Enviat per: caiman | 29 gener 2011

30 de gener. Esmorzar de club

Esmorzar de club a Castellnou de Seana.

Sortida a les 09:00 h. de  Cal Pele.


Respostes

  1. Aquest vídeo que us he penjat és el que no es veia la setmana passada “notícia anterior”. Ara ja el podeu veure.

  2. pere vine a esmorsar home que una mosca no fa estiu a mi tompoc no me agrade anar a esmorsar pero com be diu el tarantula tenim que sacrificarnos una mica i fer club el que passe es que e llegit que el esmorsar es aIvars i ahir vam quedar a Castellnou que a camviat el lloc o aixo com diu aquella padrina del APM ¡aixo es una equivocacio!

  3. El Ramon m’ha telefonat i m’ha comentat que hi havia un error al lloc d’esmorzar. Ja està arreglat.

    Pereeeeeeeeeeee. vineeeeeeeeeeee, que després et fotrem canyaaaaaaaaaaa. Això si, abans et farem veure un litre de vi i algun que altre carajillo.

  4. A mi em sembla que el Pere t’he por.

    Fins dema a les nou…..

  5. Sí, està clar que te por.

  6. Ho sento companys, no he pogut venir. He passat mala nit i estic constipat amb mal de coll i de cap.

    Com ha anat?

  7. el primer dia de carretera i e rebut garrotades a tord i a dret el personal esta molt fort dingu dirie que la temporada ancara te que que comensar
    per esmorsar e menjat truita de espinacs com el popeye pero no me an servit de res ja veig que tenia que aver demanat un plat de sopes i un vas de llet am colacao
    Caiman avui te as perdut un bon dia de llenya perque et fasis una idea zona Nalec Mortirolo Farinera Espluga Calva llenya ba ,llenya be

  8. Molt bona sortida, em esmorzat, em planejat, i em pujat una mica, i el mes bo a set la vaixada a la farinera, he disfrutat molt baixan, un total de 85 km i 27 km de mitja, per mi esta força be, fins diumenge que be….

  9. menys mal que no a vingut el caiman per que avui m agues mossegat de valen , la referencia es el Barrufet que barrufa que fa por i l´aironquit esta millor que mai sols li falta una mica de velocitat punta , tindrà una decepció amb la quebranta per que se li fara curta .

  10. Ostras. Crec que això d’haver estat malat aquest cap de setmana fins i tot m’ha anat bé i m’he lliurat d’una bona patacada. Tant aviat com em reposa me’n aniré a entrenar per intentar que em fotin la mínima llenya possible.

    Ironkit: Que fas tio, que no escrius la crònica. Estic al llit i esperant passar l’estona llegint un rato. Que les cròniques del Pere i del teu germà “Centelles” s’acaben aviat.

  11. L’Ironkit encara deu estar pedalant per que la sortida del diumenge li va semblar poc.

  12. Ep;

    Jo no vaig entaular-me per esmorzar…. però més valia haber-ho fet……
    El SUPER Barrufet m’ha fotut un tou similar al Barça-Madrid…..
    He fet 3 mortirolos i dos m’han sobrat….
    El Bordalba inalcançable… el Pere …umm, una mica just.
    He vist molt be pujant aquest noi de cal Punta, Josep Capell crec…
    El Taran amb un ritme impressionant (ritme salsero).
    El Marmo … primera pujada fulgurant, segona a mig gas i tercera amb reductora..
    He vist una Orca “del presi” passant-me a tot drap i sense respirar…
    El Centelles, amb plat i amunt com si res, el seu germà quant ja en teiem uns 80 a les cames, em diu, quant comença la ruta??.
    El JR amb el seu super molinet…. fins que fa la perla….

    Siiiii, la gent està…. que és surt ¡¡¡¡ estic acollonido….

    Caimàn, jo ya no sé que fer……
    ara, ficaré un ou a les SOPES, a veure si aprecio millora.

    Li he preguntat 3 veges al Barrufet la dieta, i m’ha sortit per petaneres ??..

  13. renoi….uffff.estaba acavat del tot i per aixo la demora…pero ja estic apunt de teclejar,que sempre es mes facil que padalar….
    la cosa era…. vaig cap a prades sol???
    o aprofito que els totpoderosos de torregrossa, avui fan festa de llenya i esmorcem de germanor crec que fins a castellnou els podre seguir …..
    quina errada!!!
    i aixi a anat la cosa….a tres cuarts de 9’00
    ja estaba al pelegri,primer cop en la meva historia ciclista que faig espera al pelegri
    (per rodolar, mai millor dit ) “rodar” ja es un altra cosa eh??al costat dels bons..
    el Centelles com sempre a les 8’00 ja esta fent km per escalfar avans no surti el gruix del pilot a les 9’00 ell ja porta 15 km llargs a sobre…jo no mi he apuntat perque encara es masa aviat per jo les 8’00, no si veu coll…be… un cop tots estem en disposicio veterans ,aprenents varis i oficials del ciclisme fem cap al vell mitg de Castellnou de Seana on ens espera al bar del centre una taula parada que sembla ja teniem reservada
    “la logistica al CC Torregrosa veig que funciona de valent…”els uns no volen esmorsar be, pero tampoc marxen….”**?? per uns minuts mes podriam aver esmorçat tots crec jo…be cap problema… a bon ritme hem fet aixo …i a millor encara assolirem el poble-ciutat de Tarrega voregem per la dreta fins encarrilar la carretera de Ciutadilla..aquella recta no s’acaba mai,les mitjanes es dispàren amb algun que altre relleu…sembla que estem en busca i captura dels fugitius d’avans Alvert,Pere,Capell,JR i d’altres erem colla eh? un munt de ciclistes, i jo enprenyant per alli…jajaja…
    pero la sorpresa no es gaire lluny i cuant arribem a la gasolinera
    de l’encreuament, a tot drap,reagrupament i cap a la dreta, direccio Malda… a 500 mts ens trobem de nassos els fugitius i els perseguidors …coll no ho entenc… encara que tinc una idea del perque hem arribat a coincidir…pero si aixo a set una sorpresa..el que estaba per venir encara ho era mes i no pass gaire agradable ufff…hens hem desviat cap a Nalec…sembla que no hem fet res … es totalment nou aixo per jo i el Centelles em posa al corrent del que vindra “puja pinyons que ara en be una que te uns punts al 13%” ba home no sira tant aixo penso per mi…
    “Deu del cel i del univers” que no??? si la pujada… era el mortirolo allo? si dura 200 mts mes, he de posar el peu al terra…tenia algun dubte de si posar el Compac o no, a la bici nova,pero ja a quedat claret com l’aigua “el COMPAC al poder ja…”renoi quines rampetes eh??un cop hem arribat a l’encreuament dels Omells gas a fons i baixada fulgurant fins a la Farinera,com que encara no en tenim prou cap a l’Espluga que hi falta gent….UFFF ARRFFFF…unicament hem falta que un cop a la textil… decideixin anar cap a Tarres per estirar una mica les cames..jaja…pero no… “anem cap a casa” per fi.. ostres tu… els omellons cauen com a fruita madura, un cop d’alt direccio a Arbeca, tambe com no…a plat alli ens partim i els UTS cap a torregrossa /juneda ..i els ETS cap a Borges l’Albert el Centelles i el Rodolaire (jo) asolim les Borges passem per sobre les vies del tren (pas nou per jo) i enfilem el carrer la font a mitg sprint i amunt… coll ja hi som, tots cap a casa seva… el Gps marca 97’6 km… adeu Albert,adeu Enric…torno a mirar el compta km aixo no va be…hem falta una xifra i dit i fet… vorejo el poble per els Mossos i entro per l’altra punta de la Cooperativa ara si senyor, tinc els 3 km i el gps marca la bonica xifra de 100’05 KM que sumats als 40 de BTT que vaig fer dissapte donen la xifra de 140km begem les dades….
    Dissapte…
    distancia: 40 km
    mitjana : 21’9km/h
    temps : 1’50 hores mes que menys
    Diumengue…
    Distancia: 102 km
    Mitjana : 25’5 km/h
    Temps : 3’59 hores
    Desnivell: 1130+
    Gasto : 3500 kcl…
    tornarem a veurens… pero no se cuant, perque primer tinc que recuperarme, de les
    ferides fisiques i psicologiques rebudes….salut i pedals

  14. Menys mal que has escrit la crònica “IRONKID”, perquè ja no sé que fer a casa sense sortir des del diumenge i tot i que he parlat amb el Taràntula i el Pere, encara no havia esbrinat com havia anat la sortida del diumenge. Sort de tu i del “Trilita”, que entre les dues cròniques ja m’he fet la pel·lícula de l’etapa.

    Estic acollonit, perquè entre el forts que esteu i el fluix que em sento, quan torni em fotreu llenya per un tub i a mi no m’agrada patir gaire.

  15. Que voleu fer aquest diumenge btt o carretera ?, digueu algo al bloc…..

  16. Jo si em recupero, el que faci la majoria.

  17. Digis el que vols fer Caiman, btt o carretera.

  18. Jo no hi soc aquest cap de setmana

  19. jo voto amb blanc

  20. Me cago en la mar …… encara us ho hauré de dir jo que no hi soc.

  21. Dons si ningú vol dir res ja o diré jo, fem carretera que i ha una ruta bonica (Torregrossa, Castelldans, Juncosa, Granyena, Lleida i Torregrossa), perquè s’han de fer km aquest mes de Febrer que el mes que be i ha les curses de btt (Granadella, Almatret i Seròs), i si no es fan km no os podreu presenta a la Quebrantahuesos amb condicions optimes, a les nou del mati al Pelegrí que sembla que farà von temps, adéu…….

  22. Que ho digui el MARMO…

  23. però Carles si questa ruta no la acabaràs tu , però si no podràs ,massa llarga , aquella Orbea crec que porta el freno de ma posat

  24. Pere, avui es dijous, sur a entrenar com cada dijous que si no et quedaras com aquella vegada anan de Granyena a Lleida, que pensavem que havies escusat cami i era que no ens vas poder agafar, fins diumenge Pere.

  25. em semble be de fer carretera am la ruta garriguenca de Juncosa i si algu se li fa massa llarga sempre queda la opcio de anar del Albages al Soleras i anar direccio a Juncosa a trobar al TRT TORREGROSSA que com sempre baixara a tot drap
    sino ia cap cambi de ultima hora fins diumenge a les 9 am carretera
    espero que el caiman ancara que no estigui recuperat del tot vingui a estirar les cames

  26. cuants km surten en aquesta volta??

  27. he he , ironkid tu en tindries que fer dos

  28. 95 km Ironkid, com diu el Pere tindras que donar dos toms.

    Si tu surts de Borges en faras 22 km de mes, ja esta be, que si no et cremaras avans d’hora.

    Ens veiem el diumenge….

  29. Les marxes a la web del club es tan invertides, el segon diumenge passa al primer i el primer diumenge passa al segon, perdoneu les molesties.

  30. Un cop fet el repós pertinent per deixar el fetge tranquil i no donar 0,00000000000000000001/2 positiu de “pastilles verdes” em semble que vindré a veure quina roda puc seguir, lo Pele hi serà no??? a les 9h, va be


Deixa un comentari

Categories