Enviat per: caiman | 29 Abril 2013

1 de maig. Pedalada popular.

El CCT i l’ajuntament de Torregrossa organitzen una pedalada popular pel terme.

La sortida es donarà a les 10:00 davant de la guarderia Municipal.

Responses

1. Pedalada popular pel terme de Torregrossa.

2. Jo no vindre a la pedalada, per que el 1 de Maig hem toca currar de tarda i el diumenge també i el proper diumenge que ve dia 12 hem toca tor de mati, ja portaré prous dies festius seguits ocupàs.

3. El dimecres dia 1 de Maig, el Club col•labora amb la pedalada popular conjuntament amb l’A.M.P.A l’escola la Bassa i l’Ajuntament de Torregrossa.

L’hora es les 10:00 h. Davant de la guarderia.

M’ha dit l’Olivart, que poc a poc es va recuperant del tacó del diumenge, que els que anem a ajudar a la pedalada popular, després podríem anar a fer una ruta amb la BTT, segurament per carreteres o camins asfaltats, i podríem allargar-ho fins a les 15:00h.

Llavors nosaltres i les dones que vulguin, podríem menjar alguna cosa a casa del Olivart. Sempre li toca posar la casa a ell. Diu que faríem alguna cosa a la brasa i així, ens podríem quedar després de dinar sense preses, ja que es dia de festa.

Però queda poc temps, per tant em quedat ell i jo, que els que vulguin venir, que ho confirmin aquí al bloc, dient si venen sols o amb la dona, com a màxim abans del dimarts (demà) a les 22:00h.

Penseu que es demà passat, que es festa i s’ha de comprar i preparar tot. Ajudem-l ‘ho una mica encara que sigui sols dient qui ve.

Jo vindria, i si ve alguna altra dona, la meva també vindrà.

4. Ho poso aquí també perqué ho vegueu i digueu alguna cosa.

5. Jo vindre al dinar amb la dona i la filla.

6. Jo també vindre (sol esclar)

• Vindrem el rexet i mireia

7. acabo de llegir els partes de guerra del diumenge de btt i carretera i m’ agafat esgarrifança de llegir les croniques espero que us recupereu aviat de tal batalla i no us quedin seqüeles, recupereuse aviat
    el dimecres no puc vindre ja que faig 49 anys de no res i em tinc que dedicar ala familia que vagi be la pedalada i el dinar

8. Com que veig que el dimecres no ens veurem, Centelles, per molts anys en puguis anar cumplint.

9. Moltes felicitats Centelles. Encara mantens el 4 davant.

10. Centelles, moltes felicitats i agafa força aire al hora de bufar el pastel, peque 49 veles ja comencen a fer patxoca.

11. Em sap greu, però queda anul·lat el dinar de demà dia 1. Ho haurem de deixar per un altre dia, ja que m’ho ha comentat bastanta gent i no hi cabriem a casa meva (i gent, que no ho sap i que ho sabrà demà, que em sap greu si no els ho diem). A més a més, al ser festiu demà, i sense saber fins al l’últim moment quans serem, es massa feina i massa poc marge de maniobra.
    Val més que ho fem un altre dia (i si convé anem a les barbacoes o demanem el poliesportiu) i ho fem tal com toca.
    Per tant, ens veiem a la pedalada popular els que vingueu i cada ú a dinar a casa seva (o si algú em vol portar de restaurant, accepto la invitació).

12. Felicitats Centelles , no afluixis

13. Que us ho passeu molt be demà a la pedalada, jo no puc vindré. Que no és perdi el Marmo i sobretot que no faci que es perdi a ningú.

14. PER MOLTS ANYS CENTELLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. Moltes felicitats Enric!!!!!, ostras gairebe mig secle.

16. Per molts anys Enric.

17. Com ha anat la pedalada pupular?

18. Ostras, ostras….
    l’Enric igual que la meva moto…. (49cc)
    FELICITATS compi ¡¡¡ 😉

oeee, oee.

Avui m’han tret el “parche” de l’ull, tot cicatritza correctament. i m’han autoritzat a pedalar a partir de demà.

19. Molt bé la pedalada popular. Hem enganxat un dia amb sol i temperatura agradable. Ens hem reunit cap al centenar de persones i hem anat cap a la fonteta de paradell on hi ha hagut un petit refrigeri (sucs i pastelets de l’Orteu) amb explicació didàctica inclosa dels origens de la font.
    A l’arribada al poble, el Taràntula, el Carles, el Joan Saltó, el Jesus Brufau, el Ritxet i jo hem fet una un tomet fins a Arbeca (passant per Juneda) per justificar les cerveses i patates que ens hem fotut després a la Bassa.

20. Heu vist el contafor de visites. En falta una quinzena per arribar a les 100.000. Crec que és tota un èxit veure el seguiment tant espectacular que té aquest bloc del CCT.

21. Al visitant 100.000, li sortirà un missatge com els que surten a la web tipus: “Enhorabuena, no es broma, eres el visitante 100.000 i has ganado un fabuloso….”?

22. moltes gracies a tots per les felicitacions com be a dit el Trilita de moment encara vaig am una 49cc pero tinc la intencio de arrivar a moto GP
    ja veig que la sortida popular va ser tot un exit felicitatsa tots els organitzados

23. Ostras, ostras….
    Molt compte amb el que dieu en aquest BLOG….

Segons m’ha dit un ocellet….
    Ho llegeig, fins i tot, la CIA, FBI, Mossos, G.Civil, TIA, MUSSAB, KGB, etc, etc…

“Al loro” amb lo que fiqueu….

Sort que si busquen “TRILITA”…
    Quin cojones és??…
    Si algun sospitos ve per Torregrossa i pregunta per un tal TRILITA…
    ús recordo que ningú sap res. Res de res..

Si pregunten pel MARMO….
    Podeu dir que SI que el coneixeu, i al mateix temps, acompanyar-lo a casa seva.. 😉

Per aquest motiu cal utilitzar un Pseudonim adient….

24. Estic d’acord amb el del pseudònim, així que ja podeu buscar-me’n un per mi.

Aquest cap de setmana (diumenge) no vindré a Torregrossa, donat que ja estic en capella per l’ironman que he de fer el proper dissabte i he de guardar forces que quan surto amb el CCT arribo fet caldo i necessito més d’una setman per recuperar-me-

25. Nois, me’n vaig de boda. Faré tard a la nit i demà no podré venir.

Els que aneu a la marxa de Rocafort, que us vaigi molt bé, no prengueu mal i deixeu el club on li correspon.

Als demés que feu una bona ruta el diumenge.

26. dema no vindre surto am el Ironkid fins a les 5 de la tarde o mes

27. Que penseu anar a Sevilla i tornar, fins a les 5 de la tarda?

28. Centelles i Ironkid, feu el favor d’explicar-me on heu anat.

I els de Racons que m’expliquin com ha anat la marxa.

29. avui e anat a fer de esparring per l’ Ironkid pel seu repte de diumenge que ve a Terre de Remences em sortit a les 8.30 de Borges direccio Belianes,S.Marti de Malda,Guimera i continuant la carretera fins a Sta. Coloma de Queralt, despues em girat direccio Montblanc fins a Sarral pasant per Rocafort de Queralt quand em sugut a Sarral em tornat a girar direccio el Belltall fins a trobar el desvio de Fores pero em continuat fins a trobar la carretera de Montblanc a Tarrega pasant pel Belltall (PERQUE DINGU ES PERDI EM PUJAT PER ON BAIXEM NORMALMENT PER ANAR A FORES) despues em tornat pel Tallat,Rocallaura,Malda,Belianes i Arbeca
    ara debeu de estar pensant quin mun de kms ja que aixo de Sta. Coloma de Queralt sembla que molt lluny ( ja se que pel CTT tot esta a tiro de pedra)
    pues sembla que es lluny i que ian molts kms pero no 109km em anat sin prisa pero sin pausa i a les 12.40 eram a Borges ruta molt recomanable desde Torregrossa tambe es pot fer total sirien 20 kms mes ian molt llocs per retallar si fes falta

30. acabo de mirar les llistes de la Montsec-Montsec i tan sols ia apuntat el JR del club i sobre 250 apuntats a partir de dimats pase de valdre 29 a 35€ algu te intencio de anari?
    o preferiu preparar una sortida de mes o menys 190 km pel nostre conte sortint aviat encara que arrivesam a casa de 3 a 4 de la tarde crec que sirie bo fer una sortida llarga avans de la marxa de Graus ja se que per nosaltres 190km es bufar i fer ampolles pero no estari de mes espero respostes si potser avans de dimarts per fer una cosa o un altra
    no em semble mala idea lo de preparar la ruta nosaltres si voleu ja la marcare jo la ruta

31. Jo encara no sé si m’apuntaré a la Montsec-Montsec perquè aquest dissabte 12 tinc l’Ironman a l’Ampolla, i ho decidiré després d’haver-la fet en funció de com acaba. Si voleu fer una sorrida el dia 12 llarga i voleu que us la penji aqui,digueu-m’ho i ho farè.

I els de Racons que tal?

32. Yo el dia 11 igual vaig a veure al Caiman com acaba la Ironman, amb el Joan Aurin, amb bici desde Lleida. LLavors el diumenge potser no estaré per una ruta tan llarga, mes quan a Lleida es festa Major i tinc que sortir amb uns amics a la nit.

L’altre cap de semana, el del 18 i 19, vaig de viatge i sense bici. I l’altre ja es la marxa de Graus.

Ja m’aniria força bé a mi fer una ruta llarga. A la Montsec-Montsec, no hi puc anar. Ja he dit que estic de viatge.

Ja veig que m’hauré d’agafar festa algún dia entre semana i fer alguna ruta pel meu conte.

Com ha anat per Racons de la Conca?

33. nois… el Centelles diu la veritat pero capgirada l’esparring era jo i no pas ell..
    la ruta es molt recomanable certament… encara que jo l’allargaria una mica mes per lo de rapideta que es,en lloc de trencar a Sarral cap a Fores i casa es pot fer arribar a Montblanc i pujar via Poblet els cingles de Prades jeje…hem pogut veure als Raconers perque ens i hem infiltrat un parell de kms….el Centelles volia pujar Fores amb ells… pero jo no l’he deixat…be…ara si voleu fer una ruta llarga avans de Graus…aqui en teniu una de molt guapa ….volta pel priorat…jo la vaig fer desde borges pero vosaltres podeu agafar el cotxe i sortir mes amunt…jejeje…Salut
    borges,castelldans,albages,soleras,juncosa,ulldemolins,albarca,cornudella de montsant,porrera,falset,marça,la torre de fontaubella,colldejou,montroig del camp,arbocet,vilanova d’escornalbou.(Ramon…)argentera,duesaigues,coll de la teixeta riudecols,maspujols,vilaplana,mussara,montral,capafons,prades.i “llavorens” podem trucar a l’uci mobil…surten 240 km i mes de 4200 m + pero i an altres opcions ostaclar….Salut Pais i Pedals
    Olivart…un ocellet ha dit que has estat rodant a Racons amb un bon amic del Vilosell..portava una Giant com la teva ,es diu Oscar Moce i normalment no pedala (ten faig 5 centims ) lo seu es donar gas amb el puny i no pedalar tot i que es defensa prou be.de fet amb la moto es dels primers de l’estat corre amb Supermotard el campionat d’espanya…i sempre queda dels tres primers el mateix pasa amb el de catalunya de fet els que manen al Supermotard tots son catalans….total que has tingut el privilegi de rodar amb un Crak de la moto…..i bona gent…Salut i avera si coincidim a Sant Esteve….

34. Iepp…

La de racons ja la tenim al sac.

Tots els integrants del CCT sans i estalvis, que és lo principal….

Primerament, i amb prioritat absoluta FELICITAR als dos ruteros que avui feien el bateig de carretera, m’han dit que era la primera cursa de la seva vida amb bici flaca.
    Parlo del Capell i del Subirós.

Felicitats chavals, han fet bon paper i segons m’han explicat tirant tota l’estona els dos sense que ningú els dones relleus fins que finalment han marxat sols, complertant la ruta amb unes excel·lents 5h…
    Bien, bien…

També he vist arribar molt sencer al super Olivart, i amb el Pere he compartit uns quants Km, llàstima que al final ha agafat una “pàjara” segons m’ha comentat, aquesta setmana ha estat constipat i li han faltat forçes…

Segons m’han comentat el Gassó ha fet segon, i l’Adreu 3er…
    Aquests son d’una altra lliga.

Personalment millor del que m’esperava.
    Fins el Km 100 he aguantat, com he pogut en el segon grup, teniem a 4 minuts el primer grup, format per 7 ciclistes.

M’ha costat molt entrar en aquest grup, p.q. baixant Prades, la carretera estava mullada per la pluja de la nit, jo amb cobertes gastades i el meu pes he decidit no arriscar.
    Finalment pujant les crestes + direcció Pobla de Cerboles he aconseguit entrar… uf, uf,,,.

L’esfor realitzat l’he pagat pujant a Fores… encara que sols he perdut uns 300m, però ningú parava a repostar, cosa que jo si que he fet per que el meu motor gasta.
    Consequència, grup perdut.

Tirant sol, fins que he fet un grupet de 6 (cadavers del grup) en el que 2 donem relleus…
    finalment en les dures rampes de Saballàs he marxat sol fins a meta…
    Ha estat una ruta ràpida 32,5 Km/h de mitja que ja està prou be, considerant els 2000m de desnivell.

35. Fantàstica la marxa dels Racons. Desprès de l’experiència d’igualada, he disfrutat a tope del recorregut, del dia, dels avituallaments …. i com a premi pels que arribem al final (una supermitja de 26,5 km/h), he gaudit de 35 minuts de massatge (com que llavors no hi havien ni cues, ni presses…) … un dia rodó.

Centelles: jo ara m’apuntaré a la Montse-Montsec (tot i que volia descansar ja que em cau entre la Terra de Remences i la de Graus).

Ironkid: Doncs si que he gaudit de la companyia de l’Oscar. He coincidit amb ell al començament de la pujada de les Crestes, i al veure l’equipació del Vilosell m’ha donat peu per parlar d’un tal Ton de la Nati, de motos…. i al final hem anat uns 60 km junts amb un grupet (que el ritme no era massa fort, però acceptable, i per no fer la cursa sol com les anteriors, ja m’ha estat bé). Es un tio molt majo. A destacar la rebuda i avituallament que li han fet els seus familiars al pas pel Vilosell. Ens veiem dissabte a St Esteve d’en Bas (ja em posaré en contacte amb tu durant la setmana via mail).

Trilita: Respecte al tema de les rampes que parlavem. Quan m’estava fent el massatge, la noia m’ha alçat la cama i m’ha agafat una rampa a la cuixa (cosa que ha fet que montes una mica el numeret). Al acabar el massatge se m,’ha apropat el pare de la fisio que també és ciclista i m’ha comentat que ell tota la vida havia patit de rampes, que en pic passava de 100 o 120 km en curses sempre li agafaven rampes amb el que es plantejava deixar les curses (i com més calor, més rampes). Fins un dia, que la seva filla li va deixar provar unes mostres gratuites de aigua de mar (PLASMA DE QUINTON, de venda en farmàcies) que no deixen de ser sals i minerals, i que desde llavors no n’hi ha tingut mai més. Es qüestió de probar-ho.

36. Ostras OLIVART…

Just a la fusta el tema de les rampes.
    Idem lo d’aquest cas que comentes, jo també, a partir de 3 0 4 d’esforç RAMPESsss ¡¡.

Hi han marxes en les procurava no passar de 160 pulsacions ( per que alguns deien que era degut a forçar massa), res, rampes a tope.
    En temps de calor… poques sortides apeteixen fer, per que significa rampes segures i amb pocs Km…

He provat ISOSTAR, Gatorade, etc res de res…
    Augmentar les dosis de pols i ficar-ne el doble…. Res…
    Suplements de sals minerals de botigues d’esports…. Res…Res..
    Algunes millores, però res…

Justament ahir vaig provar lo que tu dius….
    Aigua de Mar, al fi i al cap porta moltes sals minerals…. unes 20 o 30 vegades més que les mariconades del ISOSTAR.
    Això si, de manera diluïda.

Puc afirmar que no vaig tenir ni rastre de rampes ni na, això si, no feia calor.
    Sembla que la cosa funciona ¡¡¡.

Jo crec que també aniré a la Montsec.

37. He llegit totes les cròniques amb molta atenció i veig amb satisfacció que tots esteu molt be.
    Espero no abaixar el llistó aquest cap de setmana (dissabte a l’Ironman de l’Ampolla). En aquest moment estic animat, però he passar un cap de setmana molt preocupat, donat què, a la matinada del dissabte em va començar a fer mal la gola (símptomes de laringitis, faringitis o alguna cosa pitjor). Coi tenia la prova d’aquí a 7 dies calia reaccionar despresa, per això la meva dona (farmacèutica) va posar-se mans o l’obra i em va començar a donar ibuprofeno i altres brevatges per fer baixar la inflamació. Ho va aconseguir en 24 hores (que vaig estar parat i aurrucat) i avui dilluns, tot i tenir encara una mica de congestió nasal ja he provat de corre una hora amb resultat positiu.
    Crec que demà ja estaré al 90% i el dissabte al 100%.

38. Clá con que el Caiman te la farmacèutica a cassa!!!!….., tot son infusions i preparats farm…, addicionals….., si aquí el que no vola fa avions.

I jo cada cap de setmana curran saps.

39. Quina sort que tens de currar els caps de setmana, així no et cal anar a patir amb els del CCT. jo estic per demanar-li a la consellera d’ensenyament que també em fai currar el cap de setmana.

40. Caiman, ara no et contestarà per que el que no diu és que això de treballar el cap de setmana li permet en aquests moments estar pedalant durant tot el matí (així com anar al cine amb el Chiapucci… i altres coses que no debem saber)

41. Ep… nois.

He vist el comptador i ja hem superat les 100.000 visites.

Qui ha estat el GUANYADOR ???.

Pensava…., donat que amb bicicleta no guanyo res. Igual soc l’afortunat del viatge- creuer a les illes Caimàn.

Vull saber qui s’ha emportat aquest meravellós CREUER.
    Fa pudor que encara no s’hagui publicat el resultat….

TONGOOO, TONGOO, TONGOOOOO…..

42. E guanyador ha estat el Marmo, però com que va entrar i no va deixar cap escrit, el premi ( o siguin, el viatge a les illes caiman) ha quedat desert i per això el caiman ( o sigui jo) haurà d’anar ( sense cap gana) a cobrir la baixa del Marmo en el creuer que hi havia i a dormir en aquell marabellós (vulia dir vulgar) hotel de 5 estrelles durant dos setmanes. Serà un gran sacrifici que farè sense dubtar per tots vosaltres.

43. Hola companys ,me perdut algo ?

44. Marmo, la paraula “perdut” amb tu agafa una altra dimensió.

45. Ep…..
    Lo Marmo a aixecat les orelles, per veure si cau algo….

TONGOOO, TONGOO, TONGOOOOO…..

46. Increíble. S’escriu al bloc la paraula premi al cantó de la paraula Marmo, i el tio salta i escriu per veure si li ha tocat alguna cosa.

47. Que vagi molt i molt bé demà IRONcaiMAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!