Enviat per: caiman | 1 Juny 2013

1 de juny. Sortida de club

Recorregut

TORREGROSSA , BELL-LLOCH, MOLLERUSA , BORGES BLANQUES , CASTELLDANS ,EL COGUL , ARTESA DE LLEIDA , LLEIDA , MOLLERUSA , TORREGROSSA .

Molle-Castell-Aspa-Llei-Molle

Responses

1. Ja teniu ficat el recorregut, encara que sigui amb retard.

Avui he fet la marxa de la bonaigua i a mitja pujada hem tingut que girar cua perquè al cim hi estava nevant. Però, no us imagineu que per això la marxa hagi estat menys dura, res de res, que carai, a aquests organitzadors se’ls ha ences la llumeta i deuen haver pensat -si no arriben dalt de la Bonaigua que puguin tots els pots que hi ha a banda i banda de la carretera que retorna cap a La pobla.

Després d’haver baixat un parell de km al girar a la bonaigua ens han fet girar a la dreta i pujar un port que ens portava fins gairebé Spot. Baixada fins a Llavors í després cap a Sort per començar la pujada en direcció a Llessui i girar cap a Olp. Hem passat altres pobles que no recordo ni el nom fins a toranar a baixar a Sort. Despres fins a Gerri de la Sal per tornar a pujar Peramea i Moncortes. Crec que ha sortit sobre els 3400 m. de desnivell i 195 km, amb un vent que tumbave quan bufava de costat i et parava per deixar-te sense forçes quan venia de cara -que no sè que cony passa a la muntanya que l’aire no bufa gairebé mai d’esquena i quan hi ha bufat, ja no tenia ni un gram de força per fer rodar la caimana.

He acabat destrossat i em fa fins i tot el bigoti. Si ho arribo a saber …………….. , bueno ben pensat, ha estat una marxa amb un recorregut novedós i segurament molt més bonic que l’original. M’ha agradat molt i ha estat durissima pel recorregut però especialment pel fortissim vent.

Per cert he vist a lopere pujar com el Pantani dels millors temps i amb un estat de forma molt bo, tot i que les rodes que portava hi ajuden molt (ho sé per experiència), be, les cames també hi ajuden.

2. Fracàs a la Bonaigua: he abandonat. Que feiem el recorregut càssic només erem un centenar i sortiem primer. Anavem un grup bastant nombros bastant ràpid. Feia molt vent. Anava just, i a estones anava fent la goma, però sabia que si em despenjava ja no trobaria cap grup en condicions. Quan portava 26 o 27 km m’he despenjat del grup (que era quan feia més vent, ja que hi havia una bromada i els arbres anaven de cantó a cantó). M’he quedat sol i he fet 8 o 9 km sol esperant si venia algu radera i amb el vent m’he mort. Només de pensar que em quedaven 5 o 6 hores de patiment…. I al final he pensat: a la merda, si giro el vent em ve a favor, haure fet 70 km … i he tornat.
    No es excusa, però quan he sortit ja no estava massa fi, i a la tarda m’he posat el termometre i tenia una mica de febra. Que despres quan he arribat m’ha sapigut greu, però realment no podia….

3. Olivart. El ciclisme és un esport tant dur que si no estàs al 100×100 cal girar cua o millor encara no cal ni sortir, donat que, possem el cos tant al límit que ha d’estar perfecte.

Entenc i comparteixo amb tu el motiu que et va fer girar, ja que era gairebé impossible fer 10 km contra el vent sense deixar totes les energies i poder finalitzar la marxa. Jo hagués fet el mateix que tu. Respespecte a les dècimes de febra, recordo la Bonaigua de fa 3 anys que em va passar a mi el mateix. Vaig sortir amb dèciems de febra i vaig fer el port de la bonaigua com vaig poder, no anava malament del tot. A l’arribar a l’entrada del tunnel ens van aturar una mitja hora perquè el van tancar, al tenir que passar un camió amb mercaderies perilloses. Vam coincidir esperant una colla de cilistes entre ells el Taràntula, el Trilita, el Bordalba etc. Vaig ser dels primers 5 als que van aturar (o sigui van tallar just davant meu). Durant aquella mitja hora i suposo que pel esforç acomulat sense estar be, enlloc de recuperar-me com els passava als altres, la febra em va anar pujant fins el punt de trobar-me tant malament que no vaig ni poder pujar a la bici quan van reobrir el tunnel. Total, abandonament al canto, espera de transport (furgoneta amb una colla a dins i apretats). La furgo anava a la mateixa velocitat que els cilistes. Malalt, apretat i 2 h. de furgo.

Olivart si has llegit aquesta aventura meva de fa 3 anys a la Bonaigua, tens que anar a fer una birrra i pensar que ahir vas ser llest, molt més llest del que penses perquè quan un no està del tot be tornar cap a casa sense parir massa és la millor decisió. La bonaigua sempre està allí i després d’una marxa en be na altra.

4. Olivart. Aquesta vegada has estat totalment acertat en pendre aquesta inteligent decisió.

Ja en portes moltes de marxes i encara en faràs moltes mes.

No ve d’una.

5. Tarantula, està molt be el que li dius a L’Olivart, però , tens que reconeixer que jo m’he esmerat una mica més.

6. Merci pels comentaris. Tinc clarissim que la decisió va ser la més encertada, si bé, això no treu tenir sentiments de decepció. Però bueno, ara a centrar-nos en la Irati.

7. IMPORTANT: SORTIDA MONTSERRAT. La Maite de Puiggros han montat una sortida Puiggros-Montserrat pel proper dissabte. Es farà amb BTT, si bé el recorregut tot és per pista, camins asfaltats o carretera. Es anar a passar el dia. Serien 120 km i uns 2.400 de desnivell. Es surt a les 6 del matí de Puiggros (de Torregrossa hem quedat a les 5:30). Es pararà a esmorzar a Santa Coloma de Queralt (cada u es porta l’emtrepà d’esmorzar) i desprès pararem a menjar alguna cosa abans d’arribar a Montserrat, per acabar a dalt a Montserrat.
    La tornada es fa amb cotxes. Deixarem el camionet del Joan Bellmunt i tres cotxes el dia abans al pàrquing de Montserrat. De moment som 17, entre ells l’IRONKID, el CARLES CAPELL, el PUNTA, el SUBI, el JORDI BORDALBA, el JESUS BRUFAU, el JOAN SALTÓ, la MAITE, l, el JOAN BELLMUNT, el JOEL, la SARA VELLIDO….

Sobretot si algú si vol apuntar que m’ho digui directament a mi abans de divendres per tenir en compte si hem de deixar algun altre cotxe a Montserrat per la tornada…

8. Ostras, ostras…
    Els supers de CC Torregrossa estan que és surten…..
    Quina enveja.

Personalment estava per Viella amb un grup de “farra” teniem unes cases llogades a Garós.
    Vaig agafar el cotxe i vaig pujar fins d’alt de la Bonaigua, miro el termòmetre i marcava 1ºC ¡¡¡. Tot nevat i una bona rasca.

Vaig fer una petita excursió per la vall del costat, i vaig girar cua en veure les destroces dels diferents allaus…. Molts arbres arrancats, pedres i esllevissades de mes de 100m.
    Glub, glub…
    Val mes girar cua…
    Vaig baixar, vaig encendre la llar de foc, unes bones torrades, carn a la brasa, birres i rialles…

Tranqui Olivart, que la vida ciclistica és llarga, hi ha temps per a tot.
    T’ho diu un que porta prop de 40 anys sobre el sillin…

9. Olivar, una retirada a tems, es una victoria.

Felicitats a tots los de la Bonaigua.

Jo, el fin de setmana que ve en cara em toca currar de tor de mati, crec que després de tans caps de setmanas treballant, i veien les marxes que feu, hi ha me esta agafant una mica la depre, aviat no podré seguir al equip B.

10. Ostras, ostras, ara cada dia escriu la Gertru.

11. Cap de semana.

Proposo fer una ruta llarga per aquest cap de semana.

Yo diría que dues posibilitats:

1- Torregrossa, Belolvis, Vallfogona Balaguer, Camarasa, Doll, Ager, Balaguer i tornar. Uns 140 km.

2- Torregrossa, Castelldans, Albages, Soleras, La Granadella, Bovera, Palma d’Ebre, Bisbal de Falset, Margalef, Juncosa, Albages, Castelldans i cap a casa.

Els de Lleida podriem incorporar-nos a qualsevol de les dues rutes sense tenir que agafar el cotxe.

Yo preferiexo la 2ª.

Si algú es voldria apuntar que ho digui i que digui quina voldria.

12. La segona ruta te uns quants km mes, però sols un 7 ó 8 mes.

13. Jo m’apunto i més igual quina ruta fem.

14. Taran parles d’una ruta llarga per aquest cap de setmana ….que vol dir que la fareu en dos dies…..??
    Olivart ets el meu idol…. fins dissapte que farem pols cap a MONTSERRAT I diumenge per estirar les cames …
    els i “fotrem” canya als de la ruta llarga….jejeje…

15. IRONKID. No esperava altra cosa de tu “Canya al mono”

16. Cuidadin, Ironkid, que soc capaç de venir el dissabte.

L’únic que em fa frente es l’hora de sortida.

17. Tarantula, si és per l’hora, ja no és el mateix però hi hauria una opció entremig que seria que arranquessis desde Santa Coloma de Queralt, cap allà a 2/4 de 10 que és on pararem a esmozar (allà també és on s’incorporen la Sara i el Joel, i on comença la pujada)., i de tornada et porto fins allí amb el cotxe.

A més compta que si vens, li pots demanar a la Moreneta que et protegeixi durant les baixades, especialment de Btt….

18. Cojones….
    Que m’esteu estressant ¡¡…
    Llàstima que el Dissabte no puc venir, per tant sortiré el Diumenge a la ruta que vulgueu (1 o 2 ) les dos son bones, encara que volia proposar-ne una tercera.

Anar a fer-ne una, de les que sap fer el nostre ídol i ùnic IRONKID, em fa molt de respecte i no em veig capaç d’estar a l’altura.
    Soc una mica “curt”, em refereixo a les rutes….
    de lo altre no en sobre gaire, em refereixo a ….

19. os en proposo una…avera torregrossa ,castelldans, juncosa ,per on vulgeu… crestes, ulldemolins ,cornudella ,al peu del coll d’alforja dreta, cap a porrera… coll de la teixeta…nacional vella, riudecols,rotonda avans de Reus ,maspujols, vilaplana, port de la Mussara ,coll de la febro prades …etc…ambulancia uvi.. .Salut

20. Ironkid. De quants km parlem amb la tevaroposa.

21. Uns 1000 km

22. Jo , ja he recuperat les cames del dissabte , pero encara no estic recuperat del disgust que em va donar el Caiman, jo volia fer parella amb ell i em va refusar davant de tot hom , va dir que ja no em volia , no em feien això des de que tenia vint anys, el Taran no m’ho hauria fet mai això, de totes maneres el diumenge ja faré cap, si la dona no em fa anar a la platja , clar,
    Quina hora quedeu per sortir ?

23. El Diego també diu que vindrà.

Hem d’aclarir l’hora. Yo sortiria a les 8:00h, però potser a algú li sembla tard. Si volem podriem sortir a les 7:30h.

Però que tothom digui la seva.

Pere, no pots faltar.

24. Pere, si bno aguantes la ruta, perqué es masa dura o masa llarga, tu pots escurçar.

25. Tarántula a mi les coses dures i llarges no m’espanten , uhhh que mal que sona això !!

26. fa un hora que estic llegint i cuand ja estava acavant i li volia donar anims al nostre amic Olivart i ja sabia el que li tenia que dir resulte i un o una tal GR ma pres les poques paraules que li volia dir ara ja no se que dirli bueno si que ian mes dies que llangonisses
    respecte a la sortida proposo de entrellaçar les dos sortides ja que sino una sola sira poca cosa

27. Va, a la feina.

Dieu hora de sortida.

28. Jo també vindré però al meu ritme sortiré per davant desde Les Borges, encara que amb el risc de no acabar-la i que la meva dona m’hagi de venir a buscar. M’ha costat molt recuperar-me i m’he perdut moltes marxes. Però que hi vols fer . Com tinc pensat anar a la Pyrennee m’haig de sacrificar.

29. Per ordre del Centelles hem fa posar a les “5 del matí”

30. Suposo que amb frontals????

31. Jo sortiria a 2/4 de 8 de Torregrossa

32. A mi sortir a les 7:30h em sembla una bona opció.