Enviat per: caiman | 2 Març 2012

4 de març. Sortida de club.

Recorregut:

TORREGROSSA , BORGES BLANQUES , ARBECA , BELIANES , GUIMERA , VALLFOGONA DE RIUCORB , CERVERA , MOLLERUSA , TORREGROSSA ,
Ruta 3. 110 Km i 1027 m de desnivell

Responses

1. Aquí teniu la ruta del diumenge, tot i que suposo que molts anireu a la marxa d’Almatret. Jo faré carretera, però encara no sé si vindré al poble o sortiré de Lleida.

2. Ja fa dies que t’estava esperant Pere, ja ens coneixem massa, pots triar entre amanida, macarrons i caragols de primer plat, el segon suposo que faràs graellada de carn com nosaltres.

Diguem el que voldràs el mes aviat que puguis, adéu……

3. Carles, si que el tractes be al Pere. Jo també vull un menú per mi que els caimans mengem carn humana.

4. Pereee, ja pots començar a pedalar, personalment fa un parell de setmanes que he començat i encara tinc la càrrega humida, però comença a secar-se….
    Diumenge vaig a Almatret amb el meu fill petit, espero fer la llarga, ja veurem…..

Jo crec que si, que l’Ironkid fa els entrenaments adecuats, entrenaments AEROBICS de cremar i cremar, simplement que jo no tinc collons de fer-ho, és el problema de la polvora, molt de fum i poc de efectivitat.

5. Jo faré carretera a les 9 a cal Pele, la ruta que hi ha ma agrada.

6. Per, jo vaig fer la Terra de Remences del 2007, però ara veig que tu aquell any no vas venir. Si tens dubtes ja t’enviaré la clasificació d’aquell any.

Tu, suposo que et debia agafar por i no vas venir.

7. Pere te les estan foten per tots els costats i no reacciones, Resulta que que vas dir que l’únic del club que havia fet Terra de Remenses i despès d’uns quants escrits la fet tot deu menys jo, fins i tot “El mes guapo, mes simpàtic i el mes dicharachero de tot el grup, alhora que el mes valent” l’ha fet.

Ostia quin nom més llarg, semblen els entrenaments de l’Ironkid. M’agradava més quan era curt

8. Posats a dir, i que et serveixi per provocar….

Vaig fer tres anys seguits el Triatló de Banyoles (1988, 1989, 1990) que també és per aquella zona, val a dir que és un dels mes guapos que he fet…
    Travessa de punta a punta del llac de Banyoles + 50Km de bici pels volcans + 10 Km a peu al voltant del llac.
    l’últim any que el vaig fer, ja vàrem ser + de 500 triatletes, en el que vaig fer el 91 de la general i el 15é de la bici

Per tant, ja pots començar a entrenar per fer el que altres ja hem fet, et queda poc temps per que et fas vell. No com els supers del CC Torregrossa que retornem a una envejable segona joventut….

9. Caiman, el Tarantula abreviat es diu, Guampàchero, “Gua” de guapo, “mpà” de simpàtic i chero, de dicharachero, aquest nom es de la Pampa Argentina, es veu que allí hi ha moltes Tarantules i son mol valentes, per aixo es el mes valent.

10. Recony, amb el Ramon, quina saviesa té i que original que ha estat. Ets el meu ídol, el millor i el més gran “GR”

Pere: defensat que t’estan retant i fotent canya. Jo aposto pel Trilita i ho sento pel Pere que és un dels Hermanos Behistegui que son bascos, però el Trilita és el Trilita.

11. Torna a estar aqui, perquè encara penso amb l’escrit del Ramon i crec que hi manca una cosa, perquè el taràntula diu que també és el més valent, per això el seu nom ha de ser Guampàchero + valent = Guampàcherolent

12. Nois……..
    Esteu violant les lleis sagrades del club.

Fer un canvi de nom es cosa molt complexa i te que passar per tot un procés iniciàtic, dur i complex.

Recordar que…. el simple fet de ficar un nom ja és tot un ritual (mireu-vos com ho vàrem fer al camí de Sant Jaume) desfer un acte sagrat implica sacrificis de “sang”.
    Es a dir, si un vol fer-ho, cal que davant d’un tribunal cuidadosament elegit, i amb la vestimenta de gala, faci una ofrena personal “per exemple el dit index”, s’el talli allí davant, amb una destral per exemple.

I … si mostra la suficient valentia de fer ni un sol “queixic” , llavors i baix el vist i plau de les autoritats allí presents, signaran amb la seva sang la nova nomenclatura.

Vinga …. ànims als que volen un canvi de NOM.

13. dema vindre a fer algo

14. trilita, m’he acollonit. Ja em veía amb un dit menys a la ma.

De cap manera.

15. el Ramon a desxifrat amb molt d’ encert el qui havia darrera aquest despropòsit de paraules i entre ell i la destral han fet sortir de sota l’ escala el que sa amagbaa darrere aquets mots
    ets un crak Ramon
    Pere demà a Arenys de Munt deixa el pavelló ben alt que ja que conque es la primera marxa que fan aquesta gent que ens coneguin pel nostre esperit guerriller

16. A mi hi ha hem naia be el pacte de sang, per ficar GR amb un taller de res, ja en tenia prou, pro el Tarantula al menys sa auges tingut que tallar el dit “pulgar” per escriure tos aquells noms amb sang……

17. Visca el Barça.

18. El pulgar, i potser fins i tot dos braços i una cama.

Encara estic suant ara.

19. Ja me’n estic cansat de sentir tan noms, sembleu tontos,cadascú t’he el nom que t’he , i si no el nom que se l’hi ficar amb la relació del que fa, i no es t’he que ficar tan nom que no cal, Ja ni a prous de noms.

Adéu ……………………………………..

20. Caiman, que passat avui, abans de sortir te e trucat al mòbil i ma sortit el contestador, com vas posar al bloc que no sabies que fer, si vindre al poble o sortir de Lleida, que potser que tu i el Tarantula al fina au nat ha Almatret.

Avui, ha sigut una ruta clàssica, el pas per la Guardiolada, ciclistes participants: Barrufet, Isidre, Juanillo, Juanito, Marmo i jo, cu han he ram per la carretera nova de Belianes ens han trobat en sentit contrari el Gaso i un company seu, que casi no li he vis el pel, el ritme que imposaven el Barrufet i companya era massa fort per nosaltres, els i hem dit que tiressen, després de la gasolinera de Guimerà el Mamo no a volgut continuar per que sa quedat sense gasolina i la que allí beneïen no li servia, després hem continuat el Junito Juanillo i jo amb fet un bloc compacte lluitant contra ven i marea, fins que hem arribat a Golmés on el Juanillo a tirat capa Palau i nosaltres direcció a Puiggròs i Torregrossa.

21. Gràcies ramon per enllorar-me, però aquest matí he anat a fer una ruta superguai que sortint des de Torregrossa queda massa llunyana. Hem sortit de Lleida amb el Taràntula cap a Alfarràs, Castillonroi, Baldellou, Camporrells i tornar abaixar però fent un trencall a la dreta per trobar en direcció a Altorricó (sense arribar-hi) per tornar una altra vegada per Alfarràs. hem fet uns 113 km a bon ritme i per unes carreteres molt guais.

Hem fet aquesta ruta avui pensant que la majoria serieu a la marxa d’Almatret.

Com ha anat la marxa, al que hi heu anat.

22. Ramon aixo del bloc compacte ja em semble be pero et falte explicar si el bloc al terraple sa trencat en mil bosins o be a aguantat sense trencas ja se que tu ets molt humil pero et falte explicar que a pasat al terraple
    la marxa de ALMATRET (o e posat tot en mayuscules perque no nia per menys)
    aquesta gent de Almatret cada vegada es posen el llisto mes alt
    el recorregut espectacular am una trialera nomes començar que no li veies el final, dos trialeres noves,molt ben netejades i marcades com si ja fes molt temps que estaben en us
    el temps al mati una mica de fresca pero inmillorable per pedalar una mica de pols ja que esta tot molt sec i algunes trialeres am el terra suelto
    e disfrutat molt tot i que man atropellat quand baixaba la trialera dels bomberos a peu i per fora de la trilla per no fer nosa quand ja casi era a baix un que baixaba pedalant a perdut el control i ma caigut ell i btt a
    sobre pero e pogut continuar un tall a l’ orella quatre cops i a continuar pedalant

23. La marxa i l’ambient molt be, l’únic que no anava be era jo, ahir vaig fer calçotada amb els reconills , érem 12 a dinar i ens vam beure 6 botelles de vi i 5 de cava, una botella de limonxelo i una d’orujo amb herbes, les cerveses ja no les vaig n’hi contar i els que em coneixeu ja os podeu pensar que jo vaig fer un bon paper amb el beure, i sor de que d’aquets 12 n’hi aviar dos parelles de 25 anys varen arribar a les 6 del mati i no vam beure massa perquè estaven ressacosos que si no tendirà tot el garatge ple de botelles.

La marxa de collons i con vaig arribar aviat perquè vaig fer la curta i tenien un sortidor de cervesa a la barra, de collons, el puto mamo era, la setmana que be a Seròs, adéu………….

24. ieeeooooooooooooo……

Els supervivents d’Almatret ja som a casa.
    Espectacular ambient per un poble de 250 habitants, hem sortit 600 i pico ¡¡¡
    Es com si fos la festa major del poble, entre acompanyants i corredors devie’m esser prop de 1000 …
    Fins i tot han esgotat, per primera vegada, les provisions de cansalada i llangonissa a la brasa.

Com sempre mig poble col·labora amb aquest excepcional esdeveniment, i això es nota. Han vingut gent de Graus, Barbastre, Mataró, etc una prova clarament consolidada i per felicitar a tota l’organització.

Personalment la trobo força dura, a la vegada que disfruto amb les exigents trialeres que sempre en fiquen alguna de nova.
    La sortida ha estat trepidant en que juntament amb el Centelles i el ZP hem anat sortejent un laberint de ciclistes per intentar entrar en la primera trialera una mica desenbossats.

La duresa de la prova fica a cadascú al seu lloc, i els més esvalotats, que no son pocs han fotut alguna que altra caiguda.
    Les pujades han estat molt dures per al meu Body, i per segon Diumenge consecutiu he tret la “carbonilla” de principi a fi. A les acaballes de la prova i circulat per l’última trialera he fotut “llantaço” i mentre arraglava la punxada ha arribat el Cenetelles que m’ha acompanyat fins a meta, això si, m’ha fotut un ritme infernal que jo no podia seguir, uf, uf i rebufff. Quin paio…

Dinar, migdiada i … si tinc sort intentaré que la mestressa em faci un petit massatge….

Siau.

25. Centelles, com ta agrada la canya he, ets capàs de veure canya allí ha on no nia, si llegeixes be el comentari no, amb passat en cap moment pel Terraplè, ha Golmés hem trencat ha la esquerre per aquell camí asfaltat que surt ha la carretera de Miralcamp a Borges, de totes maneres després de la ruta ja no avia massa força per fer algun experiment.

26. Ramon es igual segur que am aquell repetxo despres de deixar la carretera de Borges direccio cap a Torregrossa et devies de guardar un cartutxo

27. Pere com va anar pel Maresme?
    aixo de que no expliquis res em fa mala espina
    que potser la vas guanyar?

28. Doncs al final com diu el trilita també vaig decidirme a fer la marxa d’Almatret amb els Domenech i Trilita. Tota la marxa amb les pulsacions a topé incloses les trialeres que em esgotaven més que les pujades, saltant rocs i rocs i sempre amb precipicis perillosos a les bandes. Fins arribar a la perillosa trialera dels bombers, la qual vaig decidr baixar i de lloros em vaig donar, però sense cap cop fort vaig continuar fins al final i vaig arribar amb l’amic boldú de les borges.
    El trilita i el centelles van arribar 23 minuts abans que jo, estic content abans em treien una hora, poc a poc anem millorant.
    ORCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

29. Molt be el comentaris de la marxa d’Almatret i molt malament el Pere perquè encara no ens ha explicat res de la marxa que va fer.

30. ORCA, et recordo que els canvis de nom, sols es poden fer amb el sacrifici corresponent….

L’important és arribar sà, i estalvi. Veig que la tombarella que vas fer no ha estat res, el company Centelles portava un bon cop a la cara que regalinava un xic de sang, espero que tot plegat no hagi estat res. També l’Ironkid em va comentar que va tastar el terra, suposo que esta be. ?

També val a dir que el temps que es triga no és important, tot-hom fa el que pot, ja m’agradaria fer el temps del Pedrosa, perooooo…. no hi ha més.

També vaig veure al Tutusaus Pare i fill a la sortida, amb el fill ens vàrem trovar al final de la primera gran trialera.
    Vaig fer les trialeres amb certa precaució per que estrenava montura i encara no la tinc acostumada, si que vaig presenciar varies tombarelles, el terreny estava molt sec, i era fàcil una relliscada …..

31. Per mi la marxa d Almatret os la podeu quedar,Ami m agrade pedalar tranquil sense pols ni estar apunt de caure constantment,la marxa d Arenys es molt guapa i les carreteres ben asfaltades,vaig patir molt a Santa Fe del Monseny de 16km al 8 de desnivell pero despres em vaig recuperar i vaig acabar pletòric ,la Roca , Sant Celoni , horrius… un lloc molt bonic per fer ciclisme ,de fet en lloc he vist tanta gen amb bici com allí,140km. 2400 de desnivell i temps 5,10h.

32. Trilita tot plegat com be as dit a quedat en quatre cops i la orella afectada tan sols em fa mal quan vaig a dormir ja que done la casulitat que dormo am la orella dolenta ficada al cuixi i si la apoyo em fa mal probo de dormir del altre costat i no men dono conte i em torno a girar
    Pere la marxa de Almatret no ens la tenim que ficar en cap lloc que ja esta be alli on es
    personalment crec que en aquesta vida te que haver temps per tot pedalar tranquil, pedalar una mica tens am pols,fang,pedres i anar cap a casa encara que am algun cop am la satisfaccio de haver fet coses que mai et pensaries que ets capaç de fer pero com be va dir aquell “para gustos colores”

33. Aquí, ho algú posa ordre amb els noms, ho els treiem tots i a partir d’ara tothom escriu aquí amb el nom i els dos cognoms.

I ja ho explicaré perqué, perqué el Ramón en te un que no li agrade gaire, i en canvi no diu res i s’aguanta.

Així, que tothom hauria de fer el mateix, o bé, canviem les normes del tot.

Jo també m’el volia canviar, per aquell que vaig posar, i també em tinc que aguantar com el Ramón.

34. Ja, es clar…..

La BTT és per homes.
    Pedres, pols, revolts perillosos, salts, esglaons, branques, graveta solta, fang, etc….

Això és per valents.

Taran an company……………….

PROUUUUUUUUUUUUUUU……………….. amb lo dels noms….
    Collons.

35. Trilita, es que de tant en tant, veig coses rares.

36. Es que tu Taran tens avantatge…..
    en el cas de fer el sacrifici, pots amputar una “pota” i encara et queden 7 ¡¡.
    N’hi ha que no se pas el s’amputarien…

37. Tarántula que també hi ha internet al Regne d’Espagna?

38. Senyors,aquest diumenge aniré a la marxa de ruta,terra de Volcans que fan a Amer prop de olot

39. L’anonimus era jo.

Pere: Aquest documenge farè la mitja marató de Balaguer, però el dia 25 vull fer la marxa de les terres del vi i del cava amb el Tarántula, si vols pots venir i et deixarem ficar a roda,

40. Ya, ya…………..
    Terra del vi del cava…….

millor seria terra de CERVESA i CUBATA……..

No miro a ningú.

41. A Madrid no tenen internet, però els he dit que al Club sempre tenim revol, i llavors m’en han possat.

42. Pere si que estas marxos? si practicament acabem de començar la temporada
    jo igual tambe me apunto a anar de marxa am vi, cava i torrrons del Trilita

43. La marxa de vi i el cava es molt guapa , pero la organitzacio es dolenta i son uns putos pesseteros que no et donen ni dinar, només pa amb tomata

44. Tens raó, Pere. Tota la raó.

Però …….

45. Si Pere, tomata, vi, cerveza, cava, però vens o no vens.

46. Jo ja estic apuntat per Viladranca ,l he fet cada any,almenys fa deu anys que la faig,pero es el terreny del taràntula,es on fa els entrenaments d estiu, es coneix cada pam del terreny,aquí me la podrie fotre .

47. tranquil Pere ja et farem de gregaris nomes perque no sapiguis el plaer que done una picada de Tarantula ja que aquestes picades nomes son per uns quants priviligiats

48. Jo dec ser un privilegiat perquè cada dia que vaig a entrenar am el Taràntula em fot una picada. Quina sort que tinc, però quin mal que fa

49. Quines collonades amb els noms, si no els voleu cambiar puc continuar amb ZP és curt i discret. Centelles i trilita quan és aquesta marxa del vi i cava igual m’apunto. Ja direu

50. Aquí mols retos i moltes histories i la ruta del diumenge que.