar dalt de tot

  9. El Pere és bon xaval i segur que encara ens estima. Si no dona senyals de vida deu de ser perquè s’està preparant de debò per fotrens canya a tots “en el bon sentit de la paraula” i perquè el diumenge passat devia de estar castigat i no el van deixar venir.

    Enric: El divendres no he penjat cap ruta, però si voleu ho faig. A mi em va be sortir. proposo fer la ruta de Les Garrigues QUE HE PENJAT A DALT “si us sembla be”

  10. Mentres feia la ruta del divendres el DOC ha comentat la possibilitat de pujar el Coll d’Ares. Decidiu-vos, a mi també em va be.

  11. Encara estic espantat del susto que em va fotre veure aquells dos caimans a la meva bora. Aquelles boques tan groses….. Aquelles dents tan afilades…… Em miraven i els queia la baba per la bora de la boca…..

    Ufffffffffff

  12. El divendres al Coll d’Ares no hi hau de fotre res.

    Aneu a fer 20 ó 25 km a bora de casa i prou.

  13. nanai…tarantula.. el divendres kilometrada que jo vui venir…
    a fer l’estrena de la pinarel-lo!!!! altra cosa es el desnivell…proposo minim 100 i pico….de bon rotllo eh??

  14. Collons!!!! Que he dit que el divendres al Coll d’Ares no hi hau de fotre res!!!!!!!!!

  15. Siiiiiii DOC
    Si vols podem anar a PRADES, o sant MAMET……
    Dijous per exemple, demà no puc

  16. Collons,collons,tan sols fa un parell de dies que no engego el ordinador i aquest Bloc treu fum.

    Carles, no grallis tan del dia de la Palma, que ta germà gran tam-ve va sortir en bici.

    Gracies, centelles per elegir-me, pro al a arribar a Torregrossa, si em quedava un cartutxo al fondo de la xistera, bai tindre que remenar vas-tan per trobar-lo.

    El meu bot, pel divendres San, es fer una ruta normal ja que el tems amenacen pluges, la ruta de dalt podria servir.

  17. Nois!!Avui, despres de molt temps m’he retrobat amb un vell amic, amb el Doc, i es clar , com que sabia que m’inicio amb aixo del pedal, au som-hi!!.M’ha convidat ha fer un “tomet”amb bici…..Intentare ser breu.
    1-Que dingu confongui la absencia del Doc amb la seva retirada o amb una posible crisi.Ufffffff…
    2-Prefereixo l’amic d’abans, compartint barres de bar, que no aquest Pantani de Torregrossa que m’ha fotut un taco de por.Per retrobar-me aixi amb ell,millor fer veure que no el reconeixeia.
    3-Caiman i Tarantula, ho sento he hagut de desconectar durant mes d’una hora l’ELECTROU-SHOCK, sino no podia ni seguir-lo amb la vista.
    4-Trilita, el Doc m’ha passat uns polvos blancs i m’ha dit que jo de moment ni tocar-los, pero que te’ls passes a tu.Ho fare a canvi de certa informacio……..
    5-Estic amb la moral a terra, busco una bona escusa per canviar de club…..Esmolt dur aixo de començar amb aquest tipus de personal.conclusio:
    ERAMOS MUCHOS Y PARIO LA ABUELA

  18. Mala companyia el Doc, ja ho has pogut comprovar. Sembla que no hi sigui, però quan la carretera tira amunt no l’agafa ni el Contador. Toni, si vols un consell, prova el polvos blancs que t’ha donat pel Trilita i faràs miracles.

    Ramon: tens raó prefereixo la ruta de dalt, per dos motius: per la possible pluja i sobretot perquè la podem fer tots -que en tens de coneixement-. Vull que sàpigues que la medalla del diumenge no te l’he donat a tu, perquè després d’una llarga absència se la mereixen els demés, però que ja m’han explicat la teva “matxada” del diumenge quan tornaves a casa i que també te la mereixes.

    Taràntula: Tu ves a la platja, que nosaltres anem acumulant kilòmetres i quan tornaràs, no podràs picar ni a les pedres.

  19. Ja pensava que no estava fi i aixì és, lo Caimanet també mossegue, intentes despenjer-lo i nyac queixalada, i el vent sempre de cara, però be la `penitència ha començat, Trilita demà “aigua” he de fer de bon fill i he de portar a la mare a Torredembarra a no se be que fer però toca, pot ser dissabte???? (si estic viu), llàstima que lo divendres pinti pluja (Ares haurà d´esperara veig) epppppppppp que comença lo Barça byeeeeeeee

  20. DOC: crec que vas a Torredembarra a entrenar amb el Taràntula.

  21. quina pena ….la pilota al olla!!!

  22. Si si m´he trobat al Pere tornant de Torredembarra pedalant cap a Vinaixa, no m´ha vist per que jo baixava llençat!!, demà a quina hora i quina ruta toque??

    Caimanet que es preparin que demà tenim preparada la tàctica Mohu (merda)

    Trilita tot passat per Poblet la Serra de Prades ummmmm la propera toque

  23. Com que ningú ha dit el contrari demà jo faré la ruta proposada, però, com surto de Lleida aniré directe a Artesa i suposo que allí ens trobarem cap a les 09:30 h., per fer la resta de recorregut junts.

    Trilita, que faràs tu? Que quedem per anar junts a Artesa? I els demés, qui vindrà?

    Espero que tots aquests plans no s’alterin per la pluja, doncs si plou jo em quedo a caseta.

  24. Com be dius Doc, dema ens tocara tactica mourinho, aburrits a casa i fent rodillo.
    Tot indica pluja, inclos els metereolegs de Nova Zelanda ho diuent.

  25. dema ma germa i jo si no plou sirem a les 9 al pele i vindrem am la resta dels participants de la ruta direccio Artesa
    Caiman nosaltres si no et trobem abans de arrivar a Artesa et vindrem a buscar direccio Lleida i tu fes el mateix direccio Puigvert
    fins dema sino plou

  26. Ok, Centelles, si plogués i no pugés venir et telefonaria.

  27. Ep….

    Demà tan si plou com NO, a pedalar……
    Els pocs dies que es pot pedaler, s’han d’aprofitar….

    Aprofiteu per que no caldrà dutxar-vos….. simplement cal portar una mica de Gel,
    de Xampú, personalment no en gasto.
    Ben mirat, no hi ha gaire diferència entre mullar-te despullat a la dutxa de casa, a fer-ho pedalant i vestit contemplant el paisatge.

    Un simple punt de vista

  28. Al fnal he optat per dutxar-me a casa, això vól dir

  29. … vol dir que demà tocaria “recuperació” dels Km d´avui, a veure si lo Caimanet ens fa la previsió metereològica de demà, i surto demà amb …

  30. Hola nois, jo soc a Barcelona i aqui esta plovent, no us cal sortir plovent, avui es un dia per anar ha fer el vermut amb la dona que aixi estara contenta, i a la nit igual os toque alguna cosa, a no!, que avui es dejuni i apstinencia, tindreu que espera que siguin les dotze de la nit.

    Que passeu una bona pasqua, adeu…….

  31. trilita,els polvos que guardo es poden ingerir amb divendres sant?
    El Doc diu que no.

  32. Si fos per mi ja faria temps que hi hauria restriccions d’aigua, perquè no em va mai be que plogui. Apa nois a casa i amb la bicicleta parada. Demà serà un altre dia.

  33. Caiman,ahir ja ho vam avançar amb el Doc.Tactica Mourinho: aburrits a casa i fent rodillo

  34. avui 4 esforçats de la bicicleta conscients de que acabariem passats per aigua em anat a fer una cinquantena de km mes o menys,
    ja em sortit de casa que ja feie alguna gota i el cel estave bastant amenaçador pero es igual perque la passio per aquet esport es massa forta com per deixar passar un dia sense puguer pedalar i mes tenin en conte que el que no tenim rodillos no ens queda mes remei que trepitjar asfalt ja sigui moll o sec
    la part positiva es que no ma calgut dutxar am el seu estalvi de aigua
    els esforçats erem Trilita, Marmo, Ironkid i jo
    no em trobat a cap cicliste aixo vol dir que la gent te mes coneixement que nosaltres i san quedat a casa
    Doc i Caimanet val mes que recupereu els km Diumenge que sirem mes colla i ens u passarem millor

  35. Que heu sortit???!!!!! ja veus hi han ciclistes i cagamandurries, quatre gotes un ram i amagadets a casa (jo també cagamandurries), polvos els que puguis Caimanet, però reserva algo pel diumenge!!!!

  36. Si nois, ens ha caigut aigua beneida del cel………….. aigua purificadora.
    Imagineu-vos si fosim al Pais Vasc, sortiriem 2 vegades a l’any?

    L’any passat vàrem suportar aiguats a la de Tremp, Irati, i finalment a la QH.
    Cal anr acostumant-si, això es ciclisme amics.

  37. No teniu perdó de Deu, no perquè hageu sortit a fer kilòmetres, sinó perquè encara ens ho rastregeu i ens feu sentit uns “cagamandurries”. Avui encara no m’he aixecat del sofà

  38. Caiman, hi ha som 2

  39. Hi ara men torno al sofà.

  40. Nois no he pogut escriure abans, perque era al “estenedor” aixugantme del aiguat que hem agafat quatre ciclistes “a qui no fan por tres gotetes d’aigua” pocs kms,pero dels que desgasten una mica… ens servira per entreno de cara a la QH per si cau aigua…
    Deu no ho vulgui…Salut i ja coincidirem altre dia…
    PDTA:cosa estranya el Marmo… al comensar a ploure es posa el Xubasquero pero no el corda i aixi a anat tota la ruta…algu ho pot explicar?? Marmoooo!!!
    diges algo perque m’has creat un conficte al cervell…

  41. nois… increible!!!! a federacio francesa de “petanca” acaba de imposar els controls antidoping en aquest esport… plegem???…Pele!!CANVIA D’ESPORT ….

  42. IRONKID; Quin collons de canal veus quan no entrenes, per assabentar-te d’aquestes notícies?

    Taràntula; Espero que a Torredembarra també hagi plogut, i molt. Oi que no has pogut entrenar?

    Pere: On ets? Et trobem a faltar i molt, torna aviat i et farem la mona.

  43. Antidoping a la petanca?? ara entenc per que torna a pedalar lo Pele; demà surto, si no plou es clar, a “recuperar” Km, aviadet aviadet, li diria al “Ave del Poal” però m´han dit que millor sol que sol i ofegat

  44. Ostras DOC, de l’últim que has escrit no entenc res de res.

  45. Caiman, el Doc quan parla del Ave del Poal es refereix al Duch.Bona nit! a tutti!

  46. Caiman no rondinis… quie ho varen donar al TN vespre…Salut a tort i a dret…

  47. dono la rao al Doc en lo de millor pedalar Sol “que sol i ofegat”…noi l’has clavat…. Adeu….

  48. Demà sembla que no plourà i podrem sortir. La ruta va de Torregrossa a Bell-lloc Jo vindré de Lleida i ens trobarem a Bell-lloc com el passat diumenge.

    Trilita i Chiapuchi, que quedem?

    Pere: Que no vindràs? Et trobem a faltar.

  49. Ep company…..
    Demà tinc que negociar la jugada……
    Caimàn, ja saps que soc puntual, si a les 9 – algo no soc a casa teva, vol dir que ja pots arrencar.
    Ep DOC, si veus i “pots conversar” amb l’AVE Duch, dona-li records, aquest any encara no he començat amb l’AVE, espero fer-ho en properes setmanes.

  50. quedem entesos dema a les 9 arrencarem de Torregrossa direccio Belloch i farem com sempre el primer que arrivo a Belloch que vagi dirreccio Torregrossa o Lleida
    es prega puntualitat a tots els participants
    Trilita fes el imposible per vindre ja que sino aquesta manada de llops em deixaran tot mosegat i am el cul al aire ja que el Marmo tan sols fara una part de la ruta ja que el Divendres segons ens va explicar te que anar a plegar la mona i jo sol no podre am aquesta llopada

  51. A les 9h, Cal Pele OK, si plou… xubasquero i fin, per que anar amb paraigues quedarie una mica … Trilita ho has probat??, amb lo Caimanet hem fet un dinar de concentració per concretar la tàctica, a pedalar doncs (o navegar)

  52. jo amb cinta aillant lligaria un rem al cuadre…altre que lligi una vela… i aixi neu fent la flota…de flotadors…per si de cas…. Salut a tort i a dret…
    jo si no plou pedalo amb la colla passegolla del vilosell…

  53. Doncs no ha plogut, la veritat és que m´ho passo molt be amb aquesta banda “d´ amics” ciclistes, l´efecte Pinarello i l´Orca és noten i molt, el Centelles possa firmes a tots, tots!, un Trilita que a tot tren sols poden seguir els bons de debò i algun més com lo ZP, Pele entrena que s´escape, i el Caimanet que si el continua polint el gran Caiman, un professional, tindreu espectacle assegurat cada diumenge, Ramón Juanito i cia ni s´han cansat, llàstima que el Marmo i el Presi hagin hagut de marxat abans pels compromisos; jo he disfrutat i molt (llàstima que a estones no pots mirar ni el paissatge)
    El meu vot pel Centelles, sempre a devant, sempre estirant

  54. Jo també voto pel Centelles, pro el Caiman per ser que estava constipat, tirava mol, i no diguem res del Caimanet, pro el ZP es un os dur de pelar, el Doc també de unidor, el Trilita fa unes series mol serioses, mirat be casi no se en qui vota, dons u acabo com u he començat, Centelles un vot per tu.

  55. Molt bona jornada ciclista. Ens hem retrobat amb amb el Doc i aquest club cada vegada té més regust nostàlgic “tots retornen” i això és bo i estimulant. El centelles “com sempre” impressionant, però això ja no és novetat, la sorpresa d’avui ha estat veure al ZP i al Caimanet rodant a mes de 50 km/h camí dels Arcs i comprovar que el Doc no ha perdut ni un gram de la seva talla escaladora.

    Per això voto un trident: ZP, Caimanet i DOC com a millors de la jornada.

    Taràntula, t’hem enyorat i t’hem fotut a caldo, les dues coses a la vegada, però per si de cas jo no faltaria més. Pere, a tu també et trobo a faltar.

  56. Joder………..
    El nivell d’aquest club, és cada vegada més alt, i quasi ja no puc seguir el ritme que entre Caimans, caimanets, Centelles,Docs i altres especímens, fan que les mitges siguin difícils d’aguantar….
    El Doc em manté a règim, i a sobre, facilita material “sota mà” a altres membres del grup ¡¡¡
    Només faltava el Taran amb l’agulló preparat.
    Alguna cosa em deu picat p.q. tinc les cames destrpçades…. en fi, ha descansar….

    Vot pels veterans que han suportat les embestides estoicament, Juanito & Chiapichi….

  57. Nois això s’anima cada dia arribo més fotut però content. Les sèries a 50 són collenudes, però no et deixen menjar la mona pel cansament. A Caiman he pogut aguantar la sèrie a 50 perquè al DOC l’hi he pres la pastilla. Per cert avui després del que he vist he decidit participar a la marxa del racons de la conca. el sofriment està assegurat, les rampes a les cames també a l’alçada de Fores.
    Celes avui has parlat d’anar als alps, et proposo que si voleu podem fer la marxa L’Ariegeosie http://www.cyclosport-ariegeoise.com/ és acollonant i fa molts anys que la vull fer.

  58. diumenge de resurreccio i penitencia de la grossa jo tambe e disfrutat molt de la jornada de avui
    el llisto se esta ficant cada vegada mes alt i ve gent pel radere que no pàre de espenyer diguem Caimanet Doc ZP aviat no els podrem seguir
    el meu vot apart de donarli a les velles glories Juanito i Chiapuchi jo ancara en afegiria un altre i es Trilita que despues del tute del mati tornan cap a casa ancara te els arrestos de donar relleus a 50kh i am proutes feines pugugerlo seguir i ja no parlem de donarli un relleu
    escric tan tard perque fins ara no la canalla no an deixat l’ ordinador lliure
    Trilita si et serveix de consol a mi tambe em fan mal les cames no se que deu de ser
    bueno ja u se a mi tampoc ma tocat raccio de polvos

  59. Ja veig que no respectue la setmana santa, ni tan sols els dies que plou.

    Així no anem bé.

    Si veieu que un company marxa de setmana santa i no pot sortir amb bici, els demes haurieu de solidaritzar-vos i no sortir i en canvi sortiu fins i tot el s dies de pluja.

    Ja veig, Caimasn, Caimanets, tot això son animals d’aigua. En canvi una pobre i petita tarantula es un animalet de terra seca.

    Que pot fer una petita tarantula, davant de animals tan grosos com els Caimans, i davant de trilites, centelles, deu meu, deu meu, pobra tarantula.

  60. nois estic esparberat… garratibat…de les gestes que feu mai ni en somnis arribare a fer aquestes coses jo..
    mitjanes de +50km… quina enveja!!!
    be… doncs jo “que no soc ningu” tret del germanet del tot poderos “CENTELLES…” he pogut sortir 5 dies aquesta setmana inclos dilluns de mona… AMB AIGUA I SENSE…
    avent asolit la marca de 310km… i 4000 m + no esta del tot malament com a penitencia de setmana santa…
    llaborens en lo que portem de mes he pogut aconseguir la “marca” de 957km …i 12000 m+ a tot aixo encara no soc “digne” per venir amb valtros per lo que la pregunta hem cau sola…. que carall he de fer per poder seguirvos i/o acompanyar-vos????
    PDTA:: la marxa que diu el ZP pot ser interessant? la fem si podem…? vaig a veure com es al link que ens ha posat…
    per cert que el dissapte correre si Deu vol… BTT a la TRANSMONEGRES….avera que en surtira….
    SALUT a tot-hom

  61. Deunido la marxeta… pica alt el ZP…. quatre ports i 180km ja no he gossat a mirar el desnivell positiu pero….se li enten tot…
    ara que pot servir per estirar les cames…. i alguna altra cosa.SALUT

  62. Qui ve a Racons????????

    Sols surten apuntats Tarantula, Caiman i Chiapuchi.

  63. Tarantula no tindras a qui picar… ja ho veus…..

  64. Celesti…. saveu algu un lloc amb cara i ulls per fer una proba d’esforç per ciclisme??per aqui a les terres de lleida esclar…Gracies

  65. Ironkid, jo per un parell de cervesses te la faig. Tinc al poble un munt de llenya que s’ha de tallar, hi ha també una carretada de pedra per si algun dia faig obres i la tinc que canviar de lloc.

    Mira, el dia que vulguis vens i talles tota la llenya i mous totes les pedres (n’hi ha un parell de tonelades), jo posaré el cronometre, i al acabar em pagues dues cervesses, o tres, i ja et donaré al moment els resultats.

    Si resulta que en lloc de 3, fosin 4 les cervesses, llavors et donaré un diploma amb els resultats i t’el imprimiré a color amb una cenefa.

  66. IRONKID: Respecte de la prova d’esforç, la setmana passada ho vaig preguntar a la meva mútua, “perquè a la federació no en tenen ni idea” i em van dir que hi ha un lloc al c/ República del Paraguai (no sé el número, però no et preocupis que ho aconseguiré. Jo me’n vull fer una i aquesta setmana faré les gestions escaients i ja t’informaré.

    Encara no he mirat la marxa que proposa el ZP, però si hi esteu interessats a anar-hi jo m’hi apunto, pot ser una bona experiència. Tenia planejat acabar la temporada de carretera a la quebranta, però una marxa com aquesta feta en colla em plau força.

    Taràntula: tu ves fent penitència que els demés et fotran un cul de pastes dels que fan època. Que no ho veus que fins i tot l’IRONKID porta més de 5000 km, que el Centelles ha muntat un velòdrom plegable a la caixa del camió i que el Trilita ha començat l’entrenament d’altura a la teulada de casa com l’any passat.

  67. Caiman, el dia que vingui a casa l’Ironkid, tu també pots venir amb ell i així fareu tots dos junts la proba de l’esforç.

    Ja li diré a mon germà si te mes llenya per tallar o mes pedres per moure, i així ho feu entre els dos.

    Ja saps el preu, el mateix que a l’Ironkid.

    Ja estic somiant amb el dia que vindreu, ja que em penso fotre una caixa de cervessa.

  68. Eppppppppppp……….

    Tara, amb la tranquilitat de la Setmana Santa, has tingut prou temps per fabricar i millorar la fòrmula del verí….. p.q. amb aquest personal que volta et farà falta….
    A més, pots fer un truc al Doc, que torna ha tenir nous “ajuts” que segons els compayns que els han provat “fan miracles”……
    Sense ells, puc confesar que no passaria de 43 Km/h, encara que últimament estic a règim i he tingut que ficar-me a dormir a la teulada “ja fot dos nits que em mullo”…

    Ah…. no puc venir a Racons…. quina envega….
    A disfrutar-ho els que podeu..

  69. Caiman moltes gracies,estic a l’espera de la teva informacio…a la caparrella ni ha un que es diu..
    Dr Fernando Pifarre.com…i farde de que es l’unic a lleida que pot fer-la complerta amb l’analisi de gasos de fet, en fa fins a quatre modalitats ,ja tinc hora demanada, pro no i anire fins que el seguro/mutua que tinc hem digui que no la puc fer mitjansant ells perque no entra i tal i cual pascual…..aquest pifarre sembla que sap de que va la cosa eh?? entra a la seva pagina i ho veuras/llegiras ara que el preu es de 120 eurets, del model 3 que es el que ell recomana per a nosaltres…tambe sembla que ni ha altre que es diu Sportech..a lleida pro no se res mes….

    Tarantula crec que per quatre cervesses no farem res eh??
    te les pago directament i no cal moure cap pedra perque pensa que al aixecarles poden sotir de davall serpetes, aranyes, tarantuletes i demes vestiari autocton…i pendre mal… i aixo ja se jo que no ho vols eh que no???
    ja savia jo que ens entendriam….Salut..ara trona de valent….

  70. TransMonegros???? que hi aniràs sol Ironkid??? aquesta em fa goig pot ser lo Presi també hi vulgui anar, Trilita que hi haurà pols molta pols o fang molt fang!!!

    Probes d´esforç, cada diumenge en teniu una programada, sols heu d´intentar fer un relleu a >55km/h al Trilita, si aguantes tranqui si no ja ho saps “carbonilla”

  71. Joder…………..
    He mirat lo dels MONEGROS…….
    que el dissabte hi podia anar. i…………….
    Ahir vàren tancar la inscripció……..Joder, joder….

    Doc, la vaig fer fa un parell d’anys i…. 120Km a 27Km/h de mitja, fins i tot vaig ficar el manillar de Triatlon a la BTT i la gent em mirava una mica malament…..
    Pel pla , molta estona a mes de 40Km/h i els que es ficaven a roda s’anven fonent…

    La part negra, va esser que el Super Ironkid, es fa fotre una bona nata, i es va trencar la clavicula….

    Ironkid… tranqui que ho fas força be, no cal fer tans Km per agafar la forma, ara si, els que facis.
    A TOPE….. tàctica Centelles….. sempre davant i empenyen com una Locomotora.

    Si et serveix d’exemple, ara porto 2.500Km…. i les proves d’esforç, com diu el Doc, cada Diumenge 3 o 4 com a mínim….
    Salut i força…… “a les cames” malpensats…..
    A la del mig també.

  72. Celesti… coll m’en recordo del manillar de triatleta, amb el Jordi Orteu i demes maquines a la sortida de la Transmonegres mes negra per jo….pro Celesti a la clavicula no li va pasar res va ser l’omoplat el que hem vaig fisurar ….cada cop que paso per el lloc m’enrecordo “aqui va ser” penso… el que faig es pasar-hi cada vegada mes rapit que l’anterior per allo de reduir posivilitats d’accident com menys estona estigui en cursa mes probabilitats de arribar senser jajajaja
    SALUT

  73. Carai carai, ara encara en tinc més ganes, conec un tio que a lo millor ens podrie passar un parell d´inscripcions, demà li faig un truc, però a 27Km/h de mitja ni somiar-ho, (aquesta si és una prova d´eforç!! jejej) jo a “roda” de l´Ironkid.

    No se res del Caimanet, segur que deu estar pedalant, descansaaaaaaaaaaaa.

  74. IRONKID: Del Doc. Pifarré i de les provés d’esforç que fa a l’INEFC ja n’havia sentit parlar, per l’altre centre que t’he comentat estic mirant si em pot entrar per la mútua.

    Tarpantula; de serrar llenya res de res que d’aixó en teniu la patent el Chiapuchi i tu.

    Celes i Doc a la Transmonegros!!!! Que tremoli l’enemic!!!!!!

  75. Per cert, m’he deixat una cosa !!!!!!!!FORÇA BARÇA!!!!!!!! Me’n vaig a veure el futbol, que m’ha dit un ocellet que els hi fotrem un cul de pastes als del Madrid i si no és així, a aquest ocellet li queda dos migdiades.

  76. Un tio que li pot passar un parell de inscripcions a la TRANSMONEGROS!!!!????
    OSTRES!!!! DOC acabes de DOCTORARTE…!!! BAMB POSTGRAU I MASTER…aixo si es estar relacionat…
    aplaudiments…ens veiem alli si de cas….
    visca el barça…

  77. avui el Ironkid i jo em anat a fer una prova de esfors Borges Castelldans Albages i viceversa 1h22min i la prova a donat positiva pero com ve diu el Doc la millor prova es vindre un parell de diumenges afer relleus a 50kh i pujar ports a 170 pulsacions per minut i aquesta es la millor prova
    bromes a part potser no estarie de mes fernos una prova de esfors una mica mes fiable que les que fem els diumenges
    jo diumenge no puc vindre a Racons ja que tinc que fer 47 anys i estic amenasat i tinc que fer vida familiar ni tan sols puc sortir el diumenge tindre que sortir el dissabte o no sortir que vagi be per Racons i deixeu el pabello tot lo alt que pugueu
    força barça per si algu ancara no u tenie prou clar tenim el millor jugador del mundo mundial

  78. Enric, jo el dissabte sortiré a les vuit del mati per mira de ser a les dotze a casa que tinc un dinar, si vols vindre aniré a Vinaixa per la pista asfaltada i desprès ja ho veure per on vaig, i el Diumenge tinc una boda a la una de migdia, però he sentit a dir que l’equip B farien l’esmorza del club aquest diumenge i també i penso anar, per tant no puc vindre a Racons, així el Chiapuchi no em podrà fer la clenxa, que baixi be per Racons de la Conca i no os feu mal.

  79. A les deu del mati he vist al Enric que anava a roda d’un altre camió però estava apunt de fer-li un relleu, aquest Enric no para mai, sempre en vol mes i mes.

  80. Carles; que hi havia escrit “trilita” a la caixa del camió?

  81. Carles suposant que puga sortir el disssabte tindra que ser per la tarde al mati no puc
    i es veritat com be diu el Carles faig relleus am el camion, a la caixa del camion i pose Centelles & Company


Deixa un comentari

Categories

