Enviat per: caiman | 28 setembre 2012

Esmorzar de club

Responses

  1. Trilita…. als llacs de covadonga tambe i vaig pujar… pro amb el cotxe perque hem quedava a uns 160 km de Mieres i deunido el que puja i llarg que no s’acaba…pero be a fabor te que cuan arribes dalt pots dinar…rentarte..beure i fer fotos.. i al Angliru cuan i arribes si i arribes… unicament pots buscar i caure mort en algun forat…jejeje.. salut i pedals ens veiem aqui diumenge…

  2. Prepareu la bici i la gana que aquest cap de setmana hi ha festa gran. Barbacoa per tothom i patates al caliu amb embolcall de paper de plata pels amics del Marmo.

    Ara be recordeu de sopar be el fia abans per si de cas

  3. Si senyor!, el diumenge esmorzar pagat per a tots els socis del club a les barbacoes de Torregrossa, no i falteu, os hi esperem………

    Fins diumenge………..

  4. Plou i plou i plou. Quan no plou, volem que plogui, quan plou no volem que plogui. Tinc un cacau mental envers la pluja que no m’aclareixo. De totes maneres espero que demà no se’ns mulli la llonganissa.

    • quina ruta es fara?

  5. L a ruta de demà no està concretada, donat que el més important és l’esmorzar. Jo no vindré en bicicleta perquè em quedaré amb altres companys a preparar-lo i suposo que els que faran un recorregut curs per ser a les 9:30 a les barbacoes. Després d’esmorzar si algú pot arrossegar la panxa pot continuar fent ruta. Jo em quedaré a veure com el Marmo, el Ramon i el presi renten els plats bruts.

  6. Ha plogut molt i les barbacoes estant plenes d’aigua, però es igual, jo i el Josep Olivar ens em cuidat de trucar al Ajuntament que ens deixin el magatzem graner (on es jugar a basquet ) i ja estar la taula parada i tot a punt per dema, així que dema a les vuit i mitja davant de casa del Pelegrí per sortí amb la bici a donar un tomet i desprès tots a esmorzar, l’aigua no ens ha fer por, dema es farà l’esmorzar si o si.

    Fins dema………….

  7. La ruta per dema es, Torregrossa, Bell-lloc, Mollerussa, Puiggròs, Torregrossa i a esmorzar.

    Es fa aquest tomb per que els de junta pugem fer la brasa i parar la taula.

  8. Quin esmorzar, quina gana que te la gent, estic segur que molts no varen dinar el diumenge però ja ens agrada a la junta que tots marxin tips i contens cap a casa, ara a prepara la contrarellotge del dia 28 d’octubre i el dinar que es farà el mateix dia, os anirem informant……..

  9. Tens raó Carles. L’esmorzar va estar força be i tens que tenir en compte que els hi vam acabar la gana, no van poder menjar-se tot el que els hi havíem preparat.

    La propera serà la crono, amb novetats. properament hi posarem la informació. segurament demà.


Deixa un comentari

Categories

