Enviat per: caiman | 26 febrer 2014

2 de març. Sortida de club

Prades. 125 km2 de març. Sortida de club

Carretera a les 09:00 h des de Cal Pelegrí.

Torregrossa, Puigrós, Arbeca, la Floresta, Omellons, Espluga Calba, Fulleda, Tarrés, Vimvodí, Poblet, Prades, Uldemolins, Les Crestes, Juncosa, Albagués, Castelldans, Puigvert, Torregrossa

Total 125 Km.

Responses

1. Ja tenim el recorregut pel proper diumenge, el primer llarg i de muntanya. El perfil altimètric és aproximat i el mapa és el recorregut real. Aquí ja ens trobarem amb la pujada a Prades i la de les Crestes que són exigents, la primera per la seva llargada i la segona per la seva pendent. El recorregut no para de baixar i de pujar per totes les Garrigues i per la Conca de Barbera.

Espero que aquest diumenge també fem una bona colla.

2. Con dos cojones!

3. I una cabra

4. dema estare al tret de sortida, pel que e llegit del recorregut es vaixe fins al coll d’ Albarca ja que si vaixem a Prades la unica manera de anar a Ulldemolins es anar per Albarca, ja se que es tocar allo que no sone pero que us semble sortir a les 8.30?

5. jo no tinc tard pero vec que farem salat a no ser que vinguin els del Team Juneda que despues igual tenim que allargar el recorregut

6. Ara canviar l’hora es complicat, si veiem que podem fer molt mica tard podem anar des del desviament de Prades cap a Vilanova i baixar cap a les crestes. Aixó ho podem decdir demà.

7. OK

8. Collons, quina migdiada foteu………

9. Si noi, una bona migdiada després d’una bona sortida és com l’elixir de la felicitat. Hi torno ziiiuuu, ziuuuuuuuuuuu, ziuuuuuuu

10. Com no podia ser d’altra manera la sortida d’ahir va ser guapa, dura i llarga. El grup molt nombrós amb els CCT’s, CCCP’rs i altres compnay va enfilar camí d’Arbeca a ritme que per alguns era de calentament, peró per als altres era de calentó.
    La primera trencadissa “com era d’esperar” a la curta però empinada rampa que porta fins els Omellons. Reagrupament general i “apa” a enfilar la primera pujada del dia fins a Fulleda, començem a pujar pinyons i a comprovar les gasten els rojos. Grup trencat i enfilat fins passat Fulleda ( no puc deixa de recordar que és el poble de la meva dona i en part també meu ). Baixada fins a Vimbodí per la Conca de Barberà i aquí la primera errada. Em refereixo a que per tal de mantenir el grup en la tornada cap a a Torregrossa des de les crestes calia que uns pujessin a Prades per Poblet i altres retallesssin per Vilanova de Prades, aixó implicava que en trobessim al cim de les Crestes i podríem fer el retorn cap a casa, en descens i junts, però, no ha estat així, tots cap a Poblet i a l’arribar al creuament amb Vilanova de Prades ja al cim del port, hem intentat reagrupar però ha estat molt complicat pel fred que hi feia si estaves parat, així doncs, hem tingut que baixar fins a Vilanova on s’ha separat el grup (uns esperant i els altres que tenien que arribar més aviat a casa continuant el recorregut). Els que hem esperat hem fet un cafetonet “gràcies als que portaven calers” per no quedar-nos glaçats. Una vegada tots reagrupats (o controlats) uns hem continnuat el recorregut planificat i els altres han retallant cap a Vallclara.
    D’aquest no puc dir el que ha passat, però dels que hem continuat si, i la veritat és que em anat a tota llet fins al poble, pujada a les crestes al 100%, baixada cap a Juncosa al 100%, camí de Castelldans al 100% i així fins arribar a Juneda on ens hem agafat un petit respir fins a Torregrossa,
    Ufffffff, quin dia més durrrrrrr, però quin entrenament i recorregut més guaiiiiiiii.
    A per la propera.

11. Molt bona sortida.

El proper cap de semana tinc vacances i estaré fora i no podré venir. Us trobaré a faltar.

12. Jo també vaig de vacances, tinc un cap de setmaan pendent amb la meva mitja costella que ens van regalar els nostres fills pel meu aniversari i el gaudirem aquest dissabte i diumenge a Pamplona.

Passeu-vos-ho molt be i no correu massa que cansa molt.

13. que vagin be les vacances i el cap de setmana per Pamplona jo i vaig dema pero no de vacances