Enviat per: caiman | 14 juliol 2012

15 de juliol. Sortida de club

PEDALADA NOCTURNA

A la pestanya de sobre hi trobareu la informació i el lloc per apuntar-vos

Sortida del 15 de juliol.

Carretera:

TORREGROSSA , BELL-LLOCH, BELLVÍS, ELS ARCS, VALLFOGONA DE BALAGUER, BALAGUER, SANT LLORENS DE MONTGAI, CAMARASA, CUBELLS, MONTGAI, BELLMUNT, PENELLES, LINYOLA, MOLLERUSSA, TORREGROSSA.  92 Km i 669 m. de desnivell

Hora: 08:30 h

Lloc: Cal Pele

Responses

1. Hala companys. Podeu trobar la informació de la pedalada nocturna a la pestanya de sobre i el lloc on apuntar-vos.

Com que el templer major no ha dit res de l’hora de sortida d’aquest diumenge i suposo que serà a les 08:03 h com el diumenge passat. Si no és així que es manifesti com un esperit i ens il·lumini amb la lluentor de la seva espasa trempada.

Igual aquest diumenge vinc, no es segur però no ho descarto.

2. m’ agrada l’ idea de Sta Coloma de Queralt el que tambe m’ agrada es l’ hora de sortida confirmare l’ asistencia mes endevant

3. Pere escriu alli on toque que sino fotras un desgavell i la gent no sabra on escriure
    suposo que eu quedat a casa del Albert si es aixi a les 7.30 sire a Junedasi algu s’ apunta ja o sap podem pasar per Torregrossa a les 7.45 pero millor sirie que si algu s’ anima es manifesti

4. He sortit sol perquè a mitja nit he tingut que fer de pare i fer de taxi de 4 a 6 de la nit. Els caimans necessitem dormir i avui no he pogut, de totes maneres a les 11:00 m’he dit (no fotis tan el vago i ves afer uns kilòmetres). Així ho he fet i he entre Arbeca i belianes he trobat un tren de cara amb molts vagons coneguts que venien de Santa Coloma. Mija volta, salutació de rigor i altra vegada miyja volta per continuar cap a l’Espluga Calba per la farinera i tornat. I al tornar un altre tren ara de Puigros a Torregrossa en el meu sentit “els companys del Terraferma bons” que també venien de Santa Coloma i tornaven per Torregrossa i Bell-lloch cap a Lleida.

5. Aquest diumenge fem sortida a la platja , les dones amb cotxe i nosaltres amb bici , sortida a les 8 davant cal Barrufet , si algú no vol vindre i no vol vindre a la platja ens pot acompanyar fins a mig Cami , i si algú no te dona o no s’hi fa el puc portar jo

6. Pere; ja ets del Juneda Team? Que no et tractem be al CCTeam. Mira que a nosaltres encara ens pots fotre una mica de llenya però aquest altres té la foten a tu.

Pere, tornaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! amb nosaltresssssssss

7. aquet cap de setmana no conteu am mi ja que marxo de mini vacances 4 dies per Asturies, no sigueu mal pensats no prenc la bici ja que e tingut que triar o bici o dona la veritat es que em va costar decidirme pero m’ ai decantat per la dona no se si ai encertat o no pero ara ja esta fet

8. Centelles jo també tindria un dilema amb això.
    Caiman jo no he marxat mai soc al mig com sempre pero ara el vent bufa de Juneda i a Torregrossa hi ha gaire plan últimament per no dir ningú , diumenge varem anar fins a St Coloma De Queral , algo insòlit amb el Torregrossa , ara a l’estiu vull aprofitar mes el diumenge