Enviat per: caiman | 3 febrer 2012

5 de febrer. Sortida de club.

Hora de sortida:

  • 09:00 hores de cal Pelgri

Recorregut carretera:

  • TORREGROSSA , PUIGVERD , CASTELLDANS , L’ALBAGES , JUNCOSA , GRANYENA DE LES GARRIGES , LLEIDA , MOLLERUSA , TORREGROSSA

BTT:

A decidir

————————————————————————————————

ASSEMBLEA GENERAL DE SOCIS:

Benvolguts/es socis/es

Us convoco a la Reunió General Ordinària que tindrà lloc el proper 10 de febrer de 2012 a la sala d’actes de l’ajuntament de Torregrossa a les 021:30 h.

Ordre del dia.

1.       Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

2.       Aprovació dels comptes de l’any 2011, si s’escau.

3.       Informe de llicencies.

4.       Informace de les activitats realitzades el 2011.

5.       Programació de les activitats pel 2012.

6.       Informacions diverses.

7.       Precs i preguntes.

Esperem la vostra assistència.

Atentament:

Carles Capell

President CC Torregrossa

Responses

  1. El diumenge porteu les càmeres per fer fotos al tanga del Trilita.

  2. Carles. fes el favor d’escriure on toca, que sinó he d’escriure darrera teu.

    El diumenge no sé si sortiré o no, demà ho decidiré i us ho comentaré.

  3. Jo el caiman i lo taràntula falten molt aquest hivern , que esteu acollonits?
    Veure al trilia amb tanga amb aquest fred serà un espectacle
    Suposo que no cal dir que aquest diumenge toca btt

  4. Sento haver excrit on no toca.

    CAiman, posa ordre als escrits, que em foto un lio.

  5. El Ramón, on es?

    Deu esta gelat.

  6. Demà proposo sortir a les 10h. Al Pele amb btt, suposo que amb una sortida mes curta aguantarem be el fred i el taràntula i Caiman podran dormir mes després de les seves sortides nocturnes.

  7. aquestos del temps an venut la ,pell del os abans de matarlo tan fred que van dir que farie i tot plegat no res aquet mati a Borges minima al poble 3.5 negatius res aveure am les minimes de entre 10 i 15 negatius res a veure am el que van dir que farie, jo estic per fer carretera
    no se que fer

  8. Hola, estariem interessats en posar-nos amb contacte amb vosaltres per parlar de la CATI-GAT 2012. No hem trobat cap telefon ni mail. El nostre es:
    bttbellvis@gmail.com i el Tel: 669103034 (Jaume) Gracies

  9. Carles ,trucali tu que jo no ting saldo al mòbil

  10. que fem dema btt o carretera?
    a quina hora ?
    que es aixo de la Cati-Gat?
    masa preguntes i poques respostes
    algun valent per sortir am carretera?

  11. La CATI-GAT es aquella cursa que vaig fer l’any passat pel Pla d’Urgell, 100 km amb btt , ara i truco.

  12. jo he quedat amb el Dopmingo, el Punta, el Rexet, el Subiros i jo amb btt a les nou del mati a casa de Pelegri.

  13. Centelles jo aniré on vagis tu,així que decideix

  14. Encara tinc dubtes. Vull venir però encara no sé si ho faré, demà al matí decidiré, però si surto ho faré amb els de carretera. Si a l’hora no soc al lloc no cal que m’espereu.

  15. Demà , finalment no podré venir.

    Avui….., entrenant, se m’ha trencat el fil del TANGA.
    Això provocaria l’entrada inoportuna d’aire fred a les meves delicades parts íntimes. Amb el considerable perill de agafar algún refredat inferior….

  16. Jo finalment faré carretera, em quedat cinc ciclistes de Juneda a les 10h. Davant cal Bonet (Juneda) i anirem direcció Mollerussa a buscar el j.Gasso ,estan invitats els caimans i tot tipus de fauna

  17. dema jo i ma germa anirem a fer btt a torregrossa que us vagi be als de carretera

  18. Finalment amb fet colla amb carretera ,Pedrosa Isidre A.Barrufet ,Orteu,Gassó,Andreu i jo

  19. Ostia Pere! quin mal mati deus passat.

  20. Feia fred però es podia sortí, al final érem, l’Enric, el Subiros, el Punta, el Rexet petit i el Rexet gran, jo i el Domingo que a marxat abans perquè estava refredat, però ens ho em passat força be, trialeres de pujada i moltes trialeres de baixada jo he disfrutat bastant.

    Em fet 1000m de desnivell acumulat i 54 km.

    M’he deixat al germà del Enric que no ha pogut vindre perquè se li a trencat un pedal de la btt quant venien a Torregrossa, em sembla que a sortit amb la bici de carretera.

  21. Pere am el nom dels participantns a la sortida dominical no en tenim prou volem mes detalls
    recorregut,fred o no,pluja, etc
    nosaltres em fet btt,ma germa al fina a tingut que fer carretera ja que sortin de Borges cap a Torregrossa a tencat el pedal i a tingut que tornar a casa
    em sortit el punta, presi,subiros, germans bordalba, domingo que a retirat aviat ja que estave pachucho i jo
    recorregut pels Bessons trialeres gel,neu fred bastan soportable i comença a ploure una mica arrivant a Borges
    bon mati de btt am dues trialeres que jo no avia fet mai

  22. Avui tampoc he sortit amb els companys del club, una altra pífia. Però no us penseu pas que no he sortit, que ho he fet, això si mes tard que vosaltres. He fet 60 km amb bici i 9 a peu. He guanyat perquè no he anat sol.

    Penso igual que el Centelles i necessito saber més de la sortida dominical del Pere. Igual avui l’han atonyinat i no ens ho vol dir.

  23. Jo també he fet una bona sortida avui.

    10:30 h, em venen a buscar a casa i anem cap a la torre.

    11:00 h cansalada viada i llangonisa amb pa torrat i 2 botelles de vi.

    14:00 h paella amb llamantol. De collons. Cap trialera. No he caigut. Al sprint final, he fet dels primers. Un paperas.

  24. Pere tremola que amb aquest entrenament el Taràntula et fotrà la pols i si et pique t’enverinarà segur

  25. Pregunteu al Tarantula les cerveses que s’ha begut mentres feien l’arros.

  26. Home amb la colla que em reunit fenya rai,primer em anat a Puiggross Mollerussa Lleida , tranquils suposo que el fred i el mes amb que estem es nota, pero després de Albararrec cap a Alcano i fins a Castelldans em possat un ritme endemoniat i el futut es que no es quedava ningú ,mirava endarrera per veure si el Marmo deia…falta gen!! Pero no i era, encara he fet un paper peu digne ,pero les fieres estan encara ivernan

  27. Tenim reunió aviat no? Proposo fer roba nova amb color negre i roig que es el color de la meva bici i també del Caiman ,que sigui Assos i gratuïta , la meva segona obcio seria possarme la del cccPeladada … pero sembla un disfraz de marieta per que es roig amb petites boletes negres

  28. hep’ nois la cosa no podia anar pitjo…r un dia que m’envalento per venir a intentar seguir els profesionals de trrgrrsa io he de plegar abans de comensar…hay hay…encara no aviam sortit dels dominis de borges per el cami de juneda, que s’hem a escapat el pedal del eix…sembla que la qualitat en aquest cas no va lligada al rendiment perque tot un pedal XTR… a fet fallida sense relativament gaires kms…
    he anat a casa i eh intentat repara-ho pro la rosca estaba feta malbe a la punta i no tenia temps real per repara-ho..per lo que eh optat per canviar les sabates de tacs poer les planes i sortir en carretera i com be
    a dit el Centelles de fred no gaire…pro s’ha com’plicat la cosa al final…he optat per pujar a Juncosa per Castelldans…Crestes…el Vilosell…cafe a Vinaixa…l’intencio era arribarme fins a Bellpuig per planeja un bona estona de tornada pro encara no avia fet 2 kms per la pista de l’Espluga Calva…pro encara no portaba 2 km per la pista yue mena a l’Espluga Calva que he notat que queia alguna cosa del cel…ostres estava nevant… adios als plans de planejar i en cuant he arrivat al encreuament he tirat cap al omellons i cap a casa… val a dir que la neu a canviat a aigua i al final m’he mullat una miqueta…pro ho donem per bo…Salut i pedals….lo Trilita diu que ja vindran dies millors… doncs sia…

  29. aquest bloc esta colocat ja escriu doble…

  30. Lopere té raó hem de fer roba gratis i del color de la nostra bici, i si no pot ser que la pagui el Marmo o atraqui un banc, que ara que no surt amb bici té temps.

    IRONKID. El millor material per les bicis és el més robust, no el més lleuger. Especialment per nosaltres que no ens ve d’un kilet a la panxa,

    Pere: El Jueneda Team hivernant? que són osos? Mira que a Torregrossa hi ha caimans, tarànrules, centelles i altres animals que sempre estan a la guait i si en veuen algun dormin se li tiren damunt o els hi posen trilita al cau.

  31. Pere, tu i tots aquests amics que vau sortir el diumenge, no teniu pebrots de venir amb els de Torregrossa, per qué farieu el ridicol.

  32. IronKid, …. Umm…
    una cosa no em quadra, quant dius que un pedal XTR, no tenia gaires Km?….
    Si en una sola sortida de les teves en fas 300 o 400, collons que estan dissenyats per sortidetes de 40 o 50Km com a màxim ¡¡..

    Reafirmo la tésis del Taran & Caimàn, en que aquets del Juneda Team tenen un xic d’espant i no volen coincidir amb els atletes del tot poderos club del CC Torregrossa, despres de veure la sentència del Contador, crec que m´s d’un dels que pedalem s’ho pensarà molt i molt….

    Estic estorat de totes les estupidesses i la mala preparació que esteu fent la majoria. Veig que els anys acumulats de ciclisme no serveixen per res.
    Val a dir que sols dos ciclistes del club, estan fent una bona i previsora preparació.

    To be continued…….

  33. Trilita,jo faig una bona preparació ,he canviat mitja bici i corró mes que mai,defet el diumenge no hi va haver color,les BH varen ser superiors , jo i l Albert marcan el ritme i al ratera no deien ni mu! Ara només em faltaria una edició especial de roba amb roig i negre per estar del tot preparat

  34. Molt be, felicitats Pere, cal reconneixer que estas en un estat de forma envejable, gracies al micromotor instal·lat dins el tub vertical del quadre.
    Tinc que dir-te que el fred afecte negativament al rendiment elèctri de subministrament energètic, cal vigilar amb els Km fets, per que pot haber una baixada sobtada de voltatge.

    L’altre dia vaig penjar una foto de la bici a la pared del menjador, així no m’oblido d’ella i tinc ganes de pujar-hi, encara que…. mirar-la, mentre estic tumbat al sofà, també fa patxoca.
    En breu, inspiraré amb profunditat els pulmons, em ficaré les ajustades malles de “torero” i em llançaré al “ruedo” a rodar, es clar.
    Empenyent les bieles amb sutilessa, fent lliscar l’aire per l’esbelta silueta del meu body serrano, intentant olorar el cul dels supers que porto per davant.
    La suó del meu front, lliscará pel voltant de les meves galtes rossejades pel contrast de temperatura, i l’esforç sofert, lliscant tortuosament fins caure amb pasmossa lentitut a sobre el quadre, que reb amb gratitut l’esforç del caballer que el monta. Així es produeix una sinergia entre l’home i la màquina, un fussió metafòrica digne dels profetes.
    Cabalgades infinites al ritme de tambor, tambor de batalla… pas a pas marcat per l’impacte del cor, que bombeixa amb ràbia per empenye el torrent sanguini fins la tensada musculatura de les cames.
    Pedala, que pedala, no aflugis fins el final, la luita no s’acava, això es per valents, pedala, que pedala…..cavaller de la carretera.
    El fred apreta, i l’aire implora una lluita oberta, natura contra home, home-natura. Al nostre pas un remolí d’aire aixeca unes fulles, i ens envolta la nostra aura, ens impregna d’una nova força que ens empeny cap a l’infinit, creuant caragolats revolts, amb suntuoses pujades i sabroses baixades.
    Pedala que pedala…..amb orgull ciclista fins ea final.

    Una simple reflexió.

    A punt d’anar al Psicòlec…..

  35. Trilita sabia que eres un Macho, però no que eres la reencarnació del Machado.

  36. El Trilita, que ha parlat amb el Marmo, ultimament?

  37. Molt bonic Trilita, ets un poeta i molt bon ciclista.

  38. I per guanyar no et cal una súper bici……..


Deixa un comentari

Categories

