Enviat per: caiman | 28 Octubre 2011

30 d’octubre i 1 de novembre. Sortida de club

Carretera:

30 d’octubre:

  • TORREGROSSA, TARREGA, PUIGVERD D’AGRAMUNT AGRAMUNT, MONTGAI, PENELLES, LINYOLA, MOLLERUSA, TORREGROSSA.
  • 106 Km.

Ruta del diumenge 30/10/2011

1 de novembre:

  • TORREGROSSA , MOLLERUSA , BELLPUIG , BELIANES , MALDA , ROCALLAURA , FORES , PASSANANT , CIUTADILLA ,BELIANES , ARBECA , BORGES BLANQUES , TORREGROSSA
  • 98,81 KM. i 103 m de desnivell

Ruta de Tots Sants

BTT:

30 de novembre

  • Marxa d’Almenar

    _______________________________________________________________________________________

    EL MILLOR DE LA JORNADA :

    RAMON FARRÉ. Copa i paletilla de regal per ser el millor

Responses

  1. Ja us he ficat el “planning” del cap de setmana (llarg), diumenge i dimarts.

    Jo faré carretera que vull retrobar els companys del CCT que això de les rodes de tractors no els hi va gaire i prefereixen el xiuxiuejar de la roda fina sobre l’asfalt. A més a més hi haurà el Pere i el tinc que estovar a cops de cua.

    Amics de la BTT, gaudiu força de la Santa d’Almenar i deixeu el pavelló del CCT ben alt com esteu fent en totes les marxes que aneu. FORÇA BTT i FORÇA CCT. Mireia: ànims i a guanyar a aquesta tropa de “mil homes” que pedalem com podem.

  2. Jo em sembla que me’n aniré a esmorzar que es el dia del club, el dilluns faig pont i tornaré ha sortí.

    Si algú vol vindre ha esmorzar es surt a les vuit i mitja.

  3. Que passa xavals que potser esteu tots castigats el diumenge? Si no dieu res sortiré pel meu compte des de Lleida i ja ens veurem el dimarts.

  4. Diumenge sur-tire amb carretera a les 9 a cal Pele, penseu que canvien la hora, crec que s’irem bastants hi ha el fang dels camins es impressionant.

  5. El Caiman i Jo demà a les 9:00h sirem al lloc de sortida amb carretera.

  6. dema a les 9 sire a Torregrossa penseu que cambien l’ hora fins dema

  7. i yo també

  8. Avui m’he presentat tot animat al lloc de sortida, puntual.

    Animat per què ahir vaig netejar i engrassar la bici i vaig pensar que portant-la neta i engrescada que faria un bon paper.

    Vam sortir a bon ritme i això va anar augmentant. De vegades podia donar algun relleu, però d’altres, em feien patir molt. Però jo anava content i animat, doncs com ja he dit, portava la bici neta i engrassada i sabia que podia fer un bon paper.

    Però de sobte, en arribar a Agramunt, va sorgir del pilot, una figura imprevista, el Ramón. Quin ciclista avui. Feia temps que no en veia un com aquell. S’ha posat a donar relleus, ha fer crits a tothom dient i explicant com havien de fer els relleus, els demanava que incrementessin la velocitat de forma lenta i progressiva, pensant en que no fatiguessin massa els que estaven al darrera del pilot, controlant un a un per que no anéssim massa depresa i que no es quedes ningú, però marcant un ritme molt fort i constant.

    Poc a poc a anat posant a tothom al seu lloc, com un depredador.

    Primer a la pujada després de Agramunt, s’ha carregat al Pere i al Marmo, que ja s’han quedat desencaixats i atordits.

    Després, al pla i posant-se ell al capdavant del pilot, s’ha carregat al Borfa. Ha fet uns relleus constants i molt forts i ha fet que el Borfa no pugues aguantar el ritme infernal.

    Finalment a la pujada del terraplè, ha destrossat al Centelles.

    I tinc que dir, per què ho he vist amb els meus ulls, sinó no m’ho creia, que quan en destrossava a un, el perdeia de vista per darrera.

    Jo encara ara em pregunto com he pogut aguantar-li la roda, probablement per que he fet pocs relleus, per què he vist com destrossava a molts rivals molt millors que jo.

    Ramón, davant de la gesta que has fet avui sols puc dir dos paraules:
    Im pressionant.

    Em trec el barret.

    Crec que avui et mereixes que et donin la medalla de la jornada, encara que realment, t’haurien de donar alguna cosa mes que una medalla.

    Ara mateix me’n vaig cap a Sabiñánigo, i ja tinc ganes d’arribar, per què quan arribi el primer que faré serà explicar-li com a anat la sortida a la sogra.

    Que es prepari.

    Bona castanyada a tots!!!!!!

  9. no puc mes que donarli tota la rao al Tarantula en tot el que a explicat jo no aguessa pogut explicar millor la gesta de aquet portent de la natura
    avui a fet una demostracio de com es dirigeix un equip de ciclistes am força ma dreta
    per la mmeva part tinc que dir que avui no e dinat del cop de pala que man fotut feie molt de temps que no em deixaven tirat per la carretera com una colilla estic molt desmoralitzat em penso que ja no tornare a ser el mateix
    crec que el GRAN RAMON es mereix algo mes que una medalla
    avui sa proposat fer una mitja de 33 kmh i ua aconseguit el proposo per ferlo director del Team Torregrossa, lider del equip no cal perque avui a demostrat qui es el lider del equip
    Bona castanyada a tots

  10. No sé el que ha passat però el Ramon quant ha arribat al poble semblava el ninot del Matutano, tenia una rialla d’orella a orella, sort que no hi he anat perquè si no de mi en fa picadillo.

    El dia de Tots Sants sortirem amb el Marmo, el súper Ramon, el Miquel Puig de Puigvert i jo, però sortirem amb btt de Torregrossa a les nou i mitja per ser a les deu al Parador de Sant Miquel perquè em quedat amb el Miquel de Puigvert, si algú vol vindre que ho faci saber al bloc.

    Que passeu una bona castanyada tots plegats………

  11. No havia escrit abans perquè encara estic recuperant-me de la mitja estratosfèrica marcada pel Team Torregrossa dirigit pel GRAN RAMON. El Taràntula i el Centelels tenen tota la raó del mon i només puc afegir que quan vaig arribar a casa buscava desesperadament un cau com el del Marmo per ficar-mi a dormir la migdiada i recuperar-me del esforç agotador que he tingut que fer per no perdre el Ramon de vista.

    Sort n’hem tingut que a l’arriba al poble ens ha pagat “amb la col·laboració de lMarmo” un parell de cerveses ben fresques amb patates per recuperar-nos de l’esforç i poder pujar les escales de casa.

    Que gran que és el GR.

    Posdata: Caimanet torna aviat que necessito ajuda

  12. Quina il•lusió que m’ha fet veure el Ramón al bloc amb les mans alçades.

    Per què si hi ha algú que podia alçar les mans aquest era ell i ningú més.

  13. Ostras, ostras…………..

    El Super Ramon, perdo.
    El Gran Ramon no deixa de sorprendrens a tots……
    Felicitats Ramon,
    Jo crec que el secret esta en les OLIVES, que sols ell sap la secreta i misteriosa fórmula que subministra energia extra als que les engulleixen en una proporció determinada.

    Llàstima que ahir em vaig cruspir la resta que quedaven, mentalment deia ( i si en guardo algunes per la QH del proper any …).

    Personalment volia fer el duatló de Rosselló, i vaig esperar fins els últims dies per veure l’estat del circuit amb les plujes.
    Quant vaig decidir anar-hi, vaig a fer l’inscripcció i…… sorpresa ¡¡¡ Inscripció tancada per estar limitada a 150 participants….
    Un altre vegada serà….
    quin descans….

    He vist al ZP que ha fet una de BTT, a veure qui descobreix la que ha fet ??

  14. Ramón, reservam 25 pots de les olives miraculoses.

  15. Estic d’acord en que deu de ser les olives d’Escornalbou. ja cal que s’esmerin amb els pastelets els de Juneda la formula màgica són les olives.

    El ZP com gran BTT’ro que és devia de fer la Transmontsec.

  16. El Ramon no es tan fie-ro com el pinteu, i si les olives no se si son miraculoses però jo les trobo mol bones.

    El ZP ha fet la trans fang de enguany, dit de un altra manera la d´Almenar.

  17. Ramon no siguis modest qie tots savem que portes una fiera dins, que quan és desperta …………..

  18. El dimarts al mati vam sortí el Marmo, el Ramon, el Miquel de Puigvert i jo amb btt, feia molta calor però ens ho varem passar força be, a les deu del mati érem al parador de Sant Miquel per retrobar-nos amb el Miquel i vam creua Puigvert vam pujar una serra que i ha desprès de Puigvert ( ja hi aviem passat ) vam tira direcció Melons, Castelldans, Juneda i Torregrossa, cap trialera, al Ramon ja l’hi anava be i al demes em sembla que també.

    Tinc la ruta gravada per si i volem tornar-hi un altre dia i si volem es pot allarga direcció el Bessons, ja en parlarem, perquè em sembla que el diumenge que be tindrem que fer carretera perquè tornarà ha ploure.

  19. Que passa que encara esteu espantats de la gesta del Ramon i no teniu ni fores per escriure?

    Jo encara estic somiant amb la Ramon

  20. ep!!! bones…(que jo hi era…) tinc que aclarir que el ZP no va fer la prova d’ager…d’auest diumenge pasat, perque ja l’avien feta l’anterior…”el mateix dia dels ermitanyos” aquerst diumenge era la duatlo del rosello com mol be a dit l’honorable TRILITA…i tambe era la Santa Pedalada d’Almenar.alli si que hi era el Totpoderos ZP…i jo tambe… que li feia d’aiguader…no obstant val a dir que la cursa, a banda que era forta i trencacames “no tenia un gram de fang” ans al contrari el terreny estaba en unes condicions inmillorables per a la practica del MTB “sense exagerar ni un pinyo….”celebro que estigueu tots be…de salut i pedals…ja ens veurem un dia… ara falta saber quin….algu va a correr a ponts ? la primera i novedosa prova” Rialp Btt Tour” solament 72 km i 2000 m+….uff..quin mal….donarem la volta complerta al panta….en dos paraules Aspec-Tacular !!….
    i despres la no menys nova cursa, que tindra lloc al bonic poble de
    La Pobla de Cervols….dita Cervoles on bike que tindra lloc el dia 19 tot just avans de que el nou president del gobern anunci-i noves retallades aprofiteu…..jejejejejejeje….
    canvio de tema… ja tenim data de cursa i inscricions obertes a la ruta en carretera de GRAUS…dia de la prova 26 /05/ 2012 les inscripocions es varen obrir ahir dia 2 apa que sigui lleu i SALUTmolta SALUT….

  21. Biennnnnnnnnnnn…… Molt be Ironkid,
    Soc fan de les teves cròniques, i estava preocupat per que feia molt temps que no escrivies…..

    Anècdota personal…

    Pasada la festa de Tots Sants i els excessos corresponents de xupitos, cava castanyes i altres substàncies nocives pel body, sumat a un petit refredat. Vaig despertar-me amb un cos pesat, rovellat i un cap com un tambor. Apa, amunt i a treballar, que hi farem….
    Cercant al calaix dels medicaments, no vaig trobar cap remei que em fes patxoca…..

    Pensant, pensant, vaig ràpid a la cuina i obro el rebost on encara hi havia el pot d’olives del G. Ramón , buit d’olives, però encara hi havia un culet de suc d’aquestes.
    Em foto d’un glop aquest suc i a treballar……

    Ostras, ostras…….. tots els meus companys em deien….. Jolin “Trilita” quina marxa que portes AVUI ¡¡¡¡., que collons t’has pres ???.

    Res, un suc d’unes OLIVES ¡¡¡.

    Això es tot.

  22. Trilita ets un crac, el truco no esta ham les olives si no ham el suc, pro de totes maneres prefereixo fotrem les olives.

    Carles felicitats, no es per res pro avui es el san del presi i de la seva filleta, la Carlà, que acabeu de passar el dia fors-sa joiós.

  23. Gracies Ramon, però l’ultima paraula no l’acabo d’entendre, que vol dir?…….

  24. nois aneu preparan la bici de carretera ,


Deixa un comentari

Categories

