Enviat per: caiman | 23 Març 2013

24 de març. Sortida de club

Sortida de carretera.

TORREGROSSA, PUIGROS, ARBECA, BELIANES, SAN MARTI DE MALDA, GUIMERA, PASSANANT, BELLTALL ROCALLAURA, VALLBONA DE LES MONGES, MALDA, BELIANES, BELLPUIG, MOLLERUSSA, BELL-LLOC, TORREGROSSA.

clot patates

Responses

1. aquest cap de setmana recuperem un recorregut clàssic que fa molt temps que no fem “el clot de les patates”, pujada curta però molt exigent i amb fortes pendents que ens acosta al Belltall des de Passanant.

Jo m’hi apunta i espero fer colla.

2. jo tambe me apunto al menys de sortida fins dema

3. Hem sortit el Biedalba, el Centelles, el Marmo, el Zp, el Taràntula i jo. El recorregutnha estat molt be. He, recordat la pujada de la Vall del Corb fins a Passaant i la que contiñua fins arribar al Belltall. La tornada ja ha estat una altra cosa. Vent de cara i ritme infernal del tren del CCT. Tothom donan relleus fortissims, fins i tot el Marmol en donava algun de tant en tant. Sort n’he tingut d’una punxada a temps, que sinó la punxada hagués estat meva.

4. Caiman, bols dir que no a sigut una picada, del Taran…. i no una punxada.

5. Si noi ha estat una picada i sort que a l’últim moment vaig veure com llençava el fibló i vaigoder apartar el cul. Tot i així va tocar la roda. El de canviar-la assegut va ser perquè estava cagadet de por, persi encara li quedava verí i volia tornar a apuntar al meu cul.

URGENT: Necessito saber com els hi va anar la Jamon Bike als herois del CCT.

POSDATA: Que t’has passat definitivament a la BTT Ramon? Espero que tornis aviat a la carretera. Et trobem molt a faltar. I no vull tornar a sentir l’excusa de la feina, que els BTT’rs fan les mateixes h. que nosaltres.
    Em sembla que ho fas perquè amb ells, sempre surt fotografiat pedalant amb noies molt guapes i quan vens amb nosaltres surts pedalant amb el Marmo.

6. Crònica de la Jamonbike a Calamocha 2013.

L’expedició estava formada pel Josep Ramon Donés, Enric Subirós, Jesus Brufau, Josep Mª Capell, Maria Tehas, Jordi Bordalba, Mireia Reig, Marionna Solsona i els dos integrants categoria baby: Jordi Bordalba Junior i Alexandra Capell, que també van tot el dia sobre rodes però per altres motius.

Arribem divendres a l’hotel Fidalgo. Estem allotjats a l’hotel on hi ha tota l’organització, les inscripcions, on hi ha les figures… un ambientàs. Agafem els dorsals. Ens reben amb un tio tallant pernil com a degustació. Bon començament. Agafem les habitacions i baixem a sopar.

Primera sorpresa: Roberto Heras, com qualsevol altre, per allà. Desprès de les fotos de rigor (super senzill i accessible) el Donés li recorda que l’any passat li va prometre el maillot i que no li va donar. El Roberto li contesta que li doni la direcció que li enviarà, a l’igual que dos maillots petits per el Jordi i l’Alexandra. Desprès me’l vaig tornar a trobar tan dissabte com diumenge a esmorzar (es tan matiner com jo, és a dir, eram els dos primers tontos que ens haviem d’esperar a que comencessin a servir l’esmorzar). Sopem i a guardar forces per la jornada que ens espera l’endemà.

Jornada dissabte: 130 km i 2000 de desnivell. Molt rodadora, tot per pista, si bé molta pedra. El paissatge recordava en pla a Torregrossa, a estones els Bessons i a estones Balaguer. Com que no en teniem prou, el Bordalba i jo vam fer 3,5km i mig de més al perdre’ns. El problema amb les plujes vam trevessar 10 o 12 vegades un riu, en el que l’aigua arribava per sobre els peus (i calenta, precisament no estava). En quan a la marxa, l’objectiu era fer-la. El Donés a tope (amb 7 hores justes en total); el Capell i el Subi, tot i les averies, 7:32, el Bordalba i jo, sense plat petit, (8:28) i el jesus Brufau, que és qui més mèrit té, 9:20. Destacar els ànims que suposa la presència de la Maria, La Mireia i la Marionna als punts de control de 2n i 5è. També voldria destacar el gran paper que vam fer i el Bordalba i jo als avituallaments, que no vam parar de rellevar-nos (cosa que no vam fer durant la cursa), primer, un dolços, l’altre la beguda, l’altre xocolata… total que de les 8:28 h, més de mitja hora va ser als avituallaments….

Dels 426 inscrits, dissabte ja només en va arribar 342. Destrossats, a netejar les bicis, reparar-les (sort del gran mecànic que és el Capell). Desprès de dinar a 2/4 de 7 i sopar a 2/4 de 9 (no és pot perdre cap menjada) cap a dormir per recuperar forces.

Diumenge, 63 km i 1300 de desnivell per endavant. Res de l’altre mon, sino fos per les hores pedalades del dia anterior: culs destrossats, cames cansades, bicis mig atrotinades, torna a pedalar per terrenys pedregosos, torna’t a mullar els peus, una pujada del 33%,… però la satisfacció és arribar (llàstima del Jesus que se li va trencar el canvi i no va acabar el diumenge). A final, la posició final va ser Dones: 168, Capell: 187, Subi: 189, Jo: 238, Bordalba: 239. No té preu veure la felicitat del Dones per haver quedat per davant del Capell i el Subi…

I a dinar tots a l’hotel mentre feien el lliurament de premis a la mateixa sala. Un ambientàs. El Dones ja va reclamar que l’any que vé fessin una categoria de veterans de + de 60 per se el guanyador absolut. Si es pot exigir, jo reclamo que vagi per pes (com la boxa), no té mèrit guanyar pesant 60 kg…

Resum: ens hem cansat com a rucs però hem disfrutat com a crios… que és el que compta.

7. Magnifica crònica Josep. Els amateurs com nosaltres quan fan una proesa com la que heu fet vosaltres cal explicar-la i pensar que això tan fàcil de contar és molt dur i dificil de fer, però com que ho feu, sembla que no és tant difícil i ho és i molt. Els que pedalem sabem el merit que té i jo vull felicitar-vos “campions”.

MOLTISSSSSSSSIMES FELICTATS, cada dia deixeu el nom del CCT més amunt.

8. felicitats a tots els integrants del CCT per deixar el llisto tan alt a la Jamonbike i per la magnifica cronica del Josep al JR el Roberto Heras li tindra que enviar el maillot 3 o 4 talles mes gran ja que no i deu capigue de felicitat
    dema iaura algu a Torregrossa o sou tots de vacances

9. Al final, tan demà com diumenge, jo sortiré. A les 9 serè al Pele.

10. Demà no vindré però el diumenge si.

El Presi m’ha dit que anula la calçotada perquè “la gent no vol pagar res”. Així que ja ho sabeu “NO HI HA CAÇOTADA”.

Ull Centelles que l’Olivart deu estar Jamon, Jamon i això és perill, perill.

11. El que estic és caos, caos… entre el capdesetmana passat i que dimarts en vam fer 6 implants de dents (porto 12 punts a la boca i la cara tota enflada). Avui no em caldran els guants amb mirall del MARMO (perdó que no són seus, que ja estan patentats) per que aniré tota l’estona al radera.

12. Davant l’absència de l’equip titular, l’Equip B ha pres el relleu i hem anat de Processó de Setmana Santa durant 70 km per Juneda, Borges, Castelldans, Cogul, Alcanó, Albatarrec, Lleida, Bell-lloch i Torregrossa. Si bé, com a penitència, em sembla que no compta ja que ens ho hem passat massa bé.

13. Olovart, la setmana santa les te aquestes coses. Però per saber si la penitència ha estat complerta em falta una dada: Que hi havia el Marmo?

14. Deu ser de festa amb els seus amics dimonis…

15. Ostras , ostras…
    Aquesta gent no para….

FELICITAR a tos els participants de la JAMON, JAMON. (Jo que pensva que era una peli del Vigas Luna en la que va debutar la Penelope Cruz) ???..

Amb tant de Kms fets, no se si podre venir amb vosaltres, o millor que surti un parell de vegades amb el B, que ja hem va B…

Si que puc dir que he tancat la temporada d’eski aquesta setmana. Aixó vol dir que tornaré a pedalar amb certa asiduitat….

Pedals i força…

16. Trilita, as de venir algun dia, am el equip B per que es el millor equip que hi ha, peque quan no millora, prospera i quan no prospera millora.

17. Ara no puc ficar la ruta per demà perque he de marxar i estic connectat desde l’IPAD i no amb l’oedinador, però us l’adelanto:

Torregrossa, Arbeca, Omellons, l’Espluga Calba, Farinera de Malda, Omells de n’Nagaia, Senan, Espluga de Francolí, Poblet, Vikbodí, Vallclara, la Pobla de Cervoles, Cervia, Castelldans, Juneda, Torregrossa.

El recurregut és molt exigent i dur i haurieu de portar el pernil que us va sobrar a la “jamon, jamon” per poder superar-l·lo amb èxit. Sino va quedar pernil podeu portar la Penelope que també el té guaiiiiiiiiii.

18. estic espantat de la ruta de dema em sembla que mes que un pernil ens fara falta una ambulancia que tingui forçaj plaçes fins dema a les 9

19. Demà si que farem de penitents…