Enviat per: caiman | 4 maig 2012

06 de maig- Sortida de club

Recorregut:

• TORREGROSSA , MOLLERUSA , BELLPUIG , BELIANES , MALDA , ROCALLAURA , FORES , PASSANANT , CIUTADILLA ,BELIANES , ARBECA , BORGES BLANQUES , TORREGROSSA , 104 KM

Imatge

Responses

1. Ja us he ficat la ruta d’aquest cap de setmana, tot i que pel que veig teniu ganes de marxa i voleu anar a fer el recorregut cap a Mora, que us ho passeu molt be. Jo com jaus he comentat abans aquest cap de setmana he de comportar-me i emmagatzema força pel proper dissabte que em farà falta tot i més.

2. Caiman, la ruta que as posat ma agrada mot, ames podrem veure el que van a racons de la Conca.

3. Carai, ZP i Pere que no veieu on escriu el Templer majr? Doncs escriviu davall d’ell i no a l’escrit de la setmana anterior. Targeta groga pel ZP, que ja ho fet dos vegades en 3 setmabes

4. Vale home ,

5. Tarantula de ma sortirem de Borges el ZP i jo a les 8 anirem cap al pla de Margalef i despues a Puigvert i si encara no et trobem cap Artesa si pel que fos tu no ens trobes fes el mateix de Puigvert al pla de Margalef fins dema

6. Jo si fos el Taràntula dormiria i segur que aquell parell (ZP i Centelles), es presenten davant de casa teva, tu pots dormir una hora més i ells contents que hauran fet uns quants kilòmetres més. SOU UNS CRACS.

POSDATA: lopere comença a acollonir-se: no vol venir amb vosaltres, a més a més no fa la marxa de racons, vol fer només una part del recorregut i tornar en cotxe. Uhhhhhh, uhhhhhh, uiiiiiiiiiiiiiiiii

7. Val Centelles, jo sortiré a les 8h i suposo que us trobaré a Puigvert.

8. Jo sortire a les vuit del mati i fare Juneda, castelldants i el Soleras, a la Granadella ja os trucare, fins dema…….

9. Aquest tema d’on ficar el comentari em te ben intrigat. Demà la sortida serà dureta, però com no vindran els que animen el ritme, fins i tot serà divertida i podrem gaudir del paisatge.

10. Ningú exlica res de com li ha anat, o és que us heu dormit tots?

11. bueno va!!!!!!
    explicare una mica la jornada dominical de avui em sigut pocs pero ben avinguts
    sortida de Borges am el ZP i jo direccio pla de Margalef i Puigvert a retrobarnos am el Tarantula i despues direccio la Granadella val a dir que per devant fent de conill portabam al Presi pero o aquet conill correie molt o els galgos estaben fets pols total que no l’ em pogut agafar fins al Soleras i perque an parat sino igual no el veiem am tot el cami la sorpresa del dia es que el Presi portabe ajuda i de la bona per aixo no els podiam agafar portabe un gregari de luxe que no ere altre que el Marmo que per cert l’ai vist molt llistadet o fa regim o no pare de entrenar, em continuat cap a la Granadella els cinc com a bons germans sense fer un cop de pedal mes fort que l’ altre, llavorsells an tirat cap a les crestes fins a trobar el desvio a Juncosa i nosaltres cap a Bovera l’ idea inicial ere anar cap a Palma d’ Ebre, La Bisbal i Margalef pero em decidit de probar i anar a Flix, Maialsi Lleida val a dir que el vent a fet de les seues potser no ere tant fort com el dia de Maials ,Seros etc. pero la encaracio ere la mateixa de Filx a Maials es fa pesadet i am el aire de cara, i am sols tres galgos fent relleus poc a poc et vas cremant,ens an sortir desde Borges 153 kms em sortit a les 8 i contant les parades ( em parat al Soleras, a Filx al bar i tambe a Albatarrech a ficar una mica de gasolina de F1 per puguer arribar a Borges) em arrivat a Borges a les 2 .
    Desde Albatarrech fins a Borges no se si ere la gasolina pero em anat volantfins a casa (crec que mes aviat ere el aire a favor) semble estrany pero tot i que estiguis cansat treus forçes de alla on no entens quand t’ espeny l’ aire i tu mateix sense donarte conte cada vegada vas un puntet mes fort
    bueno jo ja e complert ara falte els maratonians i els marxosos

12. Dons jo he sortit amb el Marmo de Torregrossa a les vuit i quart, com molt be ha dit el Centelles fèiem de llebres amb el Marmo, quant érem al Albages els em vist baixant la baixada que hi ha abans d’arribar al Albages i el Marmo m’ha dit que a la pujada llarga que hi ha abans d’arribar al Soleràs ens casarien i jo l’hi he dit que no, em apretat el que em pogut i no ens han casat, sort que els em esperat a la rotonda del Soleràs que si no ells mateixos es fan una escabaxina entre ells, com ha dit el Centelles em tirat fins a la Granadella i nosaltres em tirat direcció les crestes per baixar per Juncosa, he de dir que ha sigut un recorregut molt bonic no hi aviar passat mai per aquí, però al final també teníem el vent de cara i com es normal amb el Marmo abans d’arribar a Juneda el no em podia seguir( PAJARRON ), quant m’ha casat m’ha dit que l’hi aviar passat com al Guardiola, “ que s’avia buidat i necessitava omplir-se “.

Al final em fet 100km, 24 km de mitja i 1500 de desnivell, i amb el meu cas, aguantar al Marmo tot el mati, que no es poc.

Caiman com ha anat la trian-lo?.

13. Els templaris que hem fet la ruta del temple, hem segut 4 Juanillo, Juanito, jo i el Lluís, aquest noi a vingut alguna vegada ham nosaltres, antigament vivia a Bell-lloc i venia mes sovint, ara viu Alpicat, hem fet tota la ruta, el únic que hem canviat es que hem nat per Arbeca i Belianes, per trobar-nos abans amb els de Racons, i Bellpuig, Mollerussa u en fet al tornar, al arribar a la cruïlla de Fores venint de Rocallaura, hem vist el que anava primer de la marxa, i el seguia un grup principal que i anava el Gaso i el Barrufet, crec que aurant fet mol bon tems, per que anaven mol al deban, nosaltres hem continuat el sentit de la marxa, Pujant capa Fores, Passanant i Ciutadilla, ens amb ajuntat amb un grup de la marxa, dona-los algun relleu i al hora palpitant el sabor de la carrera, al arribar a Ciutadilla hem vis al Pere que anava en un grup mes atraçat, des-pues com bons templers hem continuat la nostra ruta.

14. A, me e deixat les dades,102 km, 26 de mitja, el desnivell no hem marca.

15. Ramon, com a molt de desnivell has fet mil metres, em guanyat el Marmo i jo.

Visca el Marmoooooo!!!!!!!!!!

16. Pues jo he fet els 155km de Racons , anan amb un grup a tope a Prades ,Crestes i mes a tope fins a Solivella on he dit aneu a la merda i he fet un pet com deu mane, he puijat Forés arrosseganme com un nàufrag , paro al beure , i em recupero miraculosament fent un final espectacular ,

17. Carles, no sabia que aixo era una competició de desnivells.

18. Ramón, KO.

19. Crònica BTT Monegros 2012

Hola copis…… PERDONEU pero faré una crònica estil Ironkid, amb el seu beneplàcit.

Veig el dia anterior que som 5000 participants en la llarga, si nois 5000 ¡¡¡, i 1500 en la curta. Surto d’hora p.q. el col•lapse segur que hi es.
    A les 11 soc a Sariñena, hi ha cua per entrar al poble i ficar el cotxe ben aparcat, norma. Recordar que a la 1h 30’ tenim la sortida, segur que el temps parèmia.
    Vaig amb celeritat cap a la zona de dorsals i el col•lapse es força gran.
    Val a dir que l’organització es molt similar a la QH i els taulells estan molt ben indicats, però…. 5000 de cop, mes de 40minuts per recollir el dorsal.
    El pavelló municipal esta mol ben engalanat i hi ha estands de Orbea i altres representants, cosa que no tinc temps de mirar-los.
    Surto del pavelló prop de les 12h i ja veig uns 500 ciclistes en la sortida ¡¡¡.
    Em dona garbo i amb rapidesa fico el dorsal a la BTT les sabates, bidó + camelback i cap a la sortida.
    A les 12h 05’ soc allí, i tinc uns 1600 ciclistes per davant ¡¡¡, recordar que falta 1 hora i mitja per sortir.
    El nombre de bikers va creixent i a peu de terra no veig ni l’inici i menys el final. Espera, espera…. gent de Girona, Barna, Madrid, Païs Vasc, etc. Vas intercanviant impressions amb ells.
    Tinc molt clar que la sortida serà caòtica, excepte els 100 primers de l’any anterior que tenen reservades les primeres posicions.
    Enlairen un helicòpter que filma i farà el seguiment de la prova. Tres, dos un… SORTIDA.

Poc a poc atravessem per dins el poble, col•lapse, frenades, para, peu a terra….
    Sortim cap a fora i el pols dificulta la visibilitat en alguns trams.
    Cal anar amb molta cura per no enganxar alguna caiguda i altres trampes del terreny.
    Fins el Km 12 no es pot ficar un rítme digne, plat gran i velocitat elevada.
    Aquesta alegria dura uns 4 Km p.q. comença la pujada. Plat mitjà i amunt.
    Son uns 4 o 5 Km que els pugem a bon ritme, poc a poc vaig superant a bastant-ta gen, sols un parell de ciclistes em superem, amunt i coronem amb una rampa final superior al 10%….. vinga, vinga, ara a baixar.

A tope, tinc a 500m un grup de 25, amb 2 km els engullo, fico ritme allargant el grup i vaig a per un altre de 30 que tinc a la vista….. dos ciclistes m’ajuden, la resta s’ha quedat tallada. Amb 3 Km els cacem ¡¡. Així tota l’estona fins el Km 60.

Km 60 meitat de cursa, control de xip i també avituallament.
    Fins aquí perfecte, ara comença lo dur….
    Justament en aquest punt he connectat amb un grup d’uns 60 ciclistes, molts paren en l’avituallament, jo no, p.q. porto 2 litres camelbak + ¾ en el bidó.
    Pujada llarga que inicio amb precaució, puc veure com hi ha gent tocada.
    Poc a poc vaig augmentant el ritme, recordo fa 3 anys que aquí em varen deixar el Super Juneda Team. Amunt, amunt anar passant ciclistes, em passa un amb bici de carretera i aconsegueixo ficar-me a roda, amunt son uns 10Km de pujada.
    Fig el final p.q. hi ha una ermita a la cresta, queda 1Km en el recordo que vaig agafar forts calambres i vaig tenir que parar un parell de vegades. Aquesta vegada he arribat sobrat però quasi no tinc líquid per veure.
    Avall a tot drap, pero amb precaució que hi ha molta grava i la bici derrapa força, el que va amb la de carretera es queda.
    Baixada fulgurant, paro en Km 80 per agafar el que puc i carregar el bidó.
    Els propers 20Km son molt durs, trencacames. Puja, baixa, puja, baixa…..
    La gent va molt tocada, jo també. Son rampes curtes de 200 o 300 m del 8% al 10% que si et quedava algun xic d’energia l’esgotes amb facilitat. Així fins el Km 100.
    Aquests 20Km son diferents de l’altra vegada, sempre fiquen trams nous.
    Per fi terreny PLA ¡¡¡.

Plat gran i velocitat de creuer per sobre dels 30Km/h, però SORPRESA¡¡¡. Ens ajunten en aquest punt amb els que fan la curta.
    Apa, ens queden 20Km plans que cal anar fent ziga-zaga amb la gent que te tot el dret de fer la curta.
    Recordar que els de la curta han sortit a les 3h de la tarda.
    Be, obrint gas i a tope, m’ajunto amb un jove i fem aquests últims Km a ritme fort….Ja veig el poble, vinga, vinga……
    Entrem a META…. uf, uf….res a veure amb la CatiGat.

Finalment 120Km – 4h 20’ – 27Km/h de mitja, a l’espera de les classificacions.
    Se que és una bona marca, i en la classificació estaré força endavant, ja veurem.

I els altres herois, Ironkid & J.R. Ja direu.

20. Ostras, companys, estic esgotat.

Acabo de fer la Maraton de los Monegros.

Després de llegir l’escrit del Trilita es igual, igual, com si l’haguessa fet.

A partir d’ara ja no m’apunto a mes marxes, sols em cal llegir les cròniques.

21. Eoooo, eooo, eo…..
    Finalment han sortit les classificacions:

Trilita Capell 4:21:18. El 152 de la General de 3920 que han finalitzat…
    Oee,, oee…..

Llàstima que si hagues tingut 50 anys, (em falta 1 anyet de na ) hagués fet el 2on de Masters 50….

Encara tinc el cos esgotat….

22. Ets un campio Trilita.

23. Felicitats Trilita. Ets un crac, però tens que reconèixer que si hagués vingut el Marmo, amb els seus relleus ferotges fins al km 60 (és el seu tope) haguessis guanyat la cursa.

24. Es clar que si…..
    Realment tot el mèrit és dels companys del CC Torregrossa, m’explicaré:

Al Pere per ficar el dit a la nafra i tocar el que no sona, al Gran Ramón per la fortalessa mental que m’ha ensenyat, al super Marmo per seus savis consells, al Centelles per la constància i insistència, al Caimàn per tenir la millor dentadura i fotre cops de cua a qualsevol que s’acosti, al Taran per tenir pressa en arribar i fotret una bona birra, al ZP per polititzar i saber converir una pujada en baixada ?, al Juneda Team per fotrem canya sempre….. Segur que em deixo a molts de vosaltres…..

A tots i a totes pel suport rebut …

Val a dir que els verdaders protagonistes i que no han dit res, son l’Ironkid i el JR.
    Expliqueu la vostra experiència, tant i més digna que la meva….. i perdoneu per treure-us protagonisme……

25. si puc l’explico aquesta nit …..

26. Va Ironkid que necessito una bona dosis d’èpica per acumular moral per aquest cap de setmana. Explica ja, que estic impacient.

Trilita gairebé he plorat amb els teus agraïments, vaig a rentar-me ràpit les dents per si vols que et clavi una altra queixalada, però ara al menys amb les dents netes.

27. Felicito a tots els de la transmonegros nois el CC Torregrossa està agafant uns nivells quasi de professionals amb el resultats que obtenen els companys. Jo el diumenge vaig entrenar amb el centelles i el tarantula em van deixar KO, ni parant a dinar em vaig recuperar. Però va ser un gran entrenament. 154 km i 1700 desnivell.

28. ep!!! ja m’ha pasat al davant escrivint… també PEDALANT…nomes faltaria) el totpoderós TRILITA …jo que anava al capdavant dels escrivents…hem trec el barret davant la lliçó de lletres i pedals…ara be jo he fet una cosa millor en relació a la bici tot i la seva dilatada experiencia en aquest mon….llegiu-ne i preneu-ne tots que aquesta es la meva crònica…saturday morning.7’30 o’clock rriiinnnnggggg…hem llevo amb la mosca darrera l’orella,coll estic força nerviós ja ho tinc tot carregat del divendres tarda…i únicament hem cal un bon esmorzar…error, tenint en compte que he de aver dinat a les dotze l’esmorzar avia de ser normalillo…es igual ja ho cremarem…. a les 9’00 ja estic a la carretera un cop a Lleida ja veig força cotxes amb la vaca i les mtb enfilades …i com noi podia ser de cap mes manera també van a Sarinyena…faig via autovia cap a Fraga, al Catalunya i Aragó varis vehicles plens de mtb’s que han fet nit i es desperten…hummm olor de carrera a primerisima hora….els nervis in crescendo…..de Fraga fins a Sarinyena es un no parar l’únic transit que i ha es en direcció a la cursa… avera una cursa de vehicles havans d’una de mtb pro que pasa aquí?? Que pasa ?? de seguida ho veig…. circulació densa i cuaparats havans de entrar a Sarinyena ni que entresam a Andorra…. ostres si que ens aurem d’espavilar, deixo el cotxe al parquing del marge dret de la carretera davant dels pavellons tanco i no descarrego res, lo primer es lo Dorsal, cap allí vaig…gent a tort i a dret… he comptat fins a dotze files /portes per recollir el preuat tros de plàstic amb el xip incorporat…he tingut sort i a la meua fila avia gent diligent i competent, que es treien la feina de sobre…en un tres i no res soc fora si que m’he encantat una estoneta amb una Orbea de triatló, he quedat bocabadat amb els polsadors dels canvis electrònics que duia…pro res a lo meu, ara cap al cotxe i a canviar-nos que aviat a dinar…preparo la fiambrera (llegim tupperware) ..espaguetis amb peix hummm… fan bona olor, no tinc gana en especial pro no quedara res al plat….ja ho anire perdent a copia de km. hem dinat son les 12…. ja no hem moc del cotxe fins anar a meta per sortir, hem canvio arreglo tot i camelback a l’esquena…etc segur que hem deixo algo….tanco el cotxe i marxo encara no he fet 20 mt i he de girar a buscar les ulleres de sol..je je…. ja deia jo…be ara si cap a la sortida coll solament son les 12’30 +- i ja no es veu el final a la llarga serp multicolor ames estan encaixonats entre les reixes laterals encara es veu mes ple..jo..”alerta Trilita” entro a la sortida pel davant… si noi aixeco la cinta reservada per als 100 vips i tiro fins a primera linia de foc…allo esta ple de gom a gom…alguna veu altisonan es deixa sentir de l’estil de “ oye tienes que ir por fuera i entrar por detras.. “.jo que li dic… claro… seguro que tu has entrado por detras… per tota resposta abaixa els ulls i tomba la cara, el de darrera s’ofereix a agafar-me la bici per sobre dels caps i hem colo finalment a uns prudencials 25 mt del espai dels vips….dic prudencials perquè tampoc es qüestió de prendre’ls-hi el protagonisme… jeje…de la manera que ho veig jo com no aiguis anat a pixar tot just abans de entrar-hi allò es una trampa mortal per tals menesters, tot i que val a dir que ni han que pasen de tot i s’atansen a la balla a fer un riu sense cap contemplació com a de ser, lo primer es lo primer…falten 45 minuts que es faran llargs pasen les safates de REDBULL oferint la força de toro rosso ben fresqueta…tothom en demana i jo també tot i que mai mai he pres cap beguda d’aquest tipus molta cafeïna i agents despertadors ho provo i en bec la meitat l’altra la llenço davall la balla….apareix l’helicòpter ja falta menys…a la 1’32 donen la sortida….controlada al principi ,desfermada e incontrolada mes tard…el cert es que som molts,molts corredors, els nervis han desaparegut i donen pas a una prudència bastant elevada la gent van com a bojos tots endavant adelantat per tot arreu no les tinc totes no…compte que de seguida som per terra hem venen a la memòria aquells fulletons de cursa on expliquen que l’essència de la marxa es donar a conèixer els paratges ,fauna i flora d’aquest desert tant singular a nivell europeu.. jejejeje como me rio …..algú dels participants a pogut gaudir dels paratges??? A la única cosa que es ve aquí als Monegros es a patir,menjar pols i Deu no vulgui que surtis ven escaldat en forma de caiguda provocada per algun DEMENT irresponsable…o varis que amb tanta gent ja podeu tenir per segur que hi ha de tot…be, hem vingut a pedalar i ja portem 25 km sense cap alteració fora de les que toquen, una mica de pols i para de comptar ens atansem a un punt que no es complicat no, pro amb tanta gent la cosa canvia faré un símil i segur que tothom ho entendrà….tot heu vis aquell documental del National Geografic…on surt la reserva del Serengeti, i han mils de ÑUS que volen creuar el riu, de tants que ni han els uns es trepitgen els altres,per sobre o per davall, ni han inclús que cauen a les dents dels Caimans els que aconsegueixen creuar ho fan exhaustes molls i plens de fang apartir d’alli la gloria…doncs be, als Monegres aquest lloc també i es….portem un bon ritme si no ho coneixes et sobta de cop i no pots triar lloc per pasar tot es ple de bikers que volen creuar aaaahhh, pro ja en porto 4 de curses i ho conec,he pasat sense nin mullar-me quasibe ni he posat el peu al terra ni s’hem a cruspit cap caiman pro els he vis menjant fang amb la meitat del cos colgada al toll això si, tornen a sortir i a pedalar igual que els ÑUS de dit documental…si,si… ens assemblem a la salvatge d’Africà en aquesta cursa…la llei del mes fort…perfectament extrapolable…anem be han pasat molts ciclistes que mes endavant trobaré patidifusos sense rumb passem el primer avituallament i no parem intentaré parar poc,pedals i ritme de galera “boga de batalla” deien a Ben-Hur com diu el Trilita el circuit es trencacames mes cap al final si…. pro una mica ho es tot. Això de que tot es pla nanai..ames el platot desgasta com una llima nova,no he notat jo que el vent bufes gaire, potser es que estava prou absort en la conducció i a la resta no li donava importància…segon avituallament de llarg mirar pero no tocar km 60/70 crec, una bona baixada llarga corbes,grava solta hem vis un biker estavellat entre unes roques de por, la castanya,,, es veu que anva per l’interior de la corba i l’han sobtat uns rocs que avia a sobre la coneta enganxada i tombarella a sobre les pedres “entomoit” que diria el Marmo no ha parat ni deu..(allo que deia de anar a veure el paisatge…) reflexionem??això de l’efecte de la grava solta es multiplica per quatre per el fet de que qui mes qui menys porta les rodes a una sobrepresio d’aire de direm de entre 3 i 3’5 bars …si que es roda mes rapit esclar, menor fricio amb el terreny,avancem mes rapit, pro penalitza sobremanera la seguretat en terreny de grava o pedres soltes es facil de caure…toquem fusta toc… toc…tercer avituallament estic rodant amb un conegut de Reus teva meva i entre tots dos fem força via penso que el tercer avituallament es bo lloc per reomplir d’aigua no ho creu així el company de fatigues que pasa de llarg jo pobret de mi per no perdre l’estela tampoc paro…reso per poder arribar al del km 100 amb aigua de lo contrari els voltors “que no veig, pro que i son” s’hem cruspiran i no hem veureu mes…jeje això de no parar al tercer a pasat mes factura a ell que a jo perquè de cop i volta no se on es darrera segur pro no el veig definitivament s’ha quedat…..problemes… entrem en la connexió de la curta i la llarga que vol dir això? molt fàcil si érem al camí estirats 400 ara som 600 la densitat es multiplica i el risc de ensopegada puja paral•lel el Trilita ho ha pintat molt be… ziga zaga adelantant gent de la curta hay redeu es complica això decidit ja no tinc company de relleus, s’atansa el km 100 i en arribar al avituallament no mi penso i paro abeuro la somera i menjo el que no esta escrit tot a a ritme de boga de batalla hummm pastel de poma ,plàtans, taronges,ojaldres varis, xocolata… un OASI al desert…la força hem torna queden 20 km boga de batalla ara si els rems tallen l’aigua amb forçes renovades si fa vent que “s’aixequi i lluiti”..si hi ha pols també “la filtrarem als pulmons” estic preparat per afrontar-ho en condicions, platot i pinyonet i a planejar 100.. 105… 110 …111… catacrek hem trobava jo adelantant en un tram de camí estret els dos acubàvem els carrils naturals/roderes del camí en aquest moment adelanten tres paios per la marge esquerra pasant-me tant aprop que el primer ja hem toca el manillar amb la conseqüent pèrdua d’equilibri fent que la bici i jo anem a parar al terra el colze rep un fort cop que puja com l’electricitat fins al coll, el fantasma de altres edicions acabava d’aparèixer l’enprenyament també..jo…però home que fas et boig o que…. ell,ostres tu perdona que t’has fet mal ?? jo…literalment… a la merda… a la merda inutil… ell… pensava que podia pasar….m’aixeco faig un repàs intern del que hem fa mal ..no tinc res trencat sang al genoll i al colze el culotte estripat un xic, pro estic relativament be,pujo a la bici marxo proferint tota mena d’improperis…el coll hem fa mal (despres ho veurem) cadencia he d’arribar, camí asfaltat baixem pinyó… condueixo amb una ma..ara mateix puc dir que alli, m’asemblaba mes al Son Gogan despres d’avarallarse amb el Vegetta cuan sagne de tot arreu i li penja un braç pro tot i aixi encara treu forcés per estabornir-lo amb un Kame –hame i així entro al poble cansat i decebut pro amb força….
    Garmin
    Distancia : 120 km Temps : 5’03 hores mitjana : 22’05 km/hora

Orbea
    Distancia : 119 km Temps : 5’11 hores mitjana ???
    Posicio general : 830 categoria M40 : 213….

Apa, Salut i neu amb compte…..

29. despres d’aixo dema no podre ana a pedalar de cansament….SALUT

30. Ostia Ironkit, si ho ser em llevor mes d’hora.

Es un crac Ironkit, i recuperat de les ferides.

31. ara durant 3 dies no puc tornar a llegir res mes.

Estic esgotat. Es igual que si haguess participat jo mateix.

Ets el menú ídol.

32. Doncs jo després de llegir ho tot he decidit anar a la òptica a possarme ulleres per llegir , crec que tinc la vista cansada

33. Pere suposo que hem vas reconeixer al Vilosell al pas de la cursa de Racons per cert el Barrufet i el Orteu varen pasar un minut avans que els de la cursa per un moment vaig creure que anaven els primers….segur que els deviau engolir avans de arribar a Vimbodi….Salut

34. Dos coses.

La primera felicitar de tot cor a l’ironkid, per la narració i per la cursa que ha fet. El Trilita haurà fet untemps espectacular, però en la narració dels fets és el millors de llarg, tot i que el Trilita també té una bina vena literària.

La segona, voldria aclarir un dubte que m’ha sorgit al llegir primer l’escrit del Templari i el segon de l’ironkid. L’Orteu i el Barrufet anaven feien la cursa de Racons o s”i van afegir?

35. Ironkit gràcies per el crit d’ànim al Vilosell , si que et vaig veure, l’Orteu i Barrufet es vare afegir a la marxa al Vilosell.
    Ironkit jo et proposaré per que et donguin la medalla al mèrit esportiu , al Trilita medalla al mes rodador i per mi al mes marxos del club, aquest diumenge em toca Remences

36. ok i gracies ens veiem a Graus…almenys a la sortida jeje..Salut

37. Ok Pere, estic d’acord amb el premis però jo també en vull un i em podrieu donar el premi al que té la cua més llarga.

38. Pere, ets el campeó de les marxes.

Aquests pajesos no tenen crisis.

39. Em trec el barret per la narració feta pel periodista oficial Ironkid….

Ostras quina enveja, jo em vaig fotre dins el munt gent 1 hora i mitja previa a la sortida, i el més llest és fica davant, com si res,….
    Portava un bocata, i al veure tanta gent en la sortida vaig canviar-me depressa i de menjar res de res…

Desitjar-te que la revolcada no sigui res, simplement hagi estat per templar el body i enfortir-te més, si cap..
    Llàstima que no et vaig veure en cursa, devies anar dins d’algun grup d’aquells que vaig passar com una llebre….. En cas de veure’t alguna estirada et podia fer….

Tal com dius, va estar molt divertit superar els basalts d’aigua que sembleven piscines, i molta gent, davant l’impaciència queien dins i sortien com una croqueta arrebossada de fang dels Monegros, semblaven monstres Zombis ¡¡¡. Tot un espectacle….
    També en alguna baixada vaig estar fregant la cuneta, i derrapant amb les dues rodes a la vegada, tipus cotxe de Rally, vaig poder encaminar cap a dins una altra vegada….
    Estic segur que si em faig una radiografia pulmonar em sortiria 2 o 3 Kg de pols……
    Polvo eres y en polvo te convertirás… llei de vida….

Help my…

Per cer aquest cap de setmana vaig de turisme per França…….Toulouse, Carcassone, etc…

40. “croquetes arrebossades”..jajajaja….si si si… just a la fusta, quin espectacle…
    salut i compte a la france.

41. em semble que la mega cronica del meu germa a fet record guinnes aquet club esta fet de records. el Pere record de marxes am un any, el Trilita record de maratons pel desert el Caiman record de asolir la seva primera Ironman prop de la jubilacio etc etc
    Caiman ja se que deus de estar en capilla que tinguis molta sort aquet disabte i tot vagi be

42. Siiii, idem pel Caimàn……..
    Si s’hagues amagat dins les cadolles dels Monegros, s’hagues fotut un tip….
    Com diu el company, semblava la transhumancia dels Ñus per l’estepa Africana.
    Quin espectacle, una boca oberta amb 90 graus, emergent del fons del fang, i caçant al vol un ciclista despistat.

Ara veig l’imatge a càmera lenta…
    Up, up, NYAMMM, NYAMMM….

Apa, salut i força…… guarda un xic de força per fer la narració amb uts i ats….

43. Dons jo avui a la tarda marxo a la platja, que vagi de gust el cap de setmana……….

I tu Caiman portat com sempre hi fes un paperàs a la triant-lo.

44. Avui tinc un sopar. Despres he d’anar als Camps Elisis, que a Lleida es festa major. Si acabo d’hora el diumenge allí estaré.

Si a l’hora no hi soc, ja us podeu imaginar que ha passat.

Si em llevo mes tard, póster aniré a fer la ruta a buscar-vos.

45. Jo demà estic castigat la dona vol fer una caminada amb les amigues i a mi em toca la canalla. Que us vagi a tots molt bé.

46. dema veig que no ia ruta per lo tant proposo de fer la ruta del dia 6
    Tarantula si vols vindre a trobarnos estudiat be la ruta per vindre al reves si tens algun dubte preguntali al Marmo que ell et fara un plano
    ZP deixa la canalla a la guarderia i vine a pedalar

47. Centelles que més voldria…..

48. Hola companys.

Al final avui no m’he pogut aixecar fins a les 11:30h i llavors ja era tard per vindre a vuscar-vos.

He fet una sortida tranquila de 35km i he anat a veure la sortida de la F1.

Que algú m’expliqui que heu fet avui i qui ha vingut.

49. avui erem tres i el cabo
    el Templer major del regne que venie de una guerra i sense dormir,el Marmo, Juanillo,Juanito sols fins a l’ Espluga Calva ja que tenie comunio,Florencio que feie anys que no el veie i jo val a dir que em trobat Arbeca al de Miralcamp que ja marxave cap a casa i el Juanito la fet girar per tindre companyia de l’Espluga cap a casa
    em anat a fer la ruta del dia 6 pero em anat a Belianes per l’ Epluga Calba i cap a la farinera Malda Rocallaura el Tallat direccio Belltall i cap a Fores, el Juanillo ,Florencio i jo em anat a fer el portet i el Marmo i el Templer an tirat cap a Fores pel cami del Belltall i ens em trobat al cami del Belltall ja que aviam quedat que el que arrives primer al cruce ens anirie a buscar i em arrivat primer nosaltres cosa normal ja que vindre de la guerra i al demunt sense dormir i portar de escuder al Marmo l’ estrany es com an pogut arrivar
    em anat a donar de beure als cavalls a Passanant tres canalles de poble que anavent am bici san quedat bocabadats en veure les maquines, els maquinistes i les explicacions del Marmo em tingut que marxar ja que aquella canalla ja començavent a tindre mal de cap i nosaltres teniem tard
    pedala que pedalaras cap a Ciutadilla a vent generos de cara La Portella( no la de Lleida) San Marti, Malda, Belianes jo volia anar a Bellpuig pero ja en tenien prou cap Arbeca el Marmo es pensabe que portabe la bici de btt ja que al vulguer entrar a la carretera nova de Belianes a tirat per dins al tros pero no sen recordave que la nit avans avie plogut i ja os podeu pensar el demes (la carretera esta tallada am valles perque no i pugues passar dingu
    pero per un costat ia una mica de cami mal fet pels treballadors i a degut pensar per aqui no em caldra baixar de la bici el que no avie pensat es que avie plogut
    l’ altra opcio ere anar pel altre costat de les valles i baixar de la bici)
    el Florencio e vist que esta en bona forma, els ai acompanyat fins a Torregrossa i despues ai anat en plan relax cap a Margalef i cap a casa a veure la F1

50. Ja l’he fet, ara a tornar fer solament carretera fins la QH.

He tardat 12:30 h. als ritmes següents:
    – 3800 m amb 1:25 h.
    – 180 km en bici (sense poder anar a roda): 5:50 h. a 30.2 km/h.
    – 42 km a peu amb 4:45 a 6:47 m/km.

Estic molt content.

51. enhorabona Caiman no ni a per menys de estar content aixo no es qualsevol cosa

52. Caiman, en-hora bona, ets un krak cu-ant sigui gran bui ser com tu.

Cu-ant amb la sortida de avui el Centelles a fet una crònica mol ben definida de lo que a passat, a demés no hi ha res a dir del germà del cronista major.

53. Hola…Stratosferic el venvolgut CAIMAN …Enhorabona…doncs jo unicament he fet la marxa de Racons amb una setmana de retard…pero a donat força de si sere breu…..he sortit de borges per entrar a la marxa al vilosell i d’alli fer tota la volta….quina calor que he pasat ….i aigua que he gastat a tot arreu he parat……

avera…. borges, cervia, albi, vilosell, vallclara, vimbodi,l’espluga, montblanc,pira,sarral, fores,passanant,ciutadilla,guimera,vallfogona de riucorb,savalla del comptat,segura,conesa,rocafort de queralt,solivella,blancafort,l’espluga,poblet,barranc del tillar,vilanova de prades,les crestes,la pobla de cervoles,vilosell,albi, cervia, borges…..
    les dades
    distancia : 213 km
    mitjana : 25 km/h
    temps : 8’30 hores
    desnivell : 3020 m+
    estic mort i enterrat………rip

54. Molt be Caiman ets un crac, però al final t’ha passat factura l’esforç, el promig de corre no es molt bo però desprès d’haver fet tot el que has fet em sembla que es una passada, felicitat a tu i la teva dona perquè la teva dona també deu tingut que fer el seu esforç, la meva enhorabona als dos, ara reposa i ja ens veurem

ADÉU…………….

55. Aixó de que el promix de corre no és bo potser ho dius per experiència?

56. Doncs jo he fet la marxa de Remences , vaig marxar ahir a dormir al hotel furgoneta , al arribar em vaig quedar sorprès , i havia decenes de autocaravanes i furgons , gent sopan amb taules de camping , es com la Qh pero amb petit , la organització impecable , participació limitada a 3000persones , el recorregut l’ambien tot sensacional , em recordava la QH de fa 15 anys ,teniu que anar hi un altre any .temps: 6h. el temps es dolent avui tenia les cames fluixes

57. Enhorabona Caiman.

Ho veieu, ja no em cal venir mes.

LLegint la crònica del Centelles, es igualet com si hagues vingut. En alguna linea m’he tingut que aixecar de la cadira per pedalar plantat, i en algun altra m’agafaba les mans als genollls per anar mes ràpid. He acabat fet pols.

Centelles, per el proper diumenge, hauriem de preparar-n’hi un altra com la de Flix. Com ho veus?

58. Felicitats caiman per la maxada que has fet noi això és molt fort. Felicitats Pere tantes marxes seguides passen factura. Tarantula el diumenge no podrà fer res perquè el dissabte correm la Montsec – Montsec.

59. Jo estic lliure i puc venir, M’agrada l’idea.

60. Cojonesss………… com està la gent.

FELICITATS….. Caimàn….¡¡¡

I a tots els que feu rutes estratosfèriques..
    Jo em paso al sistema Taran.

He tornat de França, i encara que no he pedalat gens estic entomoit de tans Km……
    Ara he vist que ja apreta la calor, per tant quasi donc per finalitzada la temporada encara que algun dia possiblement ús acompanyaré. Tinc el calendari “com sempre” molt atapait, de questions socials “per dir-ho d’alguna manera”…….
    Ciclisme al poder…..

61. Tarantula la sortida que vols preparar pel diumenge que ve la vec malament ja que el dissabte tinc cita a Balaguer i el diumenge deixant a part el cansament del disabte tinc comunio, el que teniu que fer ta tu com el Caiman per preparar la marxa de Graus es fer la de Balaguer i fernos de gregaris al Pere, ZP i jo mateix

62. Caiman ,amb aquest club hi ha actuacions meritories per els quatre costats pero amb la teva actuació superes lo mai vist , aquest any ja has complert amb medalla d’or , proposaré al Carles que et renóvin la llicencia per dos anys mes (pagán tu clar)

63. Aixo ja esta fet Pere, si pagar ell s’he l’hi renova la licencia dos anys mes.

64. Ara estaria bé veure alguna actuació destacada del Taràntula , no cal que facis una Irònman pero home que aquest any estàs mol relaxat , que bé que vius

65. Gràcies Pere per pagar-me la llicencia dels dos propers anys, Això si que és una matxada.

66. Per cert Pere, suposo que ens veurem a la marxa de Graus oi. és que fa tant de temps que no et veig que t’enyoro i et trobo a faltar.

67. ja esta esmolant les dents….salut

68. No estic Inscrit a Graus , volua descansar pero …notícia recen , correré a Graus pero i aniré d’incognit amb un dorsal amb el nom de J.Bonet
    Visca les marxes món stop!!

69. Ves-hi amb el dorsal que vulguis que jo et conneixó igual i tinc gana

70. Pere, hem sembla que et costara molt, de fer-te unes sabates de pell de Caiman, de la manera que esta enguany, val mes que li donguis un tros de carn i esperis el any que be avere si esta mes grasset.

71. Ramon tu si que ets el escuder “templer” fidel que mai me falles. Ets Gran Ramon.

72. tindrem que llogar al cocodrilo dandy perque li façi la feina am aquet caiman
    ja que si li tenim que fer nosaltres i al demunt pedalant o tenim malament