Enviat per: caiman | 29 Juny 2012

1 de juny. Sortida de club

Carretera:

Hora sortida: 08:30 de Cal Pele

TORREGROSSA , TARREGA , MONT-ROIG DE LA SEGARRA , AGRAMUNT, MONTGAI , PENELLES , LINYOLA , MOLLERUSA , TORREGROSSA . 96 KM.

Responses

1. Be compis, jateniu la ruta del proper cap de setmana: suau, planeta, per no pajar molt la temparatura del radiadiador.

Jo encara no sé si podré venir, donat que , par tal de complaure la meva musa, igual tinc que anar a remullar la cua a la platja.

2. Recordeu per tos els templers i simpatitzants, que la ruta del temple,del CCT, es sortira a les 8´30 h. de cal Pele.

3. Ostras, ostras… un altre Diumenge que no puc vindre.
    Aquest any he pogut venir amb vosaltres 3 o 4 vegades, no son moltes pero es que hi ha.

Espero que finalitzat l’estiu recondueixa les meves hores d’oci i pugi venir amb més continuitat. Ja veurem.

El problema és d’anyorança……
    snif, snif…..

4. La marxa d ‘Andorra a anat així : missatge rebut a mitja tarda:

Ho teniem tot preparat. Més de 300 ciclistes a la sortida de la Marxa. Més de 60 voluntaris. Lo únic que ha fallat és el temps… Una llàstima, tot plegat. La direcció de la marxa ha hagut de prendre la difícil decissió de no deixar passar els corredors a partir d’Ordino, sobre les 12h00. Les condicions a la Coma d’Arcalís eren molt adverses, 3ºC, vent fort, pluja (i calamarsa) forta. Per tant, i per tal de vetllar per la seguretat dels corredors ens em vist en la obligació de donar per finalitzada la marxa. Esperem que enteneu aquesta decisió.

5. La marxa a començat be , molt bon temps a la rabassa i la Comella pero al puijar Ordino , trons de tempesta cel negre pluja calamarsa fred… Baixar el port d Ordino tot un drama , ens paren ,ens posen amb un poliesportiu i ens baixen amb autocars cap al hotel

6. Ostras Pere, qui ho hauria de dir, amb la calor que fa i tu geladet de fred. Ara be sempre estàs de sort, perquè fins i tot en aquestes ocasions adverses et refugien en un poliesportiu i et porten en autocar a l’hotel. Ets tot un gentelman

7. cronica de la marxa mes dura que mai e fet tant pel desnivell com per les inclemencies del temps
    arrivem disabte despres de dinar a Argeles el temps a cambiat radicalment nuvol i fresqueta bon ambient ciclista una coleccio de bicicletes molt antigues algunes am llantes de fusta i alguna de carreres que et fa pensar com podien correr aquesta gent aixi i encara ens queixem
    acabem de pasar la tarde per alli i cap al hotel sopar i a dormir que dema ia matines la (la sortida es a les 7) despertador a les 5.30 am, a les 5 del mati un tro espectacular que resona per tota la vall em desperta i acte seguit comença a ploure ja no puc dormir mes bueno penso potser parara de ploure de aqui ales 7
    baixo al hol del hotel i ciclistes vestits i altres que no es volen mullar lo de sempre,(la primera marxa no se perque que dubto si sortir o no) 6.50 em decideixo a cambiarme ja que semble que pare de ploure, degut al aigua la sortida es retarde una mica arrivo a la sortida a temps
    inscrits 1000 mes o menys a la sortida diuent uns 300 la veritat no se quands erem
    tret de sortida direccio al Turmalet per Bareges ( pels que no u sapiguen no vam pugar per La Mongie pero no sabria dir per on es mes dur) encara no aviam fet 5 km torne a començar a ploure,i ploure i que no pare pero que i farem la vida de cicliste es molt dura van caient els kms cap al Turmalet comencent les primeres rampes i començo a veure gent contra direccio que ja en tenen prou pero amunt que fa pujada, conforme anem pujant la temperatura va baixant, no pare de baixar gent al reves son les 9 i de lo tapat que esta el cel semble que siguin les 7, aigua boira o nuvols espectacle de Tour, coronem el Turmalet a 4 graus plovent aigua congelada i vent ja tremolo per la baixada ja que vaig mitg de estiu i sort que vaig pendre la jaqueta de entretemps pero pantalons curts i sense guants pero es igual am guants de estiu el problema aurie sigut el mateix paro a ficarme un chubasquero que em va deixar ma germa( ja que tan sols portava un paravent) i començo a baixar cap a Sta Marie de Campan i pase el que ja sabie que pasarie gelat de fred es poc nomes començar a baixar vec ciclistes que pugent al reves no se desde aon pugent pero pleguen imagineu el fred que feie arrivo com puc a La Mongie sense casi puguer frenar de l fred a les mans cames i peus paro a una botigue de esports a veure si puc comprar uns guants entro i a dintre ciclistes guardanse del fred i un mitg despullat tapat am una manta i tremolant am principi de hipotermia em truen guants i ja me o pensava no porto prous cuartos demano am el meu frances de academia un parell de bosses per les mans i dues pels peus no se com sortir de la botiga em fico les bosses i pensant que a baix no fara tant fred baixo els mes depressa que puc ja que encara no a parat de ploure
    mentre estic baixant imagineu el fred que tenia que em dic quand arriva a baix vaig cap al hotel que mes o menys devie de estar a 50 km ( la primera marxa que em plantejo abandonar) pero no se que em pasee arrivo a Sta Marie de Campan alli la llargue anave cap al Aspen i la curta cap a Hutacam directe pero jo no volia ni fer la curta,el cas es que al poble diuent quatre valles cap a la dreta i la bici s’ encare cap al Aspen pare de ploure conforme anem pujant la carretera no esta tan molla pero el cel esta vent tapat corono i tot sol cap a Aurreau la baixada la faig molt millor que el Turmalet (ja no porto bosses pero les guardo) i anem en busca de tercer port mes o menys es diu aixi Horquet- Cizan 9 kms am bastants kms 8-9i 10%, el temps encara aguanta corono i aquet port torne a donar a la carretera del Aspen pero a uns 10kms de Sta Marie agafem direccio a Bagneres de Bigorre girem a ala dreta per una carretereta en dirreccio cap Argeles pel cami trobem un portet estil Omells que no sortie al mapa i tot començar a pujar torne a ploure pero am vent que l’ aigua fa mal i tot coronoi i començo a baixar del fort que plou a causa del vent no vec la carretera agafo tres ciclistes i fem el que quede de pla fins a peu de Huatacam a relleus sense parar de ploure arrivem al desvio i avie un home que ens indicave a droit am una bossa plena de chips de gent que ja en tenie prou ja que el control i l’ entrega del chip es feie al coronar el port, comencent les primeres rampes de Hutacam i pare de ploure cauent els primers kms començo a veure gent a peu de moment vaig be dintre del que cap em semble que s’ acabe la pagina penjo i torno

8. conforme vaig pujant torne a baixar la temperatura i boira com aquelles etapes de Tour que no veus si portes algu al devant trobo el port durissim no se si pel cansament pel desarrollo(39×25) per l’aigua i el fred o potser es que es dur kms al 7-9-10% que es fan interminables mentre pujo penso que em quede una baixada estil Turmalet el que cambie es que no plou, per fi corono fet pols pero deixo la insignia de Torregrossa alli dalt menjo i dono el chip a dalt esta ple de cotxes esperant ciclistes per no patir fred a la baixada a cambi del Pere no ia cap autocar per baixar ciclistes em poso els guants(bosses) la temperatura 5 graus pero am vent no se quant pero menys tiro avall el menys rapit que puc perque vaigint pujant els graus
    el temps no el se ja que e mirat la pagina i encara no els an ficat el polar em diu 9.49 pero fins al hotel ja que a dalt del port no vaig pensar a mirau, el desnivell a la pagina possave 4450 pero a mi men an sortit 4800
    les calories 5730,kms 184 fins al hotel 200 la mitga 20.2
    estic molt content pero com dic al principi a sigut durisim i al demunt despues fes 400kms i aquet mati a trevallar fins a les 11 i are em toque tota la nit
    bueno ara toque als templers que expliquin les seves batalles

9. Enric, després de llegir la teva crònoca m’he quedat glaçat i l’únic que puc dir és que si hi ha algú del CCT i segurament de tots els ciclistes que connèixo, capaç de continuar pedalant per d’amunt de totes les adversitats, aquest ets tu.

Ets el millor amb diferència i com a mínim et mereixes el meu respecte i admiració, perquè jo seria incapaç de fer això que has fet tu i hagués abandonat com a mínim tres vegades.

10. Això del Centelles potser es la sortida mes vestia de la temporada ,superan la irònman i les super rutes del Ironkit, aquest any al club es faran un tip de repartir medalles

11. Centelles, ja haguessa plegat de bon principi.

Em trec el barret.

12. Centelles, cu-ant llegeixo els vostres esdeveniments em sento mot petit, pro al hora mol conten, hi ha que prefereixo lliurar les batalles de mes aprop, el diumenge com he-ram pocs varem sortir amb el equip B, tampoc no va ser una batalla mol intensa que diguem, pro la anècdota mes important va ser que al arribar ens va caure 4 gotes.

13. Ramon i pel que m’han dit et va acompanyar una Taràntula.

IRONKID. Oi qu etu també vas fer la marxa amb el teu germà? Que no ens l’expliques?

Pere, per tu també en tenim una de medalla. La del més marxero i marxós del club.

14. gracies per tots el alagaments que no mereixo, ma germa i la resta del Vilosell molt encertadament no van fer la cursa tan, sols van pujar Hutacam a mitg mati que ja es molt, ja an donat els temps 9.48 de 1500 incrits sols van acabar la meitat entre curta la llarga sols la vam acabar 227 si o penses fredament no se si es una hazaña o una temeritat pero ara ja esta fet no es te que mirar enradere
    la marxa es diu La Pyreneenne els avituallaments estaven força be i el dinar molt complert arros com si fos paella pero mes pobre pero ere bo de segon podies tria pollastre o tall redo una mica de amanida i de postres coca de poma i cafe llastima del temps que o va desllui tot

15. Caiman, posa la ruta del diumenge, i a veure si pots posar una ruta que torni per Lleida. Jo tinc un sopar el dissabte dels que no vui dir com acaben. No em podré alçar abans de les 11:00 h del matí. Però potser podria venir a buscar-vos si la ruta pasa per Lleida.

16. Jo la marxa de la Pirinee l he fet dos vegades, abans es deia la Bahamontes, un any també va ploure a tope i vaig fer un temps d’unes 9,30h la marxa amb mes temps de la meva vida.

Nois aquest diumenge quedat a les 8h al Pele per fer la ruta Doll-Ager, que hos sembla?

17. a mi em semble be i aixi el Tarantula pot vindre per les Avellanes a trobarnos el que no em sembla tan be es l’ horari crec que sirie bo començar mitg hora mes aviat ja que sino potser farem massa tard
    Pere que vindra algu del Team Juneda?
    si algu de Lleida esta interesat en vindre ens podem trobar a Balaguer no cal que pugeu a Torregrossa o tambe ens podem trobar a Belloch a gust del consumidor

18. Ok, demà al matí penjaré la ruta d’Ager, però jo no puc venir. Aquest cap de setmana me’n vaig a Valencia amb la meva dona a mejar, beure i veure.

No em feu cap enveja. Quan aneu pujant pel Doll jo tindré davant la meva boca de caiman famolenca un esmorçar d’època i horxata de xufa. Quan pujeu Ager jo estarè sentat en una terrasa amb una cervesa fresqueta i no continuo per no tocar més allò que no sona.

Pere espero que els cuidis molt, el deixo baix la teva responabilitat

19. Si voleu sortir a les 7.30 em sembla be, del Team Juneda algú vindrà pero el Albert Orteu i Bonet son als Alps

20. Algú mes per demà?

21. Collons…. collons…………
    FELICITATS super CENTELLES.

Això em recorda la Irati extrem, fa tres anys amb pluja tot el dia, cal dir que la Irati és mes curta i menys desnivell…..
    No vull ni imaginar-me aquest INFERN….
    Ets un CRACK….

Quasi m’agafen tremolins de llegir-ho tot pledat.

Tenia ganes de tornar a agafar la bici… ? pero ja estic esgotat una altra vegada.

A veure si trovo una bona oferta i vaig per HoloLuLú un algun racó d’aquests per recuperar-me del que no he fet.

També puc anar a les illes Caimàn…. n
    No se, no se…..

22. Centelles, posa la ruta que fareu i el sentit. Dis-me per on vindreu per si us puc venir a buscar.

Però indiquen poble per poble i en quin sentit ho fareu.

23. Jo sortiré a les 8´30, i crec que alguns dels templers com Juanito, Marmo etc. també i sortiran,nosaltres aquestes batalles se ens fan una mica llargues, de totes maneres que us baixi força be,

24. Aggg…..
    Aquest cap de setmana tampoc puc venir.
    Tinc la festa del barri en la que hi participo amb una barca que he fet, etc..etc..

25. Tarantula no cal que et fica la ruta de tornada poble per poble que tu no ets el Marmo farem la ruta del Doll i tornarem per Ager i Les Avellanes cap a Balaguer si pel que fos vulguesin cambiar el sentit o la ruta ja et trucaria, sino et truco vol dir que tot va t’ e dit al bloc de moment som molt pocs Gasso Pere i jo
    si algu es vol apuntar ja o sap a les 7.30 al Pele

26. Ja Em podeu explicar com a anat la sortida.

Jo no he pogut sortir gens al final. Ahir al sopar hi va haver una catástrofe.

27. Taran coll que ja tens una edad respectable.
    Em sortit tres i he fet el tercer, jo el Centelles i el Gassó, el primer lloc indiscutiblement es per per el supergas Gassó , el Centelles que està millor que mai i jo que ja no se que fer per córrer mes,
    Ruta marcada de Doll-Ager abans de la una ja er a casa ,

28. com be a dit el Pere avui em fet la ruta del Doll mes rapida de totes le que ai fet i tot gracies al incombustible Gasso dic incombustible perque no se li acaben mai les forçes al menys am nosaltres ba sobradissim o mes ben dit va sense cadena es igual si es pujada o pla done bo de veurel pedala
    arrivo a les 7.30 al Pele i tinc una sorpresa nomes fer la rotonda de la i enfilarme cap al carrer de Pele veig 3 ciclistes preparats per sortir que no eren ni el Pere ni el Gasso, eren el Pele, Domingo i el Carles( ferroviari) pero eren alli perque avien quedat am aquella hora no pas per vindre am nosaltres ells anaven cap a Prades i no em pogut de cap manera de convencels de que vinguesin am nosaltres
    bueno uns cap aqui i els altres cap alla anem a fer la ruta marcada em anat cap a Mollerussa Poal Els Arcs Vallfogona i cap a Balaguer de Balaguer cap a Camarasa arrivem a la presa i començe la pujada que cadasque em fet al nostre ritme fins coronar el Doll baixada a tot drap i em anat a omplir el bidons a la Font de les Bagasses que esta uns 2 km mes o menys despres de cruce de Ager val la pena fer aquestos kms de mes per lo bona i fresque que raige aquesta aigua a part en un cas de falta de menjar ia la parada de torrons, mel i demes coses
    omplim els bidons i tornem per on em vingut
    direccio Ager ara am el aire en contra el super al devant marcant el ritme jo donant relleus que no li calien pero es allo no men puc estar si tinc una mica de força arrivem a l’ estacio de Ager que no el poble (encara queden uns kms) i la carretera es començe a ficar costa a munt i ja no puc donar cap mes relleu i aguanto tot el que puc a roda del Gasso tot i anant molt forçat aguanto fins al poble i alli li dic bon viatge trec plat i pujo el port al meu ritme am una calor estil la Irati pujant Larrau suant a chorro sort del aigua de les Bagasses que encara que sembli que no pot ser encara esta fresqueta dintre del que cap coronem i cap a les Avellanes i Balaguer am el Super i jo mano mano, veiem de llunt uns ciclistes i el que passe sempre pero aquesta vegada ens a sortit el tiro per la culata per poc ja que ens a faltat una mica mes de kms per agafarlos els am agafat a Balaguer al pont perque al pont an parat a mirar les barques que baixavent pel riu
    val a dir que casi arrivant a Balaguer me ai despenjat degut al desgast de fer relleus am aqut home ja que ell els fa xiulant jo anava a tope i com e dit avans am el aire de cara, tornem a omplir aigua a Balaguer i anem per Bellcaire per no tornnar pel mateix lloc cap Linyola pero per La Torre del Capita ja que per Bellcaire diu el Pere que esta molt malament arrivada a Mollerussael Super cap a Golmes i nosaltres cap a Juneda jo en ves de anar cap Borges directe e decidit acompanyar al Pere a Juneda per si de cas

29. La meva rura domiical va ser més sensilla. Llit, taula, llit.amb aire condicionat per no patir calor. Però he de dir que tot i no patir vaig enllorra la sorrida amb bicicleta i el patiment per seguir al supercentelles i als altres CCT,rs. Estic descansant (a la força, famili is famili) i aviat començare la pretemporada, que ja começo a tenir mono i vull mossegar el cul del Pere.

30. Jo també li vull mossegar el cul del Pere!!!!! Escolta Pere a el teu pare que nomes li comuniques cosses, cu-ant a de anar a regar o ha collir fruita, per que diumenge va sortir sol, pel canvi de hora de les 8´30 tu saps que el bloc no el mira, i ell no u podia saber per que el altre diumenge no i era.

31. Aprofiteu que soc assequible per cualsebol , aprofiteu abans que no em posi fort.
    Ramon si el pare no te Internet ni watsap com vols que i parli?

32. Boca orella, Pere li tens que dir boca orella, que el pobre Ramon, si crida des de Torregrossa no se’l sent a Juneda per molt caballer templer que sigui.

33. Demá El Barrufet jo i algú mes encara per confirmar sortirem cuasi segur a les 8h. de Juneda, si vol vindre algú de Torregrossa passarem a buscar lo , la intenció es anar fins a Santa Coloma de Queral

34. Finalmen surtim a 2/4 de 8h. De Juneda, Jo Barrufet Gassó i Orteu confirmats i potser algú mes .