Enviat per: caiman | 9 Març 2012

11 de març. Sortida de club

Recorregut:

TORREGROSSA , VIMBODI , RIUDABELLA , PRADES , VILANOVA DE PRADES , LES CRESTES , LA POBLA DE CERVOLES , CERVIA , BORGES BLANQUES , TORREGROSSA ,
111 Km I 1656 m de desnivell.

Responses

1. ja us he ficat la sortida del diumenge. Jo no podré venir perquè aniré a fer la mitja marató de Balaguer. Us imagineu un caiman corrent, amb les potes tant petites que tenim més aviat ens arrastrem.

2. La marxa del vi i del cava és el dia 25 a Vilafranca del Penedés

3. Senyors ciclistes jo i el ZP proposem organitzar una marxa cicloturusta de carretera ,Torregrossa-Margalef del Monseny-Granadella-Torregrossa. 150km amb possibilitat de fer recorregut curt bovera-Granadella de 100km

4. Ostras quantes opcions….

Demà vaig a Seros, 40 Kilometrets de na i cap a casa. Poc a poc aniré agafant la forma i podré seguir una estona al Pere i altres animalots .

Tornant al tema de noms.
    Que la junta compri una GUILLOTINA, de segona mà. Y llavors, el que vulgui, pot fer ús de l’artefacte “millor que l’encarregat sigui Lo Marmo” . Finalment signar amb la sang, al llibre d’actes del club el nou nomenament, i ja està….
    Alguna proposta que he vist, amb el nom una mica llarg, igual cal amputar un parell de coses per poder escriure tot el que cal….

Refleixionemi..reflexionemi….

5. Amics, tinc que estar tot el cap de setmana per el Pallars.

M’ha dit un amic, que hi ha una raconada on podria trobar una mica de verí per omplir el fibló. Doncs resulta que ja fa molt temps que no puc picar a ningú, perqué no tinc gens de verí.

Així que no podré venir el diumenge.

Però us continuo enllorant.

Pere, tantes marxes que fas enguany, ja t’has apuntat a la Irati?

6. Ramon, quan has maleit al bo del caiman per no haber penjat la ruta, ja estava posada. Em deus una birra per haver-me deixat trist.

7. Caiman,ok te dec una birra.

8. dema vec que sirem pocs ciclistes i mes am la ruta que a marcat el Caiman, dema a les 9 a Torregrossa
    jo casi que prefereixo en ves de baixar per LaPobla de Cervols tornar per Juncosa ia una mica mes de tomb pero molt menys tram de carretera dolenta

9. Trilita , dema ens veiem a Seros…….

10. Centelles fins demà a la sortida de Torregrossa, estic amb el Pere d’intentar organitzar una marxa de carretera per les Garrigues.

11. Jo també veig factible fer una marxa.
    Som un club amb molta historia al darrera, seria ficat al mapa ciclistic el poble de TORREGROSSA.

12. Guauuuuu, volen organitzar una marxa ciclista en carretera per les guarrogues. Quina feinada, peró tot és posible amb ganes,col.laboraió i treball.

13. Caiman per les guarrogues no la farem, per les garrigues si.

14. Ostras quina errada, ho copiaré 1000 vegades.

He fet els 21 km de la mitja marató de Balaguer amb 1:43 m. Estic molt content. Ha anat com esperava i he fet un pas més per assolir el meu objectiu final.

15. Caiman ja veig que progreses be per fer el teu primer triatlo
    avui tal i com vaig dir ahir pocs ciclistes al punt de trobada, Juanito,Marmo,Pele,(no se quin nom fica) ficare el seu Gispert i jo val a dir que el Ramon ens a agafat pel cami nomes sortir de Torregrossa bona ruta marcada començem a pedalar cap Arbeca i arrivant a Puig-Gros punxada tot i que ai pogut arrivar Arbeca ja que la roda perdeie poc a poc paro Arbeca a reparar el pinxaso tots em volien esperar i el Pele sa ofert a fer de mecanic pero jo els e dit que anesin tiran que suposo que els agafaria, si que els ai agafat tan sols al Gispert casi a mitg cami de la pujada a Prades ja que el Pele avie girat ja que tenie que ser aviat a casa i els demes an decidit anar a Vallclara La Pobla Cervia i cap a casa
    em continuat els dos am solitari a fer la ruta marcada i pero am una mica mes de recorregut am la recompensa de mes kms de carretera bona
    avui no em tingut guerra ja que eram pocs guerrillers jo e tingut la meva guerra particular fen series per mirar de atraparlos i ai agafat algun que altre calenton pero per ser que venia del btt i tota la setmana en blanc me ai trobat bastant be
    val a dir que el Gispert tambe progressa mes que be dic Gispert perque no se quin nom ficar Orca, ZP o quin altre nom quand us poseu d’ acord i fem el pacte de sang i surti publicat al BOE ja li direm el nom que toqui

16. e mirat la marxa del xampany i apartir del dimarts dia 13 val 5 euros mes i el unic que ia apuntat es el mes marxos del club que suposo que ja sabeu qui es ja direu el que voleu fer, crec que ja que el mes marxos esta apuntat tindriam que anar a ferli un cop de ma

17. Molt be Caiman ets un campio, El Juan Ramon ( esta casat amb la Magda del bartolo ) ha fet 1’47 minuts.

Caiman, la triatlo per tu sera un passeig.

18. Jo mateix tanco la discusió del nom ZP i prou que amb els temps que córren i els que ens venen potser al final encara l’enllorarem.
    Felicitats Caiman pel teu resultat cal deixar ben alt el nom del club.
    La sortida d’avui ja l’explicada el Centelles, fins Tarrés amb el grup Pelé i Baró continuen progressant i d’aquí a poc temps al nivell de tots.
    El Centelles ha estat verdaderament increible m’ha fet fer un increible entrenament, ara m’acollonit pujant Prades a plat i el que quedava és una màquina.
    Per la marxa del vi i el cava em sembla que seguiré el consell del Centelles i allí serem.
    Esperem informació de trilita a Seròs i del Pere a Amer.
    Caiman el tema de la marxa a les Garrigues és en sèrio, en parlem.

19. Si, si a fer companyia al més marxós del club, demà m’apunto sense faltar.
    La marca de 1:43:14 us l’haureu de creure, perquè no sé per quina collonada no surto a la classificació, demà els enviaré un mail de protesta.

20. Hello…..

La marxa de Seròs a la butxaca.
    He trobat a faltar algun company del club, però sempre he anat acompanyat gracies als més de 600 Bikers participants.

En la sortida he vist al JM Capell, al presi, al nou mecànic “no sé com es diu” al Bordalba, al JR, algún altre que no recordo el seu nom.

Com que aquest hivern ha estat força fred i he tingut poques ganes de pedalar he decidit fer aquestes marxes de BTT que amb menys de 3h fas el circuit, això si, sempre treient la carbonilla.

Sortida trepidant i tot el camí colapsat fins que amb les primeres pujades la cosa s’estira i pots anar avaçant gent. Poc a poc he atrapat al Bordalba i l’he dit fica’t a roda, així fins que l’he perdut, de la resta no he vist a ningú ?.

Molt de pols, trialeres a dojo i al final les cames ja feien figa, sort que els últims 6 o 7 Km eren pita avall, i amb el plat gran i a tota marxa els km queien amb facilitat, així també algun que altre ciclista, això si, vigilant de fotre algun llantaço amb les moltes pedres que hi han….

Up, up…. ja som a META.

Bocata de carn a la brasa + 2 o 3 Birres …. saludar als coneguts i cap a casa.

He parlat amb el Garriga i m’ha comentat que fan el campionat de Catalunya de contrarrellotge, el proper mes, a Puigverd….. totes les categories.
    El problema per participar-hi es que és necessita la llicència de Veterà, jo tinc la de Ciclotirista…..
    Si algú vol participar-hi ja ho sap.

21. ostres nois ….una marxa en carretera per les garrigues…si us fa falta un ajudant compteu amb jo per el que vulgeu….un posible nom …
    Roadbike Grrges by CC Torregrossa…inscripcio/llegenda a la samarreta tecnica o paravent…obsequi de la prova…..poca broma… salut
    altra cosa la ruta es tant llarga que fa una hora que espero a que el GPS es descarregui per poder donar renda solta al teclat i fer la cronica pro encara no a acabat dema ho faig…de moment tenim titol…
    Reblant “lo” Reblo….salut i pedals…

22. Com pot ser que els caimans facin la mitja marató amb les cames tant cutres que tenen, jo avui he fet la Terra de Volcans a Amer , poca gen només 210,i duran molts km he rodat solo això que el recorregut ere part del recorregut antic de la de Remences, coll de conreu ,Bracons per el Torrello i un de inèdit , Sant Martí sacalm , marxa guapa amb un bon dinar i ben organitzada per només 17€.

23. Pere, com he vist que estaves sol, m’acabo d’apuntar a la marxa del vi i el cava, i així et faré companyia.

Tu que hi has anat tantes vegades i que deus coneixer a tothom, no em podries fer un favor, i dir-los-hi que em canviin el vi i el cava per cervessa?

24. Com el Trilita, la marxa de Seròs a la butxaca, 50 km amb 3:16 minuts.

La marxa estava be, molt de corriol, les pujades curtes com a mi m’agrada, però mol pols, i havia trialeres que era millor arriscat i no baixar de la bici perquè si no set posaven les sabates plenes d’aquell pols finet que es posar quant fa dies que no plou, si no plou tindrem que deixar la btt.

La setmana que be els companys de la btt van a fer la cursa del bombers a Lleida, encara no ser el que faré si btt o carretera, tinc tota la setmana per pensar-ho, adéu………

25. Ja m’he trobat a la classificació 1:44:16 a 4;57 el km, però per valorar el temps heu de tenir en compte les potes tant curtes que tenim els caimans

26. Taràntula a vila franca hi ha molta cerbesa !!!!
    Centelles , si no vols pagar inscripció a vila franca et proposo que et passis dins la marxa a Santes Creus i acabar i tornar amb el meu cotxe, jo puc portar cinc ciclistes mes amb les seves bicis ,jo quin exemple per un que vol organitzar marxes

27. Pere: ets un crac l’últim comentari que fas al teu escrit es genial.

28. Pere, això que has dit, no m’agrada gens.

29. el ultim escrit del Pere no la acabo de entendre, no se si es que ian paraules en forma de clau, pero es igual el que es important es que ja estic apuntat i puc començar la marxa desde el començament i axi podem ajudar al mes marxos a veure si entre tots el podem fer guanyar una marxa

30. Centelles, Pensaba que encara no estaves inscrit,i a la gen li fa ràbia pagar cinc € mes per això he possat aquesta obcio ,poc recomanable pero molt eficient, Je Je

31. Ja estiic inscrit a la marxa vinatera i a l’Irati. Aquest any reventaré, o us reventaré.

Pere preparat que els caimans etan afilant les dents.

32. EP…JO TAMBE i ESTIC APUNTAT…. a la marxa i també a la llista del enterrador..perquè a aquest pas no tardaré gaire a ser el pròxim a la seva llista…”i quien no se lo crea que venga i lo lea…” diumenge
    “6’45” del mati rrrriiiiiiiinnnnnngggggggggggggggg…uf !!quanta son…. qualsevol diria que es dia laborable i realment ho ha semblat, perquè he agut de treballar de valen….a aquella hora, esmorzar fort no prova gaire la veritat …però he de fer l’esforç i menjar…nyam nyam…menjat,ben vestit i polit, fins i tot semblo un ciclista…altra cosa es posar-se a pedalar “paraules majors” aquestes…be a les 8’15 mes que menys (ja fa dies que es pot sortir a les 8) encaro la bicicleta cap al veí poble de Castelldans..no se que pasa però tot i que vaig a poc ritme i cadencia alta les ppm estan a tope…malasunto…que s’arregla sol…¿¿??poc abans d’entrar a Castelldans…un misteri….pro arreglat… poso en marxa el “primer” motor… estabilitzo les ppms
    i amb el desarrollo adequat a cada tram poso ritme baix pro constant fins al Soleràs per trencar a l’esquerra i encarar Juncosa…no va tant malament com podria semblar a priori…el dia s’endevina esplèndid…cauen els km i les hores ..a parts iguales…adéu a Juncosa.. hola a les Crestes …pujem que algo queda…descens de les Crestes a molt bon ritme la vista del Montsant i Ulldemolins …que us he de dir que no sabeu!!! …pasaba alguna cosa al poble perquè estava ple de cotxes a les cunetes una Fira….?una macro-calçotada…? coll d’Albarca…i avall altre cop Cornudella de Montsant..aquí he estat temptat per el dimoni i cuasibe encaro cap a Porrera…Falset…Flix..etc…pro no se que te el coll d’Alforja que no he pogut girar la bici i soleta m’ha portat fins dalt (ja se sap les Pinarello….)altre cop baixem..Alforja,Les Borges del Camp
    decidit m’hen torno a la platja…Riudecols…Montbrio..CAMBRILS…ostres quina planejada i molt millor que no fa `pas 15 dies…obligatori passeig marítim…gent i mes gent..per cert Caiman que avien fet o feien una cursa, running ,duat-lo o triat-lo a Cambrils estava el passeig de botelles de Powerade mig plenes, xupetins gels i barretes varies..en fi jo a la meva…aquest cop no tinc salvadors que m’indiquin el camí asfaltat a Reus per lo que aurem de fer memòria..paso Salou…cap a Portaventura travesso Vila-seca..era aquest carrer o era l’altre….hay senyor..pregunto a un vilatà…un camí a Reus..mmmmm…no se jo no…vale ja ho trobaré…ah!!! salvat un paio amb mtb…ep!!!perdona ets d’aquí?si noi d’aquí soc ..i han per aquí un camí asfaltat que et porta a l’entrada de Reus, per la autovia de Salou…li pregunto, saps per on agafa’l? ….silenci mortífer…. si tot recte i a la dreta assenyalant-me l’autovia de tgna i desprès a l’esquerra….sic..”crec que no era tant complicat això l’altre dia” faig 100mts endavant i hem trobo com per art de màgia davant mateix de l’entrada al camí….coll…sort que els dos eren del poble….jaja… ninonano…ninonano…Reus al sarró i únicament he posat el peu al terra per així dir-ho… a Cornudella. això si apoc apoc…ara igual que l’altre dia, toca baixar de la bici i menjar alguna coseta, fa falta algo sòlid mini entrapa i aigua…i san tornem-hi reviscoladet enfilo el camí Vell de Valls..EL Morell, la Pobla, el Rourell…Picamoixons…les torres que s’escampen vora la carretera, tenen vida pròpia en forma de calçotades familiars l’olor a aquella hora de carn a la brasa i la columna de fum de la foguera per als calçots així ho delaten…mmmm cuasibe es pot mastegar l’aire…hem fico la ma a la butxaca del mallot i únicament en trec una trista barreta de “muesli…” que esperaves …treure un entrapa de xistorra??com que encara no he arribat al nivell d’en Harry Potter….hem menjo la barreta sense donar-hi gaires voltes… nyic nyac… nyic nyac..Montblanc..be… be.. i ara l’Espluga de Francolí..ja fa estona que tinc en ment la carretera nacional “he de evitar pasar-hi tot el que pugui..”arribat en aquest punt de la ruta en devaneixo entre anar a poblet ..i fer lo mateix del altre dia… o no trepitjar mes la nacional i creuar-la per sota per pujar fins a Senan tot i que faré mes volta l’idea es temptadora donat que no hi he pujat mai per allí..i això faig engego el “segon” motor…borromborrom…cadència i psicologia aplicada…faran de la pujada un bonic passeig es tracta de veure la botella mig plena i no pas mig buida….el collet que mena a Senan es llarguet pro suau es fa força be, tot i el que ja porto recorregut ,aviat faig cap dalt i baixo cap al poble superant-lo per el seu marge esquerra continuant la baixada cap a Omells de n’agaia…coll la pujadeta que hi ha als Omells direcció a Malda a aquella hora es deixa sentir, pro mi aplico de valent i la doblego, planejo baixo fins la Farinera…Malda…cap a Arbeca que hi falta gent, carretera nova, que primer no utilitzo pro el mal estat de la vella, hem fa circular per la nova tot i que es prohibit “ja se sap que lo prohibit …..” mitja tarda… i tenen partit de futbol a l’estadi… arbequins contra no se qui… cau el collet… veig el poble, que no s’ha mogut de lloc en totes les hores que eh estat fora, que no han set poques…i de temps per moure’s en tenia…agafo la variant i entro al poble per la porta principal… que es això d’entrar per l’estació…bufa bufa…
    Sant S’acaba arribo a casa a les 5’45’’llarg ? si…satisfet? si…per tornar-hi ?ostaclar!!!
    Salut a tort i a dret….ens veiem als vins i els caves…almenys a la sortida…jeje..
    Les dades.
    Distancia.: 204 KM
    Temps : 8’50’’hores
    Mitjana : 23 k/h
    Desnivell: 2550 m+

33. OstrAs Ironkid, quins collons tens, això que fas tu és insuperable i per que vegis que m’ho llegeixo tot, t’he de dir que no sé el que feien a Salou, jo ja tenia feina a Balaguer.

34. tots ens busquem feina d’una manera o d’altra ..salut hem sap greu pero no vindre a la IRATI, snif.. snif..

35. Ironkid, m’estas fent agafar una depresió.

Que collons foto jo amb la bici???????????????

Si jo no foto absolutament res mes que fer la vergonya!!!!!!!!!!!!!!

36. es irrellevant el que eh fet..unicament ho explico…vosaltres sou els millors..forever….

37. Ostras, ostras….. porto retard amb lo de llegir el BLOG….
    Vaig per parts.
    Primer que tot felicitar al Caimàn per arrossegar-se per terra durant més de 20Km…..
    Jo crec que es va posar greix, a la panxa, per poder desplaçar-se amb més facilitat.¡¡¡

IRONKID…. no he tingut temps encara de llegir l’escrit, si que he vist, de reull, uns 200Km….
    Si son els que porto aquest any amb la de carretera………

Intentaré mirar l’agenda per venir a la de terra de Cervesa mb vi, o la de cava amb whiski, o la de xupitos amb Orujo.
    Ja no se com collons es diu….

Siau.

38. El CCT pot faltar a alguna mrxa, però a una que hi ha vi, cava, cervessa, xupitos i tota mena de vegudes alcohòliques, mai de la vida.

39. Ironkit a la marxa de VilaFranca tindries que notar amb bici perque et semblaria curta només te 140km.
    Aquest any volia fer la Irati pero coincideix amb la de Balaguer
    La calçotada em coincideix amb la de Tortosa
    I el Caimanet ?

40. aquet cap de setmana els corredors de maratons teniu cursa?
    o pregunto perque podriam fer una sortida una mica mes llargueta post preparatori per la amrxa del cava i les que vinguin
    a les 8 ja es podrie sortir que ja es de dia
    ja se que els 140km que te la marxa es poca cosa pero no estarie de mes
    se acepten opinions
    Pere si la marxa de Balaguer coincideix am La Irati no ia color tries La Irati i no ten penediras ara potser es que aquestos desnivells et fan tirar enradere

41. Centelles, el Pere ja ha trobat l’escusaperfecta per no fer la Irati, però jo estic d’acord ambp tu en que el que realment li passa és que ens té por.

Jo aques cap de setmana faig running, així que els bikers podeu feu el que us roti. La propera setmana ja estiraré la cua bevent vi i cava i pegant al Pere.

42. Per cer, hem de fer tost força per qué torni el caimanet aviat. Crideu-lo tots i esperem que ens senti.

Caimanet, on etsssssssssssssssss.? Torna qu et’enyoremmmmmmmmm?

Vinga tots !!!!!!!

43. Aquest diumenge hi ha la cursa de Bombers a LLeida.

Jo ja veig que a la marxa del vi i del cava, si no trobo cervessa als habituallaments, ho pasaré molt malament, ja que enguany vaig just de km amb bici.

Però que hi farem….. Ho farem igual.

44. Caimanet manifestat!!!!!!!!
    Si Voleu fe una ruta XL” el diumenge a les 8h m. apunto.
    Caimán aquest diumenge et pots amagar pero tart o d’ora ens veurem les rodes.
    La Irati es millor marxa pero Balaguer es a 40km i la Irati …. LLuny…..i també reconeg que el meu perfil d’escalador no s’adapta be amb les parets” del Arrate i companyia.

45. Hello……….

El Diumenge, per fi, vindré amb vosaltres.
    XL em fa una mica de por. Sortint a les 8:30 ja em va bé.

PEREeeeee, pots demanar prestat el fibló al Taran i les dents al Caimàn, i pots fer el que vulguis amb mi, aprofita aquesta ocassió que en el marge de 2 o tres setmanes ja no tindràs l’oportunitat.

M’enportaré mercromina i tirites.

46. Del meu fibló val mes que us en oblideu.

47. Companys no us ho agafeu malament però fotem un munt de faltes ortogràfiques que si el Pompeu Fabra ens veiés ens retiraria de les bicis. Tinguem una mica de cura collons.
    Tarànturla el teu fiblo guarda’l per les sancions a les empreses i no als teus pobres companys.