Enviat per: caiman | 10 octubre 2011

12 d’octubre. Sortida de club.

DIMECRES 12 D’OCTUBRE (EL PILAR)

Carretera:

  • Recorregut: TORREGROSSA , PUIGVERD , ARTESA DE LLEIDA , LLEIDA , CORBINS , MENARGUENS , BALAGUER , MOLLERUSA , BELL-LLOCH , TORREGROSSA .
  • Distància: 99.66 Km.

Sortida del Pilar

___________________________________________________________

DIMECRES 16 D’OCTUBRE

Carretera:

  • Recorregut. TORREGROSSA , BELLPUIG , IVARS D’URGELL , CASTELLSERA , PENELLES , MONTGAI , CUBELLS , BALAGUER , LINYOLA , MOLLERUSA , TORREGROSSA ,
  • Distància: 94 Km.

    Diumenge 16 d'octubre

BTT:


Responses

  1. Que voleu fer el dimecres? I el diumenge? us he ficat els recorreguts de carretera previstos i la marxa de l’Albagés de BTT perquè em vareu comentar que la volia fer. Ja anireu deixant les vostres opinions al bloc.

  2. El dia del Pilar jo no hi soc, me’n vaig d’excursió amb la família, i el diumenge dia 16 tampoc podré vindre perquè el dissabte tinc un sopar, i no ser el que passar amb aquestos sopas però l’endemà no estic amb condicions, ja ens veurem l’altre diumenge.

    El dijous al mati sortiré amb bici i el dissabte també, si algú vol vindre que ho digui al bloc, sortiré amb el Chiapuchi.

  3. Qui va aquest diumenge a la marxa de Albages?

  4. Impacients; ja teniu penjada la classificació a la capçalera del Bloc. Però heu de tenir en compte que el guanyador real és el caiman “el cabronet del Presi no m’ha deixat arreglar-la”

  5. Qui surt demà? Si no fem colla sortiré per Lleida.

  6. M’he inscrit a la marxa de l’Albagués, peró a l’hora de mirar la llista d’inscrit encara no surto, suposo que està bé, doncs tinc el resguard del pagament.

    Que hi anirà algú més?

  7. jo i el meu germa anem a l’ Albages
    avui em sortit am carretera i em variat una mica el recorregut perque la ruta ere massa plana i el Pere ja en tenie prou am lo del diumenge de pla
    em anat a Balaguer pels Arcs, Gerb,San Llorenç,Camarasa,Cubells,Montgai,Penelles,Linyola,i cap a casa
    participants Pele(tot equipat am el equip del Rabobank) Pere,Gaso,Bordalba,un de nou que se com es diu el borfa de btt am la bici del punta i jo
    fins a Camarasa em anat a un ritme salsero que a fet estralls de Camarasa a Cubells el Gaso a destapat la caixa dels trons sols em pogut aguantar el Pere i jo pero tan sols uns mtsi despues a marxat sol un rato ens a esperat per despues tornar a deixarnos masa nivell per nosaltres despues reagrupament a Cubells i vent de cara i de costat fins a casa em arrivat a casa bastant tous
    fins diumenge a L’Albages

  8. hola jo el diumenge faré carretera a Torregrossa , de btt ja faré els hermitanyos.

  9. l’ anonim de ahir era jo no se per quin motiu na asortit el nom
    caiman e mirat la llista de inscrits de l’ albages i estas inscrit

  10. El Pere te por i no vol venir a l:Albagés. Gràcies centelles ja m’ha arribar un correo confirmant l’inscripció
    l

  11. Holaaaa, hi ha estic inscrit ha la marxa de Albagés, ja ens veurem.

  12. Hello companys.

    Primer que tot i abans que s’emoblidi.
    El Ramón m’ha regalat un pot d’exel·lents olives especialment preparades per ell. Anan pican pican, ja quasi no en queden.
    Gràcies Ramón.

    Per altre costat avui he disfrutat com un enano les primeres dues hores, a partir d’allí m’he quedat sense gas-oil i he acabat com bonament he pogut.

    Un ambient ciclistic de cojones, amb molts de vosaltres que feia temps que no ens veiem, temperatura agradable un bon recorregut.
    Que més es pot demanar ?

    Un bon dinar i una bona migdiada que m’he fotut.

    Apa, una més al sac, que no son poques.

  13. Cagun l’olla encara trago pols. Que plogui d’una punyetera vegada que no trobo tolls on ficar-me i els caimans som d’aiguamolls.

    He marxat de l’Albagés amb un dubte; qui ha arribat primer el GR o el CH? No he gosat a preguntar-ho perquè tots dos tenien una rialla d’orella a orella, però ara ho necessito saber por poder dormir com un bon caimanet.

    La marxa molt guai, tot i que per al meu gust un pel massa de trialeres.

  14. Siii…………..
    No se si es culpa del POLS dels camins, però…..
    confeso que estic fet POLS.

  15. Que hi havia la Gertru a la marxa????????????

  16. exagerats !! jo no trobo que i agues tanta pols el diumenge

  17. Al facebook la Mireia a penjat una foto que sur ella pujant una pujada i al darrera es veu el Tarantula.

    Pero el Tarantula no es tonto!, l’hi esta mirant el cul.

    Haiiii Tarantula, que aixo de deixat passar ho fas per mirar-li el cul, dropo, mes que dropo……

    • ei Carles! que et digui la veritat? no podiem, no teniem forces perquè era una pendent per anar a peu

  18. jo ja estic apuntat als Ermitanyos e mirat els incrits i ancara no e vist dingu del club recordeu que teniu fins dema per apuntarvos i despres val 5 euros mes i podeu estar tranquils que no ploura i en el suposit que plogues tindrie que ploure 3 dies seguits perque marxes la pols dels camins
    soc partidari de que els que vulgiun fer la marxa de sortir puntuals a les 8 que us semble?

  19. Cony cony que be que us ho passeu, i jo lesionat (moralment per que vaig quedar l´ultim de la crono) i fisicament m´he fet una rotura al besso corent per la platja, seré baixa per l´Ermitanyo (cap sorpresa), no pareu de disfrutar i fins aviat (abans de Nadal) espero.

  20. Ermitanyos…..
    Ho tinc un xic complicat, donat que tinc un dinar a Sitges….. i no se si conseguré convencer a la seño per a que jo no hi vagi…..

    En fi, estic amanin el camí per aconseguir-ho.

    L’altre dia a l?albages, vaig estar reflexionant, i…..
    Als primers , 20 primers per exemple caldria penalitzar-los. Ells vàren trobar els camins trialeres i corriols en perfecte estat, cosa que els que venim per darrera ho trobem tot trillat, esgarrapat, esfonsat, triturat i ens costa molt més fer el recorregut.

    Per tant ewl Juneda Team penalitzat amb 30 minuts per aquest motiu….

    Perdoneu….. però algú ha habia de dir.

  21. Quina raó tens Trilita. Els pobres que anem darreta a menjar plos per culpa d’uns desaprensius que corren molt. Demà m’apuntó a ermitañyos

    • els de btt anem a la transmontsec, l’altra anirem almenar, aviam si veniu

  22. Estic molt content de veure com els companys/es de BTT llegeixen el bloc. Només pee això ja els tenim que acompanyat.

  23. Jo aquest diumenge soc a Barcelona i no puc vindre, pero el diumenge que be si que i penso ser, ja ens veurem….

  24. Holaaa, ha questa Mireia, esta mol animada, aixi ma grada, pro jo la veritat es que començo estar cansat de tragar pols, de totes maneres el diumenge hem toca tor de mati i encara es massa aviat per saber si ens donaran festa per falta de feina.

    He estat mirant les classificacions de la Transisquella i us he vist a tos igualment us he pogut veure ha les fotos, pro al qui no trobo es al Chiapuchi, he repassat la llista varies vegades i no el trobo, es mol estrany perquè va arribar ve de tems.

  25. El Carles de Juneda em va enviar un correu diguen-me que si algu tenia un paravent de la Transbessons que la cremallera no nes be que ho digueseu, perque durant aquets mes d’octubre es podia donar al CCCP i ens arreclarient la cremallera.

    feu-ho consta al bloc…

  26. Hola a tots, normalment surto els dilluns, però aquest no podré , i he pensat en surtir dissabte a la tarda, si algu s’apunta, que m’ho faci saber.


Deixa un comentari

Categories

