Enviat per: caiman | 11 març 2014

Xerrada NUTRISPORT

Xerrada NUTRISPORT

Responses

  1. Molt bona iniciativa del Pelegrí. Portar ponents que dominen la nutrició esportiva i que ens poden donar pautes i ensenyar com hem d’alimentar-nos es d’agrair.
    Jo no hi faltaré

  2. charla de nutrició ? , be be , pero hi haurà algo de pica pica no ? de nyam nyam, de croquettes , de teca , aveure si tant parlar de menjar i no tastarem res , jo i el Marmo vindrem amb dejú ,

  3. Ja cal que el Pele prepari sopar per vosaltres dos i de passada unes cervesetes pels demés amb una mica de formatge.

  4. Que no hi ha ruta per demà?

    Qui vindrà demà? Jo estic una mica tocat de l’esquena i depend de com pasi la nit.

  5. Aquest ap de setmana no he pogu venir perquè he fet la marató de Bacelona, peró el proper diumenge no perdono (si no sorgueix cap entrebanc gre) i toa pedalar amb els compis.

    El divendres vaig assistir a la xerrada de nutriesport qe va estar molt bé i em va sorprendre gratament l’alta participació. Iniciatives com aquesta ajuden als deportistes a conèixer més i millor tot allò que em de fer per poder practicar el nostre esport en les millors condicions possibles. És per aixó que volia felicitar al Pelegrí per haver organitzat aquest esdeveniment.


Deixa un comentari

Categories

