Enviat per: caiman | 11 octubre 2012

12 i 14 d’octubre. Sortida de club

14 d’octubre. Carretera

Sortida a les 09:00 de la Bassa i reagrupament a les 09:30 a Bell-lloch.

Recorregut: Torregrossa, Bell-lloc, Bellvís, Balaguer, Gerb. Vilanova de la Sal, Les Avellanes, Balaguer, Menaarguens, Vilanova de la Barca, Bell-lloch, Torregrossa

12 d’octubre. Carretera:

Sortida a les 09:00 de La Bassa.

Torregrossa, Puigverd, Castelldans, Albagés, Juncosa, Granyena de les Garrigues, Lleida, Bell-lloch, Torregrossa.

Reagrupament pels que surtin de Lleida a Puigverd a les 09:30

Responses

  1. A les 09:30 ens trobem a Artesa per fer la resta de la ruta junts. Vindré amb el Taràntula i potser algú més.

    Fins demà

  2. Dema ens veiem a Puigverd, si ni i son es que anem tirant, millor que al passar per Puigverd em truqueu aixi os dic on som, fins dema………

  3. Del Presi ni rastre a Puigvert, però ha enviat en representació del CCT al centelles, que ens ha fotut un matí, que si ho arribo a saber em quedo a casa a dormir amb la meva estimada. Ostia quin mal de cames que m’ha quedat..

    Explicarè una mica el que ha passat, He anat a buscar al Taràntula i allí ens esperaven el Diego i el Juan per acompanyar-nos. Només al sortir de LLeida (a la Bordeta) el Taran se’n ha recordat que no s’havia pres la dosis de verí i ha tornat a casa seva a buscar-la. Ens ha dit tireu que ja vindré amb cotxe fins que us agafi i llavors continuaré amb vosaltres. Els Caimans -que som espaviladets- hem pensat -ja l’hem cagada, aquest segur que no ens atrapa fins a dalt de Castelldans amb el cotxe-, dit i fet, just a la fusta. sabeu on ens ha atrapat? doncs just al coronar Castelldans. Ha baixat la bici i com que estava fresquet, les pujades fins als Albagés han estat dominades per ell. L’excés de protagonisme del Taran, no li ha agradat massa i s’ha volgut reivindicar camí de Juncosa fotent un ritme, que ni el millor avió supersònic era capaç de seguir, jo tenia la meva gran boca oberta per captar tot l’aire possible i he patittttt, he patittttt, el que no hi ha escrit.

    Aquí el més tontet fa barrets i de baixada de Juncosa a Lleida, ritme de AVE tot el rato i amb l’aire en contra, si un donava un relleu fort, el següent encara n’hera més. Doncs com que el Taràn s’havia deixat el verí i ens ha vingut a buscar amb el cotxe i no ens ha trobat -com ja avia dit- fins coronar Castelldans- i teniem que anar a recollir el seu cotxeeeeee. Doncs, apa en lloc d’hanar cap a dormir la migdiada, tots cap a Castelldans, l’únic que tenia una riatlla d’rella a orella era el Centelles -perquè el deixaven als peus de les Borges, i sabeu com ens ho agraït? Doncs amb una altra pujada a Castelldans a tota merda.

    Ostras, ostras, amb el be que hagés estat passant el matí amagat en un toll d’un pantà i dormint, sense que ningú em molestes, he tingut que anar amb bici amb aquests que és diuen amics, menys quan van en bici que no en tenen.

    Vaig a dormir fins diumenge, que hem quedat una altra vegada. Si, si, ja ho sé que soc un inconscient tornant a quedar amb ells, però que hi farem, a la meva edat jo no hi ha remei.

  4. Així m’agrada que entreneu força i fiqueu el cos en forma. Jo me’n vaig un parell de dies de farra, amb uns quants aixecadors de vidre, espero poder seguir el seu ritme, no serà gens fàcil…
    Quina sort he tingut, així no he patit ni mossegades ni picates, ni garrotades….
    Que be sense pedalar, ja llegarà el verano…

  5. Jo dema faré btt, em quedat amb el Josep Olivar, El Punta, Borfa, Rexet, Cusi peti i la seva senyora, i Jo, si vol vindre algú mes a les vuit i mitja es sortirà del davant del bar la Bassa, fins dema…………

  6. dema jo fare carretera am el Caiman i companyia ja que veig que el divendres se o va passar de allo mes ve si algu vol vindre ens em de trobar a Belloch am els de Lleida si algu esta interesat en vindre jo pasare per Torregrossa per recollirlo i anar plegats cap a Belloch es prega puntualitat
    no us cregueu res del que a dit el Caiman tot eren somnis

  7. Demà ens trobem a Bell-lloc per anar a pujar Vilanova de la Sal des de Gerb. De Lleida vindrem com a mínim el Taràntula i jo, i espero que vingui algú més- Marmo i Ramon: teniu que acompanyar al centelles que si no es perdrà i no ens trobarà.

    Trilita. t’apuntes? hem quedat a les 8:45 a la rotonda de casa meva per sortir cap a Bell-lloc. Si vols venir ja ho saps.

    De que el divendres vaig somniar “res de res” us asseguro que ho vaig viure i patir en les meves carns

  8. Jo vaig arribar tan blait que no recordo res del divendres!!

  9. Molt xula la sortida d’avui , tornar a sortir amb els amics Caiman Taran Marmo Centelles , superr Ramon , sortideta tranquileta a ritme patxanguero , he tingut que fer rodillos al arrivar a casa per poder suar una mica la samarreta , bueno aveure si sincronitzem millor amb la colla de Juneda per que jo estic per el mig mes perdut que mai , de moment el proper diumenge als ermitanyos

  10. potser si que en algun moment la sortda a sigut patxanguera pero jo mes aviat em decantaria que avui el diumenge a siguta ritme de rok en bastans moments del dia especialment en la pujada a Vilanova de la Sal ja que el Pere avui sa tret l’ espina que portave clavada desde fa molt de temps i ens a ficat a tots al nostre lloc tambe val a dir que de tornada cap a casa sa tingut que posar a la UVI perque li fesin una transfusio per estar a punt pel diumenge que ve
    bueno ara anem a la pujada del canal de cara cap a Torregrossa pues sento tindre que dir que no a passat res el unic es que el Marmo avans de arrivar a la pujada a ficat plat petit i sa desantes de tota lluita pel podium
    el Gran Ramon a sigut el que ma destrosat mentalment( ja que fisicament avans sen a cuidat el Pere de ferho) arrivem a Torregrossa i ens despedim i vec que el Gran Ramon no es despedeix sino que ens acompanye fins a Juneda ja que li faltave cupo pels 100km, casi arrivant a Juneda no se li acut rres mes que dir que ell am aquell ritme anirie fins a la fi del mon aixo ma trasvalsat de tal manera que casi em foto de cap ja que jo li e dit que jo la feina tindria en arrivar a casa mireu si anave sobrat que a volgut pujar el repetxo fins a la carretera de Lleida i l’ ai vist am cara de crestamos a tots pero em penso que li sapigut greu de llançamos per alli a la pujada

  11. El Ramon es un crac, el dissabte es va fe peta a la Silvia, a la cursa d’Agramunt, E, no malpenseu…….

  12. Ostras, ostras…..
    Quines guerres, això és un No parar.

    Aquest cap de setmana res a destacar.
    Sortida familiar pel Montsec, per buscar fòssils i fer visites culturals. A destacar el Castell de Mur ” 1000 anys d’antiguitat” i l’esglesia del costat. Simplement dir que els frescos de l’àbside vàren esser expoliats i a hores d’ara estan al museu de Boston ¡¡¡.

    Si que vaig trobar a faltar poder pedalar amb vosaltres per veure a GR, al Pere, Centelles, Taran, Caimàn, Juanito, Presi, Marmo Etc. etc. que segurament vàreu disfrutar d’una bona sortida Dominical….
    Be segurament vindré a fer els Ermitanyos amb el meu fill, ja ens veurem.

  13. Quina feina tinc per replicar tor el que heu escrit, però vinga som-hi.

    Pere: Et fotre una cuetada al clatell que et costarà recuperar-te el que no està escrit. Com que ritme paxangero oi! L’únic que ha escrit una versió acurada del que va passar el diumenge ha estat el Centelles. Jo, volia dir que et vaig veure sobrat, fort, molt fort, que pujaves cap a Vilanova de la Sal com un campió, però ara no ho diré, ara hi afegiré que si anaves sobrat “que va ser una evidència”, va ser perquè l’Amstrong et va passar la formula màgica i anaves dopat.
    Respecte a que no saps on ets, si del CCT o del CCCP, vull recordar-te que ets de la Cooperativa d’Ibars (que no ho recordes?)

    Vaig a pel Ramon, Mira que n’és de gran aquest home. Només me faltava escoltar que va acompanyar al Pere i al Centelles a casa i que encara no en tenia prou. És un Templer i dels grans.

    Marmo: esperava més de tu. Esperava una batalla acarnissada a la pujada del canal amb el GR i vas i poses el plat petit, ah ah ahhhhhhh. A veure si el proper diumenge arreglem aquesta errada.

    Trilita: ja va be qye els diumenges et dediquis a la família que sinó no et podrem seguir ni de lluny. Tu descansa, no entrenis i menja força que em fan mal les cames només de pensar que estàs tant fort.

    paro, que m’estic animant i aviat escriure algun disbarat.

  14. En penso que si plou le ermitanyos perilla, la meva bici es alergica al fang i jo també.
    Com es presenta la crono ? per que el meu estat de forma es insuficient davant un Trilita inspirat , i si al sobre passa a recollir cartrons per el Carrefour per tuneijar la bici es el super favorit, de fet es favorit des de fa una colla d’anys , em tindré que conformar amb passar al caiman i prou

  15. Ostras…. problemes ¡¡.

    Vaig sortir un dia de pluja amb la super bici “CARTRONO” i es van desfer les millores aerodinàmiques, no homologades per la UCI.

    He trucat un conegut meu, que treballa al túnel del vent de Ferrari per a que m’aconselli sobre el que puc fer. Per que de lo contrari veig al Super Pere, Centelles i altres del Juneda Team, amb molt males intencions….

    Segons com vegi el panorama, em passo a fer la DUATLO.
    He tret la pols a unes “bambes” que tenia per vaig al garatge….
    Puc portar unes plantilles tipus “Pistorius”, son molt divertides.

    Je,je….

    El Taran és viu?


Deixa un comentari

Categories

