Enviat per: caiman | 11 gener 2012

15 de gener. Sortida de club i Llicencies 2012

Llicencies 2012:

Per tal de tramitar totes les llicencies el més aviat possible heu d’omplir el formulari que us adjunto en aquest enllaç “Llicencies 2012“.

El proper dilluns farem la tramesa a la federació de tots els que l’heu demanat. Per què tingueu constància de que heu omplert be el formulari i l’hem rebut us enviaré un correu electrònic de confirmació en 24 hores.  En cas contrari torneu a omplir el formulari.

Sortida de club:

Carretera: 09:00 h de cal Pele.

Responses

  1. Recordeu que si voleu que us tramitem la llicencia heu d’omplir el formulari que poseu trobar a l’enllaç.

    Que voleu fer aquest cap de setmana, BTT o carretera. A mi me’s igual però si que demano que atureu al Pere, que encara em fa mal la cua del diumenge passat i al Ramon per què encara somio amb les trialeres que va pujar sense tocar cap peu al terra i amb un estil únic, únic i únic.

  2. Jo btt.

    Ja estic apuntat per la llicencia.

  3. Jo també estic apuntat per la llicencia.

  4. Si aqui tenim boira podriem anar a Prades el diumenge, que os sembla.

  5. jo no podre sortir am btt ja que encara la tinc al hospital i am les retallades estic am llista d’ espera i no man donat data per l’ operacio

  6. Centelles: sempre pots demanar un crèdit a l’agència MUDDY’S , però no ho facis a la Generalitat que no té ni un duro.

    L’idea de fer BTT per Prades si fa fred m’agrada.

    Per cert Carles i Ramon, que no us fieu dels caimans que voleu recordar-me que ja heu demanat la llicencia. Traquis que està tot controlat.

  7. Hello….
    Yo també voto per PRADES….
    així podem sortitr de la foscó.

  8. hi aurà algú a cal pele per anar amb carretera?

  9. Albert em penso que et vindre a fer companyia em sap greu trencar el grup però no tinc el cap per fer trialeres

  10. Jo aquesta nit tinc un sopar i ….. ja se el que sol passar en aquests sopars.

    Així que demà no podré venir, però intentaré sortir una mica quan em desperti.

    Disfruteu

  11. Jo ja he quedat amb el Punta i el Subiros per anar a Prades, a tres quarts de nou al parquint del Monasti de Poblet.

  12. L Anònim soc jo

  13. jo no es que vulga partir el grup pero no tinc btt per lo tant tinc dos opcions o fer carretera o quedarme a casa
    dema si ens quedem aqui ens fotrem de fred i no veurem el sol

  14. Podeu vindre al parquing de poblet a les nou, que per alla es pot fer una colla de rutes amb carretera.

  15. Ep companys jo tambe vindre a prades amb btt,si algu vol quedar el meu telefon es el 659480727.

  16. M’acaba de dir el Caiman que posi al bloc que ell demà no vindrà. Que no l’espereu.

    El dilluns a les 13:00 h fan el sorteig de la QH. Jo estaré tot el dia per el Pallars treballant i no podré estar atent, així que si algú m’envia un sms i m’ho diu li agrairé.

  17. Tarantula,,,,Caiman,,,,us trobare a faltar.

  18. Hola companys estic al corrent mes o menys de tot el que au fet, me estic pensant si em trec la llicencia o no, això del pedal es molt du avui andina les sortides de domin gerro ya no existeixen, perdoneu però jo necessito gaudi del paisatge, entre setmana no puc fer res treballa menja escolta a la dona i la nena dormi, d’e vegades depent del susto del dia per la nit dormint vull frenar l´’autobús o faig cops de volant ,ve que i farem .Si torno a la manada de llops faré un altre plantejament no puc forcà la maquina, no vull deixar peces per la carretera, rastre doli, fumeja per les pujades,be ja ens veurem el fred també em frena, me tornat como don sesta molt be a casa amb la família.

  19. Collons marmo quantes hores has tardat per escriure això,després de 25 anys sense faltar mai no ens vinguis amb mariconades, demà a les 9h al pele,i no em fotis cap rotllo sobre la existència de la vida etc. Etc.

  20. Estic emocionat i content per partida doble. D’una banda el Presi em trobarà a faltar i per l’altra, i més important, el Marmo ha donat senyals de vida i ha impregnat el bloc amb les seves acurades reflexions.
    Et voldria dir amic Marmo o Igor o el que siguis, que tornis aviat, que el club no és el mateix sense tu, que la sortida dominical és menys divertida sense tu, que els caimans estan trists sense tu i que com diu la canso “sense tu, no som ningú”.

    Be, després d’escriure això, amic Marmo, només et queda tornar i a mi anar a dormir i plorar esperant el teu retorn.

    “Perdoneu, però algú ho havia de dir”

    Que demà us vagi be, jo sortiré amb el taràntula una estona per no deixar-lo sol, que amb el fred que fa, igual no te ni ganes de picar.

  21. Em de porta al Marmo al metge,pero que molt urgent!!!!!!!

  22. jo que ja fa un temps que no dono senyals de vida …
    “que no vol dir que siga mort” ni que no hem velluga…estic totalment d’acord amb el Pere..en relacio al seu comentari referent al “SENYOR DE LA CAIXA DELS FUSIBLES” no obstant vull aportari el meu polsim …
    (que no gra) d’arena..avera MARMO..si en lloc de perdre el temps en aquest “llarg” escrit l’ageres dedicat a fer kms n’ageren sortit un colla… i ara estaries mes en forma…al teu favor pero he de dir que es unja veritat com un temple dir que amb la famili s’esta molt be…i que per els segles dels segles ho poguis//pugem dir…tots plegats….salut,kms i familia….jejeje..

  23. i sort per els QHeros…
    toquem fusta toc.. toc…hem pico al cap i aixo es el que sona…

  24. 12 graus, feia un bo que valia la pena anar a Poblet per veure el sol i per les trialeres que em fet.

    Érem el Bordalba petit (Javier ), El Punta , el Celestí, el fill del Tutusaus, el Subiros i jo, em disfrutat com a Xinos pujant i baixant trialeres, a mi em fan mal les cames els braços i els dits de baixar trialeres amb pedres, però mes igual, estic molt conten perquè em disfrutat molt pels corriols de Prades.

    El Bordalba pujar i baixar com un esquirol, el Punta es una bestia pujant i baixant, es Celestí, que voleu que diga del Celestí, ja el coneixeu,el Subiros no ser com so feia per passar pels corriols amb aquella bici tant grossa, el Tutusaus s’ha comprat una bici sense frens, com baixa aquest xaval no el podíem para, i jo, que os tinc que dir de jo, era el millor, i no vui que ningú es fiqui ha riure. He de dir que em fet un GR que no l’aviar fet mai, al principi no el volia fe perquè ja ho tenia tot, al empesa el GR em fet una cadena de sis homes per baixa les bicis però desprès era una passada, tots teníem el cul fregant la roda de la pendent que i aviar, ja em quedat per tornar-hi desprès de la festa major de Torregrossa, me’n baix al sofà a descansar una mica, adéu………..

  25. nosaltres el Pere,l’ Albert i jo em sortit amboirats cap a Tarres per l’ Espluga Calva despres cap a l’ Espluga de francoli Senan Omells i Arbeca em vist el sol un rato a Vimbodi fins als Omells i tornem a la boira no em disfrutat com a xinos pero si com a indios

  26. Centelles, quan puguis, enviem le adreces de les webs de les proves que comentaves pel matí al meu correu abarrufet@yahoo.es.
    salutacions

  27. Jo he sortit amb el Caiman a les 11:00 h i ens hem quedat gelats. I jo ademes, reventat.

    Marmo, respecte a la llicencia fes el que tu vulguis, però pensa que potser val la pena sols per l’assegurança que et dona. Si algun dia per culpa teva provoquesis un accident l’assegurança et cobriria.

    Respecte al demes, que vols que et digui. El Club no es el mateix sense tu, et trobem molt a faltar. Així que torna quan vulguis però torna aviat.

    Jo tampoc arribo mai el primer, i els demes m’esperen, a tu també alguna vegada t’em esperat, i si vens i et tenim que esperar, doncs podem fer una cosa, que primer m’esperin a mi (si arribo abans que tu) i despres t’esperem a tu, i llavors tu esperes que vaigin arribant els que faltin, que segur que n’hi haurà darrera.

    Veus, ens esperem tots els uns als altres.

  28. Eoooooooo, eoooo…..
    Ostras Centelles avui haguesis disfrutat, com tots els que hem anat per Prades…..

    A les nou, a l’aparcament continuament arribant Bteteros, amb una estona ja erem uns 30 ¡¡..Ambientaço del bo i el dia promet, tot i que a primera hora una mica entelat i fins que no hem arribat per sobre del mirador de la Pena , el sol no ha sortit amb tot l’esplendor que fins i tot feia malt als ulls.

    Em fet bones migues amb un grup de l’Albagés que no conneixia gaire el territori i estaven alucinant.
    El Carles i tots em disfrutat baixant pel GR ( no confondre amb el Gran Ramón) que hi ha passat el mirador de la roca Caldereta i que surts finalment a la casa de Castellfollit, hem remuntat pel pic de l’Àliga i em connectat una altra vegada cap el mirador de la Pena.

    Personalment que ja tenia l’amortidor del darrera mig trencat ha acabt fent puff… però encara he pogut complertar la ruta amb dignitat, i aquests joves m’han tret els colors, i fins i tot de roda baixant pels corriols rebregats i amb pedres amenaçadores que et miren amb una rialla socarrona, dient-te comeme, comeme… je, je,
    Fins i tot una l’he tastat….

    Jornada ESPECTACULAR d’aquest envejable territori que tenim al tocar de casa.
    FELICITAR atots aquests supertrialeros que donen continuitat als padrins sofridors d’aquest excitant esport.
    El Carles ha disfrutat i amb la cara sel veia feliç, igual que el Bordalba i el Subirós. Al del punta olorant-li el clatell amb molta dificultat i el Rogé ” ni se le ve”…..

  29. Ostras, ostras, entre el BTT’s i els de carretera veig que l’heu fotuda grossa. Jo en canvi, sota la boira i ple de picades de taràntula, però “tranquis titis” que ja ens trobarem altres jornades. Veig també la colla BTT’ra creix amb nous noms i altres que només veig de tant en tant, pujant i baixant corriols amb les velles glòries “Trilita va per tu”

    I respecte al Carles , que em dieu, que baixa les trialeres com els àngels? Ja. ja. ja. El millor trialero és el GR i segon soc jo.

    Avui sorteig de la QH, força i sort.

  30. Em sembla que no os an agafat a la Quebrantahuesos, no tenieu un 10000, digueu com a anat el sorteix collons.

  31. nois un comentari sobre la proba biomecanica que varem fer el CENTELLES i jo mateix ,aquest passat divendres,a Pamplona
    “AUTENTICS PROFESIONALS DEL CICLISME”aquests paios no saps si vas be a sobre la bici fins que no has fet un estudi postural i de mides com aquest…sembla que es desplacen al lloc del club sempre que hi aigui un minim de 8 ciclistes…per fre-ho Carles preneu nota…
    VITASPORT
    C/ PADRE CALATAYUD 6 BAIXOS
    TEL 948290012
    info@centrovitasport.e
    per exemplE tot l’equip neoprofesional del CAJA RURAL DE NAVARRA (entre d’altres pasa per les seves mans…) SALUT
    I NO US HI PENSEU GAIRE QUE ARA ES L’HORA DE FER-HO…

  32. Nois no hem pogut entrar a la quebrantahuesos aquest any, però no passa res hem de pensar que així tindrem l’oportunitat de fer altres proves i tenir noves experiències.

    Salut i altre any serà.

    Ironkid: Que teniu les biciletes que us toquen o us les heu de canviar com a resultat de la prova biomecànica que heu fet, perquè no s’adapten a vosaltre. Jo per si de cas, deixo caure que tinc mes o menys la mateixa talla que els germans Domèncech i em puc adaptar força be a les seves Pinarello

  33. es molt dificil que et tinguis que cambiar la bici a no se que tinguis una bici de canalla
    a mi el unic que man fet es apujarme el seient 1.5cm i tirar el seient enradere i tambe ficarme la cala del peu esquerro al seu lloc jo el resultat que tindra tot aixo no el se pero vaig quedar molt content suposo que com la major part de la gent que es dedique a fer aixo pero el que ens va fer l’ estudi sap el que toque u recomano a tutom

  34. NO…NO..la bici no la canviarem, tot es correcte Caiman de moment unicament podras mirar les Pinarello pro de tocarles res de res…vull dir una cosa ,crec que es fa un pensament erroni cuant un es decedeix ua ferse un reconeixement biomecanic de la bici/ciclista el primer que pensem es que ho tocara/canviara tot… i nois aixo no es.. ho hem fet per estar be a sobre de la bici,evitar posibles lesions,pedalar en definitiva correctament, hem quedat impresionats per la profesionalitat d’aquest lloc( ja teniu la mica de reportatge grafic)no deixen res a l’atzar tot medit i corretgit si cal,a jko personalmen de la bici no a tocas res tot esta be altures i distancies pero ha vist que la cala del peu esquerra la portava malament ames de tenir el turmell fluix tot aixo feia que el genoll no anava centrat amb el peu, tambe et diu que tens que fer per arreglar-ho ,en aquest cas he de fer unr exercicis especifics per que el turmell sigui mes fort d’aquesta manera la circunferencia al pedalar sera mes constant i lineal i no es perdra forsa un cop les cales estaben a lloc correcte ho he vist i una esta tota endavant i l’altra completament endarrera i nois ahir vaig anar Vilosell/ Reus Picamoixons/Vilosell i es nota una millora al-hora de pedalar…la bicicleta semblava un altra….feu-ho ja SALUT

  35. M’esteu deixant “acollonido”.

    Ja sols ens faltava això.

    Per cert, jo no tinc facebook i per tant no puc veure res del que heu penjat. No podries enviar-m’ho Enric o ensenyar-m’ho d’alguna manera?

  36. Ostras…..
    I si li comenteu això al Marmo, cec que ell porta molt temps recorregut en experimentar la posició perfeta sobre labici, així com les cales i altres aspectes que per a un simple mortal passen desapercebuts…..

    MARMOOO……
    Demà si tinc un moment et fare un comentari personalitzat.

    Collons, aquest any que tenia un “planing” personalitzat per progressar un 327,2% en la preparació adaptiva-poteciada-trilitzada resulta que no m’han admes en la QH.
    Els germans Domenech estan que es surten, i a sobre estan aostan per millorres aerodinàmiques i altres aplicacions de punt de palanca…..
    Nois, estem perduts.¡¡¡

  37. Carta dirigida al nostre company.

    Estimat Marmo “Igor”.

    Disgustat per la trista notícia esdevinguda aquests dies no acabo de creure la teva postura i per això em veig obligat a escriure’t quatre ratlles al respecte.

    Els pocs supervivents d’aquest excitat i incomprès esport de la bicicleta som una gran família de la que tu formes part. En els cas que els propers Diumenges no vinguis a fer-nos companyia, mentre gaudim del fred hivernal i dels paisatges enfosquits, provocaràs una profunda tristó a tots els que aportem el nostre sofriment ciclístic continuat.

    Qui ens amenitzarà les sortides amb la teva visió personalitzada dels afers quotidians?

    Qui ens farà somriure enmig dels esbufecs i les gotes de suor ?

    Qui ens marcarà el ritme alegre planejant amb la postura immillorable?

    Qui farà de llançador davant d’aquets llops?

    Fins i tot tens un important càrrec dins l’organigrama del club, en el que encara pots aspirar a president en les properes eleccions, “força Marmo…”.
    Qui aportarà les solucions més intel•ligents dins la junta?

    Crec que comets un greu error. Dius que vols dedicar a les tasques familiars ¡¡¡.
    Això vol dir que et quedaràs a casa a rentar els plats, ficar la rentadora, planxar i prepara el dinar?? Nooooo, tot això es molt mes dur que una simple jornada pedalant amb els companys, respirant aire pur, fer salut i riure una estona, mentre contemples els paisatges Garriguencs i omples els teus pulmons del aire perfumat per les flors dels ametlles adornats amb el verd intens de les oliveres……

    Aquest Nadal he fet una reserva dels millors torrons per que el poguessis assaborir en les fredes jornades que tenim, tot i així encara els guardo i no perdo l’esperança.

    MARMOOOO…………………….. Tots t’Estimem….

    Signat:

    Un soci del club.

  38. Casi em fico ha plora, Marmo si el Celestí t’ha escrit aquesta carta tant bonica tens que tornar a les sortides dominicals……

    Marmo tornar, sense tu les sortides no son el mateix…..

  39. Encara estic plorant de l’emoció del escrit del Trilita.

    La veritat es que entre que no entrem a la QH i despres de veure el escrit del Trilita, m’agafa ganes de marxar jo també, per que el Trilita em faci a mi un escrit tan melancolic com el que li ha fet al Marmo.

    Però un cosa he de dir. Si jo algun dia us abandono i plego del Club i de a bici, si algu em fa un escrit tan tendre com aquest, jo torno inmediatament.

    Marmo, tornaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

  40. Gracies a tots pels anims que li doneu, a veure si amb un parells mes d’escrits com aquests torna a sortir, perquè a casa ni fregar plats, ni motxo ni res de res i així jo pordré tenir els meus tranquils diumenges de matí (una s’hi acostuma amb els anys).

    Montse

    gracieeeeeessssss….!!!!!!!!

  41. ostres que fort tu….no hi ha cap plaça sense nom a Torregrossa? perque de dret que es te que dir plaça La Montse… Marmo agafa la bici… que no i ha res pitjor que el soroll d’una cadena robellada grinyolant…
    ames tinguis present que els que arriben davant o fan perque , ni ha que arriben darrera..sense naltros,,, aquests no son res…imaginat una casola de tros sense botifarra negra…..umm? anims i salut

  42. Ostres, Baro, no fotis home, que no u veus que aquest colla nomes diuen coses per impressionar, que si desplaçar el seien, que si bicis noves,que si entrenaments hivernals corren a peu,que si medides personalitzades, i elles que saben de medides, cu-ant tu, hi ha fa anys que u tens tot medit,el que passa, es que el hivern se esta fen una mica llar, aquest diumenge en va tocar currar, pro diumenge que ve, sortirem junts, encara que sigui Festa Major i ja veuràs com a nosaltres no ens impressiona ningú.

  43. Montse, com pot ser que tu estiguis de alta de la bici, i el teu home estigui de baixa, fota-li un pessic de par meva i abeure si el despertes.

  44. estic molt trist
    primera per no entrar a la prova per exelencia del calendari ciclistic,pero la que m’ entristeis mes es l’ intent de abando del Jaume de aquet esport tan dur i excitant a la vegada i ademes ja no tan sols que vulgui deixar el ciclisme sino que ens vulgui deixar a nosaltres sense les seves sabies explicacions, els seus relleus-esprints que tot i que sempre li fotem bronca en el fons ens agrada ja que ens fique les piles
    Jaume jo tambe crec que a casa am la familia si esta molt be pero no pots dir que am nosaltres les 4 o 5 hores dominicals no estas be, sino vols no et treguis la llicencia pero no deixis de vindre am nosaltres ancara que tan sols puguis sortir el diumenge i no et puguis entrenar entre setmana pensa que som molts aixi
    aixo que dius que sumies am l’ autocar es perque as deixat de sortir am nosaltres, pensa que aquet esport i la nostra companyia son l’ antidot per tots els mal sons que pots tenir
    jo a les nits en lloc de somiar am el camion i la feina el que sumio es am la bicicleta i la sortida dominical
    la teva dona a dit que am un parell de cartes mes es posible que tornis am nosaltres de moment ja en tens un altra i en un suposit que no en rebis cap mes pensa que la del Trilita val per 10
    no et pòdem obligar a que no deixis ni aquet esport ni a nosaltres pero pensa que si puguesam t’ obligariem
    no ens obliguis a que et lliguem a les nostres bicicletes
    no ens deixiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis sense tu ens sentim orfes

  45. Un altra vegada a plorar!!!!!!!!!!!!

    Marmo, torna, que jo no paro de plorar aquí llegint missatges com aquests!!!!!

  46. Carta al Reis (amb retard, però molt sentida)

    Estimats Reis mags d’orient. Aquest any a més de pau, salut i peles per tothom us voldria demanar una altra cosa. Que el nostre, company, vicepresident, valent, estimat i altres adjectius d’aquesta mena, tornes a acompanyar-nos en la nostra penitència dominical damunt d’una bicicleta. Sense ell no som ningú, sense ell les nostres ànimes estan buides i la melancolia ens envaeix, fins al punt que en arribar a casa, desfets i cansats, la nostra estimada muller ens pregunta: d’on vens tant trist? no deies que sorties el diumenge amb la colla per carregar piles per la propera setmana?

    Feu que torni l’alegria al nostre club, feu que el nostre company ens alegri el diumenge i si cal, feu-li arribar la LOOK de lopere com a regel. Perquè estic segur que ell “lopere” està disposat a regalar-li si cal, i fins i tot estic segur que encara pensarà que el preu a pagar ha estat poc.

    La meva dona també li agrairà perquè podré deixar d’anar al psicòleg (que em costa una pasta) i retornarà l’alegria a la nostra llar.

    Si, us plau Reis Mags, concediu-me aquesta petició. Jo m’he portat molt be durant aquest any i no he estat cap “Urdangarin”. Vull recordar-vos que al vostre col·lega, malgrat tenir el gendre que té, li concediu tot encara que no foti no brot.

    D’antuvi gràcies perquè sé que no em fallareu.

  47. Marmo la meva Look esta amb venta

  48. Com pots ser tant egoista anònim “lopere”, per un amic es fa el que calgui i si convé regalar-li la bici perquè torni se li regala i punt.

  49. hola,, algun assenyat hem pot si eh omplert be..el full de la llicencia i esta en tramit? perque ja fa alguna setmana que ho vaig fer i devia de aver rebut um mail de confirmacio pro no tinc res…encara..
    el torno a pasar….HELP ME…


Deixa un comentari

Categories

